Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Πρότυπα email τελευταίας ευκαιρίας

Πρότυπα email τελευταίας ευκαιρίας

Το FOMO είναι ένα από τα ισχυρότερα κίνητρα για τους ανθρώπους να κάνουν αγορές. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τη γενιά των Μιλένιαλ, αλλά ισχύει και για όσους δεν ανήκουν σε αυτήν την ηλικιακή ομάδα.

Η κοινωνική πίεση δημιουργεί ένταση που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως τρόπος αύξησης των πωλήσεων. Εξαιτίας αυτού, θέλουμε να σας εξοικειώσουμε με τον όρο FOMO και να σας δείξουμε πώς να τον χρησιμοποιήσετε για να πραγματοποιήσετε περισσότερες διαδικτυακές πωλήσεις.

Τι είναι το FOMO;

Ο συγκεκριμένoς όρος είναι ένα ακρωνύμιο που σημαίνει «Fear Of Missing Out» ή στα ελληνικά, φόβος μην χάσεις αυτό που συμβαίνει. Αυτός ο φόβος μπορεί να σχετίζεται με τη συμμετοχή σε μια εκδήλωση ή μια δραστηριότητα, αλλά και με τον κίνδυνο να χάσετε την ευκαιρία να αγοράσετε ένα προϊόν, να προλάβετε μια προώθηση εκπτώσεων ή ακόμη και να χάσετε το τελευταίο meme που όλοι μοιράζονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Είναι στη φύση μας ως ανθρώπινα όντα να επιδιώκουμε να ενταχθούμε κάπου, να είμαστε ενημερωμένοι και να παραμένουμε μπροστά από τους άλλους.

Στη χρυσή εποχή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όλοι είναι συνδεδεμένοι και μπορούν να μοιραστούν τη ζωή τους με άλλους, κάτι που μπορεί να κάνει τους περισσότερους από εμάς να αισθανθούμε πίεση για να μην χάσουμε σημαντικές ειδήσεις ή ευκαιρίες.

Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το FOMO για να πουλάτε περισσότερο;

Το Neuromarketing είναι ο μοχλός πίσω από όλες τις στρατηγικές μάρκετινγκ που βασίζονται στο φόβο. Αυτές οι τακτικές μάρκετινγκ είναι επίσης γνωστές ως μάρκετινγκ έλλειψης.

Αυτοί οι τύποι προσπαθειών μάρκετινγκ επικεντρώνονται στην εφαρμογή μηχανισμών που δημιουργούν την αίσθηση του επείγοντος ενόψει φόβου κοινωνικού αποκλεισμού ή φόβου απώλειας μιας ευκαιρίας.

Ας ρίξουμε μια ματιά σε αυτά τα παραδείγματα που χρησιμοποιούν το FOMO στην επικοινωνία.

#1. “Άλλοι πελάτες ενδιαφέρονται για…”

Αυτό το μήνυμα είναι ένα πραγματικά ισχυρό εργαλείο που μπορεί να παρακινήσει τους πιθανούς πελάτες να πραγματοποιήσουν κάποια αγορά. Έχει κοινωνικό έρεισμα, αλλά επίσης δείχνει ότι ένα προϊόν μπορεί να εξαντληθεί σύντομα επειδή πολλοί πελάτες ενδιαφέρονται να το αγοράσουν. Η αίσθηση του επείγοντος παράγει επίσης ένα συγκεκριμένο ποσοστό άγχους.

Όχι ότι θέλουμε να προκαλέσουμε ένα αίσθημα δυσφορίας στους πελάτες. Αντίθετα, στοχεύουμε να τους αποθαρρύνουμε από την αναβολή μιας απόφασης για αγορά, κάνοντάς τους να ενεργούν πιο παρορμητικά, χωρίς να ξοδεύουν πολύ χρόνο αναλύοντας την απόφασή τους.

Shoptagr email τελευταίας ευκαιρίας
Το Shoptagr χρησιμοποιεί ως θεματική γραμμή το εξής “Ω…όχι – ένα προϊόν που αποθηκεύσατε πρόκειται να εξαντληθεί!”

#2. “Αυτή η προσφορά λήγει σε 3 ώρες.”

Αυτοί οι τύποι μηνυμάτων ενισχύουν τον φόβο της απώλειας μιας ευκαιρίας. Ένας από τους λόγους για τους οποίους οι περισσότερες προσφορές με περιορισμένο χρόνο λειτουργούν τόσο καλά είναι ότι το άγχος ευνοεί την παρόρμηση.

Εάν πρόκειται να πραγματοποιήσετε καμπάνιες-αστραπή, είναι πάντα καλή ιδέα να χρησιμοποιήσετε μια αντίστροφη μέτρηση για να υπενθυμίσετε στους χρήστες τον χρόνο που απομένει για να προλάβουν την προσφορά.

Αυτή είναι η στιγμή να χρησιμοποιήσετε μια στρατηγική email μάρκετινγκ τελευταίας ευκαιρίας ή μια διαφήμιση PPC (Pay per Click) με επαναστόχευση, που προσεγγίζει τους πελάτες και τους υπενθυμίζει την προσφορά. Μην ξεχάσετε να εμφανίσετε τα επίπεδα αποθεμάτων, ειδικά όταν απομένουν λίγα τεμάχια.

τελευταία ευκαιρία fabletics
Η Fabletics χρησιμοποιεί τη γραμμή θέματος “Βιαστείτε, 70% ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΔΗ λήγει αύριο”

#3. “[Προϊόν] Έχει πλέον εξαντληθεί”

Όταν ένας πελάτης χάνει μια ευκαιρία, μην διστάσετε να τον ενημερώσετε ότι έχασε την ευκαιρία της εκάστοτε προσφοράς. Αυτό είναι κάτι που τα ταξιδιωτικά γραφεία κάνουν συχνά και μπορεί εύκολα να εφαρμοστεί και στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

LazyOaf τελευταία ευκαιρία
Το Lazy Oaf χρησιμοποιεί τη γραμμή θέματος “Το πλεκτό πουλόβερ που ξεπούλησε είναι και πάλι σε απόθεμα”

Ένα απλό banner που δηλώνει ότι ένα προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο σε μειωμένη τιμή συνοψίζει απόλυτα τι σημαίνει το FOMO. Ο φόβος της απώλειας μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να παρακινήσει τους πιθανούς πελάτες να αγοράσουν, δείχνοντάς τους τι έχασαν και διασφαλίζοντας ότι την επόμενη φορά δεν θα διστάσουν να πατήσουν το κουμπί ΑΓΟΡΑ ΤΩΡΑ προτού λήξει μια προσφορά.

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τη δύναμη του FOMO για να στείλετε τύπους email “τελευταίας ευκαιρίας”. Ας δούμε μερικά παραδείγματα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στις μελλοντικές σας καμπάνιες μάρκετινγκ.

θεματικές γραμμές πρότυπου email τελευταίας ευκαιρίας

  • Ο χρόνος τελειώνει…
  • Είναι η τελευταία σας ευκαιρία να αποκτήσετε το [προϊόν].
  • Μόνο [X] ώρες έμειναν
  • Έχει σχεδόν εξαντληθεί!
  • Αγοράστε τώρα ή θα χάσετε
  • Αποκτήστε τα πριν εξαντληθούν
  • Το προϊόν στη λίστα επιθυμιών σας έχει σχεδόν εξαντληθεί!
  • [Έκπτωση X%] – Περιορισμένος χρόνος
  • Η εκπτωτική μας προσφορά λήγει σήμερα. Είναι η τελευταία σας ευκαιρία!

Πρότυπα email τελευταίας ευκαιρίας

Πρότυπο email τελευταίας ευκαιρίας 1

Πρότυπο email τελευταίας ευκαιρίας 2

Πρότυπο email τελευταίας ευκαιρίας 3

Πρότυπο email τελευταίας ευκαιρίας 4

Πρότυπο email τελευταίας ευκαιρίας 5

Πρότυπο email τελευταίας ευκαιρίας 6

Πρότυπα email τελευταίας ευκαιρίας – Συχνές ερωτήσεις

Πόσο σύντομα πρέπει να πω στον πελάτη ότι έχει μια “τελευταία ευκαιρία”;

Δεν υπάρχει κανόνας εδώ – ίσως αποφασίσετε να ξεκινήσετε να στέλνετε email τελευταίας ευκαιρίας δύο ημέρες πριν από τη λήξη μιας καμπάνιας προώθησης εκπτώσεων ή μόλις δύο ώρες πριν. Γνωρίζετε καλύτερα τους πελάτες και τους πιθανούς σας πελάτες, οπότε μπορείτε να αποφασίσετε πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για να χρησιμοποιήσετε τη δύναμη του επείγοντος βάσει αυτής της γνώσης.

Πόσα email τελευταίας ευκαιρίας πρέπει να στείλω;

Συνήθως, οι εταιρείες στέλνουν είτε ένα email τελευταίας ευκαιρίας την ημέρα που λήγει μια συγκεκριμένη προσφορά είτε διοργανώνουν αντίστροφη μέτρηση και στέλνουν τρία ακόμη email – ένα το πρωί, ένα το απόγευμα και το τελευταίο μία ώρα πριν το τέλος της προώθησης. Εξαρτάται από εσάς ποια στρατηγική θα επιλέξετε, αλλά βεβαιωθείτε ότι τα μηνύματά σας δεν είναι ανεπιθύμητα.

Πρέπει να στείλω email τελευταίας ευκαιρίας σε όλους τους πελάτες στη βάση δεδομένων μου;

Στις περισσότερες περιπτώσεις, θα θέλατε να ενημερώσετε όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα για μια προσφορά που πρόκειται να λήξει. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα εάν σκοπεύετε να δημοσιεύσετε πληροφορίες σχετικά με τις εκπτώσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή εάν επιθυμείτε να κάνετε κάποια προώθηση χρησιμοποιώντας διαφημίσεις επί πληρωμή. Ωστόσο, βεβαιωθείτε ότι η βάση δεδομένων σας είναι σωστά τμηματοποιημένη και ότι στέλνετε σχετικά και εξατομικευμένα μηνύματα σε όλες τις ομάδες πελατών με βάση τις προηγούμενες αγορές και τα ενδιαφέροντά τους.

Ready to use some scarcity marketing?

Send out your last chance emails directly from LiveAgent. Save them as templates and you're good to go!

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πόσο νωρίς πρέπει να στείλω ένα email τελευταίας ευκαιρίας στους πελάτες μου;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Δεν υπάρχει κανόνας εδώ – ίσως αποφασίσετε να ξεκινήσετε να στέλνετε email τελευταίας ευκαιρίας δύο ημέρες πριν από τη λήξη μιας καμπάνιας προώθησης εκπτώσεων ή μόλις δύο ώρες πριν. Γνωρίζετε καλύτερα τους πελάτες και τους πιθανούς σας πελάτες, οπότε μπορείτε να αποφασίσετε πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για να χρησιμοποιήσετε τη δύναμη του επείγοντος βάσει αυτής της γνώσης.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πόσα email τελευταίας ευκαιρίας πρέπει να στείλω;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Συνήθως, οι εταιρείες στέλνουν είτε ένα email τελευταίας ευκαιρίας την ημέρα που λήγει μια συγκεκριμένη προσφορά είτε διοργανώνουν αντίστροφη μέτρηση και στέλνουν τρία ακόμη email – ένα το πρωί, ένα το απόγευμα και το τελευταίο μία ώρα πριν το τέλος της προώθησης. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πρέπει να στείλω email τελευταίας ευκαιρίας σε όλους τους πελάτες στη βάση δεδομένων μου;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Στις περισσότερες περιπτώσεις, θα θέλατε να ενημερώσετε όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα για μια προσφορά που πρόκειται να λήξει. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα εάν σκοπεύετε να δημοσιεύσετε πληροφορίες σχετικά με τις εκπτώσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή εάν επιθυμείτε να κάνετε κάποια προώθηση χρησιμοποιώντας διαφημίσεις επί πληρωμή.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo