Πρότυπα email μετά την αγορά

Ανεξάρτητα από το τι πουλάτε και σε ποιον –είτε πρόκειται για επανειλημμένο πελάτη είτε για αγοραστή για πρώτη φορά – τα καλά δημιουργημένα και έγκαιρα αυτοματοποιημένα email μετά την αγορά μπορούν να έχουν άμεσο θετικό αντίκτυπο στην επιχείρησή σας. Αυτοί οι τύποι email μπορούν να σας βοηθήσουν να διατηρήσετε την εμπλοκή των πελατών με την εταιρεία σας, να καλλιεργήσετε μακροπρόθεσμες σχέσεις με τους πελάτες και να δημιουργήσετε περισσότερες επαναλαμβανόμενες πωλήσεις. Οι καμπάνιες email μετά την αγορά είναι επίσης μια από τις ευκολότερες και πιο αποτελεσματικές τακτικές για τη βελτίωση της πίστης και της διατήρησης των πελατών. Και επειδή η προσέλκυση νέων πελατών κοστίζει συνήθως πέντε φορές περισσότερο από τη διατήρηση των υπαρχόντων – αυτά τα email θα πρέπει σίγουρα να αποτελούν μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ email.

Πρότυπο email μετά την αγορά Asos
Πρότυπο email μετά την αγορά από την ASOS

Γιατί να στείλετε email μετά την αγορά;

Τα email μετά την αγορά έχουν τα υψηλότερα ποσοστά ανοίγματος και κλικ σε σχέση με οποιαδήποτε καμπάνια μάρκετινγκ μέσω email. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Klaviyo, τα email μετά την αγορά εμφανίζουν 217% υψηλότερο ποσοστό ανοίγματος, πάνω από 500% υψηλότερο ποσοστό κλικ και 90% υψηλότερα έσοδα ανά παραλήπτη από τη μέση καμπάνια email σας. Έρευνα από τη Medallia (μια εταιρεία εμπειρίας πελατών) που δημοσιεύτηκε στο Harvard Business Review διαπίστωσε επίσης ότι “Οι πελάτες που είχαν τις καλύτερες εμπειρίες του παρελθόντος ξοδεύουν 140% περισσότερο σε σύγκριση με εκείνους που είχαν τη φτωχότερη εμπειρία στο παρελθόν”.

Τα email μετά την αγορά μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να:

  • Ενθαρρύνετε τους πελάτες να επιστρέψουν στον ιστότοπό σας
  • Βάλετε τις βάσεις για την επόμενη αγορά
  • Μετατρέψετε νέους αγοραστές σε επαναλαμβανόμενους πελάτες
  • Δημιουργήσετε μια καλύτερη εμπειρία πελάτη
  • Χτίσετε σχέσεις πελατών
  • Λάβετε σχόλια από τους πελάτες

Γραμμές θέματος email μετά την αγορά

  • Ένα ένδειξη ευχαριστίας για την αγορά σας [Εταιρεία]
  • Η επιβεβαίωση της παραγγελίας σας
  • Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την αγορά σας σήμερα
  • Ευχαριστώ για την υπέροχη γεύση!
  • Τέλεια. Χαίρομαι που βρήκες κάτι που σου αρέσει!
  • Η παραγγελία σας έχει αποσταλεί
  • Η παραγγελία σας είναι καθ ‘οδόν
  • Σας εκτιμούμε ως πελάτη – ευχαριστούμε για την αγορά σας!
  • Μπορούμε να σας κάνουμε μια ερώτηση σχετικά με την αγορά σας;
  • Πώς ήταν η εμπειρία των αγορών σας μαζί μας σήμερα;
  • Η αγορά σας ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες σας;
  • Το να πούμε ευχαριστώ δεν είναι αρκετό
  • Το δώρο μας σε εσάς: 10% έκπτωση στην επόμενη αγορά σας
  • Ας ανταποδώσουμε τη χάρη
  • Ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ από εμάς σε εσάς
  • Μια μικρή ανταμοιβή σε σας για να πούμε ευχαριστώ
  • Ώρα για ανανέωση/νέα παραγγελία
  • Ξεμείνατε; Ήρθε η ώρα για ανανέωση!
  • Παραγγείλτε ξανά τώρα για δωρεάν παράδοση/ έκπτωση 15%/ δώρο μπόνους

10 Πρότυπα email μετά την αγορά

Τα email μετά την αγορά μπορεί να εξυπηρετούν διάφορους σκοπούς ανάλογα με το τι είναι πιο σημαντικό για την επιχείρησή σας – είτε πρόκειται να κάνουν τους πελάτες να αισθάνονται ξεχωριστοί, να τους υπενθυμίζουν να ανανεώσουν ένα προϊόν, να πουλήσετε παράλληλα παρόμοια προϊόντα ή να συλλέγουν σχόλια – όταν γίνουν σωστά, τα email μετά την αγορά είναι απίστευτα ισχυρά. Ακολουθούν 10 πρότυπα email μετά την αγορά για μερικά από τα πιο κοινά σενάρια που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όταν δημιουργείτε τις δικές σας καμπάνιες email μετά την αγορά.

Email επιβεβαίωσης παραγγελίας


Hello [Name],

Congratulations! Your purchase on [Website.com] was successfully processed. Your order is now being prepared. You will be receiving shipping updates soon.

How was it to shop at [Website.com]? Help us serve you better, click here to take a quick survey. (It won’t take you more than a minute – we promise!).

Here’s your order confirmation:

Order number: ***
Payment method: ***
Items ordered: ***
Total: ***

Your Order Details:
[listing items purchased]

Thank you for shopping with [Brand],
[YOUR SIGNATURE]

Email επιβεβαίωσης αποστολής

YOUR ORDER HAS SHIPPED

Good news, [Name] – your items are on their way! Are you smiling? You’re totally smiling. ☺

Here are a few things you should know:

Your order should arrive at your shipping address within [number] business days.
Items may be shipped in separate boxes with no additional shipping charges.
Updated tracking information will be posted to the carrier’s website within 24 hours.

Here’s what we shipped:

[Item 1]
[Item 2]
[Item 3]

TRACK MY ORDER

Thanks for shopping with us,
[YOUR SIGNATURE]

———————————————
HAVE QUESTIONS OR NEED HELP?

Let us know! We’ll do everything we can to make sure you love your experience with us. Reach us at [email], [live chat] or [number]. We’re available Monday – Friday **am – **pm.

Email “Σας ευχαριστούμε για την αγορά σας”


Dear [Name],

WE’RE HONORED that when it comes to [style/ footwear/ beauty, etc.], you think of us.

There’s a lot of choices out there but you singled us out, and that means a lot. We just want to express how much we appreciate your business. When you’re looking for something truly special, we hope that we’ll continue to be the place you think of first.

Thank you!
[YOUR SIGNATURE]

P.S. If we ever fail to live up to your expectations with the quality of our products, delivery times, or anything else – you can always reach out to our customer care team at [number], [email], or [live chat].

Email προτάσεων προϊόντων


Hey [Name],

Thanks for your recent purchase with [Brand]! Your order should have arrived by now, and we hope you are enjoying your new [products].

We thought that you’d like to know customers who made the same purchase also enjoyed the following favorites:

[Recommended product 1]
[Recommended product 2]
[Recommended product 3]
[Recommended product 4]

If you need any help with your next purchase, don’t hesitate to reach out anytime.

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Email υπενθύμισης αναπλήρωσης


[Name],

Greetings from [Brand]! Hope you’re doing great.

According to our records, you ordered (products) a while ago and we would hate for you to run out. So, this a friendly reminder that it’s time to restock, in case your supplies are running low.

RESTOCK NOW

Order in the next 24 hours and shipping is on us.

Let us know if you have any questions. We’re here to help!
[YOUR SIGNATURE]

Email κινήτρων για την επόμενη αγορά


Hey [Name], we’ve missed you!

Maybe you’ve been away or just super busy but we noticed you haven’t ordered in a while. So perhaps we can tempt you back with 10% OFF your next order?

We’ve actually added some cool new stuff we think you might like! Here’s a coupon for 10% OFF your next purchase in the next two weeks (expires on ***): [CODE NUMBER]

SHOP NOW

If you have questions or need any help, just reply to this email and we’ll get back to you as soon as we can.

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Email που εστιάζει στο προϊόν


Dear [Name],

Congratulations on your new purchase of [product]!

You’ve made an excellent choice by shopping with us. At [Brand] we truly care about our customers and appreciate your business. If you have any issues at all, we’ll work with you until you are completely satisfied.

Here are a few great tips on using your [product]:

[Product usage tip 1]
[Product usage tip 2]
[Product usage tip 3]

I will contact you in a few days to make sure everything is working well for you and to also share some Frequently Asked Questions (FAQs) about your new [product] that I’m sure will be very helpful.

If by any chance you will not receive your product within [number] days of placing your order, please do let us know right away. We’ll be happy to assist you in any way that we can.

Once again, thank you very much for purchasing [product]!

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Email αιτήματος έρευνας προϊόντος


Name,

A great big thank you for shopping with [Brand]!

We love our customers dearly, and their opinions mean a lot to us. So, we put together a survey that gives you an opportunity to share your thoughts, so WE can improve your shopping experience – and YOU can take 20% OFF your next purchase for completing it. Click below to take the survey (it won’t take you more than a few minutes) and receive your offer.

START SURVEY
Thank you for your participation.
[YOUR SIGNATURE]

Email αιτήματος για αξιολόγηση προϊόντος

[Name],

We wanted to say a HUGE thank you for shopping with us and we’d love to know what you thought of [Website.com]. If you can spare a few minutes to leave us a review, we’d be super grateful! Please be as honest as you want to be (we can take it).

Write a Review of [Brand]

We love you either way.
[YOUR SIGNATURE]

Email υποδοχής SaaS


[Name],

Thank you for signing up and joining the [Brand] family! We built [Product name] to help businesses [achieve specific goals], and I hope that we can achieve that for you.

Over the last couple of weeks, we’ll be sending you a few more emails to help you get maximum value from [Product name]. We’ll be sharing some tips, checking in with you, and showing how some of our customers use [Product name] to [whatever the product helps to achieve].

In the meantime, you might find these resources helpful:

[QUICK VIDEO GUIDE]
[KNOWLEDGE BASE]
[COMPANY BLOG]

If you have any questions or hit any bumps in the road, please feel free to call us at [number], start a chat with our support team or visit our FAQs.

Until next time,
[YOUR SIGNATURE]

Live chat, ticketing, call center, and knowledge base all packed into one.

Discover over 180 advanced features including automation, gamification, and social media integrations.

Frequently asked questions

Ποια είναι η εμπειρία μετά την αγορά;

Η εμπειρία του πελάτη μετά την αγορά είναι η επικοινωνία και οι ενέργειες που πραγματοποιούνται αφού ο πελάτης κάνει μια αγορά από μια επιχείρηση.

Πώς παρέχουμε υποστήριξη πελατών μετά την αγορά;

Μπορείτε να παρέχετε υποστήριξη πελατών μετά την αγορά, στέλνοντας αυτόματα ένα email παρακολούθησης με σύνδεσμο προς άρθρα της γνωσιακής βάσης για υποστήριξη 24/7.

Τι είναι η ασυμφωνία μετά την αγορά και τι μπορούν να κάνουν οι εταιρείες για να τη μειώσουν;

Η ασυμφωνία μετά την αγορά είναι τα αρνητικά συναισθήματα που εμφανίζονται μετά την αγορά ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας από ένα άτομο. Για να το μειώσουν, οι οργανισμοί θα πρέπει να έχουν έναν σταθερό τρόπο να υποστηρίζουν τους πελάτες τους, συμπεριλαμβανομένης της άμεσης επίλυσης προβλημάτων και ενός εύκολου τρόπου για την υποστήριξη.

Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

    Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

    ×
    Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

    Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

    Προγραμματίστε ένα demo