Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πρότυπα email μετά την αγορά

Ανεξάρτητα από το τι πουλάτε και σε ποιον –είτε πρόκειται για επανειλημμένο πελάτη είτε για αγοραστή για πρώτη φορά – τα καλά δημιουργημένα και έγκαιρα αυτοματοποιημένα email μετά την αγορά μπορούν να έχουν άμεσο θετικό αντίκτυπο στην επιχείρησή σας. Αυτοί οι τύποι email μπορούν να σας βοηθήσουν να διατηρήσετε την εμπλοκή των πελατών με την εταιρεία σας, να καλλιεργήσετε μακροπρόθεσμες σχέσεις με τους πελάτες και να δημιουργήσετε περισσότερες επαναλαμβανόμενες πωλήσεις. Οι καμπάνιες email μετά την αγορά είναι επίσης μια από τις ευκολότερες και πιο αποτελεσματικές τακτικές για τη βελτίωση της πίστης και της διατήρησης των πελατών. Και επειδή η προσέλκυση νέων πελατών κοστίζει συνήθως πέντε φορές περισσότερο από τη διατήρηση των υπαρχόντων – αυτά τα email θα πρέπει σίγουρα να αποτελούν μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ email.

Πρότυπο email μετά την αγορά Asos
Πρότυπο email μετά την αγορά από την ASOS

Γιατί να στείλετε email μετά την αγορά;

Τα email μετά την αγορά έχουν τα υψηλότερα ποσοστά ανοίγματος και κλικ σε σχέση με οποιαδήποτε καμπάνια μάρκετινγκ μέσω email. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Klaviyo, τα email μετά την αγορά εμφανίζουν 217% υψηλότερο ποσοστό ανοίγματος, πάνω από 500% υψηλότερο ποσοστό κλικ και 90% υψηλότερα έσοδα ανά παραλήπτη από τη μέση καμπάνια email σας. Έρευνα από τη Medallia (μια εταιρεία εμπειρίας πελατών) που δημοσιεύτηκε στο Harvard Business Review διαπίστωσε επίσης ότι “Οι πελάτες που είχαν τις καλύτερες εμπειρίες του παρελθόντος ξοδεύουν 140% περισσότερο σε σύγκριση με εκείνους που είχαν τη φτωχότερη εμπειρία στο παρελθόν”.

Τα email μετά την αγορά μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να:

  • Ενθαρρύνετε τους πελάτες να επιστρέψουν στον ιστότοπό σας
  • Βάλετε τις βάσεις για την επόμενη αγορά
  • Μετατρέψετε νέους αγοραστές σε επαναλαμβανόμενους πελάτες
  • Δημιουργήσετε μια καλύτερη εμπειρία πελάτη
  • Χτίσετε σχέσεις πελατών
  • Λάβετε σχόλια από τους πελάτες

Γραμμές θέματος email μετά την αγορά

  • Ένα ένδειξη ευχαριστίας για την αγορά σας [Εταιρεία]
  • Η επιβεβαίωση της παραγγελίας σας
  • Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την αγορά σας σήμερα
  • Ευχαριστώ για την υπέροχη γεύση!
  • Τέλεια. Χαίρομαι που βρήκες κάτι που σου αρέσει!
  • Η παραγγελία σας έχει αποσταλεί
  • Η παραγγελία σας είναι καθ ‘οδόν
  • Σας εκτιμούμε ως πελάτη – ευχαριστούμε για την αγορά σας!
  • Μπορούμε να σας κάνουμε μια ερώτηση σχετικά με την αγορά σας;
  • Πώς ήταν η εμπειρία των αγορών σας μαζί μας σήμερα;
  • Η αγορά σας ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες σας;
  • Το να πούμε ευχαριστώ δεν είναι αρκετό
  • Το δώρο μας σε εσάς: 10% έκπτωση στην επόμενη αγορά σας
  • Ας ανταποδώσουμε τη χάρη
  • Ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ από εμάς σε εσάς
  • Μια μικρή ανταμοιβή σε σας για να πούμε ευχαριστώ
  • Ώρα για ανανέωση/νέα παραγγελία
  • Ξεμείνατε; Ήρθε η ώρα για ανανέωση!
  • Παραγγείλτε ξανά τώρα για δωρεάν παράδοση/ έκπτωση 15%/ δώρο μπόνους

10 Πρότυπα email μετά την αγορά

Τα email μετά την αγορά μπορεί να εξυπηρετούν διάφορους σκοπούς ανάλογα με το πιο σημαντικό τομέα για την επιχείρησή σας-είτε πρόκειται για να κάνουν τους πελάτες να νιώσουν ξεχωριστοί, να τους υπενθυμίσουν να αναπληρώσουν ένα προϊόν, να πουλήσετε παρόμοια προϊόντα ή να συλλέξετε σχόλια-όταν γίνονται σωστά, τα email μετά την αγορά είναι απίστευτα ισχυρά. Παρακάτω είναι 10 πρότυπα email μετά την αγορά για μερικά από τα πιο συνηθισμένα σενάρια που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όταν δημιουργείτε τις δικές σας καμπάνιες email μετά την αγορά.

Email επιβεβαίωσης παραγγελίας

Email επιβεβαίωσης αποστολής

Email “Σας ευχαριστούμε για την αγορά σας”

Email προτάσεων προϊόντων

Email υπενθύμισης αναπλήρωσης

Email κινήτρων για την επόμενη αγορά

Email που εστιάζει στο προϊόν

Email αιτήματος έρευνας προϊόντος

Email αιτήματος για αξιολόγηση προϊόντος

Email υποδοχής SaaS

Email μετά την αγορά – Συχνές ερωτήσεις

Τι είναι η εμπειρία μετά την αγορά;

Η εμπειρία του πελάτη μετά την αγορά είναι η επικοινωνία και οι ενέργειες που πραγματοποιούνται αφού ο πελάτης κάνει μια αγορά από μια επιχείρηση.

Πώς παρέχουμε υποστήριξη πελατών μετά την αγορά;

Μπορείτε να παρέχετε υποστήριξη πελατών μετά την αγορά, στέλνοντας αυτόματα ένα email παρακολούθησης με σύνδεσμο προς άρθρα της γνωσιακής βάσης για υποστήριξη 24/7.

Τι είναι η ασυμφωνία μετά την αγορά και τι μπορούν να κάνουν οι εταιρείες για να τη μειώσουν;

Η ασυμφωνία μετά την αγορά είναι τα αρνητικά συναισθήματα που εμφανίζονται μετά την αγορά ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας από ένα άτομο. Για να το μειώσουν, οι οργανισμοί θα πρέπει να έχουν έναν σταθερό τρόπο να υποστηρίζουν τους πελάτες τους, συμπεριλαμβανομένης της άμεσης επίλυσης προβλημάτων και ενός εύκολου τρόπου για την υποστήριξη.

Live chat, ticketing, call center, and knowledge base all packed into one.

Discover over 180 advanced features including automation, gamification, and social media integrations.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι η εμπειρία μετά την αγορά;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η εμπειρία του πελάτη μετά την αγορά είναι η επικοινωνία και οι ενέργειες που πραγματοποιούνται αφού ο πελάτης κάνει μια αγορά από μια επιχείρηση.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς παρέχουμε υποστήριξη πελατών μετά την αγορά;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Μπορείτε να παρέχετε υποστήριξη πελατών μετά την αγορά, στέλνοντας αυτόματα ένα email παρακολούθησης με σύνδεσμο προς άρθρα της γνωσιακής βάσης για υποστήριξη 24/7.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι η ασυμφωνία μετά την αγορά και τι μπορούν να κάνουν οι εταιρείες για να τη μειώσουν;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η ασυμφωνία μετά την αγορά είναι τα αρνητικά συναισθήματα που εμφανίζονται μετά την αγορά ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας από ένα άτομο. Για να το μειώσουν, οι οργανισμοί θα πρέπει να έχουν έναν σταθερό τρόπο να υποστηρίζουν τους πελάτες τους, συμπεριλαμβανομένης της άμεσης επίλυσης προβλημάτων και ενός εύκολου τρόπου για την υποστήριξη.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo