Refresher
  • Σενάρια περιπτώσεων χρήσης
  • Refresher

Refresher

Lifestyle. Μόδα. Τεχνολογία. Μουσική. Όλα όσα είναι δημοφιλή και αγαπούν τα άτομα ηλικίας 25-40 μπορούν να βρεθούν σε μία από τις πιο δημοφιλείς ιστοσελίδες στη Σλοβακία. Επιπλέον, το πρότζεκτ αυτό ήταν τόσο επιτυχημένο μέχρι στιγμής που επεκτάθηκε πρόσφατα στην Τσεχία. Θα πρέπει να φτάσετε πολύ μακριά για να βρείτε κάποιον που δεν έχει ακούσει για το Refresher – μία κορυφαία ιστοσελίδα – όπου μαθαίνετε “τι συμβαίνει”. Γιατί χρειάζονται ένα λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης, μπορεί να αναρωτιέστε;

Φανταστείτε μια κατάσταση όπου πρέπει να διαχειριστείτε ολόκληρο το προσωπικό των συντακτών που καλύπτει τα πάντα, από το νέο άλμπουμ του Kanye West μέχρι τα 10 πιο ενδιαφέροντα γεγονότα σχετικά με τον Pablo Escobar μέχρι τις καλύτερες κυκλοφορίες sneaker το 2016. Προσθέστε μερικές επιχειρήσεις μάρκετινγκ και σχεδιαστικά στοιχεία στην κορυφή και μπορείτε ήδη να δείτε ότι στο πρόγραμμα των email σας γίνεται ένας χαμός. Αυτή είναι η στιγμή που το LiveAgent, με όλες τις δυνατότητες του, έρχεται για να σώσει την παρτίδα.

Το Refresher αποφάσισε να ενσωματώσει το LiveAgent στις αρχές του 2015. Αναζητούσαν μια λύση που θα βοηθούσε στην απλοποίηση της επικοινωνίας με γνώμονα την αποτελεσματικότητα. Σε σύγκριση με δεκάδες άτομα που εργάζονταν σε ένα κοινόχρηστο φάκελο email, το LiveAgent αποδείχθηκε θείο δώρο. Η ομάδα του Refresher μπόρεσε να μειώσει τον αριθμό του προσωπικού υποστήριξης από 14 σε μόλις 5 αντιπροσώπους.

Αυτό το αποτέλεσμα φαίνεται ακόμη πιο άξιο θαυμασμού όταν δείτε τη μεγαλύτερη εικόνα. Ολόκληρη η ομάδα υποστήριξης του Refresher είναι πλέον σε θέση να ανταποκρίνεται και να επιλύει περισσότερες από 1700 καρτέλες το μήνα.

Εκτός από την καλύτερη επικοινωνία εντός της συντακτικής τους ομάδας, το LiveAgent χρησιμοποιείται επίσης για επικοινωνία με διαφημιστές. Το τμήμα μάρκετινγκ τους είναι πλέον σε θέση να ανταποκριθεί στις καρτέλες σχεδόν αμέσως και το να έχουν το πλήρες ιστορικό επικοινωνίας με έναν πελάτη, με ένα μόνο κλικ, βοηθά επίσης. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα μία μαζική αύξηση των εσόδων.

“Αυτό που λατρεύουμε στο LiveAgent είναι η ευελιξία όσον αφορά την ανταπόκριση στις καρτέλες και την πολύ καλύτερη επικοινωνία μέσα στην ομάδα μας.”

Τι άλλαξε μετά την εγκατάσταση του LiveAgent;

Οι κανόνες αυτοματισμού που εκτελούνται στο παρασκήνιο βοήθησαν την ομάδα του Refresher να μεταφέρει καρτέλες στα χέρια του κατάλληλου ατόμου αμέσως χωρίς πρόσθετη ταλαιπωρία. Η μη αυτόματη εκχώρηση καρτελών σε μέλη της ομάδας είναι πολύ χρήσιμη και για αυτούς. Το LiveAgent βοηθά το Refresher να φιλτράρει πραγματικά σημαντική επιχειρηματική επικοινωνία από τα μηνύματα της κοινότητας. Αυτό επιτυγχάνεται για άλλη μια φορά με ισχυρούς αλγόριθμους αυτοματισμού που εκτελούνται στο παρασκήνιο. Έχοντας μια κοινή γραμμή στο ενδιαφέρον που δημιουργήθηκε από την κοινότητα στο Facebook & στο Twitter ή μέσω email και των συνεχώς σημαντικών ροών εσόδων, δηλ. τους διαφημιστές ήταν το κλειδί για την επίτευξη σταθερής ανάπτυξης.

Ποιο είναι λοιπόν το κύριο όφελος του LiveAgent για την εταιρεία σας; “Θα έπρεπε να το επαναλάβω, αλλά δεν μπορώ να εκφράσω με λόγια πόσο πιο γρήγορη, πιο ευέλικτη και τακτοποιημένη έχει γίνει η επικοινωνία μας”. Gabor Boros. “Όταν ρώτησα τους αντιπροσώπους μου, πώς νιώθουν για τη συνεργασία με το LiveAgent, η απάντησή τους ήταν σύντομη: Τέλεια!”

Gabor Boros – Διευθύνων Σύμβουλος @ Refresher

Δείτε τις υπόλοιπες ιστορίες

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x