Δωρεάν Δοκιμή
  • Features
  • Αναφορά καναλιού

Αναφορά καναλιού

Δείτε ποιος είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να επικοινωνήσουν μαζί σας οι πελάτες σας. Το LiveAgent σας παρέχει αναλυτικές πληροφορίες για κάθε κανάλι επικοινωνίας: Email, Ζωντανή Συνομιλία, Τηλεφωνικό Κέντρο, Φόρμες Επικοινωνίας, Φόρμες Σχολίων, μηνύματα Facebook, Tweets … Ξεχάστε τις εξωτερικές εφαρμογές παρακολούθησης. Όλα είναι ενσωματωμένα!

Οι μεμονωμένες καταχωρήσεις μπορούν να ταξινομηθούν κατά Τμήμα, Αντιπρόσωπο, Ετικέτες και Ημερομηνία. Οι αναφορές καναλιών μπορούν να εξαχθούν σε ένα αρχείο CSV.

Channel-report-LiveAgent
Αναφορά καναλιού

Επιλογές εμφάνισης αναφοράς καναλιού (στήλες):

  • Κανάλι
  • Απαντήσεις
  • Μέσος χρόνος νέας απάντησης
  • Μέσος χρόνος ανοιχτής απάντησης
  • Κλήσεις
  • Αναπάντητες κλήσεις
  • Λεπτά κλήσεων
  • Μηνύματα συνομιλίας
  • Συνομιλίες
  • Αναπάντητες συνομιλίες
  • Μέσος χρόνος ανάληψης συνομιλίας
  • Μέσος χρόνος συνομιλίας
  • Χωρίς κατάταξη
  • Χωρίς κατάταξη %
  • Ανταμοιβές
  • Ανταμοιβές %
  • Επιπλήξεις
  • Επιπλήξεις %
  • Εισερχόμενα μηνύματα
  • Εισερχόμενες κλήσεις
  • Ολοκληρωμένες κλήσεις
  • Εισερχόμενες Συνομιλίες
  • Ολοκληρωμένες Συζητήσεις
  • Δημιουργηθείσες καρτέλες
  • Επιλυμένες καρτέλες

Η αναφορά καναλιού μπορεί να εμφανίσει τα δεδομένα σας σε αυτούς τους τύπους γραφημάτων:

Χρησιμοποιήστε αναφορές καναλιών με API

Χρησιμοποιήστε το LiveAgent REST API για να καλέσετε τιμές από αναφορές καναλιών.

Identify the hardest working departments

Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo