Δείτε ποιος είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να επικοινωνήσουν μαζί σας οι πελάτες σας. Το LiveAgent σας παρέχει αναλυτικές πληροφορίες για κάθε κανάλι επικοινωνίας: Email, Ζωντανή Συνομιλία, Τηλεφωνικό Κέντρο, Φόρμες Επικοινωνίας, Φόρμες Σχολίων, μηνύματα Facebook, Tweets … Ξεχάστε τις εξωτερικές εφαρμογές παρακολούθησης. Όλα είναι ενσωματωμένα!
Οι μεμονωμένες καταχωρίσεις μπορούν να ταξινομηθούν κατά Τμήμα, Αντιπρόσωπο, Ετικέτες και Ημερομηνία. Οι αναφορές καναλιών μπορούν να εξαχθούν σε αρχείο CSV.
Επιλογές εμφάνισης αναφοράς καναλιού (στήλες):
- Κανάλι
- Απαντήσεις
- Μέσος χρόνος νέας απάντησης
- Μέσος χρόνος ανοίγματος απάντησης
- Κλήσεις
- Αναπάντητες κλήσεις
- Λεπτά κλήσης
- Μηνύματα συνομιλίας
- Συνομιλίες
- Αναπάντητες συνομιλίες
- Μέσος χρόνος ανάληψης συνομιλίας
- Μέσος χρόνος συνομιλίας
- Μη καταταγμένο
- Μη καταταγμένο %
- Ανταμοιβές
- Ανταμοιβές %
- Επιπλήξεις
- Επιπλήξεις %
- Εισερχόμενα μηνύματα
- Εισερχόμενες Κλήσεις
- Ολοκληρωμένες Κλήσεις
- Εισερχόμενες συνομιλίες
- Ολοκληρωμένες συνομιλίες
- Δημιουργημένες καρτέλες
- Επιλυμένες καρτέλες
Η αναφορά καναλιού μπορεί να εμφανίσει τα δεδομένα σας σε αυτούς τους τύπους γραφημάτων:
Χρησιμοποιήστε αναφορές καναλιών με API
Χρησιμοποιήστε το LiveAgent REST API για να καλέσετε τιμές από αναφορές καναλιών.
Identify the hardest working departments
Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.