Δείτε ποιος είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να επικοινωνήσουν μαζί σας οι πελάτες σας. Το LiveAgent σας παρέχει αναλυτικές πληροφορίες για κάθε κανάλι επικοινωνίας: Email, Ζωντανή Συνομιλία, Τηλεφωνικό Κέντρο, Φόρμες Επικοινωνίας, Φόρμες Σχολίων, μηνύματα Facebook, Tweets … Ξεχάστε τις εξωτερικές εφαρμογές παρακολούθησης. Όλα είναι ενσωματωμένα!
Οι μεμονωμένες καταχωρίσεις μπορούν να ταξινομηθούν κατά Τμήμα, Αντιπρόσωπο, Ετικέτες και Ημερομηνία. Οι αναφορές καναλιών μπορούν να εξαχθούν σε αρχείο CSV.

Επιλογές εμφάνισης αναφοράς καναλιού (στήλες):
- Κανάλι
- Απαντήσεις
- Μέσος χρόνος νέας απάντησης
- Μέσος χρόνος ανοίγματος απάντησης
- Κλήσεις
- Αναπάντητες κλήσεις
- Λεπτά κλήσης
- Μηνύματα συνομιλίας
- Συνομιλίες
- Αναπάντητες συνομιλίες
- Μέσος χρόνος ανάληψης συνομιλίας
- Μέσος χρόνος συνομιλίας
- Μη καταταγμένο
- Μη καταταγμένο %
- Ανταμοιβές
- Ανταμοιβές %
- Επιπλήξεις
- Επιπλήξεις %
- Εισερχόμενα μηνύματα
- Εισερχόμενες Κλήσεις
- Ολοκληρωμένες Κλήσεις
- Εισερχόμενες συνομιλίες
- Ολοκληρωμένες συνομιλίες
- Δημιουργημένες καρτέλες
- Επιλυμένες καρτέλες
Η αναφορά καναλιού μπορεί να εμφανίσει τα δεδομένα σας σε αυτούς τους τύπους γραφημάτων:




Χρησιμοποιήστε αναφορές καναλιών με API
Χρησιμοποιήστε το LiveAgent REST API για να καλέσετε τιμές από αναφορές καναλιών.
Identify the hardest working departments
Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.
The use of placeholder text can help personalize mass emails and improve communication with customers. This alternative text is edited based on the content of the email and is commonly used for notifications and automatic responses. Utilizing placeholder text in LiveAgent can make messaging more personalized and efficient for representatives.
Ζωντανή συνομιλία για ηλεκτρονικό εμπόριο και υπηρεσίες
LiveAgent offers customer service software, VoIP phone systems, and self-service solutions. The company has partnerships, training, and online seminars. Benefits include improved customer support and increased sales using Neuromarketing. LiveAgent's live chat feature can be used to target the right person for the right website and facilitate communication with customers. Integrating multiple features in a strategy can reduce cart abandonment and gain potential customers for sales funneling. The software offers support via community forums and self-service. The solutions also strengthen social media engagement and improve ROI.
Οι εξερχόμενες πωλήσεις αποτελούν μέρος του κύκλου πωλήσεων και μπορούν να γίνουν με email και κλήσεις. Πρέπει να εστιάζετε στον δυνητικό πελάτη και να εντοπίζετε τις προτιμήσεις του. Σε περίπτωση δυσαρεστημένου πελάτη, προτείνεται η ζήτηση συγγνώμης και η λύση του προβλήματός του. Ενεργητικές προσκλήσεις συνομιλίας μπορούν να βελτιώσουν την αλληλεπίδραση με τους πελάτες.
Γίνετε προσβάσιμοι με το λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας.
Το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας βελτιστοποιεί τις επικοινωνίες των πελατών μέσω φωνής, VoIP, email, ζωντανής συνομιλίας και πλατφόρμων κοινωνικών μέσων δικτύωσης. Η αγορά των κέντρων επικοινωνίας αναμένεται να φθάσει τα 47,76 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2025. Το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας σε cloud καταργεί την ανάγκη για παραδοσιακές λύσεις, προσφέροντας επεκτασιμότητα, ευελιξία και ασφάλεια σε μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις με αποδοτικό κόστος.