Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το HelpCrunch;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική του HelpCrunch στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Κουραστήκατε με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης;

Το HelpCrunch είναι εξαιρετικό, όμως ίσως να θέλετε να δοκιμάσετε κάτι άλλο. Το LiveAgent κάνει κάτι περισσότερο από απλά μια ζωντανή συνομιλία Συνδέστε τα email σας, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τη γνωσιακή βάση και τον εξοπλισμό για τις κλήσεις για να παρέχετε μια πλήρη υπηρεσία στους πελάτες σας.

Το LiveAgent διαθέτει περισσότερες από 175 δυνατότητες, πάνω από 40 ενσωματώσεις και μια εξαιρετική τιμή για να σας προσφέρει τον καλύτερο τρόπο επικοινωνίας με τους πελάτες σας.

  • sourceforge leader spring 2022
  • GetApp category leaders 2022

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

HelpCrunch έναντι LiveAgent με μια ματιά

Δυνατότητες Liveagent HelpCrunch
Καρτέλες
Περιέχει ένα εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταγράφει αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει καρτέλες σε πρόγραμμα καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το HelpCrunch προσφέρει καρτέλες σε πρόγραμμα για περίπου 17,5$/μήνα.
Ζωντανή Συνομιλία
Ένα widget συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο που μπορείτε να τοποθετήσετε σε οποιονδήποτε ιστότοπο.
Το LiveAgent προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία σε πρόγραμμα Καρτέλες+Συνομιλία για 29$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το HelpCrunch προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία σε πρόγραμμα για περίπου 17,5$/μήνα.
Τηλεφωνικό Κέντρο
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πραγματοποίηση και λήψη κλήσεων χρησιμοποιώντας την αυτόματη διανομή κλήσεων.
Το LiveAgent προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
Το HelpCrunch δεν προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
Αυτοεξυπηρέτηση
Μια λειτουργία που σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μια πύλη πελατών στην οποία μπορούν να εγγραφούν οι πελάτες σας για να έχουν πρόσβαση στις προηγούμενες καρτέλες τους και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης.
Το LiveAgent προσφέρει πύλη Αυτοεξυπηρέτησης σε πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το HelpCrunch προσφέρει πύλη Αυτοεξυπηρέτησης σε πρόγραμμα για περίπου 17,5$/μήνα.
Facebook
Το LiveAgent προσφέρει μια ενσωμάτωση του Facebook στο πρόγραμμα Καρτελών με επιπλέον χρέωση 39 $/μήνα/ανά λογαριασμό ή σε πρόγραμμα All-inclusive χωρίς πρόσθετες χρεώσεις.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Το HelpCrunch δεν προσφέρει μια ενσωμάτωση του Facebook.
Twitter
Μια ενσωμάτωση Twitter που συλλέγει όλες τις αναφορές και τα σχόλια και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε Tweets απευθείας από το λογισμικό.
Το LiveAgent προσφέρει μια ενσωμάτωση Twitter.
Το HelpCrunch δεν προσφέρει μια ενσωμάτωση Twitter.
Instagram
Μια ενσωμάτωση στο Instagram που συλλέγει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει μια ενσωμάτωση στο Instagram.
Το HelpCrunch δεν προσφέρει μια ενσωμάτωση στο Instagram.
Viber
Μια ενσωμάτωση Viber που συλλέγει όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση δίνει επίσης τη δυνατότητα στους χρήστες να απαντούν και να στέλνουν μηνύματα Viber απευθείας από το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση Viber στο πρόγραμμα Καρτελών με επιπλέον χρέωση 39$/μήνα/ανά λογαριασμό ή σε πρόγραμμα All-inclusive χωρίς πρόσθετες χρεώσεις.
Το HelpCrunch δεν προσφέρει ενσωμάτωση Viber.
Γνωσιακή Βάση
Ένα αποθετήριο γνώσεων που περιέχει βασικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων οδηγών αντιμετώπισης προβλημάτων, συχνών ερωτήσεων και άρθρων.
Το LiveAgent προσφέρει Γνωσιακή Βάση στο πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το HelpCrunch προσφέρει γνωσιακή βάση σε πρόγραμμα για περίπου 17,5$/μήνα
Φόρουμ Πελατών
Μία online πλατφόρμα συζητήσεων για τους πελάτες σας που βρίσκεται μέσα στη γνωσιακή σας βάση.
Το LiveAgent προσφέρει Φόρουμ Πελατών σε πρόγραμμα για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το HelpCrunch δεν προσφέρει Φόρουμ Πελατών.
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασιών που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να εξαλείψετε επαναλαμβανόμενες εργασίες.
Το LiveAgent προσφέρει αυτοματισμούς και κανόνες στο πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το HelpCrunch δεν προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες.
API
Ένα σύνολο λειτουργιών που επιτρέπουν σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται.
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες API σε πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το HelpCrunch προσφέρει λειτουργίες API σε πρόγραμμα για περίπου 17,5$/μήνα.
Διαδραστική Φωνητική Απόκριση (ΔΦΑ)
Μια τεχνολογία που επιτρέπει στους εισερχόμενους καλούντες να πλοηγούνται σε ένα τηλεφωνικό σύστημα πριν μιλήσουν με έναν άνθρωπο.
Το LiveAgent προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ.
Το HelpCrunch δεν προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ.
Βιντεοκλήσεις
Μια κλήση που περιέχει βίντεο, παρόμοια με κλήσεις Skype, Zoom ή Facetime.
Το LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις σε πρόγραμμα All-inclusive για 39$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το HelpCrunch δεν προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Απεριόριστο Ιστορικό
Οι καρτέλες δεν λήγουν ούτε διαγράφονται - μπορείτε να τις δείτε ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό σε πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το HelpCrunch δεν προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Απεριόριστες Ιστοσελίδες
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστοσελίδων.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες ιστοσελίδες σε πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το HelpCrunch προσφέρει απεριόριστες ιστοσελίδες σε πρόγραμμα για περίπου 17,5$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Απεριόριστα Κουμπιά Συνομιλίας
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιών συνομιλίας στους ιστότοπούς σας.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας σε πρόγραμμα Καρτέλες+Συνομιλία για 29$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το HelpCrunch δεν προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Απεριόριστες Καρτέλες/Mails
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό email και καρτελών.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail σε πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το HelpCrunch δεν προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail.
Απεριόριστη Καταγραφή Κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που πραγματοποιείτε ή λαμβάνετε και αναπαράγετε την ηχογράφηση ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
Το HelpCrunch δεν προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
Απεριόριστη 24/7 Υποστήριξη
Η υποστήριξη πελατών προσφέρεται 24/7 χωρίς περιορισμό του αριθμού των ερωτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7 στο πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το HelpCrunch προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7 σε πρόγραμμα για περίπου 29$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Person deciding between two solutions

Ισχυρή εναλλακτική του HelpCrunch

Η υποστήριξη πελατών πρέπει να επικεντρώνεται στην παροχή πολλαπλών τρόπων στους πελάτες σας ώστε να συνδεθούν μαζί σας. Αυξήστε την αφοσίωση των πελατών σας και βοηθήστε τους μέσω οποιουδήποτε καναλιού, είτε μέσω της ζωντανής συνομιλίας, του Instagram είτε μέσω τηλεφώνου.

Το LiveAgent διαθέτει τρία πλάνα πληρωμής που σας προσφέρουν ακριβώς αυτό που χρειάζεστε για να τα έχετε όλα. Ένα αξιόπιστο σύστημα καρτελών θα φροντίσει για την οργάνωση όλης της επικοινωνίας και μπορείτε να εστιάσετε σε αυτό που έχει πραγματικά σημασία – στην παροχή βοήθειας στους πελάτες σας.

Θέλετε μια γρηγορότερη ζωντανή συνομιλία;

Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα ουσιαστικό εργαλείο για την παροχή υποστήριξης πελατών. Δεδομένου ότι πρόκειται για άμεση επικοινωνία, η ταχύτητα πρέπει να αποτελεί άμεση προτεραιότητα.

Το LiveAgent διαθέτει το ταχύτερο widget ζωντανής συνομιλίας στην αγορά, με ταχύτητες εμφάνισης συνομιλίας στα 2,5 δευτερόλεπτα . Δεν μπορείτε να βρείτε τίποτα πιο γρήγορο από αυτό. Μην αφήνετε τους επισκέπτες της σελίδας σας να περιμένουν και μετατρέψτε τους σε πελάτες που πληρώνουν.

The fastest live chat on the market

3 λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

Phone icon

Υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου

Εκτός από πολλές άλλες δυνατότητες, το LiveAgent υποστηρίζει επίσης την ενσωμάτωση τηλεφωνικού κέντρου. Είναι γρήγορο και εύκολο στη ρύθμιση!

Statistic icon

Πλούσιο σε δυνατότητες

Πάνω από 175+ λειτουργίες για να κάνετε τη δουλειά σας πιο εύκολη και πιο ευχάριστη.

Money Bag

Προσιτή τιμολόγηση

Το LiveAgent διαθέτει πολλές δυνατότητες σε προσιτή τιμή. Επιλέξτε ένα από τα τρία πλάνα πληρωμής ή επιλέξτε ξεχωριστές λειτουργίες για να προσαρμόσετε το κέντρο εξυπηρέτησης σας

Professional built-in call center software

Υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου

Σωστά. Εκτός από τα email, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τη γνωσιακή βάση και τη ζωντανή συνομιλία, μπορείτε επίσης να παρέχετε υποστήριξη μέσω τηλεφωνικών κλήσεων. Είναι εύκολο.

Η διαδικασία εγκατάστασης ολοκληρώνεται μέσα σε λίγα λεπτά και δεν χρειάζεστε κάποιον ειδικό εξοπλισμό για να το επιτύχετε. Πραγματοποιήστε κλήσεις μέσω ενός προγράμματος περιήγησης, smartphone ή άλλου εξοπλισμού της επιλογής σας. Δεν είναι αναγκαίοι τρίτοι πάροχοι, το LiveAgent τα φροντίζει αυτά για εσάς.

Αποκτήστε περισσότερα και εξοικονομείστε περισσότερα

Το LiveAgent διαθέτει τρία πλάνα πληρωμής με πολλές δυνατότητες για να σας παρέχει τα καλύτερα εργαλεία για την υποστήριξη πελατών. Σε περίπτωση που χρειάζεστε κάτι επιπλέον, μπορείτε να αγοράσετε ξεχωριστές λειτουργίες για να προσθέσετε αξία στο πλάνο σας.

Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες αξιολογήσεις και #1 για το SMB το 2020. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους πιο γρήγορα με το LiveAgent.

Δείτε τα πλάνα τιμολόγησης μας και μάθετε περισσότερα!

Do more customer support for less money

Δείτε γιατί οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

  • “Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert

  • Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik

  • “Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron

  • “Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.Adam

  • “Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad

  • “Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga

  • “Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal

  • “Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison

    Harrison

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

Συγκρίνετε μας με ένα διαφορετικό λογισμικό ζωντανής συνομιλίας

Έχετε περιέργεια να δείτε πώς αξιολογούμαστε σε σχέση με άλλες δημοφιλείς λύσεις ζωντανής συνομιλίας; Δείτε τις σελίδες σύγκρισης μας και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε.

FAQ

Πώς συγκρίνεται το LiveAgent με το HelpCrunch;

Το LiveAgent προσφέρει τις ακόλουθες επιπλέον δυνατότητες σε σχέση με το HelpCrunch: τηλεφωνικό κέντρο, ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης, φόρουμ πελατών, αυτοματοποίηση και κανόνες.

Ποια είναι τα επιπλέον οφέλη από τη χρήση του LiveAgent σε σχέση με το HelpCrunch;

Τα πρόσθετα οφέλη από τη χρήση του LiveAgent σε σχέση με το HelpCrunch περιλαμβάνουν αυξημένη ικανοποίηση πελατών, διατήρηση πελατών, μειωμένο κόστος εξυπηρέτησης πελατών, μειωμένο ποσοστό απώλειας πελατών και καλύτερη ροή εργασιών αντιπροσώπων.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo