3CX integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Το 2005, το 3CX κυκλοφόρησε ακριβώς στην ακμή της εκκολαπτόμενης τεχνολογίας VoIP. Σήμερα, είναι ένας τιτάνας στον τομέα της επιχειρηματικής επικοινωνίας. Αντλώντας τη δύναμη της τεχνολογίας ανοικτού προτύπου SIP και WebRTC, το 3CX έχει μετατραπεί από ένα ταπεινό τηλεφωνικό σύστημα PBX σε μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα επικοινωνίας. Τα θετικά του; Απλότητα, ευελιξία και προσιτή τιμή στις φωνητικές κλήσεις, το βίντεο και τη ζωντανή συνομιλία. Το 3CX μπορεί να είναι το μυστικό όπλο για τις επιχειρήσεις, βοηθώντας στην αύξηση της παραγωγικότητας, στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και, ως μπόνους, στη μείωση του κόστους και στους πονοκεφάλους της διαχείρισης.
Ο απίστευτος αριθμός των 350.000 πελατών σε 190 χώρες έχει στραφεί στο 3CX για τις ανάγκες επαγγελματικής επικοινωνίας τους. Η λίστα πελατών έχει αναγνωρισμένα ονόματα – Air France, NHS, Best Western και PepsiCo, όλοι βασίζονται στο 3CX για απρόσκοπτες, αξιόπιστες επικοινωνίες.
Η 3CX ξεκίνησε με μια απλή επιθυμία: να φέρει στην αγορά ένα αξιόπιστο, πλούσιο σε δυνατότητες τηλεφωνικό σύστημα που δεν θα ήταν ακριβό. Σήμερα, είναι μια επιτυχημένη επιχείρηση στην αγορά λύσεων επικοινωνίας, που αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Το LiveAgent και η 3CX ένωσαν τις δυνάμεις τους για να κάνουν την ενσωμάτωση αριθμών 3CX στις λειτουργίες του τηλεφωνικού σας κέντρου πανεύκολη. Και το καλύτερο; Το LiveAgent διασφαλίζει ότι αυτή η ρύθμιση δεν θα σας κοστίσει ούτε λεπτό επιπλέον.
Το να ξεκινήσετε με τη σύνδεση του 3CX με το τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent είναι πανεύκολο. Απλώς συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent και ακολουθήστε τις απλές οδηγίες που παρέχονται.
1. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent
2. Μεταβείτε στους Αριθμούς
3. Κάντε αναζήτηση για το 3CX
4. Κάντε κλικ στην προσθήκη
5. Εισάγετε τα απαιτούμενα διαπιστευτήρια
Κόστος ενσωμάτωσης του 3CX:
Η συνδρομή στο LiveAgent περιλαμβάνει ενσωμάτωση χωρίς επιπλέον χρεώσεις, ενώ το 3CX παρέχει τις υπηρεσίες του με χρέωση, καθώς λειτουργεί ως ανεξάρτητη επιχείρηση.
Οφέλη του 3CX:
- Εξοικονόμηση κόστους
- Εύκολη διαχείριση online
- Πρόσβαση παγκοσμίως
- Ευελιξία
- Βελτιωμένη αξιοπιστία.
- Βελτιωμένα χαρακτηριστικά.
- Ασφάλεια
- Επεκτασιμότητα
Θα θέλατε να εμπλουτίσετε τις γνώσεις σας σχετικά με τη λειτουργία του λογισμικού κέντρου τηλεφωνικών κλήσεων; Σας προσκαλούμε να παρακολουθήσετε το διαφωτιστικό βίντεο που παρέχεται παρακάτω για μια ολοκληρωμένη κατανόηση.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free 3CX integration!
LiveAgent προσφέρει βοήθεια στους πελάτες στην απάντηση στις Καρτέλες από τους Αντιπροσώπους, χρησιμοποιώντας Φόρμες Επικοινωνίας για επικοινωνία. Επιπλέον, προσφέρει αρχείο καταγραφής ΣΕΥ για εκπλήρωση ή μη των στόχων κατά τμήμα ή αντιπρόσωπο, με δυνατότητα παραγωγής αναφορών από τη διαθεσιμότητα των αντιπροσώπων. Η εταιρεία ευχαριστεί τους πελάτες της για την εγγραφή τους στο LiveAgent και αναφέρει ότι πίνακας διαχείρισης έχει αρχίσει να δημιουργείται, αναμένοντας την ολοκλήρωσή του για να στείλει τις πληροφορίες σύνδεσης στους χρήστες της μέσω email.
Το LiveAgent προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση για κέντρο υποστήριξης και είναι μια εναλλακτική λύση για το Pure Chat. Διαθέτει email, live chat, κοινωνικά δίκτυα και γνωσιακή βάση ενώ παρέχει επίσης υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τη διαχείριση αιτημάτων εξυπηρέτησης πελατών. Επιπλέον, οι πελάτες του LiveAgent μπορούν να απολαμβάνουν αξιόπιστη εξυπηρέτηση πελατών χωρίς χρέωση ρύθμισης και πιστωτικής κάρτας, αυξάνοντας τη διατήρηση και την αφοσίωση των πελατών και τα κέρδη.
Το LiveAgent προσφέρει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP, λογισμικό διαχείρισης παραπόνων και διαχείρισης email. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εισερχόμενα τηλεφωνικά κέντρα και αυτοεξυπηρέτηση, καθώς και για συστήματα πύλης πελατών. Υποστηρίζει ενσωματώσεις και εναλλακτικές λύσεις και προσφέρει δοκιμαστική περίοδο.