ManyChat

Τι είναι το ManyChat;

Το Facebook και το Messenger γίνονται πιο δημοφιλή ως κανάλια εξυπηρέτησης πελατών. Το ManyChat είναι μια υπηρεσία που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να δημιουργούν chatbots για ανταλλαγή μηνυμάτων κειμένου και Facebook Messenger. Αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να κάνουν τις πωλήσεις, το μάρκετινγκ και την εξυπηρέτηση πελατών αυτοματοποιημένες και ευκολότερες στη διαχείριση για πολλές επιχειρήσεις. Επικοινωνήστε πιο εύκολα με τους ανθρώπους.

Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;

Σε συνδυασμό με το ManyChat, μπορείτε να αυτοματοποιήσετε ευκολότερα τις απαντήσεις σας στο Facebook Messenger και SMS και να χειριστείτε εύκολα τις συνήθεις ερωτήσεις. Μπορείτε να παρακολουθείτε νέους πελάτες, αγορές, συνδρομές, ετικέτες. Μπορείτε επίσης να χειριστείτε χειροκίνητα την αποστολή μηνυμάτων κειμένου ή Messenger, να στείλετε περιεχόμενο, να εγγράψετε ή να διαγράψετε πελάτες, να χειριστείτε ετικέτες ή να βρείτε άτομα.

Οφέλη

  • Παρακολουθήστε νέες συνομιλίες ή μηνύματα στο Facebook Messenger από μία λύση
  • Αποστολή και απάντηση σε μηνύματα, προώθηση περιεχομένου
  • Ειδοποιήσεις σχετικά με τις ενέργειες συνομιλίας από το Facebook Messenger στον πίνακα ελέγχου LiveAgent
  • Συνεχής ροή εργασίας με το Facebook

Πώς να ενσωματώσετε το ManyChat στο LiveAgent μέσω του Zapier

Σελίδα ενσωμάτωσης ManyChat και LiveAgent στο Zapier
ManyChat + LiveAgent σελίδα

Ακολουθήστε αυτόν τον οδηγό για να συνδέσετε απρόσκοπτα τις δυνατότητες του Facebook και του Messenger του ManyChat. Με το Zapier, μπορείτε να επιλέξετε ξεχωριστό Messenger ή άλλες ενεργοποιήσεις και δράσεις για να συνδέσετε αυτές τις δύο εφαρμογές και να βελτιώσετε τη ροή εργασίας σας με την υποστήριξη πελατών και το Facebook Messenger.

Η διαδικασία ενσωμάτωσης δύο εφαρμογών δεν απαιτεί εμπειρία προγραμματισμού και μπορεί να γίνει μέσα σε λίγα λεπτά. Το Zapier θα σας εξηγήσει και θα σας καθοδηγήσει σε όλα τα βήματα της διαδικασίας. Το πρώτο βήμα είναι να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας Zapier. Εάν δεν έχετε, μπορείτε να τον δημιουργήσετε σε αυτόν τον σύνδεσμο. Στη συνέχεια, μπορείτε να προχωρήσετε στη σελίδα ενσωμάτωσης LiveAgent + ManyChat.

Κάντε κύλιση προς τα κάτω στη σελίδα και θα δείτε μια επιλογή ενεργοποίησης και δράσης. Η ενεργοποίηση λειτουργεί ως ενεργοποίηση για την επιλεγμένη ενέργεια. Αυτό σημαίνει ότι εάν συμβεί κάτι σε ένα λογισμικό, θα προκληθεί ενεργοποίηση και δράση στο δεύτερο ενσωματωμένο λογισμικό. Οι ενεργοποιήσεις και οι δράσεις μπορούν να ρυθμιστούν και στους δύο τρόπους μεταξύ λογισμικού ή ακόμη και σε ένα μόνο λογισμικό.

Επιλέγοντας μια ενεργοποίηση και μια δράση στο Zapier
Επιλογή ενεργοποίησης και δράσης

Αποφασίστε ποια ενεργοποίηση και δράση θέλετε να ορίσετε. Μπορείτε να ενσωματώσετε το λογισμικό με περισσότερες ενεργοποιήσεις και δράσεις ανά πάσα στιγμή, αν θέλετε. Ως παράδειγμα, επιλέξαμε το ManyChat για να ενεργοποιήσουμε τη Δημιουργία Νέων Ετικετών Χρήστη και τη δράση LiveAgent Δημιουργία Συνομιλίας. Οποιοσδήποτε χρήστης λαμβάνει ετικέτα στο Facebook θα ενεργοποιήσει μια δράση συνομιλίας στο κέντρο εξυπηρέτησης. Μπορείτε να δημιουργήσετε περισσότερες συνδέσεις όταν χρειάζεται, οπότε επιλέξτε την πρώτη σας και κάντε κλικ στο μπλε κουμπί Σύνδεση LiveAgent + ManyChat.

Επιλεγμένη ενεργοποίηση ManyChat και δράση LiveAgent στη σελίδα Zapier
Επιλεγμένη ενεργοποίηση και δράση

Θα ανοίξει μια διαμόρφωση της ενεργοποίησης ManyChat. Πρέπει να επιλέξετε τον λογαριασμό σας και να συμπληρώσετε τις λεπτομέρειες για να βεβαιωθείτε ότι η ενεργοποίηση θα λειτουργήσει. Όταν τελειώσετε, σας συνιστούμε να το δοκιμάσετε για να δείτε εάν λειτουργεί.

Εγκατάσταση ενεργοποίησης ManyChat στο Zapier
Ρύθμιση ManyChat

Όταν τελειώσετε με το Manychat, το μόνο που μένει να κάνετε είναι να δημιουργήσετε μια δράση. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει τα απαιτούμενα πεδία. Σε περίπτωση που θέλετε να καθορίσετε ακόμη περισσότερο την δράση, υπάρχει και η επιλογή συμπλήρωσης μη απαιτούμενων πεδίων.

Εγκατάσταση δράσης του LiveAgent στο Zapier
Ρύθμιση LiveAgent

Τώρα το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να κάνετε μια τελική δοκιμή και να δείτε εάν λειτουργεί η ενσωμάτωση. Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα, το Zapier θα σας προσφέρει έναν εύχρηστο οδηγό αντιμετώπισης προβλημάτων που θα σας βοηθήσει να λύσετε το πρόβλημα. Εάν η δοκιμή εκτελεστεί με επιτυχία, η ενσωμάτωσή σας είναι έτοιμη και μπορείτε να τη δοκιμάσετε ζωντανά.

Επιτυχής δοκιμή μιας ενσωμάτωσης ManyChat και LiveAgent
Επιτυχής δοκιμή ενσωμάτωσης

Frequently asked questions

Τι είναι το ManyChat;

Το ManyChat είναι μια πλατφόρμα που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε ένα chatbot για τη σελίδα σας στο Facebook για να βοηθήσετε την εταιρεία σας να αυξήσει τις πωλήσεις, την απόδοση επένδυσης και τελικά τα έσοδα. 

Πώς μπορείτε να ενσωματώσετε το ManyChat στο LiveAgent;

Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο Zapier και μεταβείτε στο Zapier - LiveAgent + ManyChat. Επιλέξτε μια ενέργεια > Σύνδεση. Συμπληρώστε τις απαραίτητες πληροφορίες > Δοκιμάστε και χρησιμοποιήστε αμέσως από το LiveAgent.

Πίσω στις ενσωματώσεις Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού
Πιστεύετε ότι ήρθε η ώρα να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε chatbot στην εταιρεία σας για υποστήριξη πελατών; Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο Manychat.

Κριτική για το Manychat bot

Το Manychat είναι μια φιλική προς τον χρήστη πλατφόρμα chatbot που προσφέρει πολλά προκατασκευασμένα πρότυπα και ακολουθίες αυτοματισμού για γρήγορη έναρξη. Η δωρεάν έκδοση του προγράμματος είναι διαθέσιμη με επιλογή επί πληρωμής για κλιμάκωση. Η διεπαφή του είναι ευχάριστη και όσον αφορά την απόδοση, οι ροές του chatbot λειτουργούν ομαλά για διάφορες εισόδους χρηστών. Υπάρχουν πολλοί πόροι υποστήριξης και εκμάθησης για να βοηθήσουν τους χρήστες να ξεκινήσουν και το μόνο πλήγμα ενδέχεται να είναι η ταχύτητα απόκρισης, που μπορεί να επηρεαστεί από διάφορους παράγοντες.

Η υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι απαραίτητη για ορισμένες εταιρείες ή επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου όπου οι πελάτες είναι μεταξύ 25 και 40 ετών. Ενσωμάτωση της σελίδας σας στο Facebook και του ονόματος χρήστη του twitter.

Υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Η υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι σημαντική για επιχειρήσεις με γενιά Y και Z πελάτες. Το LiveAgent παρέχει υποστήριξη στο Facebook και στο Twitter για απλοποίηση και αυτοματοποίηση της εργασίας των αντιπροσώπων. Η υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης συνεισφέρει στη δημιουργία καλής εικόνας και ικανοποίησης των πελατών.

Όλες οι εταιρείες έχουν κοινωνική σύνδεση που σχετίζεται με τον ιστότοπό τους. Είναι ευκολότερο για τους πελάτες να συνδεθούν μέσω κοινωνικών εφαρμογών, όπως το Facebook κ.λπ.

Καρτέλες Facebook

Η LiveAgent παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP, λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης, διαχείριση παραπόνων και email, καθώς και λύσεις για πύλη πελατών και εισερχόμενα τηλεφωνικά κέντρα. Η εταιρία προσφέρει δοκιμαστική έκδοση του λογισμικού της και διαθέτει πύλη υποστήριξης. Επίσης, η LiveAgent έχει βραβευτεί και διαθέτει πρόγραμμα συνεργατών.

Μεταφέρετε τους πελάτες σας από το Facebook στο LiveAgent με αυτή την ενσωμάτωση. Ακολουθήστε κάθε σχόλιο, ανάρτηση ή απάντηση με ένα βολικό λογισμικό help desk.

Facebook

Η LiveAgent παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP, λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης και διαχείριση παραπόνων, μεταξύ άλλων. Υπάρχει η δυνατότητα ενσωμάτωσης, εναλλακτικές λύσεις, δωρεάν δοκιμή και υποστήριξη πελατών. Η εταιρία έχει βραβεία και συνεργάτες και παρέχει πρόγραμμα συνεργατών.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo