Peoplefone

Τι είναι το Peoplefone;

Έχοντας ιδρυθεί στην Ελβετία το 2005, ο πάροχος VoIP Peoplefone δραστηριοποιείται πλέον σε έξι άλλες χώρες: Γερμανία, Αυστρία, Γαλλία, Πολωνία, Σλοβακία και Λιθουανία. Οι υπηρεσίες μας χρησιμοποιούνται από περισσότερους από 200.000 πελάτες. Προκειμένου να τους προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή υποστήριξη, συνεργαζόμαστε με ένα δίκτυο 2.000 συνεργατών εγκατάστασης σε όλη την Ευρώπη. Η πλατφόρμα του συστήματος κατασκευάστηκε εντός της εταιρείας και συνεχώς αναπτύσσεται και βελτιστοποιείται. Αυτό μας επιτρέπει να προσφέρουμε στους πελάτες μας ποιότητα, σταθερότητα και νέες λύσεις επικοινωνίας σε καλή σχέση τιμής-απόδοσης. Είτε πρόκειται για την προσφορά SIP-TRUNK, η οποία είναι πιστοποιημένη από τους περισσότερους κατασκευαστές τηλεφωνικών συστημάτων, MICROSOFT TEAMS Direct Routing ή το εικονικό μας PBX Peoplefone HOSTED – κάθε πελάτης θα βρει μια εξατομικευμένη λύση μαζί μας. Στη βαθμολογία Bilanz Telekom, το Peoplefone έχει κατακτήσει κορυφαίες θέσεις ως πάροχος σταθερού δικτύου VoIP για Ελβετικές εταιρείες από το 2013 – συμπεριλαμβανομένης της κατάκτησης της 1ης θέσης πέντε φορές.

Μάθετε περισσότερα στο: https://www.peoplefone.com

Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;

Αν ψάχνετε για έναν πάροχο VoIP για να συνδεθεί με το τηλεφωνικό σας κέντρο LiveAgent, το Peoplefone είναι μια εξαιρετική επιλογή. Το τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent θα χειρίζεται τις κλήσεις και τις καρτέλες σας, ενώ η Peoplefone θα παρέχει τα υπόλοιπα. Τα μικρόφωνα και τα ηχεία για φορητούς υπολογιστές ή smartphone είναι όλα όσα χρειάζεστε για να δημιουργήσετε ένα αρχικό τηλεφωνικό κέντρο. Μπορεί να χρειαστείτε άλλο υλικό εάν θέλετε να βελτιώσετε την ποιότητα της κλήσης αργότερα.

Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από ένα τηλεφωνικό κέντρο LiveAgent;

Παρόλο που μερικοί άνθρωποι προτιμούν τις ψηφιακές εμπειρίες πελατών, άλλοι επιθυμούν μια βαθύτερη προσωπική σύνδεση με τις εταιρείες με τις οποίες αλληλεπιδρούν. Τα τηλεφωνικά κέντρα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιώσετε τις σχέσεις με τους πελάτες σας, να πουλήσετε προϊόντα, να αποκτήσετε νέους πελάτες και χρήστες υπηρεσιών ή να παρέχετε γενικές υπηρεσίες πελατών.

Με την πτώση των παραδοσιακών κέντρων κλήσης και την άνοδο του λογισμικού τηλεφωνικών κέντρων όπως το LiveAgent, είναι εύκολο να παρέχετε τέτοιου είδους εμπειρίες στους πελάτες σας χωρίς να επιβαρυνθείτε οικονομικά. Τα τηλεφωνικά κέντρα είναι πλέον προσβάσιμα σε όλους τους τύπους επιχειρήσεων, μεγάλες ή μικρές.

Πώς λειτουργεί το τηλεφωνικό κέντρο LiveAgent;

Το LiveAgent διευκολύνει τη διαχείριση και τη λειτουργία ενός τηλεφωνικού κέντρου για τις επιχειρήσεις με τη βοήθεια των προηγμένων λειτουργιών του. Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα δέντρα ΔΦΑ (Διαδραστική Φωνητική Απόκριση), τα οποία θα δρομολογούν αυτόματα τους πελάτες σας στα σωστά τμήματα και αντιπροσώπους.

Το καλύτερο από όλα; Η δυνατότητα ΔΦΑ του LiveAgent κάνει όλη τη δουλειά και προσφέρει μια εμπειρία χωρίς προβλήματα στους πελάτες σας. Το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να ακούσουν το μενού ΔΦΑ και να πατήσουν το κατάλληλο πλήκτρο επιλογής (όπως πατήστε 1 για πωλήσεις) για να συνδεθούν με το κατάλληλο άτομο για την εξυπηρέτησή τους.

Πώς λειτουργεί το τηλεφωνικό κέντρο LiveAgent; - App - Uploads - 2020 - 11 - Ivr.png

Συνδέθηκε κατά λάθος ο πελάτης σας σε λάθος τμήμα; Η λύση είναι απλή, χρησιμοποιήστε μεταφορές κλήσεων για να κατευθύνετε τον πελάτη σε έναν από τους συναδέλφους σας και να εξοικονομήσετε χρόνο.

Δυσκολεύεστε να θυμηθείτε τι είπαν οι πελάτες σας; Μην ανησυχείτε, το LiveAgent καταγράφει όλες τις εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις και τις αποθηκεύει μέσα στο σύστημα. Εάν θέλετε να φρεσκάρετε τη μνήμη σας, απλώς εντοπίστε την καρτέλα και ακούστε την πλήρη καταγραφή της κλήσης. Η καταγραφή κλήσεων μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την εκπαίδευση νέων αντιπροσώπων και στο να τους καθοδηγεί με τις σωστές απαντήσεις στις κλήσεις πελατών.

Θέλετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες του τηλεφωνικού μας κέντρου; Ρίξτε μια ματιά στη σελίδα λειτουργιών Τηλεφωνικού Κέντρου που περιέχει όλες τις πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες του τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent.

Πώς να ενσωματώσετε το Peoplefone VoIP στο LiveAgent;

Εάν θέλετε να δημιουργήσετε το τηλεφωνικό κέντρο LiveAgent με το Peoplefone ως πάροχο VoIP, ακολουθήστε αυτόν τον απλό οδηγό.

  • Ανοίξτε το LiveAgent και μεταβείτε στη Διαμόρφωση> Κλήση > Αριθμοί. Κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία στο επάνω μέρος.

  • Επιλέξτε Peoplefone από τη λίστα των παρόχων VoIP.

Πώς να ενσωματώσετε το Peoplefone VoIP στο LiveAgent; - App - Uploads - 2021 - 06 - Image.png
Επιλέξτε Peoplefone
  • Εισάγετε τον αριθμό, επιλέξτε τμήμα, εισάγετε τα στοιχεία σύνδεσής σας και επιλέξτε τον αριθμό προθέματος κλήσης. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε ή να αποεπιλέξετε την επιλογή εγγραφής όλων των τηλεφωνικών κλήσεων που λαμβάνονται και πραγματοποιούνται από αυτόν τον αριθμό. Όταν θέλετε να ολοκληρώσετε, κάντε κλικ στο κουμπί Προσθήκη στο κάτω μέρος.

Πώς να ενσωματώσετε το Peoplefone VoIP στο LiveAgent; - App - Uploads - 2021 - 06 - Image 1.png
Διαμόρφωση αριθμού τηλεφώνου Peoplefone

Ο αριθμός τηλεφώνου βρίσκεται στο LiveAgent και είναι έτοιμος για χρήση. Αν προτιμάτε, μπορείτε να προσθέσετε περισσότερους αριθμούς τηλεφώνου Peoplefone ή να προσθέσετε αριθμούς από άλλους παρόχους VoIP.

Πώς να ενσωματώσετε το Peoplefone VoIP στο LiveAgent; - App - Uploads - 2021 - 06 - Image 6.png
Προστέθηκε αριθμός τηλεφώνου Peoplefone

Λάβετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου LiveAgent

Αναζητάτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη δημιουργία και τη λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου; Εάν ενδιαφέρεστε, ρίξτε μια ματιά στην ακαδημία LiveAgent για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα τηλεφωνικά κέντρα και άλλα θέματα από τον κόσμο της υποστήριξης πελατών.

Είστε περίεργοι να μάθετε τι άλλο μπορεί να κάνει το LiveAgent; Δείτε το παρακάτω βίντεο για να πληροφορηθείτε τις πλήρεις δυνατότητες του λογισμικού υποστήριξης πελατών.

Frequently asked questions

Τι είναι το Peoplefone;

Το Peoplefone είναι ένας πάροχος VoIP που δραστηριοποιείται στην Ελβετία, τη Γερμανία, την Αυστρία, τη Γαλλία, την Πολωνία, τη Σλοβακία και τη Λιθουανία. Χρησιμοποιείται από περισσότερους από 200.000 επιχειρηματικούς πελάτες. Η εταιρεία συνεργάζεται με ένα δίκτυο 2000 συνεργατών εγκατάστασης στην Ευρώπη για να εξασφαλίσει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση για τους πελάτες της.

Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Peoplefone;

Μπορείτε χρησιμοποιήστε το Peoplefone ως τον κύριο πάροχο VoIP σε ένα λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου LiveAgent. Το Peopfone μπορεί να σας βοηθήσει να συνδεθείτε μέσω εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων. Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε ακριβό εξοπλισμό, το μόνο που χρειάζεστε είναι τα ηχεία και το μικρόφωνο του φορητού υπολογιστή σας.

Πώς να ενσωματώσετε το Peoplefone με το LiveAgent;

Το μόνο που πρέπει να κάνετε στο LiveAgent είναι να μεταβείτε στη Διαμόρφωση > Κλήση > Αριθμοί και κάντε κλικ στο κουμπί Δημιουργία. Στη συνέχεια, επιλέξτε Peoplefone από τη λίστα των παρόχων VoIP και συνδέστε τον αριθμό σας.

Πίσω στις ενσωματώσεις Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo