Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ακαδημία LiveAgent

Το μόνο εργαλείο που θα χρειαστείτε ποτέ για την εξυπηρέτηση πελατών.

Κατηγορία

Λίστα Άρθρων
(873)
  • LiveAgent academy tips for avoiding poor customer service

    Κακή εξυπηρέτηση πελατών και πώς να την αποφύγετε

    Με την αφθονία και τη διαθεσιμότητα παρόμοιων προϊόντων στην αγορά, η εξυπηρέτηση πελατών έχει αναδειχθεί ως η πραγματική διαφοροποίηση ποιότητας για βιομηχανίες τόσο στους τομείς B2C όσο και B2B. Μια επιχείρηση που θέλει να αναπτυχθεί σήμερα πρέπει να επικεντρωθεί στην επίτευξη ικανοποίησης των πελατών, καθώς οι συνέπειες της κακής εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να είναι πραγματικά επιζήμιες.

  • Customer service quotes, sayings and slogans in LiveAgent academy

    Αποσπάσματα εξυπηρέτησης πελατών, ρητά και σλόγκαν

    Τι είναι η εξυπηρέτηση πελατών στη σημερινή εποχή; Οι ηγέτες των επιχειρήσεων πιστεύουν ότι έχει προχωρήσει πολύ από την απλή παροχή υποστήριξης στους πελάτες. Είναι μια φιλοσοφία που πρέπει να αγκαλιάσει ο καθένας σε έναν οργανισμό – από την ανώτατη διοίκηση έως τους υπαλλήλους πρώτης γραμμής.

  • Building a steady customer base

    Πώς να χτίσετε μια σταθερή και πιστή πελατειακή βάση

    Κάθε επιχείρηση πρέπει να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη της πελατειακής της βάσης, αλλά η ποιότητα αυτών των πελατών είναι αυτό που κάνει τη διαφορά μεταξύ εμπορικών σημάτων και σημείων ενδιαφέροντος.

  • The psychology of customer behaviour

    Η ψυχολογία των πελατών

    Η συμπεριφορά των καταναλωτών είναι η μελέτη ατόμων και επιχειρήσεων και το πώς επιλέγουν προϊόντα ή υπηρεσίες. Σκοπός της μελέτης της συμπεριφοράς των καταναλωτών είναι να κατανοήσουμε καλύτερα την ψυχολογία των καταναλωτών και τα κίνητρα που οδηγούν στην πώληση από την επιχείρησή σας σε υποψήφιους πελάτες.

  • Best practices of great customer satisfaction

    Ο στόχος της ικανοποίησης των πελατών με τις βέλτιστες πρακτικές

    Σε αυτό το άρθρο, θέλω να εμβαθύνω στις πιο σημαντικές πτυχές της ικανοποίησης των πελατών. Γιατί έχει σημασία. Πώς να το αντιμετωπίσετε και ποιες είναι μερικές από τις βέλτιστες πρακτικές με παραδείγματα πραγματικής ζωής.

  • Pie chart showing specific customer segmentation and customer groups

    Διαχωρισμός πελατών

    Ο διαχωρισμός πελατών – ομαδοποίηση πελατών σύμφωνα με ορισμένα αναγνωρίσιμα χαρακτηριστικά – υπήρξε μια δοκιμασμένη τακτική μάρκετινγκ για δεκαετίες τόσο στους τομείς B2C όσο και B2B. Χωρίς βαθιά κατανόηση του τρόπου διαχωρισμού των καλύτερων πελατών μιας εταιρείας, μια επιχείρηση θα αγωνιζόταν να κατανείμει αποτελεσματικά τους οικονομικούς και ανθρώπινους πόρους της, να επιτύχει τους στόχους μάρκετινγκ και να παραμείνει κερδοφόρα μακροπρόθεσμα. Ο διαχωρισμός πελατών μπορεί να χρησιμοποιηθεί από σχεδόν οποιαδήποτε επιχείρηση σε οποιονδήποτε κλάδο, ανεξάρτητα από το μέγεθος και εάν πωλεί διαδικτυακά ή μη.

  • Introduction to the complexity of customer interactions

    Εισαγωγή στις αλληλεπιδράσεις πελατών

    Το θέμα κάθε επιχείρησης βρίσκεται στα χέρια των πελατών. Η αγορά είναι ανταγωνιστική και οι προσδοκίες των πελατών έχουν εκτοξευτεί.

  • The necessary customer skills every agent should have

    Δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών

    Η σημερινή εξυπηρέτηση πελατών περιλαμβάνει πολύ περισσότερα από τις προσωπικές συνομιλίες ή την απάντηση σε τηλεφωνικές κλήσεις. Με τον πολλαπλασιασμό των ψηφιακών καναλιών υπηρεσιών και τις αυξανόμενες απαιτήσεις των καταναλωτών που γνωρίζουν την τεχνολογία, οι ρόλοι εξυπηρέτησης πελατών έχουν γίνει πιο απαιτητικοί.

  • Badge showing the award for the best customer interaction

    Πώς να χρησιμοποιήσετε τα κίνητρα των πελατών

    Όσον αφορά τις επιχειρήσεις, μπορεί κάποιος να ισχυριστεί ότι οποιαδήποτε μέθοδος τόνωσης αγορών είναι αποδεκτή. Ένα από τα εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την τόνωση αγορών ή τη βελτίωση της διατήρησης των πελατών είναι η χρήση κινήτρων για τους πελάτες.

  • Tips for turning unhappy customers to brand advocates

    Πώς να μετατρέψετε τους δυσαρεστημένους πελάτες σε υποστηρικτές της επωνυμίας

    Στον σημερινό ψηφιακό, υπερ-συνδεδεμένο κόσμο, η υπεράσπιση αποτελεί μια τεράστια ευκαιρία για τις επιχειρήσεις. Η καλλιέργεια υποστηρικτών επωνυμίας ή πρεσβευτών μάρκας, οι οποίοι είναι ενθουσιασμένοι να μοιραστούν τις θετικές εμπειρίες τους με τους κοινωνικούς κύκλους που διαθέτουν, μπορεί να είναι μια πραγματικά ισχυρή στρατηγική μάρκετινγκ χαμηλού κόστους και υψηλής απόδοσης. Αν και αυτοί είναι ως επί το πλείστον οι πιο ενθουσιώδεις, ευχαριστημένοι και αφοσιωμένοι πελάτες μιας εταιρείας, οι δυσαρεστημένοι μπορούν επίσης να γίνουν υποστηρικτές της μάρκας – ωστόσο, η μετατροπή τους σε πιστούς υποστηρικτές μπορεί να είναι δύσκολη.

  • Introduction to customer appreciation and stressing its importance

    Εισαγωγή στην εκτίμηση των πελατών

    Σε έναν κόσμο που κυριαρχεί ο έντονος ανταγωνισμός στην αγορά, δεν ήταν ποτέ πιο κρίσιμο για τις επιχειρήσεις να καλλιεργήσουν σχέσεις με τους σημερινούς πελάτες για να διασφαλίσουν την ικανοποίηση των πελατών και την αφοσίωση στην επωνυμία. Καθώς οι σημερινοί καταναλωτές έχουν περισσότερες επιλογές, περισσότερες γνώσεις και υψηλότερες απαιτήσεις – το να αισθάνεσαι ότι δεν σε εκτιμούν μπορεί εύκολα να ωθήσει τους καταναλωτές, υπέρ εκείνων των εμπορικών σημάτων που τους εκτιμούν πραγματικά και δείχνουν τακτικά την εκτίμησή τους.

  • Thank you email sent to customers

    Ευχαριστήρια email

    Παρόλο που έχει αναφερθεί ότι έως και το 60% των πελατών θα σταματήσουν να ασχολούνται με μια επιχείρηση που πιστεύουν ότι είναι αδιάφορη γι’ αυτούς – η σοβαρή εκτίμηση των πελατών είναι πολύ σημαντική. Όσον αφορά τις στρατηγικές εκτίμησης πελατών, ωστόσο, πολλές επιχειρήσεις χάνουν πολλούς τρόπους για να εκφράσουν την ευγνωμοσύνη τους στους πιστούς πελάτες τους. Τα ευχαριστήρια email, ειδικά, παραμένουν μια πολύ υποτιμημένη τακτική μάρκετινγκ.

  • The best thank you card sent to customer

    Ευχαριστήριες κάρτες και σημειώματα πελατών

    Αν και η αποστολή ευχαριστήριων καρτών και χειρόγραφων ευχαριστιών στους πελάτες φαίνεται να αποτελεί χαμένη τέχνη στον σημερινό ψηφιακό επιχειρηματικό κόσμο – ο αντίκτυπος που μπορεί να έχει στην οικοδόμηση μακροχρόνιων σχέσεων με τους πελάτες δεν πρέπει να υποτιμάται. Ακόμα και η πιο βασική και γρήγορη ευχαριστήρια σημείωση μετά από μια αγορά μπορεί να συμβάλει ιδιαιτέρως στην ικανοποίηση των πελατών, αλλάζοντας την αντίληψή τους για μια μάρκα και κάνοντας μια επιχείρηση να ξεχωρίζει από τις όμοιες της στον κλάδο.

  • Thank you gift and customer appreciation gift

    Δώρα εκτίμησης προς τους πελάτες

    Στη σημερινή όλο και πιο ανταγωνιστική παγκόσμια οικονομία, η προσφορά επιχειρηματικών δώρων έχει γίνει σχεδόν κρίσιμη, καθώς η οικονομική σταθερότητα οποιασδήποτε εταιρείας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ικανοποίηση των πελατών και το πώς αισθάνονται οι πελάτες ότι αντιμετωπίζονται. Ο John Ruhlin, συγγραφέας του ‘Giftology: The Art and Science of Using Gifts to Cut Through the Noise, Increase Referrals, and Strengthen Retention’, γράφει στο βιβλίο του: “Τα δώρα είναι σύμβολα της αξίας που αποδίδετε στη σχέση. Όταν ενεργείτε γενναιόδωρα, οι άνθρωποι το προσέχουν. Θα αρχίσουν να αισθάνονται εκτιμημένοι και με τη σειρά τους θα θέλουν να επιστρέψουν την εκτίμηση προς τα εσάς. Είναι μια φυσική τάση να θέλουμε οι δωρητές να πετύχουν γιατί μπορούμε να εκτιμήσουμε τη γενναιοδωρία που μας δείχτηκε.|

  • Thank you letter for customers

    Ευχαριστήριες επιστολές

    Οι σημερινοί καταναλωτές λαμβάνουν τακτικά δεκάδες αυτοματοποιημένα ευχαριστήρια email από τις επιχειρήσεις με τις οποίες έχουν σχέση. Οι περισσότεροι από αυτούς είτε λαμβάνουν μία μικρή ειδοποίηση είτε εμφανίζονται σε φακέλους απορριμμάτων χωρίς να διαβάζονται ποτέ. Ένα κλασικό γράμμα, ωστόσο, έχει πολύ περισσότερες πιθανότητες να τραβήξει την προσοχή του πελάτη και να αφήσει μια μόνιμη καλή εντύπωση. Αν και οι ευχαριστήριες επιστολές έχουν γίνει μια σπάνια επιχειρηματική πρακτική αυτές τις μέρες, εξακολουθούν να παραμένουν μια ισχυρή τακτική μάρκετινγκ και διατήρησης πελατών.

  • Customer communication tips to improve live chat

    Επικοινωνία πελατών

    Οι γραμμές συνομιλίας σας είναι ανοιχτές και οι ειδοποιήσεις σας πλημμυρίζουν. Πρέπει να απαντήσετε στους πελάτες σας και να το κάνετε με τον ίδιο τρόπο που εξυπηρετεί τους πελάτες μια σερβιτόρα – εγκαίρως και εξατομικευμένα. Το πρόβλημα είναι ότι οι αντιπρόσωποι υποστήριξης πελατών σας δυσκολεύονται να κάνουν το ίδιο.

  • The best tips to create customer survey

    Πώς να πραγματοποιήσετε μια έρευνα πελατών

    Όλοι γνωρίζουμε ότι η ικανοποίηση των πελατών είναι απαραίτητη για την επιβίωση της επιχείρησης σας. Αλλά πώς ανακαλύπτετε εάν οι πελάτες σας είναι ικανοποιημένοι ή όχι; Είναι πολύ απλό – απλά ρωτήστε τους!

  • Best strategies to collect reviews from customers

    Πώς να συγκεντρώσετε αξιολογήσεις

    Για κάθε επιχείρηση εκεί έξω, η συγκέντρωση αξιολογήσεων από τους πελάτες είναι πολύ σημαντική για την ανάπτυξή της. Οι αξιολογήσεις μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τα προϊόντα/τις υπηρεσίες σας και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζετε συνολικά τους πελάτες σας.

  • How to create customer interview

    Τρόπος διεξαγωγής συνέντευξης πελατών

    Προτού μπορέσετε να πάτε στο στάδιο της συνέντευξης, πρέπει πρώτα να σκεφτείτε τι συμβάλει στην καλή εξυπηρέτηση πελατών. Υπάρχει μια έντονη εσφαλμένη επικοινωνία, επειδή παρά το 80% των επιχειρήσεων που πιστεύουν ότι προσφέρουν εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών, μόνο το 8% των πελατών αισθάνονται ότι την λαμβάνουν. Αυτό είναι ένα τεράστιο κενό και αυτό που οι εταιρείες πρέπει να αρχίσουν να γεφυρώνουν.

  • Set your customer service department to success

    Ορίστε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για επιτυχία

    Η περίοδος των διακοπών μπορεί να είναι μια από τις καλύτερες και πιο κερδοφόρες εποχές του χρόνου για την εταιρεία σας. Μπορεί επίσης να είναι μια πολύ δύσκολη στιγμή για την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών σας, καθώς στοχεύουν να ανταποκριθούν σε αυξημένο αριθμό κλήσεων, email και ζωντανών συνομιλιών. Καθώς οι πελάτες πραγματοποιούν αγορές εγκαίρως για διακοπές που δίνουν δώρα, μπορεί επίσης να είναι περίοδος για αυξημένα αιτήματα πελατών και αυξημένα συναισθήματα πελατών. Για να εξασφαλίσουμε ότι η εταιρεία σας προσφέρει κορυφαία απόδοση, έχουμε συγκεντρώσει μερικά σημαντικά βήματα που μπορείτε να κάνετε για να δημιουργήσετε την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών σας για επιτυχία. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε ποια βήματα πρέπει να κάνετε, ώστε η εταιρεία σας να δημιουργήσει περισσότερους ευχαριστημένους, πιστούς πελάτες φέτος.

  • Differences between on site vs remote customer service

    Επί τόπου έναντι απομακρυσμένης εξυπηρέτησης πελατών

    Το Διαδίκτυο έκανε την εργασία εξ αποστάσεως πολύ εύκολη. Το 70% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού εργάζεται εξ αποστάσεως τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, σύμφωνα με την IWG.

  • The importance of customer service conferences

    Συνέδρια εξυπηρέτησης πελατών και ο αντίκτυπός τους στην εκπαίδευση

    Τα συνέδρια εξυπηρέτησης πελατών και CX είναι ιδανικά για όλους τους επαγγελματίες εξυπηρέτησης πελατών που θέλουν να συνδεθούν με συνεργάτες, να μάθουν για τις τελευταίες τάσεις και να εμπνευστούν από ειδικούς. Αλλά τι άλλο μπορούν να σας προσφέρουν τα συνέδρια εξυπηρέτησης πελατών και πώς σχετίζονται με την εκπαίδευση; Διαβάστε αυτό το άρθρο για να μάθετε περισσότερα.

  • The difference between in house and remote customer service

    Εξυπηρέτηση πελατών εσωτερικά έναντι εξωτερικής ανάθεσης

    Κάθε επιχείρηση χρειάζεται μια κατάλληλη ομάδα υποστήριξης πελατών. Είναι μακράν ένα από τα πιο σημαντικά τμήματα σε οποιαδήποτε εταιρεία, παρόλο που ορισμένοι ιδιοκτήτες δεν φαίνεται να το συνειδητοποιούν. Περιττό να πούμε ότι, δεν είναι ποτέ αρκετό απλά να την έχετε – πρέπει να ξέρετε πώς να την χειριστείτε με επιτυχία.

  • Main differentiators of computer and mobile customer service

    Εξυπηρέτηση πελατών μέσω υπολογιστή έναντι τηλεφώνου

    Πολλοί διευθυντές πιστεύουν ότι εάν ένα άτομο βρίσκεται στο τηλέφωνό του, σίγουρα χρονοτριβεί. Σε πολλές περιπτώσεις, είναι αλήθεια. Ωστόσο, δεδομένης της τεχνολογικής προόδου των κινητών τηλεφώνων αυτές τις μέρες, μπορείτε να εργαστείτε σε αυτό.

  • Key customer service roles of customer service department

    Ρόλοι εξυπηρέτησης πελατών

    Οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών μπορούν να βρεθούν σε σχεδόν οποιαδήποτε επιχείρηση σε σχεδόν κάθε κλάδο. Τα καθήκοντα εργασίας τους καθώς και οι τίτλοι ρόλων μπορούν να ποικίλλουν σε μεγάλο βαθμό ανάλογα με το πού εργάζονται και τις ευθύνες που τους ανατίθενται. Δεδομένου ότι ορισμένοι ρόλοι εξυπηρέτησης πελατών περιλαμβάνουν λειτουργίες που αλληλεπικαλύπτονται και οι τίτλοι ρόλων μπορεί να κυμαίνονται από απλούς έως σχεδόν δυσνόητους, μπορεί να είναι δύσκολο για τις επιχειρήσεις να επιλέξουν τα ονόματα για τα μέλη της ομάδας εξυπηρέτησης. Το ακόλουθο άρθρο αναλύει τους πιο συνηθισμένους ρόλους και τίτλους εργασίας στην εξυπηρέτηση πελατών και ορισμένους παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά την επιλογή του σωστού ονόματος για τους υπαλλήλους εξυπηρέτησης πελατών.

  • Main customer service duties and responsibilities

    Καθήκοντα εξυπηρέτησης πελατών

    Σε μια ευρεία έννοια, οι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών υποτίθεται ότι αλληλεπιδρούν με τους πελάτες για λογαριασμό ενός οργανισμού μέσω διαφόρων καναλιών υποστήριξης που έχουν στη διάθεση τους και επιλύουν τα προβλήματα τους γρήγορα και αποτελεσματικά. Ανάλογα με τη θέση και τις απαιτήσεις της εταιρείας, ωστόσο, τα καθήκοντα, οι λειτουργίες και οι ευθύνες εξυπηρέτησης πελατών ενδέχεται να ποικίλλουν σημαντικά – από την απάντηση σε ερωτήσεις πελατών, την αντιμετώπιση τεχνικών προβλημάτων και τον χειρισμό παραπόνων μέχρι τη δημιουργία στρατηγικών για τη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας των πελατών και την ενίσχυση της αφοσίωσης.

  • What to include in customer service resume

    Βιογραφικό εξυπηρέτησης πελατών

    Με την άνοδο της ψηφιακής εποχής, όλο και περισσότεροι άνθρωποι επιλέγουν να εργαστούν στην εξυπηρέτηση πελατών. Είναι μια απλή αλλά καλά αμειβόμενη δουλειά που έχει πολλά οφέλη για όσους προσχωρούν μόνο στο εργατικό δυναμικό και στα άτομα που αλλάζουν καριέρα. Δείτε πώς μπορείτε να γίνετε ένας από τους πολλούς εργαζόμενους στην εξυπηρέτηση πελατών.

  • The importance of customer service education

    Εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών

    Η εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών είναι ένα σύνολο δραστηριοτήτων και διαδικασιών που κάθε κέντρο επικοινωνίας πρέπει να έχει για να διατηρήσει την ποιότητα των υπηρεσιών και την ικανοποίηση των πελατών στο υψηλότερο επίπεδο. Σήμερα, έχουμε πλέον τόσες πολλές επιλογές για εκπαιδευτικά εργαλεία και πλατφόρμες για να επιλέξουμε, που θα είναι κακό να μην τα χρησιμοποιήσουμε σωστά. Ας δούμε γιατί τα εκπαιδευτικά προγράμματα είναι τόσο απαραίτητα.

  • Help desk software parts

    Δυνατότητες λογισμικού help desk

    Κι ενώ υπάρχουν δεκάδες λύσεις λογισμικού help desk διαθέσιμες σήμερα στην αγορά – που ποικίλλουν από απλά εργαλεία με βασικό σετ δυνατοτήτων μέχρι προηγμένα συστήματα – η πλειονότητα αυτών συνήθως μοιράζονται τρία ουσιαστικά μέρη: τη διαχείριση εισιτηρίων, τη σουίτα αυτοματοποίησης και τα αναλυτικά στοιχεία. Επιπλέον, πολλοί πωλητές λογισμικού help desk παρέχουν πρόσθετες δυνατότητες όπως ενσωματωμένες επιλογές αυτοεξυπηρέτησης, πολλαπλά κανάλια επαφής, ενσωμάτωση CRM, αναφορές για προχωρημένους, εργαλεία συνεργασίας και άλλα. Η επιλογή του κατάλληλου λογισμικού help desk εξαρτάται από τις ανάγκες της επιχείρησής σας, τις ιδιαίτερες απαιτήσεις σας και τον προϋπολογισμό σας.

  • Help desk software requirements

    Απαιτήσεις λογισμικού help desk

    Κάθε επιχείρηση έχει τους μοναδικούς της στόχους, τη δική της στρατηγική εξυπηρέτησης πελατών, τις δικές της δυνατότητές της και πόρους προϋπολογισμού. Επομένως, οι απαιτήσεις για λογισμικό help desk ενδέχεται να διαφέρουν σημαντικά. Ενώ ορισμένα συστήματα περιλαμβάνουν ένα βασικό σύνολο χαρακτηριστικών και μπορεί να απευθύνονται μόνο σε ένα μικρό τμήμα της αγοράς, άλλα έχουν μια εντυπωσιακή σειρά χαρακτηριστικών και προηγμένη λειτουργικότητα, που μπορούν να προσαρμοστούν στις ανάγκες κάθε αγοράς.

  • Help Desk Best Practices

    Οι καλύτερες πρακτικές help desk

    Κάθε μέρα ένας τεράστιος αριθμός επιχειρήσεων, τόσο μεγάλων όσο και μικρών, σε σχεδόν οποιαδήποτε βιομηχανία βασίζεται σε κάποιο λογισμικό help desk για την παρακολούθηση και την επίλυση προβλημάτων πελατών. Ο τρόπος εφαρμογής και διαχείρισης του λογισμικού help desk καθορίζει τελικά εάν ένας οργανισμός είναι σε θέση να χειριστεί αποτελεσματικά τις λειτουργίες εξυπηρέτησης πελατών, να αντιμετωπίσει έγκαιρα τα ερωτήματα πελατών και να προσφέρει μια απρόσκοπτη εμπειρία υποστήριξης που αναζητούν οι σημερινοί καταναλωτές.

  • Customer service onboarding

    Εξυπηρέτηση πελατών – Επιβίβαση χρηστών

    Η επιτυχία της απόκτησης και της διατήρησης των πελατών εξαρτάται από το πόσο καλά δημιουργεί επιτυχημένους χρήστες η επιβίβαση χρηστών σας και το πόσο καλά η ομάδα υποστήριξής σας μπορεί να χειριστεί εισιτήρια από εκείνους με προβλήματα εγκατάστασης.

  • Customer service templates

    Πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών

    Η υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση πελατών αποτελεί βασικό στοιχείο μιας επιτυχημένης επιχείρησης. Διασφαλίζει την αφοσίωση στην επωνυμία και τα υψηλά ποσοστά διατήρησης των πελατών, τα οποία συμβάλλουν στην ανάπτυξη και την κερδοφορία.

  • Key customer service processes

    Διαδικασία εξυπηρέτησης πελατών

    Εάν εργάζεστε με πελάτες σε οποιοδήποτε σημείο κατά τη διάρκεια του κύκλου πωλήσεων, γνωρίζετε ήδη ότι η ικανοποίηση των πελατών είναι σημαντική για τη διατήρησή τους. Πώς, όμως, να εκπαιδεύσετε τους υπαλλήλους σας ώστε να διασφαλίσετε ότι παρέχουν υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης, που εγγυάται την ικανοποίηση των πελατών;

  • Customer service and help desk management

    Διαχείριση εξυπηρέτησης πελατών

    Πιστεύετε ότι τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας είναι τα καλύτερα πράγματα της εταιρεία σας; Υπάρχει ένα όριο στο πόσο μακριά μπορείτε να πάτε με ένα εξαιρετικό προϊόν. Είναι αναγκαιότητα αλλά όχι επαρκής προϋπόθεση για μακροπρόθεσμη επιτυχία. Γιατί; Επειδή είναι μόνο ένα μέρος της εμπειρίας αγοράς των καταναλωτών. Σήμερα, θα πρέπει να ξεχωρίζετε σε όλα. Μόνο τότε μπορείτε να προσελκύσετε και να διατηρήσετε τους πελάτες.

  • The best tips to handle customer service queue

    Σειρά εξυπηρέτησης πελατών

    Οι περισσότερες ομάδες υποστήριξης πελατών τελικά θα φτάσουν σε ένα σημείο όπου ο όγκος των εισερχόμενων αιτημάτων υποστήριξης θα είναι μεγαλύτερος από την ικανότητά τους να τις επεξεργάζονται γρήγορα και αποτελεσματικά. Αν και η ατελείωτη ροή εισιτηρίων υποστήριξης είναι γενικά ένα καλό σημάδι που δείχνει ότι ένας αυξανόμενος αριθμός ατόμων χρησιμοποιεί τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μιας εταιρείας, η ικανοποίησή τους εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το πόσο γρήγορα οι αντιπρόσωποι υποστήριξής σας μπορούν να απαντήσουν σε ερωτήσεις πελατών.

    Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.