Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ευχαριστήριες επιστολές

Ένα ευχαριστήριο email ή ένα ευχαριστήριο γράμμα;

Λαμβάνοντας υπόψη το μέγεθος και το είδος της επιχείρησής σας, καθώς και τον αριθμό των πελατών στους οποίους θέλετε να εκφράσετε την ευγνωμοσύνη σας, μπορείτε είτε να στείλετε email ή να εκτυπώσετε ευχαριστήρια γράμματα (αποστέλλονται μέσω κανονικού ταχυδρομείου). Ορισμένοι παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά την επιλογή μεταξύ των δύο είναι:

  • Χρόνος παράδοσης: Το συντομότερο που θα φτάσει ένα παραδοσιακό γράμμα είναι η επόμενη ημέρα μετά την αποστολή του. Εάν ο χρόνος παράδοσης δεν είναι κρίσιμος, μπορείτε να στείλετε ένα γράμμα. Αλλά όταν απαιτείται έγκαιρη παρακολούθηση – όπως το να ευχαριστήσετε έναν πελάτη για μια αγορά – το email θα είναι πιο βολικό.
  • Βαθμός τυπικότητας: Δεδομένου ότι τα email θεωρούνται λιγότερο επίσημα από τα γράμματα στον επιχειρηματικό κόσμο, εάν προτιμάτε να διατηρείτε την επίσημη επικοινωνία με τους πελάτες – επιλέξτε επιστολές.
  • Το περιεχόμενο του μηνύματος: Το email  επιτρέπει την προσθήκη γραφικών, εικόνων, βίντεο, συνδέσμων ή επίσυναψη αρχείων – εάν θέλετε το ευχαριστήριο μήνυμα να είναι πιο δημιουργικό από ένα απλό τυπωμένο κείμενο, το email είναι ένας καλός τρόπος.
  • Περιορισμοί μπάτζετ: Η αποστολή email είναι φθηνότερη, η αποστολή επιστολών απαιτεί επιπλέον έξοδα (χαρτί, εκτύπωση, χρέωση ταχυδρομικής υπηρεσίας). Για μια παγκόσμια επιχείρηση που έχει πελάτες σε όλο τον κόσμο το email μπορεί να είναι η μόνη λογική επιλογή.

Πώς να γράψετε σε έναν πελάτη ευχαριστήρια επιστολή

Οποιαδήποτε επιστολή εκτίμησης προς τους  πελάτες θα πρέπει γενικά να είναι δομημένη με πιο επίσημο στυλ από ένα email και θα πρέπει πάντα να περιλαμβάνει ορισμένα βασικά στοιχεία επιστολής ευχαριστιών. Ακολουθούν μερικές χρήσιμες συμβουλές για τη δημιουργία μιας τέλειας ευχαριστήριας επιστολής στους πελάτες σας:

1. Χρησιμοποιήστε τον κατάλληλο χαιρετισμό

Η επιλογή του σωστού χαιρετισμού για επιστολές εκτίμησης εξαρτάται από τη σχέση σας με τον πελάτη. Είναι ακόμα καλύτερο να χρησιμοποιείτε πιο επίσημους χαιρετισμούς όπως: «Αγαπητέ κύριε./ κυρία. Carter» ή «Αγαπητέ John». Άτυποι χαιρετισμοί όπως: «Γεια», «Χαιρετίσματα» ή «Γεια σου», θα πρέπει να τους αποφεύγετε. Φροντίστε επίσης να ελέγξετε ξανά την ορθογραφία του ονόματος του παραλήπτη, διαφορετικά, κινδυνεύετε να κάνετε μια κακή εντύπωση από την αρχή.

2. Τηρήστε τον σκοπό της επιστολής

Ο μοναδικός σκοπός μιας ευχαριστήριας επιστολής πρέπει να είναι η εκτίμηση και η έκφραση ευγνωμοσύνης στους αφοσιωμένους πελάτες. Αντισταθείτε στον πειρασμό να προωθήσετε ξανά την επιχείρησή σας. Μην αναφέρετε τυχόν επερχόμενες πωλήσεις, ειδικές προσφορές, νέα προϊόντα ή οτιδήποτε άλλο μπορεί να θεωρηθεί διαφήμιση. Επειδή μπορεί να αποσπάσει τον πελάτη από τον αρχικό σας σκοπό.

3. Προσθέστε μερικές γραμμές παρακολούθησης

Αφού ευχαριστήσετε έναν πελάτη για την επιχείρησή του, εξετάστε το ενδεχόμενο να προσθέσετε μια δήλωση παρακολούθησης που να δείχνει ότι ενδιαφέρεστε για τις ανάγκες των πελατών. Θα μπορούσατε να αναφέρετε είτε ότι είστε πάντα διαθέσιμοι εάν έχουν οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Ή απλά, ρωτήστε αν υπάρχει κάτι που μπορείτε να κάνετε για να αυξήσετε την ικανοποίησή τους.

4. Συμπεριλάβετε την επωνυμία σας

Για να κάνετε μια επιστολή να φαίνεται επαγγελματική, φροντίστε να χρησιμοποιήσετε ένα επιστολόχαρτο που μπορεί να περιλαμβάνει το όνομα της εταιρείας σας, το λογότυπο ή άλλες πληροφορίες της επιχείρησης. Ένα καλά σχεδιασμένο επιστολόχαρτο κάνει ένα γράμμα να φαίνεται μοναδικό, διασφαλίζει την προβολή της επιχείρησης σας, βοηθά στην επαλήθευση της αυθεντικότητάς του στον παραλήπτη και δημιουργεί μια συνολική επαγγελματική εντύπωση.

5. Χρησιμοποιήστε το σωστό κλείσιμο

Όταν κλείνετε μια ευχαριστήρια επιστολή, είναι σημαντικό να χρησιμοποιήσετε μια κατάλληλη με σεβασμό και επαγγελματισμό λέξη ή φράση. Μπορείτε να επιλέξετε τα πιο συχνά χρησιμοποιούμενα «Με εκτίμηση» ή «Με φιλικούς χαιρετισμούς» ή ελαφρώς πιο προσωπικά «Με σεβασμό», «Με εκτίμηση», «Καλύτερες ευχές», ή «Με Ευγνωμοσύνη». Κλεισίματα όπως “Πάντα”, “Ευχές”, “Αγάπη” ή “Φροντίδα” θεωρούνται υπερβολικά ανεπίσημα για επαγγελματικές επιστολές και πρέπει να αποφεύγονται.

6. Κλείστε με υπογραφή

Ενώ το να κάνουν τα γράμματα ευχαριστιών να φαίνονται προσωπικά μπορεί να είναι δύσκολο για τις μεγάλες επιχειρήσεις, η προσθήκη μιας υπογραφής στο κάτω μέρος της επιστολής μπορεί να σας βοηθήσει να προσθέσετε τουλάχιστον κάποιο επίπεδο εξατομίκευσης. Παρόλο που μπορεί να μην είναι πάντα δυνατή η προσθήκη μιας χειρόγραφης υπογραφής, ακόμη και μια τυπωμένη θα φαίνεται πάντα καλύτερη από ένα απλό όνομα.

Παραδείγματα ευχαριστήριων επιστολών σε πελάτες

1. Ευχαριστώντας τους μακροχρόνιους πελάτες για την αφοσίωση τους

2. Γιορτάζοντας ένα ορόσημο της εταιρείας

3. Δείχνοντας ευγνωμοσύνη στο τέλος του έτους

Ανακαλύψτε μόνοι σας

Η γνώση είναι σημαντική, αλλά μόνο όταν εφαρμόζεται στην πράξη. Δοκιμάστε τα πάντα μέσα στην ακαδημία μας LiveAgent.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
Πίσω στην Ακαδημία Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo