Ευχαριστήρια email

Ευχαριστήρια email

Τι είναι τα email εκτίμησης πελατών και γιατί να τα στείλετε;

Τα email εκτίμησης πελατών χρησιμοποιούνται στρατηγικά από τις επιχειρήσεις για την ενίσχυση των προσωπικών σχέσεων με τους πελάτες και τον εξανθρωπισμό της επωνυμίας τους. Ένα καλά δομημένο, εξατομικευμένο email εκτίμησης (follow up email) που αποστέλλεται την κατάλληλη στιγμή έχει σχεδόν τον ίδιο αντίκτυπο με το να ευχαριστείς προσωπικά έναν πελάτη. Αυτό μπορεί πραγματικά να βοηθήσει πολύ στη δημιουργία μιας θετικής εμπειρίας πελάτη και της αντίληψης της επωνυμίας.

Πότε να στείλετε email εκτίμησης πελατών;

Σίγουρα δεν υπάρχει κακός χρόνος για να ευχαριστήσετε τους πελάτες και να δείξετε την εκτίμησή σας. Ωστόσο, ορισμένες φορές και περιπτώσεις φαίνονται φυσικά πιο κατάλληλες. Τα ευχαριστήρια email δεν πρέπει απαραίτητα να αποστέλλονται μόνο όταν οι πελάτες αγοράζουν κάτι. Εάν χρησιμοποιείτε μια πλατφόρμα αυτοματοποίησης email μάρκετινγκ, τα email εκτίμησης μπορούν να ενεργοποιηθούν με βάση διάφορες ενέργειες χρήστη.

Αυτό το email μπορεί να σταλεί:

  • Κατά τη διάρκεια εποχιακών διακοπών όπως: Χριστούγεννα, ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου ή ημέρα των Ευχαριστιών
  • Στα γενέθλια των πελατών
  • Στην επέτειο ενός πελάτη
  • Σε πιστούς πελάτες για την επίτευξη ορόσημων της εταιρείας
  • Μετά από μια πρώτη αγορά ή επαναγορά
  • Μετά από σχόλια, κριτικές ή μαρτυρίες
  • Όταν ευχαριστείτε τους πελάτες για παραπομπές
  • Όταν περιλαμβάνουν εγγραφείτε/συμμετέχετε/γίνετε μέλος
  • Σε συνδρομητές ενημερωτικών δελτίων
  • Σε συμμετέχοντες σε εκδήλωση ή σεμινάριο
Ένα email που εστάλη από την ίδια καρτέλα - στάλθηκε επακόλουθο μήνυμα - LiveAgent

Πώς να γράψετε ένα ευχαριστήριο email: 10 βήματα για να ακολουθήσετε

Όταν γράφετε ένα ευχαριστήριο email, λάβετε υπόψη τα ακόλουθα 10 βήματα για να το κάνετε σχετικό και αποτελεσματικό. Αυτά τα βήματα μπορούν γενικά να χρησιμοποιηθούν και για ένα email παρακολούθησης.

1. Think of the best subject line

message. A report by Retention Science found that subject lines with 6 to 10 words deliver the highest open rate. While keeping a reasonable length, make sure that the subject is catchy and creative rather than a plain ‘Thank you’.

2. Start with the correct greeting

r “Dear …”. If the message is rather informal, refer to the recipient by their first name. Otherwise, address the recipient as “Mr.” or “Ms.,” followed by their last name.

3. Express appreciation and give specifics

Get straight to the point and be specific about what exactly you are thanking them for. The message should be all about appreciating the customer. Avoid pitching your business, unless you are providing educational content, a special offer, or something else valuable.

4. Humanize the message

Make the message sound as human as possible. Consider addressing the email from a real person at your company instead of the generic and all too common “No reply” address. Another way to humanize the message is by using emojis, if appropriate.

5. Add some personalization

Personalized emails have higher engagement rates. In fact, studies have shown emails with personalized subject lines are 26% more likely to be opened than those without. You can also personalize the message by including more specifics of what you are thankful for.

6. Maintain a friendly but professional tone

Depending on your audience, while it might be quite acceptable to write in a slightly informal manner and use some humor, it’s still essential to maintain an overall professional tone, meaning no slang and colloquialisms.

7. Look toward the future

Prevent the message from being one-sided by giving customers a chance to continue the conversation and letting them know that your support is just a few clicks away:

“If you have any questions about using our product/ service in the future, please don’t hesitate to contact me via live chat or email.”

8. Say thank you again

After you’re done with the main message, it might make sense to close an email with a final line by thanking the customer once more: 

“Thanks again for your feedback/for your support/for the purchase/for being a loyal customer for years.”

9. Use the appropriate closing

When choosing the right closing phrase, the degree of formality will depend on the recipient. Some of the most common business-appropriate closings can include: “Respectfully …”, “Sincerely …”, “All the best …”, “Regards/ Best regards …”, “Gratefully”, “Have a wonderful day/weekend …”.

10. Proofread before sending

Before hitting ‘Send’, proofread the entire message to ensure it reads smoothly, conveys your precise meaning of expressing appreciation and gratitude, and there are no typos or embarrassing grammar mistakes that can ruin the impression.

Παραδείγματα ευχαριστήριων email

Ευχαριστώντας έναν πελάτη για την αγορά


Dear ****,

Thank you for your order! We’d like to inform you that your payment has been confirmed and your order No. ******** has been successfully processed.

Once your items have been packed, they will be shipped to you immediately. Meanwhile you can check the current status of your order at any time by clicking this link.

If you have any queries regarding your order, please do not hesitate to contact us.

Thanks again for your purchase. Hope you enjoy shopping with us!
Sincerely,
****

Ευχαριστώντας έναν πελάτη για την παραπομπή


Hi John,

****@gmail.com installed Dropbox after getting your invite. To thank you, we’ve awarded you 500 MB of bonus space. You now have 12,75 GB on Dropbox!

Thanks!

– The Dropbox Team

P.S. To get even more space, invite your friends or upgrade your Dropbox!

Ευχαριστώντας έναν πελάτη για τα σχόλιά του


Dear ****,

Thank you for your feedback! I’m delighted to hear that you had a great experience interacting with our customer support team. I completely understand how rewarding it can feel when your problem is solved within minutes, and I’m glad to hear that our support team was able to do just that.

Feedback like yours helps us deliver better customer experiences by knowing what we are doing right and where we can improve. So, I really appreciate you taking the time to send us your response.

If you have any more questions, comments, or concerns, don’t hesitate to reach out!

Regards,
****

Ανακαλύψτε μόνοι σας

Η γνώση είναι σημαντική, αλλά μόνο όταν εφαρμόζεται στην πράξη. Δοκιμάστε τα πάντα στην ακαδημία μας στο LiveAgent.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Frequently asked questions

Γιατί πρέπει να χρησιμοποιείτε email εκτίμησης πελατών;

Τα email εκτίμησης πελατών χρησιμοποιούνται στρατηγικά από τις επιχειρήσεις για την ενίσχυση των προσωπικών σχέσεων με τους πελάτες και τον εξανθρωπισμό της επωνυμίας τους.

Πώς γράφετε ένα επαγγελματικό ευχαριστήριο email;

Όταν γράφετε ένα ευχαριστήριο email ξεκινήστε με τη σωστή γραμμή θέματος και τον σωστό χαιρετισμό. Μετά από αυτό, εκφράστε την εκτίμηση και δώστε λεπτομέρειες. Βεβαιωθείτε ότι το μήνυμα είναι προσωπικό, φιλικό αλλά ταυτόχρονα επαγγελματικό. Συνεχίστε με ένα ευχαριστώ ξανά και χρησιμοποιήστε το κατάλληλο κλείσιμο. Τέλος, μην ξεχάσετε να κάνετε διόρθωση πριν το στείλετε.

Πότε να στείλετε email εκτίμησης πελατών;

Σίγουρα δεν υπάρχει κακή στιγμή για να ευχαριστήσετε τους πελάτες και να δείξετε την εκτίμησή σας. Αλλά ορισμένες στιγμές και περιστάσεις θα φαινόταν φυσικά πιο κατάλληλες. Για παράδειγμα, γενέθλια πελατών, κατά τη διάρκεια εποχικών διακοπών ή σε συνδρομητές ενημερωτικών δελτίων.

Πίσω στην Ακαδημία Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo