Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ευχαριστήρια email

Τι είναι τα email εκτίμησης πελατών και γιατί να τα στείλετε;

Τα email εκτίμησης πελατών χρησιμοποιούνται στρατηγικά από τις επιχειρήσεις για να ενισχύσουν τις προσωπικές σχέσεις με τους πελάτες και να εξανθρωπίσουν την εταιρεία τους. Ένα καλά δομημένο, εξατομικευμένο email εκτίμησης (email παρακολούθησης) που αποστέλλεται τη σωστή στιγμή έχει σχεδόν τον ίδιο αντίκτυπο με το να ευχαριστεί προσωπικά έναν πελάτη. Αυτό μπορεί να συμβάλει ουσιαστικά στη δημιουργία μιας θετικής εμπειρίας πελατών και εικόνας για την εταιρεία.

Πότε να στείλετε email εκτίμησης πελατών;

Σίγουρα δεν υπάρχει κακός χρόνος για να ευχαριστήσετε τους πελάτες και να δείξετε την εκτίμησή σας. Ωστόσο, ορισμένες φορές και περιπτώσεις φαίνονται φυσικά πιο κατάλληλες. Τα ευχαριστήρια email δεν πρέπει απαραίτητα να αποστέλλονται μόνο όταν οι πελάτες αγοράζουν κάτι. Εάν χρησιμοποιείτε μια πλατφόρμα αυτοματοποίησης email μάρκετινγκ, τα email εκτίμησης μπορούν να ενεργοποιηθούν με βάση διάφορες ενέργειες χρήστη.

Αυτό το email μπορεί να σταλεί:

  • κατά τη διάρκεια εποχιακών διακοπών όπως: Χριστούγεννα, ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου ή ημέρα των Ευχαριστιών
  • στα γενέθλια των πελατών
  • στην επέτειο ενός πελάτη
  • σε πιστούς πελάτες για την επίτευξη ορόσημων της εταιρείας
  • μετά από μια πρώτη αγορά ή επαναγορά
  • μετά από σχόλια, κριτικές ή μαρτυρίες
  • όταν ευχαριστείτε τους πελάτες για παραπομπές
  • όταν περιλαμβάνουν εγγραφείτε/συμμετέχετε/γίνετε μέλος
  • σε συνδρομητές ενημερωτικών δελτίων
  • σε συμμετέχοντες σε εκδήλωση ή σεμινάριο

Πώς να γράψετε ένα ευχαριστήριο email: 10 βήματα για να ακολουθήσετε

Όταν γράφετε ένα ευχαριστήριο email, λάβετε υπόψη τα ακόλουθα 10 βήματα για να το κάνετε σχετικό και αποτελεσματικό. Αυτά τα βήματα μπορούν γενικά να χρησιμοποιηθούν και για ένα email παρακολούθησης.

1. Σκεφτείτε την καλύτερη γραμμή θέματος

Οι γραμμές θέματος θεωρούνται σημαντικές, καθώς μπορούν συχνά να επηρεάσουν το αν ο παραλήπτης θα ανοίξει πραγματικά ένα email. Μια έκθεση της Retention Science διαπίστωσε ότι οι γραμμές θέματος με 6 έως 10 λέξεις προσφέρουν το υψηλότερο ποσοστό ανοίγματος. Διατηρώντας ένα λογικό μήκος, βεβαιωθείτε ότι το θέμα είναι ελκυστικό και δημιουργικό και όχι ένα απλό “Ευχαριστώ”.

2. Ξεκινήστε με το σωστό χαιρετισμό

Ο σωστός χαιρετισμός ορίζει τον τόνο ολόκληρου του μηνύματος. Εάν γνωρίζετε τον παραλήπτη, μπορείτε να ξεκινήσετε ένα μήνυμα με “Γεια …” ή “Αγαπητέ …“. Εάν το μήνυμα είναι μάλλον ανεπίσημο, απευθυνθείτε στον παραλήπτη με το μικρό του όνομα. Διαφορετικά, απευθυνθείτε στον παραλήπτη ως “Κύριε” ή “Κυρία“, ακολουθούμενο από το επώνυμό του.

3. Εκφράστε εκτίμηση και δώστε λεπτομέρειες

Μπείτε κατευθείαν στο θέμα και να είστε συγκεκριμένοι για το λόγο ακριβώς που τους ευχαριστείτε. Το μήνυμα πρέπει να αφορά την εκτίμηση του πελάτη. Αποφύγετε την προώθηση της επιχείρησής σας, εκτός εάν παρέχετε εκπαιδευτικό περιεχόμενο, μια ειδική προσφορά ή κάτι άλλο πολύτιμο.

4. Κάντε το μήνυμα πιο ανθρώπινο

Κάντε το μήνυμα να ακούγεται όσο πιο ανθρώπινο γίνεται. Εξετάστε το ενδεχόμενο να στείλετε το email από ένα πραγματικό άτομο στην εταιρεία σας αντί για τη γενική και πολύ συνηθισμένη διεύθυνση “Χωρίς απάντηση”. Ένας άλλος τρόπος εξανθρωπισμού του μηνύματος είναι η χρήση emoji, εάν είναι απαραίτητο.

5. Προσθέστε κάποια εξατομίκευση

Τα εξατομικευμένα email έχουν υψηλότερα ποσοστά αφοσίωσης. Στην πραγματικότητα, μελέτες έχουν δείξει ότι τα email με εξατομικευμένες γραμμές θέματος είναι 26% πιο πιθανό να ανοιχθούν από αυτά χωρίς. Μπορείτε επίσης να εξατομικεύσετε το μήνυμα συμπεριλαμβάνοντας περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό που είστε ευγνώμονες.

6. Διατηρήστε έναν φιλικό αλλά επαγγελματικό τόνο

Ανάλογα με το κοινό σας, ενώ μπορεί να είναι αρκετά αποδεκτό να γράψετε με έναν ελαφρώς ανεπίσημο τρόπο και να χρησιμοποιήσετε κάποιο χιούμορ, είναι ακόμα απαραίτητο να διατηρήσετε έναν γενικό επαγγελματικό τόνο, που σημαίνει όχι αργκό και καθομιλουμένη.

7. Κοιτάξτε προς το μέλλον

Αποφύγετε το μήνυμα να είναι μονόπλευρο δίνοντας στους πελάτες την ευκαιρία να συνεχίσουν τη συνομιλία και ενημερώνοντάς τους ότι η υποστήριξή σας απέχει λίγα μόνο κλικ:

8. Πείτε ξανά ευχαριστώ

Αφού τελειώσετε με το κύριο μήνυμα, ίσως είναι καλό να κλείσετε ένα email με μια τελική γραμμή ευχαριστώντας τον πελάτη για άλλη μια φορά:

9. Χρησιμοποιήστε το κατάλληλο κλείσιμο

Όταν επιλέγετε τη σωστή φράση κλεισίματος, ο βαθμός τυπικότητας εξαρτάται από τον παραλήπτη. Μερικά από τα πιο συνηθισμένα κλεισίματα που είναι κατάλληλα για επιχειρήσεις μπορούν να περιλαμβάνουν: “Με σεβασμό …”, “Με εκτίμηση …”, “Ό,τι καλύτερο …”, “Χαιρετισμούς/Τους καλύτερους  χαιρετισμούς …”, “Με ευγνωμοσύνη”, “Να έχετε μία υπέροχη μέρα/σαββατοκύριακο … “.

10. Ελέγξτε πριν από την αποστολή

Πριν πατήσετε “Αποστολή”, ελέγξτε προσεκτικά ολόκληρο το μήνυμα για να βεβαιωθείτε ότι διαβάζεται εύκολα, μεταφέρει την ακριβή έννοια της έκφρασης και ευγνωμοσύνης και δεν υπάρχουν τυπογραφικά λάθη ή ενοχλητικά γραμματικά λάθη που μπορούν να χαλάσουν την εικόνα.

Παραδείγματα ευχαριστήριων email

Ευχαριστώντας έναν πελάτη για την αγορά

Ευχαριστώντας έναν πελάτη για την παραπομπή

Ευχαριστώντας έναν πελάτη για τα σχόλιά του

Ανακαλύψτε μόνοι σας

Η γνώση είναι σημαντική, αλλά μόνο όταν εφαρμόζεται στην πράξη. Δοκιμάστε τα πάντα στην ακαδημία μας μέσα στο LiveAgent.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί πρέπει να χρησιμοποιείτε μηνύματα εκτίμησης πελατών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα email εκτίμησης πελατών χρησιμοποιούνται στρατηγικά από τις επιχειρήσεις για να ενισχύσουν τις προσωπικές σχέσεις με τους πελάτες και να εξανθρωπίσουν την εταιρεία τους.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς γράφετε ένα επαγγελματικό ευχαριστήριο email;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Όταν γράφετε ένα ευχαριστήριο email ξεκινήστε με τη σωστή γραμμή θέματος και τον σωστό χαιρετισμό. Μετά από αυτό εκφράστε εκτίμηση και δώστε λεπτομέρειες. Βεβαιωθείτε ότι το μήνυμα είναι προσωπικό, φιλικό αλλά ταυτόχρονα επαγγελματικό. Συνεχίστε ευχαριστώντας ξανά και χρησιμοποιήστε το κατάλληλο κλείσιμο. Τέλος, μην ξεχάσετε να το ελέγξετε πριν το στείλετε.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πότε να στείλετε email εκτίμησης πελατών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Σίγουρα δεν υπάρχει κακός χρόνος για να ευχαριστήσετε τους πελάτες και να δείξετε την εκτίμησή σας. Ωστόσο, ορισμένες φορές και περιπτώσεις φαίνονται φυσικά πιο κατάλληλες. Για παράδειγμα, γενέθλια πελατών, κατά τη διάρκεια εποχιακών διακοπών ή σε συνδρομητές ενημερωτικών δελτίων.” } }] }
Πίσω στην Ακαδημία Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo