Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Δυνατότητες πύλης πελατών

Δυνατότητες πύλης αυτοεξυπηρέτησης πελατών

1. Γνωσιακή βάση

Η γνωσιακή βάση είναι ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά οποιουδήποτε λογισμικού πύλης αυτοεξυπηρέτησης πελατών. Κατά τη δημιουργία μιας γνωσιακής βάσης, μπορείτε να δημιουργήσετε κατηγορίες με βάση τα προϊόντα, τις υπηρεσίες ή τους τύπους πελατών σας και, στη συνέχεια, να προσθέσετε άρθρα γνωσιακής βάσης σε αυτές τις κατηγορίες. Μπορείτε περαιτέρω να επιλέξετε εάν μια κατηγορία θα είναι δημόσια διαθέσιμη ή θα παραμείνει εσωτερική. Η εσωτερική είναι ορατή μόνο στην ομάδα υποστήριξης πελατών στον πίνακα αντιπροσώπων. Τα άρθρα θα έχουν επίσης την επιλογή να είναι «δημόσια» ή «εσωτερικά». Βασικά σημαίνει ότι μπορείτε να δημιουργήσετε γνωσιακές βάσεις τόσο για τους πελάτες όσο και για τους υπαλλήλους σας.

Μια δημόσια διαθέσιμη γνωσιακή βάση παρέχει στους πελάτες και τους δυνητικούς σας πλάτες άμεση πρόσβαση στις πληροφορίες που χρειάζονται και τη δυνατότητα επίλυσης των ζητημάτων προϊόντων ή υπηρεσιών από μόνοι τους, προτού χρειαστούν περαιτέρω βοήθεια από έναν αντιπρόσωπο μιας εταιρείας.

Η ύπαρξη μιας εσωτερικής γνωσιακής βάσης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τις εταιρείες να παρέχουν στους αντιπροσώπους υποστήριξής τους εύχρηστες πληροφορίες που μπορούν να επιταχύνουν τις απαντήσεις τους όταν αλληλεπιδρούν με τους πελάτες, καθώς και να εξορθολογίσουν την επικοινωνία μεταξύ των τμημάτων, εξοικονομώντας χρόνο και αυξάνοντας την παραγωγικότητα των αντιπροσώπων.

2. Πολλαπλή γνωσιακή βάση

Η πολλαπλή γνωσιακή βάση είναι μια προηγμένη λειτουργικότητα. Επιτρέπει τη δημιουργία πολλαπλών ξεχωριστών γνωσιακών βάσεων σε διαφορετικούς τομείς εντός ενός λογαριασμού. Κάθε ξεχωριστή γνωσιακή βάση θα έχει το δικό της μοναδικό σχεδιασμό, περιεχόμενο και ρυθμίσεις. Η δυνατότητα πύλης εξυπηρέτησης πελατών είναι χρήσιμη για τις επιχειρήσεις που θέλουν να διακρίνουν τις πύλες υποστήριξης πελατών μεταξύ διαφορετικών προϊόντων ή υπηρεσιών. Επομένως, παρέχουν μια καλύτερη εμπειρία αυτοεξυπηρέτησης για τους πελάτες τους.

3. Φόρουμ πελατών

Τα φόρουμ είναι μια δυνατότητα πύλης πελατών που παρέχει στις επιχειρήσεις την ευκαιρία να χτίσουν κοινότητες με τους χρήστες τους. Έτσι, επιτρέπετε στους πελάτες να αλληλεπιδρούν και να αλληλοβοηθούνται απαντώντας ο ένας στις ερωτήσεις του άλλου και να μοιράζονται τις βέλτιστες πρακτικές. Μπορεί να εξοικονομήσει πολύ χρόνο από τους αντιπροσώπους υποστήριξης. Οι πελάτες μπορούν να λάβουν βοήθεια από άλλους χρήστες της κοινότητας που έχουν αντιμετωπίσει ένα παρόμοιο πρόβλημα και βρήκαν μια χρήσιμη λύση.

Όλες οι καταχωρήσεις φόρουμ μετατρέπονται σε καρτέλες. Ως εκ τούτου, οι αντιπρόσωποι υποστήριξης μπορούν πάντα να είναι ενήμεροι των σημαντικών συνομιλιών και να προσφέρουν έγκαιρη βοήθεια. Κατά τη δημιουργία ενός φόρουμ μπορείτε να προσθέσετε λέξεις-κλειδιά για καλύτερη βελτιστοποίηση SEO. Επιπλέον, επιλέξτε το τμήμα που θα είναι υπεύθυνο για το χειρισμό καταχωρίσεων στο φόρουμ.

4. Σχόλια και προτάσεις

Ο στόχος αυτής της δυνατότητας πύλης πελατών είναι να ενθαρρύνει τους πελάτες να μοιράζονται τα σχόλιά τους με τις επιχειρήσεις. Θα μπορούσαν επίσης να είναι ιδέες για μελλοντική ανάπτυξη προϊόντων ή απλώς μια βελτίωση. Κάθε φορά που ένας επισκέπτης υποβάλλει σχόλια, δημιουργείται μία νέα καρτέλα. Έτσι, οι αντιπρόσωποι ειδοποιούνται αμέσως και μπορούν να ανταποκριθούν εάν χρειαστεί.

Εκτός από τα σχόλια, επιτρέπει στις επιχειρήσεις να δημιουργούν προτάσεις (νέες δυνατότητες προϊόντος), δείχνοντας επίσης την πρόοδο της ενσωμάτωσης τους. Μόλις δημιουργήσετε μια πρόταση, ο πελάτης θα μπορεί να τη δει στη γνωσιακή βάση. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορεί να την ψηφίσει ή να προσθέσει τα σχόλιά του. Οι πελάτες μπορούν επίσης να προσθέσουν προτάσεις. Αυτά θα μετατραπούν επίσης σε καρτέλες, ώστε οι αντιπρόσωποι να μπορούν να απαντήσουν εάν είναι απαραίτητο.

5. Widgets αναζήτησης

Η τοποθέτηση του widget αναζήτησης σε έναν ιστότοπο επιτρέπει στους επισκέπτες να αναζητήσουν τις απαραίτητες πληροφορίες. Επομένως, μπορούν εύκολα να βρουν τα κατάλληλα άρθρα, φόρουμ και πίνακες προτάσεων γνωσιακής βάσης. Βοηθά τους πελάτες να βρουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους πιο γρήγορα και εύκολα. Δεν χρειάζεται να κάνετε χειροκίνητη αναζήτηση σε όλο το περιεχόμενο της πύλης πελατών – εξοικονομήστε χρόνο και προσπάθεια.

Widgets αναζήτησης

Ενώ οι πελάτες πληκτρολογούν στο widget αναζήτησης, οι προτάσεις του διαθέσιμου περιεχομένου σχετικά με το ερώτημα θα εμφανίζονται σε πραγματικό χρόνο. Μόλις εμφανιστούν τα αποτελέσματα αναζήτησης, οι επισκέπτες μπορούν να κάνουν κλικ στον σχετικό σύνδεσμο και να δουν το κατάλληλο περιεχόμενο στην πύλη πελατών. Είναι επίσης δυνατό να ενεργοποιήσετε πολλά widget που θα κάνουν αναζήτηση μόνο σε συγκεκριμένες κατηγορίες της πύλης πελατών.

6. Υποβολή καρτελών

Η υποβολή καρτελών είναι μια δυνατότητα πύλης πελατών που επιτρέπει στους πελάτες να έρθουν σε επαφή με την ομάδα υποστήριξης μιας εταιρείας, αν δεν μπόρεσαν να βρουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους μόνοι τους στα άρθρα της γνωσιακής βάσης και στο φόρουμ της κοινότητας. Η ενότητα επιτρέπει στους πελάτες να:

  • υποβάλλουν αιτήματα υποστήριξης
  • διαχειρίζονται τις δικές τους καρτέλες
  • διαβάσουν το ιστορικό καρτελών
  • δουν την κατάσταση
  • παρακολουθήσουν την πρόοδο κάθε καρτέλας

Ανάλογα με τον τρόπο δημιουργίας της πύλης πελατών, ενδέχεται να απαιτείται ή να μην απαιτείται από τους χρήστες να συνδεθούν ή να εγγραφούν για να υποβάλουν καρτέλες υποστήριξης. Η λειτουργία υποβολής καρτελών περιλαμβάνεται στις περισσότερες πύλες εξυπηρέτησης πελατών.

Παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά την επιλογή λογισμικού πύλης αυτοεξυπηρέτησης πελατών

Όσον αφορά την επιλογή λογισμικού πύλης αυτοεξυπηρέτησης πελατών για την επιχείρησή σας, υπάρχουν πολλά κρίσιμα πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη. Όπως, τις απαραίτητες δυνατότητες και αυτές που είναι «ωραίες να έχουμε». Η δημιουργία μιας λίστας απαιτήσεων θα ήταν χρήσιμη για την αξιολόγηση διαφορετικών εργαλείων και τη μείωση της αναζήτησής σας. Λάβετε υπόψη τους ακόλουθους σημαντικούς παράγοντες κατά την επιλογή του προμηθευτή:

  • Ένα σύνολο διαθέσιμων δυνατοτήτων και λειτουργιών που ταιριάζουν στις απαιτήσεις της επιχείρησής σας
  • Εύκολη ρύθμιση και προσαρμογή για την κάλυψη των αναγκών των πελατών σας
  • Ευκολία χρήσης τόσο για τους πελάτες σας όσο και για τους υπαλλήλους υποστήριξης
  • Ευκολονόητη διεπαφή για εύκολη πλοήγηση στις σελίδες της πύλης
  • Ασφάλεια για την προστασία των ευαίσθητων πληροφοριών των πελατών σας
  • Πρόσβαση σε γρήγορη και ποιοτική υποστήριξη πελατών
  • Η κατανόηση όλων των σχετικών δαπανών ως προσθήκη προηγμένης λειτουργικότητας ενδέχεται να απαιτεί επιπλέον έξοδα

Ανακαλύψτε μόνοι σας

https://www.youtube.com/watch?v=hESlAVnF8G4

Discover on your own!

Knowledge is important, but only when put into practice. Test everything in our academy right inside the LiveAgent.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι κάνει μια πύλη πελατών καλή;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Μια καλή πύλη πελατών είναι μια ενότητα του ιστότοπου μιας εταιρείας. Παρέχει στους πελάτες ένα μόνο σημείο πρόσβασης σε πληροφορίες εταιρείας/προϊόντος.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι μια πολλαπλή γνωσιακή βάση;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η πολλαπλή γνωσιακή βάση είναι μία προηγμένη λειτουργικότητα που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε πολλές ξεχωριστές γνωσιακές βάσεις σε διαφορετικούς τομείς εντός ενός λογαριασμού. Κάθε γνωσιακή βάση θα έχει μοναδικό σχεδιασμό, περιεχόμενο και τις ρυθμίσεις της.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιους παράγοντες πρέπει να λάβετε υπόψη κατά την επιλογή μιας πύλης εξυπηρέτησης πελατών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Όσον αφορά την επιλογή λογισμικού πύλης αυτοεξυπηρέτησης πελατών για την επιχείρησή σας, υπάρχουν πολλά κρίσιμα πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη, όπως είναι οι απαραίτητες δυνατότητες και αυτές που είναι καλό να έχουμε. Επιπλέον, αξιολογήστε την ασφάλεια, την προσαρμογή, το κόστος και την ευκολία πλοήγησης.” } }] }
Πίσω στην Ακαδημία Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo