Τι σημαίνει μια ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία;
Η ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία είναι ένας τύπος επικοινωνίας μέσω Διαδικτύου. Είναι μια επικοινωνία μεταξύ πελατών και εκπροσώπων πελατών σε πραγματικό χρόνο μέσω μιας ενσωματωμένης διαδικτυακής συνομιλίας.
Όταν οι πελάτες κάνουν κλικ σε ένα κουμπί συνομιλίας που τοποθετείται στον ιστότοπο της εταιρείας, μπορούν να ξεκινήσουν την επικοινωνία. Μέσω της online ζωντανής συνομιλίας, οι εκπρόσωποι πελατών μπορούν να στέλνουν απαντήσεις πιο γρήγορα και πιο εύκολα. Η γρήγορη επικοινωνία και η άμεση πρόσβαση για βοήθεια μπορεί να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών.
Frequently asked questions
Τι σημαίνει μια ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία;
Η ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία είναι μια τεχνολογία που επιτρέπει στους χρήστες να αλληλεπιδρούν με επιχειρήσεις σε πραγματικό χρόνο μέσω ενός widget σε έναν ιστότοπο ή επικοινωνία εντός εφαρμογής. Αυτό επιτρέπει την άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες του πελάτη, υποστηρίζοντάς τον και παρέχοντάς του πληροφορίες για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρει η εταιρεία.
Ποιες είναι οι απαραίτητες δυνατότητες μιας ζωντανής διαδικτυακής συνομιλίας;
Τα βασικά χαρακτηριστικά των υπηρεσιών ζωντανής συνομιλίας είναι η διαθεσιμότητα και η γρήγορη απόκριση από την εξυπηρέτηση πελατών. Το παράθυρο συνομιλίας θα πρέπει να είναι διαθέσιμο σε κάθε σελίδα της εταιρείας ή της σελίδας του προϊόντος σας. Οι λειτουργίες μιας ζωντανής συνομιλίας που είναι ιδιαίτερα χρήσιμες περιλαμβάνουν τη δυνατότητα αποστολής φωτογραφιών και αρχείων που επιτρέπουν στον πελάτη να απεικονίσει το πρόβλημα με μεγαλύτερη ακρίβεια. Επιπλέον, η γνώση των αντιπροσώπων είναι εξαιρετικά σημαντική, καθώς και οι επικοινωνιακές τους δεξιότητες.
Το LiveAgent παρέχει ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία;
Το LiveAgent προσφέρει δωρεάν λογισμικό online ζωντανής συνομιλίας. Διαθέτει ένα από τα πιο γρήγορα widget στην αγορά που σας επιτρέπει να απαντάτε πολύ γρήγορα. Μπορείτε να προσαρμόσετε τη συνομιλία σύμφωνα με τις ανάγκες σας - διαμορφώνοντας και προσαρμόζοντας σωστά τη γλώσσα. Επιπλέον, προσφέρει δωρεάν σύστημα καρτελών πώλησης με καθολικά εισερχόμενα παραλήπτη, τηλεφωνικό κέντρο και πύλη πελατών.