Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία

Τι σημαίνει μια ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία;

Η ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία είναι ένας τύπος επικοινωνίας μέσω Διαδικτύου. Είναι μια επικοινωνία μεταξύ πελατών και εκπροσώπων πελατών σε πραγματικό χρόνο μέσω μιας ενσωματωμένης διαδικτυακής συνομιλίας.

Όταν οι πελάτες κάνουν κλικ σε ένα κουμπί συνομιλίας που τοποθετείται στον ιστότοπο της εταιρείας, μπορούν να ξεκινήσουν την επικοινωνία. Μέσω ζωντανής διαδικτυακής συνομιλίας, οι εκπρόσωποι πελατών είναι σε θέση να στέλνουν απαντήσεις γρηγορότερα και ευκολότερα. Η γρήγορη επικοινωνία και η άμεση πρόσβαση σε βοήθεια μπορεί να αυξήσει την ικανοποίηση του πελάτη.

Συχνές Ερωτήσεις

Τι σημαίνει μια ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία;

Η ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία είναι μια τεχνολογία που επιτρέπει στους χρήστες να αλληλεπιδρούν με επιχειρήσεις σε πραγματικό χρόνο μέσω ενός widget σε έναν ιστότοπο ή επικοινωνία εντός εφαρμογής. Αυτό επιτρέπει την άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες του πελάτη, υποστηρίζοντάς τον και παρέχοντάς του πληροφορίες για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρει η εταιρεία.

 

Ποιες είναι οι απαραίτητες δυνατότητες μιας ζωντανής διαδικτυακής συνομιλίας;

Τα βασικά χαρακτηριστικά της ζωντανής συνομιλίας είναι η διαθεσιμότητα και η γρήγορη ανταπόκριση από την εξυπηρέτηση πελατών. Το παράθυρο συνομιλίας θα πρέπει να είναι διαθέσιμο σε κάθε σελίδα της εταιρείας ή της σελίδας του προϊόντος σας. Οι λειτουργίες μιας ζωντανής συνομιλίας που είναι ιδιαίτερα χρήσιμες περιλαμβάνουν τη δυνατότητα αποστολής φωτογραφιών και αρχείων που επιτρέπουν στον πελάτη να απεικονίσει το πρόβλημα με μεγαλύτερη ακρίβεια. Επιπλέον, η γνώση των αντιπροσώπων είναι εξαιρετικά σημαντική, καθώς και οι επικοινωνιακές τους δεξιότητες.

 

Το LiveAgent παρέχει ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία;

Το LiveAgent προσφέρει δωρεάν λογισμικό ζωντανής διαδικτυακής συνομιλίας. Διαθέτει ένα από τα πιο γρήγορα widget στην αγορά που σας επιτρέπει να απαντάτε πολύ γρήγορα. Μπορείτε να προσαρμόσετε τη συνομιλία σύμφωνα με τις ανάγκες σας - διαμορφώνοντας και προσαρμόζοντας σωστά τη γλώσσα. Επιπλέον, προσφέρει δωρεάν σύστημα καρτελών πώλησης με καθολικά εισερχόμενα παραλήπτη, τηλεφωνικό κέντρο και πύλη πελατών.

 

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo