Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Τι είναι το Τηλεφωνικό Κέντρο;

“Ένα τηλεφωνικό κέντρο είναι ένα μεγάλο γραφείο στο οποίο οι υπάλληλοι μιας εταιρείας παρέχουν πληροφορίες στους πελάτες της ή πωλούν ή διαφημίζουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της μέσω τηλεφώνου.” Λεξικό Cambridge

Γιατί τα τηλεφωνικά κέντρα είναι σημαντικά;

Δεν είναι μυστικό ότι οι λύσεις παντός καναλιού γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς αυτές τις μέρες. Ωστόσο, τα τηλεφωνικά κέντρα παραμένουν αναπόσπαστο μέρος αυτού. Στην πραγματικότητα, σχεδόν το 90% των πελατών εξακολουθούν να επιθυμούν να μιλήσουν με έναν φυσικό αντιπρόσωπο. Επομένως, εξακολουθεί να είναι ζωτικής σημασίας η παροχή ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών μέσω τηλεφώνου.

Πώς μπορείτε να βελτιώσετε το τηλεφωνικό σας κέντρο;

Η διαχείριση της τηλεφωνικής υποστήριξης μπορεί να είναι μια σημαντική πρόκληση για τις εταιρείες. Είναι συνήθως το πιο χρονοβόρο, λιγότερο οικονομικό και πιο δύσκολο να μετρηθεί το κανάλι υποστήριξης. Εκεί είναι που το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να διαδραματίσει κρίσιμο ρόλο. Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις επικοινωνίες πελατών μέσω του χειρισμού εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων. Χωρίς το σωστό λογισμικό, οι πελάτες θα μείνουν σε αναμονή όταν καλούν την υποστήριξη. Ταυτόχρονα, οι αντιπρόσωποι δυσκολεύονται συνήθως να απαντήσουν σε ερωτήματα γρήγορα και αποτελεσματικά. Ως εκ τούτου, οι περισσότερες από τις σημερινές λύσεις λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης παρέχουν λειτουργικότητα τηλεφωνικού κέντρου ως μέρος των προσφορών τους.

Οφέλη από τη χρήση λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου

Βελτιωμένη επικοινωνία πελατών

Όταν οι πελάτες καλούν τη γραμμή υποστήριξής σας, φυσικά θέλουν να απαντήσετε γρήγορα και να χειριστείτε αποτελεσματικά τα αιτήματά τους. Με την αυτόματη δρομολόγηση κλήσεων και τη λειτουργία ΔΦΑ του λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου, οι κλήσεις προωθούνται αυτόματα στους κατάλληλους αντιπροσώπους, μειώνοντας έτσι τους χρόνους αναμονής για τους πελάτες. Τελικά αυτό έχει ως αποτέλεσμα βελτιωμένη επικοινωνία και αυξημένη ικανοποίηση των πελατών.

Δρομολόγηση κλήσεων

Καλύτερη διαχείριση εξυπηρέτησης πελατών

Ένα αξιόπιστο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου σάς επιτρέπει να παρακολουθείτε και να διαχειρίζεστε κάθε πτυχή της ροής κλήσεων. Όπως οι πελάτες στην ουρά, η μέση ταχύτητα απάντησης, ο μέσος χρόνος ομιλίας, ο αριθμός των αναπάντητων/απαντημένων κλήσεων κ.λπ. Με αυτές τις μετρήσεις στη διάθεσή τους, οι προϊστάμενοι μπορούν να δουν πώς αποδίδει η ομάδα υποστήριξής τους. Έτσι, λαμβάνουν καλά ενημερωμένες αποφάσεις σχετικά με τις βελτιώσεις που απαιτούνται.

Αυξημένη παραγωγικότητα και αποτελεσματικότητα των αντιπροσώπων

Με το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου, οι αντιπρόσωποι έχουν συνήθως άμεση πρόσβαση στα δεδομένα ενός πελάτη, που κυμαίνονται από προσωπικές πληροφορίες έως τις αγορές του πελάτη και ολόκληρο το ιστορικό προηγούμενων αλληλεπιδράσεων. Αυτό τους επιτρέπει να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες με πιο έγκαιρο, επαγγελματικό και εξατομικευμένο τρόπο. Επιπλέον, αυξάνει την αποδοτικότητα και την παραγωγικότητα.

Επιπρόσθετες ευκαιρίες πωλήσεων

Εκτός από την απάντηση κλήσεων πελατών, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου για να αυξήσετε τις ευκαιρίες πωλήσεων. Για παράδειγμα, έχοντας πλήρη εικόνα των πληροφοριών του καλούντος, όπως συνήθειες αγοράς, ιστορικό πληρωμών και προτιμήσεις προϊόντων, οι αντιπρόσωποι μπορούν να πωλούν με υψηλότερο κέρδος και να κάνουν παράλληλες πωλήσεις συναφών προϊόντων ή υπηρεσιών στους υπάρχοντες πελάτες σας όποτε αυτό είναι κατάλληλο.

Βελτιωμένη ασφάλεια δεδομένων

Μερικές από τις σημαντικότερες ανησυχίες για κάθε οργανισμό είναι: ασφάλεια δεδομένων, κίνδυνος απώλειας ευαίσθητων πληροφοριών πελάτη/εταιρείας. Οι σύγχρονες λύσεις λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου προσφέρουν προηγμένες δυνατότητες ασφαλείας. Αυτές περιλαμβάνουν κρυπτογράφηση δεδομένων, ισχυρές πολιτικές κωδικού πρόσβασης καθώς και δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας δεδομένων. Έτσι, μπορείτε να διατηρήσετε τα δεδομένα πελατών και εταιρειών πλήρως ασφαλή.

Μειωμένο λειτουργικό κόστος

Με το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου που βασίζεται σε cloud, μπορείτε να ρυθμίσετε και να διαχειριστείτε το τηλεφωνικό σας κέντρο με μικρή επένδυση. Δεν απαιτεί εξειδικευμένο υλικό και ικανούς επαγγελματίες πληροφορικής για να το διαχειρίζονται πλέον. Δεδομένου ότι ο πάροχος χρησιμοποιεί τους διακομιστές, το λογισμικό και την ομάδα IT του, οι λύσεις λογισμικού που φιλοξενούνται στο cloud μπορούν να σας βοηθήσουν να μειώσετε το λειτουργικό κόστος.

Τύποι λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου

1. Εσωτερικό λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου

Εσωτερικό λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων με εσωτερικά συστήματα λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου: το λογισμικό, το υλικό και η σχετική υποδομή είναι εγκατεστημένα στο γραφείο σας. Αναβαθμίζεται και συντηρείται από την ομάδα πληροφορικής σας. Έτσι, διατηρείτε τον έλεγχο όλων των ολοκληρωμένων συστημάτων και δεδομένων. Αυτοί είναι οι πιο επαγγελματικοί τύποι λύσεων τηλεφωνικών κέντρων. Ωστόσο, είναι επίσης οι πιο ακριβοί λόγω των δαπανηρών αρχικών επενδύσεων για λογισμικό, υλικό, αδειοδότηση και υποδομή. Από την άλλη πλευρά, τα εσωτερικά συστήματα τηλεφωνικών κέντρων προσφέρουν περιορισμένες επιλογές προσαρμογής και ενσωμάτωσης. Αυτός ο τύπος λογισμικού δεν παρέχει το ίδιο επίπεδο ασφάλειας και χρόνου λειτουργίας με τους τύπους που βασίζονται σε cloud και σε προγράμματα περιήγησης.

2. Φιλοξενούμενο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου

Οι λύσεις λογισμικού φιλοξενούμενου τηλεφωνικού κέντρου αναπτύσσονται εκτός ιστότοπου, στις εγκαταστάσεις του παρόχου ή στον ιστότοπο τρίτου μέρους αντί για τις εγκαταστάσεις του πελάτη. Ο πάροχος διατηρεί και αποκτά πρόσβαση σε αυτό μέσω σύνδεσης δικτύου. Αυτός ο τύπος λογισμικού είναι συνήθως φθηνότερος από τις εσωτερικές λύσεις. Ωστόσο, απαιτούν επίσης μια αρχική επένδυση, οπότε είναι πιο δαπανηρές από τα συστήματα που βασίζονται σε cloud και σε προγράμματα περιήγησης. Επιπλέον, το φιλοξενούμενο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου χρειάζεται αναβάθμιση με κάθε νέα έκδοση.

3. Λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου που βασίζεται σε cloud

Τα συστήματα λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου που βασίζονται σε cloud φιλοξενούνται στο Διαδίκτυο και συνήθως προσπελάζονται μέσω μιας εφαρμογής εγκατεστημένης σε υπολογιστή ή κινητή συσκευή μέσω του Διαδικτύου. Τα δεδομένα αποθηκεύονται στο cloud στους διακομιστές που ανήκουν στον πάροχο ή σε τρίτους. Αυτά μπορούν να αποθηκευτούν, επιτρέποντας στους χρήστες να έχουν πρόσβαση σε αυτά εκτός σύνδεσης. Οι λύσεις που βασίζονται στο cloud διαχειρίζονται από τον πάροχο υπηρεσιών, είναι γρήγορες στην ανάπτυξη, συνεπάγονται ελάχιστες προκαταβολικές επενδύσεις και δεν απαιτούν IT ή προσωπικό για τη συντήρησή τους. Αυτός ο τύπος λογισμικού προσφέρει καλύτερη ασφάλεια δεδομένων, απόρρητο και χρόνο λειτουργίας από τα εσωτερικά και φιλοξενούμενα εργαλεία. Επιπλέον, μπορείτε να τα ενσωματώσετε εύκολα με άλλες επιχειρηματικές εφαρμογές.

4. Λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου με πρόγραμμα περιήγησης

Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου σε πρόγραμμα περιήγησης είναι παρόμοιο με το λογισμικό που βασίζεται σε cloud. Η κύρια διαφορά είναι η πρόσβαση μέσω του προγράμματος περιήγησης Διαδικτύου και όχι μέσω εγκατεστημένης εφαρμογής. Οι πάροχοι λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου που βασίζονται σε cloud παρέχουν συχνά μια έκδοση προγράμματος περιήγησης της εφαρμογής τους για την ευκολία των χρηστών τους. Αυτές είναι οι πιο αποδοτικές λύσεις και είναι επίσης οι πιο εύκολες στην εφαρμογή και κλιμάκωση.

Τι είναι το λογισμικό εικονικού τηλεφωνικού κέντρου;

Το λογισμικό εικονικού τηλεφωνικού κέντρου υιοθετείται όλο και περισσότερο από πολλές επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους. Φιλοξενείται στο cloud και λειτουργεί μέσω του Voice Over Internet Protocol (VOIP). Ένα λογισμικό εικονικού τηλεφωνικού κέντρου χρησιμοποιεί ένα δίκτυο δεδομένων για να πραγματοποιήσει μια τηλεφωνική κλήση και όχι μια παραδοσιακή τηλεφωνική γραμμή. Το λογισμικό επιτρέπει στους αντιπροσώπους να διαχειρίζονται κλήσεις πελατών ουσιαστικά από διαφορετικές γεωγραφικές τοποθεσίες αντί να βρίσκονται σε κεντρικό σημείο σε ένα μόνο μέρος, με πολλούς να εργάζονται συχνά από το σπίτι. Εκτός από αυτό, το λογισμικό εικονικού τηλεφωνικού κέντρου συνήθως διαθέτει το ίδιο σύνολο δυνατοτήτων με το κανονικό λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου.

Ανακαλύψτε μόνοι σας

Το LiveAgent είναι μια ολοκληρωμένη λύση κέντρου εξυπηρέτησης, η οποία συγκεντρώνει όλες τις αλληλεπιδράσεις πελατών σε μια πλατφόρμα. Το σύστημα περιλαμβάνει τηλεφωνικό κέντρο, πύλη πελατών, ζωντανή συνομιλία, ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης, σύστημα έκδοσης καρτελών και πολλά άλλα. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω βίντεο για περισσότερες πληροφορίες.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πώς μπορείτε να μειώσετε το λειτουργικό κόστος;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Με το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου που βασίζεται σε cloud, μπορείτε να ρυθμίσετε και να διαχειριστείτε το τηλεφωνικό σας κέντρο με μικρή επένδυση. Δεν απαιτεί εξειδικευμένο υλικό και ικανούς επαγγελματίες πληροφορικής για να το διαχειρίζονται πλέον. Δεδομένου ότι ο πάροχος χρησιμοποιεί τους διακομιστές, το λογισμικό και την ομάδα IT του, οι λύσεις λογισμικού που φιλοξενούνται στο cloud μπορούν να σας βοηθήσουν να μειώσετε το λειτουργικό κόστος.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι το εσωτερικό λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Με εσωτερικά συστήματα λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου, το λογισμικό, το υλικό και η σχετική υποδομή εγκαθίστανται στο γραφείο σας. Αναβαθμίζονται και συντηρούνται από την ομάδα πληροφορικής σας. Έτσι, διατηρείτε τον έλεγχο όλων των ολοκληρωμένων συστημάτων και δεδομένων.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι το λογισμικό εικονικού τηλεφωνικού κέντρου;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το λογισμικό εικονικού τηλεφωνικού κέντρου φιλοξενείται στο cloud και λειτουργεί μέσω του Voice Over Internet Protocol (VOIP). Επιπλέον, χρησιμοποιεί ένα δίκτυο δεδομένων για να πραγματοποιήσει μια τηλεφωνική κλήση αντί για μια παραδοσιακή τηλεφωνική γραμμή.” } }] }
Πίσω στην Ακαδημία Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo