Αυτοματισμός πωλήσεων

Τι είναι ο αυτοματισμός πωλήσεων;

Ο αυτοματισμός πωλήσεων χρησιμοποιεί ένα σύστημα, το οποίο σας επιτρέπει να μειώσετε τις επαναλαμβανόμενες εργασίες/διαδικασίες πωλήσεων. Ως εκ τούτου, η ομάδα σας έχει περισσότερο χρόνο να επικεντρωθεί στο κλείσιμο περισσότερων πωλήσεων.

Ποιες εργασίες/διαδικασίες πωλήσεων μπορείτε να αυτοματοποιήσετε;

  • Επακόλουθα μηνύματα email
  • Ενσωμάτωση πωλήσεων
  • Υπενθυμίσεις πληρωμής/τιμολογίου

Ποια είναι τα οφέλη του αυτοματισμού πωλήσεων;

Τα οφέλη του αυτοματισμού πωλήσεων περιλαμβάνουν:

Βελτιωμένη παραγωγικότητα

Για να έχετε μια επιτυχημένη επιχείρηση, πρέπει να διαχειρίζεστε τον χρόνο σας αποτελεσματικά και αποδοτικά. Αυτό εξαρτάται από τις καθημερινές εργασίες και τις ροές εργασίας των υπαλλήλων σας. Η αυτοματοποίηση πωλήσεων σάς επιτρέπει να επιτύχετε περισσότερα κατά τη διάρκεια κανονικών ωρών λειτουργίας, καθώς οι επαναλαμβανόμενες εργασίες είναι αυτοματοποιημένες.

Ελεγχόμενες ροές εργασιών

Οι ελεγχόμενες ροές εργασιών επιτρέπουν στην επιχείρησή σας να δημιουργήσει μια επιτυχημένη διαδικασία καλλιέργειας δυνητικών πελατών. Επιπλέον, διασφαλίζουν ότι κάθε υποψήφιος πελάτης/αγοραστής περνάει από τη σωστή διαδικασία πωλήσεων. Ο αυτοματισμός συγκεκριμένων ροών εργασίας σάς επιτρέπει να παρέχετε μια ποιοτική εμπειρία πωλήσεων με το προϊόν/υπηρεσία για κάθε υποψήφιο πελάτη, η οποία βοηθά την επιχείρησή σας να επιτύχει καθορισμένους KPI.

Συνέπεια της επωνυμίας

Επαναλαμβανόμενες εργασίες πωλήσεων, όπως τα επακόλουθα email, μπορεί να είναι κουραστικές και βαρετές. Αυτό που συμβαίνει πολλές φορές είναι ότι με την πάροδο του χρόνου μπορεί να μην παραδώσουμε το ίδιο ποιοτικό μήνυμα. Όπως όλοι γνωρίζουμε, τα μονότονα μηνύματα μπορούν να βλάψουν την επιχείρησή σας μακροπρόθεσμα. Ωστόσο, θα πρέπει να παρέχετε ένα συνεπές μήνυμα σχετικά με την εικόνα της επωνυμίας σας. Εάν παρουσιάζετε διαφορετική εικόνα επωνυμίας σε κάθε πελάτη, μπορεί να προκαλέσει σύγχυση και να βλάψει την επωνυμία σας. Επομένως, η αυτοματοποίηση email πωλήσεων μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παρουσιάζετε την επωνυμία σας με συνέπεια, έτσι ώστε οι πελάτες να σας αντιλαμβάνονται και να σας θυμούνται από μια οπτική γωνία που προσπαθεί να απεικονίσει η επωνυμία σας.

Αποτελεσματική χρήση των πόρων

Η υποστήριξη αυτοματισμού πωλήσεων βελτιώνει την παραγωγικότητα χωρίς να χρειάζεται να προσλάβετε επιπλέον υπαλλήλους. Έτσι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αποτελεσματικά τους επιπλέον πόρους για να βελτιώσετε περαιτέρω το προϊόν/την υπηρεσία σας. Δυστυχώς, πολλές επιχειρήσεις δεν χρησιμοποιούν τους πόρους τους αποτελεσματικά, ειδικά όταν τα καταφέρνουν εξαιρετικά. Θυμηθείτε, η επιχείρησή σας μπορεί πάντα να χρησιμοποιεί αυτούς τους πόρους σε χειρότερες περιόδους ή μπορείτε να τους χρησιμοποιήσετε για να καλλιεργήσετε ακόμη περισσότερο την επωνυμία σας.

Εύκολη διαδικασία υποδοχής

Οι αυτοματοποιημένες διαδικασίες πωλήσεων μπορούν να επιταχύνουν αποτελεσματικά τις νέες προσλήψεις σας. Αυτοματοποιημένες και ελεγχόμενες ροές εργασίας/εργασίες, όπως προκαθορισμένα email/μηνύματα, επιτρέπουν στους νεοπροσληφθέντες να κατανοήσουν την ποιότητα της εταιρείας.

Αυξημένα έσοδα

Ως τελευταίο όφελος, οι βελτιωμένες ροές εργασιών και οι αυτοματοποιημένες εργασίες ισοδυναμούν με υψηλότερα έσοδα, καθώς η ομάδα σας είναι πιο αποτελεσματική και έχετε μια αυτοματοποιημένη διαδικασία πωλήσεων.

Συμβουλή μπόνους

Ο αυτοματισμός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιώσετε την καθημερινή ροή εργασίας και την παραγωγικότητα του τμήματος πωλήσεων. Ωστόσο, ο υπερβολικός αυτοματισμός μπορεί να είναι αντιπαραγωγικός. Εάν η επιχείρησή σας προσπαθεί να αυτοματοποιήσει τις περισσότερες εργασίες, τα μηνύματα μπορούν να γίνουν ρομποτικά και απρόσωπα, τα οποία οι πελάτες μπορούν να εντοπίσουν σχεδόν αμέσως. Ως εκ τούτου, μπορεί να μειώσει τα ποσοστά μετατροπών και ακόμη και να βλάψει τη φήμη της εταιρείας σας. Ωστόσο, εάν μπορείτε να ενσωματώσετε έξυπνα τον αυτοματισμό στη διαδικασία διοχέτευσης πωλήσεων, μπορείτε να ανεβάσετε την επιχείρησή σας στο επόμενο επίπεδο. Το κλειδί είναι να εξασφαλίσετε ότι προσθέτετε μικρές προσωπικές πινελιές, όπως το όνομα του πελάτη.

Πώς μπορεί το LiveAgent να αυτοματοποιήσει μερικές από τις διαδικασίες πωλήσεών σας;

Πρότυπα email

Τα πρότυπα email είναι μια δυνατότητα στο LiveAgent, η οποία σας επιτρέπει να δημιουργείτε συγκεντρωτικά email κατάλληλα για όλες τις επαφές σας, όπως έναν ξεχασμένο κωδικό πρόσβασης ή επακόλουθο email πωλήσεων. Επιπλέον, το LiveAgent σάς επιτρέπει να χρησιμοποιείτε κανόνες αυτοματισμού email και να τους εξατομικεύετε σύμφωνα με τις πληροφορίες του CRM σας. Επιπλέον, οι αντιπρόσωποι μπορούν εύκολα να επεξεργάζονται email, καθώς υπάρχει ένας ενσωματωμένος επεξεργαστής WYSIWYG ή μπορείτε επίσης να μορφοποιήσετε τα email σε HTML, εάν το προτιμάτε.

Χρειάζεστε βοήθεια με τη δημιουργία προτύπων email; Δείτε τις δωρεάν ιδέες μας για πρότυπο email πωλήσεων.

Κανόνες

Οι κανόνες αυτοματοποιούν τη ροή εργασίας μέσω των κανόνων SLA, χρόνου και ενέργειας. Το LiveAgent παρέχει αυτή τη δυνατότητα για να επιτρέπει στους αντιπροσώπους σας να εστιάζουν σε πιο πιεστικές εργασίες κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Παράδειγμα αυτοματισμού πωλήσεων

Οι κανόνες σάς επιτρέπουν να αυτοματοποιήσετε τα πρότυπα email που έχετε δημιουργήσει. Για παράδειγμα, εάν θέλετε να στείλετε email παρακολούθησης πωλήσεων σε συγκεκριμένη ώρα, το κάνετε καθορίζοντας έναν κανόνα χρόνου στο LiveAgent.

CRM

Το CRM είναι μια συντομογραφία για τη διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες. Το LiveAgent προσφέρει ενσωματώσεις CRM για βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών και επικοινωνία πωλήσεων. Δεδομένου ότι όλα τα δεδομένα πελατών βρίσκονται σε ένα μέρος, είναι εύκολο να επικοινωνήσετε και να αυτοματοποιήσετε κουραστικές διαδικασίες. Για παράδειγμα, όταν δημιουργείτε πρότυπα επακόλουθων email πωλήσεων, μπορείτε εύκολα να εξατομικεύσετε τα μηνύματα προσθέτοντας ένα όνομα πελάτη.

Δεν γνωρίζετε το LiveAgent;

Το LiveAgent είναι μια πλούσια σε δυνατότητες λύση κέντρου εξυπηρέτησης που παρακολουθεί, αυτοματοποιεί και αναφέρει. Το σύστημα συγκεντρώνει όλη την εισερχόμενη επικοινωνία σε μια διεπαφή, έτσι ώστε οι υπάλληλοι να μην χρειάζεται να αλλάζουν μεταξύ πλατφορμών πολυμέσων για να απαντήσουν σε όλα τα ερωτήματα. Μεταφέρει ερωτήματα πελατών από μέσα όπως email, Instagram, Facebook, Viber, φόρουμ και άλλα. Επιπλέον, παρέχει λειτουργίες αυτοματισμού εξυπηρέτησης πελατών, όπως αυτόματη διανομή καρτελών, IVR ή αυτόματη επανάκληση.

Ready to try LiveAgent?

Try out LiveAgent for free and take your customer service and sales to the next level.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Ready to try LiveAgent?
Slido green logo
Πίσω στην Ακαδημία Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo