Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Συνέντευξη εξυπηρέτησης πελατών

Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών ξεκινά φυσικά με εξαιρετικούς υπαλλήλους εξυπηρέτησης πελατών. Ακόμη και με τα καλύτερα εργαλεία, συστήματα, λεπτομερείς διαδικασίες και την κατάλληλη εκπαίδευση, μια εταιρεία δεν θα είναι σε θέση να προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης χωρίς να έχει τους κατάλληλους ανθρώπους στις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών. Εφόσον δεν είναι όλοι κατάλληλοι για το ρόλο αυτό – πώς μπορείτε να βρείτε και να επιλέξετε τους πιο κατάλληλους υποψηφίους;

Στο ακόλουθο άρθρο παρατίθενται μερικές από τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις συνέντευξης εξυπηρέτησης πελατών, που θα βοηθήσουν τους εργοδότες να απορρίψουν τους ακατάλληλους υποψηφίους και να επιλέξουν τους καλύτερους.

Κοινές ερωτήσεις συνέντευξης εξυπηρέτησης πελατών

Οι σωστές ερωτήσεις και απαντήσεις συνέντευξης εξυπηρέτησης πελατών μπορούν να αποκαλύψουν πιο χρήσιμες και σχετικές πληροφορίες για έναν υποψήφιο από το προηγούμενο ιστορικό εργασίας του, που αναφέρεται στο βιογραφικό. Έτσι, αυτές οι ερωτήσεις μπορούν να χωριστούν σε διάφορες ομάδες:

Ερωτήσεις σχετικά με την εξυπηρέτηση πελατών

Οι ερωτήσεις που σχετίζονται με την εξυπηρέτηση πελατών, γενικά, αποσκοπούν στον προσδιορισμό της δέσμευσης ενός υποψηφίου για το ρόλο και βοηθούν στην απόκτηση πληροφοριών σχετικά με τη φιλοσοφία εξυπηρέτησης πελατών. Ένας υποψήφιος πρέπει να μπορεί να εξηγεί με σαφήνεια τη σημασία και τον αντίκτυπο της εξυπηρέτησης πελατών στην ανάπτυξη και κάθε θεμελιώδη πτυχή μιας εταιρείας και να παρέχει παραδείγματα καλής και κακής εξυπηρέτησης. Οι υποψήφιοι, θα πρέπει, επίσης, να είναι προετοιμασμένοι να απαντήσουν σχετικά με το τι χρειάζεται για να γίνει κάποιος ένας εξαιρετικός εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών και τι απαιτείται για να επιτύχει στο ρόλο αυτό. Αυτές οι βασικές ερωτήσεις μπορούν να τεθούν στην αρχή της συνέντευξης για να ξεκινήσει η συνομιλία:

  • Πώς προσδιορίζετε την εξυπηρέτηση πελατών;
  • Τι σημαίνει για εσάς η καλή εξυπηρέτηση πελατών;
  • Τι απολαμβάνετε σχετικά με την εξυπηρέτηση πελατών;
  • Ποια είναι η καλύτερη εμπερία εξυπηρέτησης πελατών που είχατε ποτέ; Γιατί;
  • Ποια είναι η χειρότερη εμπερία εξυπηρέτησης πελατών που είχατε ποτέ;
  • Ποιες είναι οι 3 κορυφαίες ιδιότητες που πρέπει να έχουν όλοι οι εμπλεκόμενοι στην εξυπηρέτηση πελατών;
  • Ποιες είναι οι 5 κυριότερες δεξιότητες που πρέπει να έχει ένας καλός αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών;

Ερωτήσεις συνέντευξης σχετικά με τη συμπεριφορά

Οι ερωτήσεις συνέντευξης σχετικά με τη συμπεριφορά κατά την εξυπηρέτηση πελατών απαιτούν από τους πιθανούς υποψήφιους να μοιραστούν αληθινές ιστορίες για τις προηγούμενες εργασιακές τους εμπειρίες, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν έχουν το κατάλληλο σύνολο δεξιοτήτων που απαιτούνται για τη δουλειά. Οι απαντήσεις πρέπει να παρέχουν επαληθεύσιμες, συγκεκριμένες αποδείξεις για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισαν ζητήματα πελατών στο παρελθόν. Έτσι, ένας καλός υποψήφιος θα μοιραστεί λεπτομερή παραδείγματα από τις εμπειρίες του και θα αναλάβει την ευθύνη για τα λάθη του αντί να κατηγορήσει τους πελάτες ή την εταιρεία. Για παράδειγμα; Αυτές οι ερωτήσεις συνήθως ξεκινούν με «Περιγράψτε μας τον τρόπο με τον οποίο χειριστήκατε…», «Μιλήστε μας για το διάστημα που» ή «Δώστε μας ένα παράδειγμα…»:

  • Ποια ήταν η πιο δύσκολη περίπτωση εξυπηρέτησης πελατών που είχατε αντιμετωπίσει;
  • Μιλήστε μας για κάποια περίπτωση κατά την οποία δεν μπορούσατε να βοηθήσετε τον πελάτη – ποιο ήταν το πρόβλημα και πώς χειριστήκατε την κατάσταση;
  • Περιγράψτε μας ένα σενάριο εξυπηρέτησης πελατών κατά το οποίο καταφέρατε να μετατρέψετε έναν δυσαρεστημένο πελάτη σε ευχαριστημένο.
  • Δώστε μας ένα παράδειγμα μιας περιόδου που παρείχατε εξαιρετική εξυπηρέτηση στους πελάτες.
  • Αναφέρετέ μας κάποια από τα προβλήματα που είχατε με προηγούμενα προϊόντα ή υπηρεσίες που έχετε υποστηρίξει. Πώς τα αντιμετωπίσατε;
  • Ποια ήταν η μεγαλύτερη αποτυχία σας στον προηγούμενο ρόλο σας και πώς την ξεπεράσατε;

Ερωτήσεις συνέντευξης σχετικά με διάφορες καταστάσεις

Οι ερωτήσεις συνέντευξης σχετικά με διάφορες καταστάσεις εξυπηρέτησης πελατών είναι παρόμοιες με τις ερωτήσεις που αφορούν τη συμπεριφορά και ζητούνται από τους εργοδότες ώστε να κατανοήσουν πώς ένας υποψήφιος θα χειριζόταν διαφορετικές – συχνά δύσκολες και απαιτητικές συνθήκες με πελάτες που ενδέχεται να προκύψουν κατά την εργασία. Ο υποψήφιος καλείται να αξιολογήσει μια συγκεκριμένη κατάσταση και να δώσει λύσεις σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο θα τη διαχειριζόταν. Οι απαντήσεις θα βοηθήσουν στην αποκάλυψη της διαδικασίας σκέψης, της επίλυσης προβλημάτων, της ανάλυσης, της αυτοδιαχείρισης και των δεξιοτήτων επικοινωνίας. Για παράδειγμα, οι ερωτήσεις θα μπορούσαν να είναι οι εξής:

  • Τι θα κάνετε αν ένας πελάτης σας έκανε μια ερώτηση στην οποία δεν μπορούσατε να απαντήσετε;
  • Ο πελάτης επισημαίνει ένα γνωστό πρόβλημα με το προϊόν σας: τι κάνετε;
  • Πώς θα αντιμετωπίζατε έναν θυμωμένο πελάτη;
  • Τι θα κάνατε εάν ένας πελάτης ήταν λάθος;
  • Τι θα κάνατε εάν ένας πελάτης ανέφερε ότι σας πήρε πολύ χρόνο για να επιλύσετε ένα πρόβλημα;
  • Εάν ένας πελάτης είναι προσβλητικός, αλλά έχει ως έναν βαθμό δίκαιο, πώς θα χειριζόσασταν την κατάσταση;
  • Εάν έπρεπε να απορρίψετε ένα μακροπρόθεσμο αίτημα πελάτη, πώς θα το χειριζόσασταν;

Προσωπικές ερωτήσεις συνέντευξης

Η υποβολή προσωπικών ερωτήσεων αποτελεί σημαντικό μέρος κάθε συνέντευξης, καθώς βοηθά τον εργοδότη να καθορίσει εάν ένας υποψήφιος είναι κατάλληλος τόσο για τη δουλειά όσο και για την εταιρική κουλτούρα. Συνήθως σχετίζονται με την προσωπικότητα, τον χαρακτήρα, τα πλεονεκτήματα/αδύνατα σημεία του υποψηφίου, το στιλ εργασίας ή την ηθική εργασίας. Επιπλέον, αφορούν το πόσο καλά οι υποψήφιοι μπορούν να διαχειρίζονται το άγχος τους και τις προσδοκίες τους από έναν εργοδότη. Ορισμένες από τις προσωπικές ερωτήσεις συνέντευξης για την εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να έχουν ως εξής:

  • Γιατί θέλετε να εργαστείτε στην εξυπηρέτηση πελατών και τι σας έφερε σε αυτόν τον τομέα;
  • Τι προσόντα έχετε που σας κάνουν να θεωρείτε τον εαυτό σας κατάλληλο γι’ αυτή τη θέση;
  • Ποιες τρεις λέξεις θα επέλεγαν οι φίλοι και η οικογένειά σας για να σας περιγράψουν; Οι συνάδελφοί σας; Εσείς?
  • Πόσο καλά μπορείτε να εργαστείτε σε αγχωτικές καταστάσεις;
  • Διαθέτετε ομαδικό πνεύμα ή λειτουργείτε περισσότερο ατομικά;
  • Θεωρείτε τον εαυτό σας “άνθρωπο της ομάδας”; Γιατί ή γιατί όχι;
  • Ποια είναι η τελευταία νέα δεξιότητα που κατακτήσατε και πώς σας βοήθησε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών;
  • Πώς μετράτε την επιτυχία σας ως αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών;
  • Ποιοι είναι οι προσωπικοί σας στόχοι, όσον αφορά την καριέρα σας;
  • Γιατί πιστεύετε ότι θα πρέπει να σας προσλάβουμε για την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας;

Ερωτήσεις σχετικά με την εταιρεία

Ρωτώντας τους πιθανούς υποψηφίους τι γνωρίζουν για την εταιρεία στην οποία υποβάλλουν αίτηση είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μάθετε πόση προετοιμασία έχουν κάνει πραγματικά για τη συνέντευξη. Βοηθά να διαχωριστούν εκείνοι οι υποψήφιοι που μπορεί να υποβάλλουν αίτηση σε δεκάδες θέσεις την ημέρα, χωρίς καν να δώσουν την απαραίτητη προσοχή, από αυτούς που αφιέρωσαν χρόνο για να συγκεντρώσουν πληροφορίες για την εταιρεία, την αποστολή της, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Μερικά παραδείγματα τέτοιων ερωτήσεων είναι:

  • Τι γνωρίζετε για την εταιρεία μας;
  • Γιατί θα θέλατε να εργαστείτε εδώ και γιατί θεωρείτε πως είστε μια καλή επιλογή για την εταιρεία μας;
  • Τι γνωρίζετε για τα προϊόντα/ υπηρεσίες μας;
  • Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα/ υπηρεσίες μας; Τι προβλήματα συναντήσατε;

Ανακαλύψτε μόνοι σας

Η γνώση είναι σημαντική, αλλά μόνο όταν εφαρμόζεται στην πράξη. Δοκιμάστε όλα όσα μαθαίνετε στην ακαδημία μας μέσα από το LiveAgent.

https://www.youtube.com/watch?v=hESlAVnF8G4

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
Πίσω στην Ακαδημία Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo