Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Ακαδημία
  • Δωρεάν λογισμικό διαχείρισης πελατών

Δωρεάν λογισμικό διαχείρισης πελατών

Ποια είναι και πώς να επιλέξετε την καλύτερη λύση;

Οι επιχειρηματικοί οργανισμοί δεν μπορούν πλέον να αγνοήσουν τον όρο «λογισμικό διαχείρισης πελατών». Σύμφωνα με την έρευνα της Gartner, η διαχείριση σχέσεων πελατών πήρε το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της αγοράς λογισμικού το 2017.

Τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν τον Φεβρουάριο του 2020 δείχνουν ότι οι παγκόσμιες δαπάνες για λογισμικό CRM το 2019 αυξήθηκαν κατά 15,6%. Αυτό συγκρίνεται με το 2018, που ανέρχεται σε 48,2 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Gartner προβλέπει ότι το ποσοστό των επενδύσεων σε CRM θα αυξηθεί εκθετικά το 2020.

Αυτοί οι αριθμοί δεν πρέπει να μας εκπλήσσουν. Οι περισσότερες εταιρείες “ζουν ή πεθαίνουν” με βάση τις σχέσεις που διατηρούν και τις ευκαιρίες που προωθούν μέσω των επαφών τους.

Η ενσωμάτωση ενός ισχυρού συστήματος διαχείρισης και υποστήριξης είναι απαραίτητη για την επιτυχία οποιασδήποτε επιχείρησης. Εδώ μπαίνει το δωρεάν λογισμικό διαχείρισης πελατών.

Ευτυχώς, το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να οργανώσουν δεδομένα από πολλά σημεία επαφής. Επιπλέον, βοηθάει στον εξοπλισμό των επαγγελματιών με τα εργαλεία που χρειάζονται για να συγκρίνουν και να αναλύσουν όλες τις αλληλεπιδράσεις τους. Στο σημερινό ανταγωνιστικό τοπίο, η εύρεση του σωστού παρόχου λογισμικού επιτυχίας πελατών μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ ανάπτυξης και στασιμότητας.

Λοιπόν, θέλετε να βελτιστοποιήσετε τις σχέσεις σας με τους πελάτες και να αυξήσετε την αποτελεσματικότητα των αλληλεπιδράσεών σας;

Ο στόχος της ενσωμάτωσης δωρεάν λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών είναι η απόκτηση του μέγιστου όγκου γνώσεων για τους πελάτες μιας εταιρείας. Οπλισμένος με αυτές τις γνώσεις, ένας οργανισμός μπορεί να προσφέρει στους πελάτες μια εξατομικευμένη εμπειρία. Αυτό προφανώς συνδυάζεται με προϊόντα/υπηρεσίες που προσαρμόζονται στις ανάγκες τους ή αντιμετωπίζουν τους δυσκολίες τους. Μπορείτε να τα κάνετε όλα αυτά με βάση τις πληροφορίες που έχουν αφήσει οι ίδιοι οι πελάτες στο σύστημα. Αυτά τα δεδομένα μπορεί να παρέχονται ενεργητικά από έναν πελάτη ή μπορεί να προέρχονται από τη συμπεριφορά τους. Για παράδειγμα, τι έχουν αγοράσει ή το χρηματικό ποσό που έχουν ξοδέψει κ.λπ.

Αφού διαβάσετε αυτήν τη σύντομη περιγραφή, μπορείτε να ρωτήσετε:

  • “Γιατί οι εταιρείες επιλέγουν να επενδύσουν σε δωρεάν λογισμικό διαχείρισης πελατών ή λύσεις επί πληρωμή;”
  • “Για τι είδους εταιρεία είναι πιο ενδιαφέρον;”
  • “Πώς ξεκινάτε τη δωρεάν εφαρμογή λογισμικού ζωντανής υποστήριξης;”

Για τη δική σας ευκολία, ετοιμάσαμε μια λεπτομερή περιγραφή του λογισμικού διαχείρισης πελατών. Επιπλέον, προσθέσαμε πληροφορίες σχετικά με ένα δωρεάν σύστημα διαχείρισης πελατών για να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε ένα που να ταιριάζει στις ανάγκες σας.

Λογισμικό διαχείρισης πελατών – Τι είναι αυτό;

Η διαχείριση σχέσεων πελατών είναι μια μεθοδολογία που εστιάζει στην: αποθήκευση, ανάλυση και χρήση όλων των σχετικών πληροφοριών πελατών σε ειδικό λογισμικό διαχείρισης πελατών.

Αυτό που θεωρείται ως σχετική πληροφορία πελάτη εξαρτάται προφανώς από τον τύπο της εταιρείας και τους πελάτες της. Για ορισμένες επιχειρήσεις, αυτό συνίσταται στη διατήρηση μιας δομής δεδομένων επαφών ή ενεργειών που έχουν ληφθεί σε σχέση με τους πελάτες της. Άλλες εταιρείες απαιτούν πιο προηγμένη λειτουργικότητα και επιχειρηματική ευφυΐα (BI) στο σύστημα διαχείρισης πελατών. Ως εκ τούτου, είναι σε θέση να κατανοήσουν καλά τους πελάτες τους.

Ο αριθμός των διαφορετικών στρατηγικών και πακέτων διαχείρισης σχέσεων πελατών που είναι διαθέσιμος είναι αρκετά μεγάλος. Έτσι, καθιστά δύσκολο για τις εταιρείες να αποφασίσουν ποια συγκεκριμένη λύση είναι η καλύτερη για την επιχείρησή τους. Έτσι, προτού επιλέξετε ένα συγκεκριμένο σύστημα, πρέπει να γνωρίσετε ολόκληρη την ιδέα πίσω από αυτό. Μάθετε για τα πλεονεκτήματά του και εντοπίστε πιθανές προκλήσεις που ενδέχεται να προκύψουν κατά τη φάση ενσωμάτωσης ή χρήσης. Με αυτές τις πληροφορίες, μπορείτε να ελέγξετε εάν αυτό το είδος του συστήματος ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες της εταιρείας σας.

Πώς λειτουργεί ένα σύστημα διαχείρισης πελατών;

Η χρήση λογισμικού διαχείρισης πελατών ξεκινά αποθηκεύοντας όλες τις πληροφορίες πελατών σε ένα μόνο σύστημα. Μετά από αυτό διασταυρώστε το και αναλύστε ομοιότητες μεταξύ ομάδων πελατών. Ένας από τους τρόπους για να γίνει αυτό ονομάζεται τμηματοποίηση συμπεριφοράς. Αυτή είναι μια έρευνα για τη συμπεριφορά των πελατών που μοιράζονται ένα παρόμοιο προφίλ.

Εάν μια ομάδα πελατών ενεργεί με έναν συγκεκριμένο τρόπο όταν ενθαρρύνεται με κίνητρο (προσφορά, ενημερωτικό δελτίο, εκπτωτικό κουπόνι), τότε μια σε βάθος ανάλυση αυτών μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε μοτίβα. Κάθε φορά που ένας νέος πελάτης εισέρχεται σε ένα σύστημα διαχείρισης πελατών ταιριάζει σε ένα συγκεκριμένο προφίλ. Οι ίδιες ενέργειες μπορούν να πραγματοποιηθούν για ολόκληρη την ομάδα στην οποία έχουν διαχωριστεί.

Αυτά τα συστήματα είναι αρκετά «έξυπνα». Εάν ένας πελάτης αναπαράγει ένα πρότυπο συμπεριφοράς, αυτό ανιχνεύεται και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μελλοντικές ενέργειες. Αυτό μπορεί να μεταφραστεί σε αποστολή εξατομικευμένων μηνυμάτων ή γενικών ενημερωτικών δελτίων. Ωστόσο, μόνο αν ένα συγκεκριμένο περιεχόμενο ταιριάζει στο προφίλ αυτού του πελάτη.

Πλεονεκτήματα της ενσωμάτωσης δωρεάν λογισμικού διαχείρισης πελατών

Η ενσωμάτωση δωρεάν crms ή δωρεάν λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να προσφέρει στην εταιρεία σας πολλά οφέλη. Ωστόσο, αυτά τα πλεονεκτήματα δεν είναι πάντα πολύ σχετικά και ενδέχεται να μην έχουν τεράστιο αντίκτυπο στην στα κέρδη της εταιρείας σας.

Επομένως, όταν επιλέγετε δωρεάν λογισμικό επιτυχίας πελατών, θα πρέπει να ελέγξετε αν η επένδυση αξίζει τον κόπο. Με άλλα λόγια, πρέπει να υπολογίσετε ποια θα είναι η απόδοση της επένδυσης (ROI). Δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι μιλάμε για απόδοση επένδυσης και έξοδα όταν συζητάμε για δωρεάν λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών. Η μετάβαση σε μια τέτοια λύση, παρά το γεγονός ότι είναι δωρεάν, εξακολουθεί να δημιουργεί χρεώσεις. Όπως: κόστος υλοποίησης, χρόνος που αφιερώνεται στην εκπαίδευση αντιπροσώπων, κόστος συντήρησης και πολλά άλλα.

Γι’ αυτό αξίζει να αναλυθεί. Όλα τα πλεονεκτήματα, οι πιθανοί κίνδυνοι και το κόστος που συνεπάγεται η ενσωμάτωση δωρεάν λογισμικού ζωντανής υποστήριξης.

https://www.youtube.com/watch?v=8BGETbM52io&t

Οι εταιρείες που αποφασίζουν να επενδύσουν σε λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών το κάνουν γενικά, για έναν από τους ακόλουθους λόγους:

Ένα μοναδικό σημείο πληροφόρησης για την εξυπηρέτηση πελατών

Οι πελάτες είναι όλο και πιο απαιτητικοί όσον αφορά την εξυπηρέτηση πελατών. Μια εταιρεία που μπορεί να λύσει αμφιβολίες ή προβλήματα γρήγορα και αποτελεσματικά θα αποκτήσει άμεσο πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού της. Επομένως, οι εταιρείες πρέπει να αποφεύγουν τη διανομή πληροφοριών πελατών μεταξύ διαφόρων συστημάτων, βάσεων δεδομένων και υπαλλήλων.

Μια συνεπής/ενοποιημένη εμπειρία πελατών μπορεί να διασφαλιστεί αποθηκεύοντας όλες τις πληροφορίες των πελατών. Όπως παραγγελίες, προηγούμενη επικοινωνία, απόψεις, σχόλια και πρακτικά συναντήσεων πελατών σε ένα μέρος.

Για παράδειγμα, ένας αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης που εργάζεται για ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου θα μπορούσε να δει τι συζήτησε ο συνάδελφός του με έναν πελάτη κατά τη διάρκεια μιας προηγούμενης συνομιλίας, γεγονός που τους διευκολύνει να βοηθήσουν τον πελάτη πιο γρήγορα.

Η βελτιστοποίηση των επαφών πελατών είναι επίσης σημαντική για τις σχέσεις B2B και συχνά διακυβεύονται ακόμη περισσότερα σε αυτήν την περίπτωση. Η διακοπή της εμπιστοσύνης με έναν επιχειρηματικό εταίρο σημαίνει συνήθως το τέλος της συνεργασίας μεταξύ των δύο μερών.

Προωθείται η αφοσίωση των πελατών

Διάφορες μελέτες δείχνουν ότι η προτεραιότητα για τις εμπορικές επιχειρήσεις πρέπει να είναι η διατήρηση υφιστάμενων πελατών. Μια διαρκής σχέση με έναν πελάτη έχει ως αποτέλεσμα να πραγματοποιεί περισσότερες αγορές και απαιτεί λιγότερη επένδυση προσπάθειας και κεφαλαίου.

Σύμφωνα με έρευνα της Bain & Company, ακόμη και μια αύξηση κατά 5% στη διατήρηση των πελατών, η οποία μεταφράζεται σε μείωση κατά 5% στην απώλεια των πελατών, μπορεί να αυξήσει τα κέρδη μεταξύ 25% έως 95%.

Η συνεπής σύνδεση είναι επίσης σημαντική για επιχειρήσεις που δεν εξυπηρετούν παραδοσιακούς πελάτες, αλλά έχουν μέλη. Σε τελική ανάλυση, μια σταθερή βάση συμμετοχής εξασφαλίζει πολύ πιο ομαλή διαχείριση των επιχειρήσεων σε σύγκριση με τη συνεχή δημιουργία νέων συνδέσεων με νέα μέλη.

“Το κόστος διατήρησης είναι 180$ ανά πελάτη. Ωστόσο, οι περισσότεροι έμποροι αυτοκινήτων επικεντρώνονται στην απόκτηση πελατών. Αυτό είναι τρελό επειδή το μέσο κόστος της απόκτησης πελατών είναι 1.000$ ή περισσότερα.”

Arthur Middleton Hughes, ιδρυτής του Ινστιτούτου Μάρκετινγκ Βάσεων Δεδομένων

Ο βαθμός διατήρησης των υπαρχόντων πελατών εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την απόδοση της εξυπηρέτησης πελατών και, αντίθετα, η αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών αφορά κυρίως την ικανοποίηση των υπαρχόντων πελατών.

Ωστόσο, οι πελάτες έχουν όλο και υψηλότερες προσδοκίες και αναμένουν εξαιρετικά εξατομικευμένες υπηρεσίες. Για παράδειγμα, οι πελάτες/μέλη αναμένουν να λαμβάνουν προσφορές ή επικοινωνίες που απευθύνονται απευθείας σε αυτούς.

Δωρεάν λογισμικό διαχείρισης πελατών

Τα γενικά ενημερωτικά δελτία ή οι κλήσεις από αντιπροσώπους συχνά αγνοούνται και μπορεί ακόμη και να προκαλέσουν ενόχληση. Συνεπώς, τα τμήματα μάρκετινγκ και πωλήσεων χρησιμοποιούν λογισμικό διαχείρισης πελατών προκειμένου να αποκτήσουν περισσότερες γνώσεις σχετικά με τους πελάτες. Αυξάνουν έτσι τις δυνατότητες πωλήσεων ή συνεργασίας.

Η συλλογή, ανάλυση και χρήση δεδομένων για την πραγματοποίηση συνδέσεων με πελάτες θα γίνεται διαφορετικά σε κάθε επιχείρηση. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένες βασικές αρχές που είναι κοινές σε όλες σχεδόν τις εταιρείες, και εδώ είναι χρήσιμη μια καλή ανάλυση των εσωτερικών αναγκών και προκλήσεων.

Βελτιώστε τη μεταφορά αναφορών από το μάρκετινγκ στις πωλήσεις

Πολλές εταιρείες διαθέτουν τμήματα μάρκετινγκ και πωλήσεων που συνεργάζονται για τη διατήρηση και την ενίσχυση των πωλήσεων. Γενικά, το τμήμα μάρκετινγκ είναι αυτό που επικοινωνεί πρώτα με τον πελάτη χρησιμοποιώντας δωρεάν crms. Το κάνουν για να γνωρίσουν τους υπάρχοντες πελάτες, τις δυσκολίες τους ή τις προκλήσεις. Έτσι, αποκτούν μια κατανόηση για την εμπειρία των πελατών τους.

Μετά από αυτό, μπορούν να δημιουργηθούν καμπάνιες και δραστηριότητες μάρκετινγκ για την οικοδόμηση αφοσίωσης μεταξύ των υπαρχόντων πελατών και για την προσέλκυση νέων βάσει συλλεχθέντων δεδομένων όπως απόψεις, (προσωπικές) προτιμήσεις και ιστορικό αγορών. Στη συνέχεια, οι αντιπρόσωποι πωλήσεων πραγματοποιούν συγκεκριμένες ενέργειες, όπως παρακολούθηση αιτημάτων πληροφοριών ή ενεργή προσέγγιση δυνητικών πελατών.

Στην ιδανική περίπτωση, το μάρκετινγκ και οι πωλήσεις πρέπει να συνεργάζονται στενά για την παροχή πληροφοριών από ένα δωρεάν σύστημα διαχείρισης πελατών. Το σημείο στο οποίο μεταβιβάζετε την επαφή στο τμήμα πωλήσεων διαφέρει από εταιρεία σε εταιρεία, ανάλογα με τη διαδικασία για την πιστοποίηση των δυνητικών πελατών και τη διάρκεια του κύκλου πωλήσεων.

Αυτό το βήμα εμφανίζεται συνήθως τη στιγμή που ένας πελάτης είναι κοντά στη λήψη απόφασης αγοράς. Σε αυτό το στάδιο, είναι επίσης σημαντικό να διαβιβαστούν όλες οι σχετικές πληροφορίες με διατμηματικό τρόπο. Επιτρέποντας στα τμήματα μάρκετινγκ και πωλήσεων να μοιράζονται το ίδιο δωρεάν σύστημα διαχείρισης πελατών, οι εταιρείες μπορούν να βελτιστοποιήσουν τις συνεργασίες μεταξύ των δύο ομάδων.

Σχεδιασμός και εφαρμογή νέων στρατηγικών μάρκετινγκ και πωλήσεων

Για να πλησιάσουν τους υπάρχοντες και τους δυνητικούς πελάτες, οι εταιρείες συνεχίζουν επίσης να επινοούν νέες στρατηγικές. Αυτό καθιστά τα υπάρχοντα δεδομένα πελατών χρυσωρυχείο, καθώς μπορούμε άμεσα να συνδέσουμε την επιτυχία των προηγούμενων καμπανιών με την αγοραστική συμπεριφορά των τρεχόντων πελατών. Ακόμη και δωρεάν λογισμικό ζωντανής υποστήριξης μπορεί να βοηθήσει τα τμήματα μάρκετινγκ και πωλήσεων μιας εταιρείας συλλέγοντας και αναλύοντας τις ακόλουθες πληροφορίες.

Το ποσοστό επιτυχίας των καμπανιών

  • Ποιες καμπάνιες δημιούργησαν ενδιαφέρον από νέους πελάτες;
  • Ποιες καμπάνιες είχαν θετική επίδραση στο ενδιαφέρον των υπαρχόντων πελατών;

Η επιτυχία των πωλήσεων

  • Ποια κανάλια επικοινωνίας βοήθησαν στην ανάπτυξη της αφοσίωσης των πελατών ή στην ενθάρρυνση των πελατών να αγοράσουν κάτι; (κλήσεις, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαφημίσεις επί πληρωμή κ.λπ.)
  • Ποιες μορφές επικοινωνίας, όταν απευθύνονται σε πιθανούς πελάτες, έχουν οδηγήσει σε αγορά ή στενότερη συνεργασία;
  • Υπάρχουν διαφορές μεταξύ νέων και υπαρχόντων πελατών;
  • Υπάρχουν διαφορές μεταξύ ομάδων πελατών (π.χ., οικογένειες και ελεύθεροι, διαχωρισμοί γενεών, εμπορικοί ή ιδιωτικοί πελάτες κ.λπ.);

Οι στρατηγικές μάρκετινγκ και πωλήσεων βασίζονται συχνά στην έρευνα αγοράς. Για παράδειγμα, οι μελέτες μπορούν να αποκαλύψουν την ιδανική γλώσσα και τον τόνο της φωνής για διαφημιστικές πινακίδες στην Ισπανία. Ωστόσο, εάν κάνετε μια μελέτη στις Ηνωμένες Πολιτείες, τα αποτελέσματα είναι πολύ πιθανό να είναι διαφορετικά.

Αποθηκεύοντας τα αποτελέσματα αυτού του τύπου έρευνας σε λογισμικό διαχείρισης πελατών. τα τμήματα μάρκετινγκ και πωλήσεων μιας εταιρείας μπορούν να κατανοήσουν καλύτερα την ταυτότητα των δυνητικών πελατών. Όσο περισσότερα γνωρίζετε για τους πελάτες σας, τόσο πιο σχετικές και αποτελεσματικές θα είναι οι στρατηγικές σας.

Θυμηθείτε, τα δωρεάν crms μπορούν να προσφέρουν πολλά οφέλη σε μια εταιρεία, αλλά εξακολουθούν να είναι μόνο ένα εργαλείο. Η επιτυχία του λογισμικού έγκειται στον τρόπο χρήσης του. Επομένως, μην ξεχάσετε να αναλύσετε μια λίστα κοινών λαθών που κάνουν οι εταιρείες κατά τη χρήση δωρεάν λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών.

Υπάρχουν ειδικές απαιτήσεις ασφαλείας;

Όσοι διαχειρίζονται τις πληροφορίες των πελατών θα πρέπει να γνωρίζουν πολύ καλά τους νόμους περί απορρήτου, οι οποίοι σταδιακά γίνονται πιο αυστηροί. Νόμοι όπως ο Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων (GDPR) έχουν ισχυρή επιρροή στη χρήση συστημάτων διαχείρισης πελατών. Για τον περιορισμό των κινδύνων ασφαλείας, οι εταιρείες θα πρέπει να κάνουν τις ακόλουθες ερωτήσεις:

Ποιες πληροφορίες είναι απαραίτητες;

Η συλλογή και ανάλυση πληροφοριών πελατών μπορούν να αποφέρουν πολλά οφέλη στην εταιρεία, αλλά, αν κάτι πάει στραβά (όπως διαρροή δεδομένων) μπορεί να αποδειχθούν πολύ ακριβές. Επομένως, πρέπει να είστε σίγουροι ότι τα αποθηκευμένα δεδομένα είναι απολύτως απαραίτητα για να συνεργαστείτε αποτελεσματικά με τους πελάτες.

Ποιος έχει πρόσβαση στις πληροφορίες;

Όσο περισσότερα άτομα έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες του πελάτη, τόσο μεγαλύτερος είναι ο κίνδυνος παραβίασης του GDPR. Επομένως, ρωτήστε τους πιθανούς παρόχους δωρεάν crms σχετικά με τα πιθανά επίπεδα εξουσιοδότησης στα συστήματά τους.

Πού αποθηκεύονται τα δεδομένα;

Γενικά, το GDPR δεν απαγορεύει την αποθήκευση δεδομένων σε διακομιστές εκτός Ευρώπης. Ωστόσο, είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι δεν συμμορφώνονται όλα τα κέντρα δεδομένων εκτός Ευρώπης με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Οι μη Ευρωπαϊκοί πάροχοι διακομιστών δεν είναι υποχρεωμένοι να πληρούν τα πρότυπα GDPR για να συνεργάζονται οι Ευρωπαϊκές εταιρείες μαζί τους. Ωστόσο, εξακολουθεί να είναι καλή ιδέα να ζητήσετε αυτήν την επιπλέον επιβεβαίωση από τον πάροχο σας ή απλά να συνεργαστείτε με μια εταιρεία που αποθηκεύει δεδομένα πελατών μόνο στην Ευρώπη.

Βέλτιστες πρακτικές κατά τη χρήση ενός δωρεάν συστήματος υποστήριξης πελατών

Κατάλληλη εκπαίδευση

Είναι απαραίτητο να εκπαιδεύσετε αντιπροσώπους που τους έχει ανατεθεί να χρησιμοποιούν σωστά ένα δωρεάν σύστημα υποστήριξης πελατών για να διασφαλιστεί η παραγωγικότητα και η αποδοτικότητα. Μια χρήσιμη πρακτική είναι να πραγματοποιείτε μαθήματα κατάρτισης συστήματος για να διδάξετε εκπροσώπους σχετικά με τις διαφορετικές λειτουργίες του προγράμματος. Ομοίως, εάν το σύστημα επεκταθεί ή ενημερωθεί, ζητήστε από τον προμηθευτή σας να στείλει έναν ειδικό για να διδάξει στο προσωπικό σας τις δυνατότητες που περιλαμβάνονται στη νέα έκδοση.

Ροές εργασίας

Για να είναι λειτουργικό ένα δωρεάν σύστημα διαχείρισης πελατών, είναι σημαντικό να αναπτυχθούν σχήματα και ροές εργασίας. Αυτά διδάσκουν τους αντιπροσώπους: τι να κάνουν με τις πληροφορίες που έχουν εισαχθεί στο σύστημα και πώς να συνεργαστούν σωστά με αυτό. Επιπλέον, δημιουργήστε διαγράμματα, πρωτόκολλα και οδηγίες που υποδεικνύουν το ρόλο κάθε μέλους και τις ευθύνες τους κατά τη χρήση του λογισμικού. Επίσης, φροντίστε να τα ενημερώσετε όποτε υπάρχουν διοικητικές και λειτουργικές αλλαγές.

Αυτοματοποιημένες διαδικασίες

Εκτός από τη διαχείριση πληροφοριών πελατών, το δωρεάν λογισμικό επιτυχίας πελατών μας επιτρέπει να αυτοματοποιούμε κουραστικές και επαναλαμβανόμενες εργασίες, όπως τη δημιουργία μηνιαίων αναφορών ή αποτελεσμάτων πωλήσεων. Χρησιμοποιήστε τις λειτουργίες αυτοματισμού για να αυξήσετε την παραγωγικότητα των αντιπροσώπων σας και να επιταχύνετε κάθε διαδικασία που πραγματοποιείται.

Προσαρμοσμένο λογισμικό

Απλά επειδή το λογισμικό διαχείρισης πελατών είναι πιο ακριβό ή πολύπλοκο δεν σημαίνει ότι είναι καλύτερο για την επιχείρησή σας. Όταν αποφασίσετε να αποκτήσετε ένα σύστημα, κάντε την καλύτερη επιλογή. Δηλαδή, λαμβάνοντας υπόψη την κατάσταση, τις δυνατότητες και το εύρος των δραστηριοτήτων της εταιρείας σας. Κάθε εργαλείο έχει σχεδιαστεί για διαφορετικούς τύπους οργανισμών. Έτσι, πρέπει να βρείτε αυτό που χρειάζεστε εσείς και οι υπάλληλοί σας προτού λάβετε μια τελική απόφαση.

Δωρεάν λογισμικό υποστήριξης πελατών έναντι εκδόσεων επί πληρωμή – Ποιο να επιλέξετε;

Υπάρχουν πολλοί τύποι λογισμικού διαχείρισης πελατών, τόσο επί πληρωμή όσο και δωρεάν. Μερικές φορές, οι επί πληρωμή εκδόσεις είναι υπερβολικά περίπλοκες, άσκοπα δαπανηρές και συχνά δεν μπορούν να τις αντέξουν οικονομικά πολλοί επιχειρηματίες.

Ωστόσο, τα καλύτερα δωρεάν συστήματα crm είναι πολύ εφικτές επιλογές για εταιρείες που ξεκινούν τη μετάβασή τους στην υποστήριξη πελατών, το μάρκετινγκ, τις πωλήσεις και τον αυτοματισμό διαχείρισης πελατών γενικά.

Εάν σκοπεύετε να επενδύσετε σε λογισμικό διαχείρισης πελατών, μπορείτε πάντα να ξεκινήσετε δοκιμάζοντας ένα δωρεάν λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών για να ελέγξετε εάν σας αρέσει ο τρόπος λειτουργίας του προϊόντος, το επίπεδο υποστήριξης πελατών, η χρηστικότητα ή η φιλικότητά του πριν τη δέσμευση σε έκδοση επί πληρωμή.

Ανακαλύψτε μόνοι σας

Η γνώση είναι σημαντική, αλλά μόνο όταν εφαρμόζεται στην πράξη. Δοκιμάστε τα πάντα στην ακαδημία μας μέσα στο LiveAgent.

https://www.youtube.com/watch?v=hESlAVnF8G4

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι η διαχείριση σχέσεων πελατών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η διαχείριση πελατειακών σχέσεων είναι μια μεθοδολογία που εστιάζει στην: αποθήκευση, ανάλυση και χρήση όλων των σχετικών πληροφοριών πελατών σε ειδικό λογισμικό διαχείρισης πελατών.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς μπορείτε να αυξήσετε την αποτελεσματικότητα των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες σας;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Μπορείτε να αυξήσετε την αποτελεσματικότητα των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες ενασωματώνοντας λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών. Επιπλέον, αποκτάτε γνώσεις για τους πελάτες μιας εταιρείας. Οπλισμένος με αυτές τις γνώσεις, ένας οργανισμός μπορεί να προσφέρει στους πελάτες μια εξατομικευμένη εμπειρία. Αυτό συνδυάζεται με προϊόντα/υπηρεσίες που προσαρμόζονται στις ανάγκες τους ή αντιμετωπίζουν τις δυσκολίες τους.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς λειτουργεί ένα σύστημα διαχείρισης πελατών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Εάν μια ομάδα πελατών ενεργεί με έναν συγκεκριμένο τρόπο όταν ενθαρρύνεται με κίνητρο (προσφορά, ενημερωτικό δελτίο, εκπτωτικό κουπόνι). τότε μια εις βάθος ανάλυση αυτών μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε μοτίβα. Κάθε φορά που ένας νέος πελάτης εισέρχεται σε ένα σύστημα διαχείρισης πελατών που ταιριάζει σε ένα συγκεκριμένο προφίλ, οι ίδιες ενέργειες μπορούν να πραγματοποιηθούν για ολόκληρη την ομάδα στην οποία έχουν διαχωριστεί.” } }] }
Πίσω στην Ακαδημία Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo