Συνεργάτης
Η Sangoma είναι ένας κορυφαίος παγκόσμιος πάροχος Επικοινωνιών ως Υπηρεσιών (CaaS) στις ΗΠΑ και τον Καναδά που δίνει τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις όλων των μεγεθών να συνδέονται με τους ανθρώπους και τις διαδικασίες που έχουν σημασία. Από την ίδρυσή της, η Sangoma έχει αναγνωριστεί ως αξιόπιστος ηγέτης στον κλάδο των επικοινωνιών και συνεχίζει να προσφέρει σταθερή, παγκόσμια παρουσία, όραμα για το μέλλον και ποικίλο χαρτοφυλάκιο λύσεων, υπηρεσιών και υποστήριξης.
Τις λύσεις της Sangoma εμπιστεύονται κορυφαίες εταιρείες παγκοσμίως, από μικρομεσαίες επιχειρήσεις έως μεγάλες επιχειρήσεις και σε κέντρα επικοινωνίας, δίκτυα εταιρειών και εφαρμογές επικοινωνίας δεδομένων. Οι πελάτες της Sangoma έχουν την πιο αξιόπιστη και ευέλικτη επιχειρηματική πλατφόρμα στην αγορά με την υποστήριξη της ομάδας της Sangoma.
Είτε είστε μεγάλη εταιρεία που αναζητά τηλεφωνική εξυπηρέτηση μεταξύ μίας ή πολλών τοποθεσιών είτε είστε MSP ή ITSP που θέλετε να συμπληρώσετε το εισόδημά σας με το SIP Trunking ή να προσθέσετε επιπλέον λειτουργίες στο τρέχον προϊόν SIP Trunking, η Sangoma έχει την κατάλληλη υπηρεσία για εσάς.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Το LiveAgent και η Sangoma είναι πλέον συνεργάτες, γεγονός που έκανε την ενσωμάτωση της Sangoma πιο εύκολη από ποτέ. Το LiveAgent δεν κάνει πρόσθετες χρεώσεις για τη σύνδεση ενός αριθμού VoIP Sangoma με το τηλεφωνικό σας κέντρο.
Εάν ενδιαφέρεστε να συνδέσετε το Sangoma με το τηλεφωνικό κέντρο LiveAgent, απλώς συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent και ακολουθήστε τις οδηγίες.
1. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent
2. Μεταβείτε στους Αριθμούς

3. Κάντε αναζήτηση για το Sangoma

4. Κάντε κλικ στη προσθήκη
5. Εισάγετε τα απαιτούμενα διαπιστευτήρια

Κόστος ενσωμάτωσης του Sangoma:
Εάν έχετε συνδρομή στο Sangoma, η ενσωμάτωση είναι δωρεάν. Ωστόσο, η Sangoma χρεώνει τις υπηρεσίες της αφού η εταιρεία λειτουργεί ξεχωριστά.
Βασικά χαρακτηριστικά και οφέλη του Sangoma
- Μοναδική Αξία
- Εκτεταμένη Κάλυψη
- Αγοράστε Αυτό Που Χρειάζεστε
- Απομακρυσμένη Προώθηση Κλήσεων
- Αξιοπιστία
- SMS/MMS
- Χωρητικότητα Κατ’ Απαίτηση
- Πρόσβαση σε Καναδά και ΗΠΑ
Θα θέλατε να μάθετε περισσότερα για το πώς λειτουργεί το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων; Δείτε το βίντεο παρακάτω.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Sangoma integration!
Frequently asked questions
What is Sangoma?
Sangoma is a leading global Communications as a Service (CaaS) provider in USA and Canada that empowers businesses of all sizes to connect to the people and processes that matter. Since its inception, Sangoma has been recognized as a trusted leader in the communications industry and continues to offer a stable, global presence, future-forward vision, and diverse portfolio of solutions, services, and support.
How much does it cost to integrate Sangoma with LiveAgent?
LiveAgent has partnered with Sangoma. Thus, integration is free of charge. However, keep in mind that Sangoma charges for its services.
How can you implement a Sangoma VoIP number inside LiveAgent?
Simply navigate to Configurations > Call > Numbers > Sangoma. Add the VoIP number and use it right away.
Η εταιρεία Αποτύπωμα προσφέρει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών και άλλα εργαλεία διαχείρισης πελατών, όπως το LiveAgent που βελτιώνει τη συνεργασία των ομάδων εξυπηρέτησης με παιχνίδια και τυποποιημένα μηνύματα. Η λύση δεν απαιτεί καταγραφή κλήσεων και παρέχει δωρεάν δοκιμαστική περίοδο καθώς και εξυπηρέτηση πελατών 24/7. Επιπλέον, το LiveAgent προσφέρει δυνατότητες λογισμικού εξυπηρέτησης και τηλεφωνικού κέντρου, εισερχόμενα κέντρα τηλεφώνου και σύστημα διαχείρισης παραπόνων.
Περιγραφή κέντρου εξυπηρέτησης
Using a service center software can improve the efficiency of customer support representatives by automating tasks such as categorization and notification management. Having exceptional communication skills, computer knowledge, and experience in customer service or technical support is essential for a customer support representative position. The software helps customers experience a smooth transition between various support channels. Customers today use a variety of channels to connect with companies, and they demand a seamless omnichannel experience across all of them.
Η στρατηγική μάρκετινγκ βασίζεται στις προσδοκίες και ανάγκες των πελατών και η επίλυση κλήσεων είναι ζωτική για την ικανοποίηση τους. Ο πρωταρχικός στόχος της τηλεφωνικής υποστήριξης είναι η γρήγορη και αποτελεσματική επίλυση των αιτημάτων των πελατών σε συμμόρφωση με τα πρότυπα επιπέδου υπηρεσιών. Ο κώδικας δεοντολογίας βοηθά την εταιρεία να τηρεί ηθικές αρχές και να προστατεύει τους πελάτες της.
Οι παροτρύνσεις δράσης είναι σημαντικό μέρος της ψηφιακής στρατηγικής μάρκετινγκ, καθώς καθοδηγούν τους πελάτες στη διαδικασία αγοράς και αυξάνουν τις μετατροπές. Πρέπει να είναι εύκολα αντιληπτές και να έχουν συναρπαστικό σχεδιασμό και μέγεθος γραμματοσειράς, προκειμένου να έχουν υψηλότερη αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων. Μια ισχυρή παρότρυνση δράσης μπορεί επίσης να παρέχει έκπτωση ή δωρεάν δώρο για να δημιουργήσει την αίσθηση του επείγοντος και να αυξήσει τις πιθανότητες μετατροπής.