Συνεργάτης
Τι είναι το Zoiper;
Το Zoiper είναι μια εφαρμογή softphone που μπορεί να είναι μια εξαιρετική εφαρμογή για όλες τις κλήσεις. Το σύνολο λειτουργιών είναι διαφορετικό σε κάθε διαθέσιμο πρόγραμμα. Η δωρεάν έκδοση προσφέρει ουσιαστική αλλά εξαιρετική λειτουργικότητα. Το πρόγραμμα επί πληρωμή προσφέρει επιπλέον επιλογές, όπως κλήσεις HD και κρυπτογράφηση. Η τρίτη επιλογή είναι μια προσαρμοσμένη λύση όπου ο χρήστης μπορεί να επιλέξει το πρόγραμμα και το διαθέσιμο σύνολο λειτουργιών.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Zoiper;
Το Zoiper είναι μια αξιόπιστη εφαρμογή softphone που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη διαχείριση κλήσεων πελατών. Ακόμα καλύτερα, χάρη στην εύκολη εφαρμογή και την ενσωμάτωση με το LiveAgent, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ως την κύρια εφαρμογή για softphone για να συνεργαστείτε με τις λειτουργίες τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent. Λειτουργεί τέλεια με το τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent και μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε με λειτουργίες όπως IVR, απεριόριστες καταγραφές κλήσεων, εσωτερικές κλήσεις και άλλα .
Ποια είναι τα οφέλη του Zoiper;
- Γρήγορη εφαρμογή
- Εύκολη ολοκλήρωση
- Άψογη λειτουργικότητα
- Εύκολο στη χρήση και πλοήγηση
Πώς να ενσωματώσετε το Zoiper με το LiveAgent;
Είναι εύκολο. Το μόνο που χρειάζεται για να ξεκινήσετε είναι να κατεβάσετε το Zoiper και να έχετε ήδη συνδεδεμένο τον αριθμό υπηρεσίας VoIP στο LiveAgent. Μόλις ξεκινήσετε με τη ρύθμιση του Zoiper, πρέπει να δημιουργήσετε μια νέα συσκευή στο LiveAgent με τον αριθμό VoIP σας.
Μεταβείτε στο Διαμόρφωση > Κλήση > Συσκευές και δημιουργήστε ένα νέο τηλέφωνο SIP. Συμπεριλάβετε τον αριθμό που έχετε από την υπηρεσία VoIP και ονομάστε το τηλέφωνο όπως θέλετε. Μόλις αποθηκεύσετε αυτήν τη συσκευή, θα δείτε μια οθόνη με τα στοιχεία σύνδεσής σας.

- Τώρα, κατά τη διάρκεια της εγκατάστασης του Zoiper, έχετε την επιλογή να συνδέσετε τον λογαριασμό σας VoIP. Χρησιμοποιήστε τις πληροφορίες διαπιστευτηρίων από το προηγούμενο βήμα. Δώστε τα στοιχεία σύνδεσης σε αυτήν τη μορφή user@host και μετά δώστε τον κωδικό πρόσβασής σας.

- Αυτό ήταν, συνδέσατε επιτυχώς το λογισμικό Zoiper με το LiveAgent. Τώρα μπορείτε να αρχίσετε να λαμβάνετε και να χειρίζεστε κλήσεις πελατών στο τηλεφωνικό σας κέντρο στο LiveAgent.

Handle customer queries over phone with LiveAgent
LiveAgent offers a variety of useful call center features that can help you handle any incoming calls and keep them stored in the system. Give it a try with our free trial today!
Frequently asked questions
Τι είναι το Zoiper;
Το Zoiper είναι μια εφαρμογή για softphone που διατίθεται σε δωρεάν έκδοση με βασικά στοιχεία και σε πληρωμένη έκδοση με πρόσθετες λειτουργίες. Ανεξάρτητα από το επιλεγμένο πρόγραμμα, το Zoiper είναι εύκολο στην εγκατάσταση, εφαρμογή και χρήση από όλους. Προσφέρει εξαιρετική και εύχρηστη διεπαφή και αξιόπιστη λειτουργία κλήσεων.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Zoiper;
Το Zoiper μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως η αποκλειστική εφαρμογή softphone για την τροφοδοσία του τηλεφωνικού σας κέντρου LiveAgent. Λειτουργεί καλά με το σύνολο δυνατοτήτων τηλεφωνικού κέντρου LiveAgent και παρέχει καλή ποιότητα που επιτρέπει στους αντιπροσώπους να χειρίζονται εύκολα τις εισερχόμενες κλήσεις από πελάτες.
Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση του Zoiper;
Το Zoiper είναι πολύ εύκολο στην εγκατάσταση και την εφαρμογή, καθιστώντας το ένα από τα softphone με τους ταχύτερους χρόνους υλοποίησης. Είναι επίσης εύκολο στη χρήση χάρη στην όμορφη διεπαφή και τις εξαιρετικές ρυθμίσεις διαμόρφωσης που σας επιτρέπουν να προσαρμόσετε την ποιότητα της κλήσης.
Πώς μπορείτε να ενσωματώσετε το Zoiper με το LiveAgent;
Μόλις αποκτήσετε τον αριθμό VoIP σας, μπορείτε απλώς να δημιουργήσετε μια νέα συσκευή στο LiveAgent που θα χρησιμοποιεί τον αριθμό. Στη συνέχεια, με τις παρεχόμενες λεπτομέρειες, πρέπει μόνο να τοποθετήσετε τις λεπτομέρειες ως νέο λογαριασμό στο Zoiper για να ολοκληρώσετε την ενσωμάτωση.
Το LiveAgent είναι λογισμικό που προσφέρει διάφορα εργαλεία για την εξυπηρέτηση πελατών, όπως λογισμικά αλληλεπίδρασης, εμπειρίας και ικανοποίησης πελατών, κέντρο εξυπηρέτησης και ζωντανή συνομιλία. Προσφέρει επίσης δωρεάν λογαριασμούς και επιλογές μάρκετινγκ και πωλήσεων. Η εταιρεία έχει πολλές επιτυχημένες περιπτώσεις χρήσης και προσφέρει μαθησιακούς πόρους.
Τα κοινωνικά δίκτυα και οι εύληπτες εφαρμογές για κινητά αποτελούν σημαντικά εργαλεία για τη διεξαγωγή εκστρατειών marketing και τις πωλήσεις, καθώς και για την επικοινωνία με τους πελάτες και τη δημιουργία συνεχούς διαφήμισης. Η επικοινωνία με τον πελάτη πρέπει να παρέχεται μέσω κατάλληλων εργαλείων, όπως η διαδικτυακή κοινότητα και οι ζωντανές συνομιλίες. Αυτά τα εργαλεία βοηθούν στην εξυπηρέτηση των πελατών και στη βελτίωση της εμπειρίας τους με την εταιρεία.
Πλούσιο σε δυνατότητες δωρεάν λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης
Η πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών LiveAgent προσφέρει αποτελεσματική υποστήριξη από πολλά κανάλια επικοινωνίας, παιχνιδοποίηση για αυξημένη παραγωγικότητα και επιπλέον δυνατότητες για τη διαχείριση των δεδομένων πελατών και την βελτίωση της επικοινωνίας μεταξύ εταιρείας και πελατών. Υπάρχουν διάφορα κανάλια υποστήριξης, εκπαίδευση μέσω ιστολογίου και σεμιναρίων και άλλες δυνατότητες προσαρμογής για την προσωποποίηση των εκπροσώπων και την ανάπτυξη της επιχείρησης.