Finančná Správa
  • Σενάρια περιπτώσεων χρήσης
  • Finančná Správa

Finančná Správa

Τον Αύγουστο του 2013, το Υπουργείο Οικονομικών Δημοκρατίας της Σλοβακίας άρχισε να χρησιμοποιεί το LiveAgent για να προσφέρει βοήθεια ζωντανά ή και offline σε περισσότερους από 2 εκατομμύρια φορολογούμενους. Αυτή τη στιγμή, απασχολεί 60 εκπροσώπους υποστήριξης πλήρους απασχόλησης οι οποίοι διαχειρίζονται χιλιάδες αιτήματα κάθε μήνα.

Ένας κυβερνητικός φορέας αυτού του μεγέθους είναι το τέλειο παράδειγμα, ότι το LiveAgent έχει φτιαχτεί για όλα τα ήδη επαγγελματικής δραστηριότητας, εμπορικής μη εμπορικής ή και κυβερνητικής. Το μέγεθος δεν παίζει κανένα ρόλο – είτε είστε ιδιώτης είτε μία πολυεθνική εταιρεία – το LiveAgent θα ταιριάξει στις ανάγκες σας.

LiveAgent + Facebook

Αν και το email, το ticketing και το live chat είναι τα πιο δημοφιλή κανάλια του Υπουργείου, η σελίδα του Facebook είναι επίσης συνδεδεμένη ώστε να μπορούν να απαντηθούν αναρτήσεις σελίδων, σχόλια και μηνύματα μέσω του LiveAgent. Αυτό αποτελεί μεγάλη διευκόλυνση και βοηθά τους εκπροσώπους να αποφεύγουν τους περισπασμούς.

“Η αλλαγή στο LiveAgent ήταν ένα μεγάλο βήμα μπροστά.”

Η Επικοινωνία Είναι Πλέον Πιο Προσωπική

“Η αλλαγή στο LiveAgent επέφερε απλούστερη, ταχύτερη και πιο διαφανή επικοινωνία. Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά είναι τα στατιστικά και οι αναφορές, που μας βοηθούν στην επίτευξη των στόχων μας. Η επικοινωνία με τους πελάτες μας είναι πλέον πιο προσωπική, λόγω του LiveAgent, οι πελάτες μπορούν να παρακολουθήσουν τις απαντήσεις μας εντός της ίδιας συνομιλίας, πράγμα που το καθιστά πολύ εξυπηρετικό – δεν χρειάζεται να μας περιγράψουν το πρόβλημα τους εκ νέου κάθε φορά, αφού ήδη το γνωρίζουμε.”

What Do The Clients Say

Οι πελάτες προσαρμόστηκαν γρήγορα στο νέο τρόπο λειτουργίας και τη δυνατότητα να λύνουν τα προβλήματά τους και να λαμβάνουν απαντήσεις σε πραγματικό χρόνο. Τα αιτήματα των πελατών έχουν αυξηθεί λόγω της καλύτερης προσβασιμότητας. Με την πύλη του LiveAgent, μπορούν να επικοινωνούν όπως με ένα απλό λογισμικό email client.

“Καταφέραμε να διπλασιάσουμε τον αριθμό των αιτημάτων πελατών, μειώνοντας ταυτόχρονα τον χρόνο εργασίας.”

Patricia Macikova – Δημόσιες Σχέσεις @ Υπουργείο Οικονομικών Δημοκρατίας της Σλοβακίας

Δείτε τις υπόλοιπες ιστορίες

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x