Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Διαχείριση εξυπηρέτησης πελατών

Τι είναι η διαχείριση εξυπηρέτησης πελατών;

Το CRM είναι η διαχείριση που βασίζεται στον πελάτη, μια επιχειρηματική προσέγγιση που χαρακτηρίζεται από την ενεργό δημιουργία και διατήρηση μακροπρόθεσμων σχέσεων με τους πελάτες. Αυτές οι σχέσεις πρέπει να είναι επωφελείς τόσο για τον πελάτη όσο και για την επιχείρηση, γεγονός που εξαλείφει την ανήθικη συμπεριφορά προς τους πελάτες.

Η διαχείριση εξυπηρέτησης πελατών θεωρείται μερικές φορές ως τεχνολογία βάσεων δεδομένων που υποστηρίζεται από τη διαδικασία συλλογής, επεξεργασίας και αξιοποίησης πληροφοριών για τους πελάτες της εταιρείας.

Συχνές Ερωτήσεις

Τι σημαίνει διαχείριση εξυπηρέτησης πελατών;

Η διαχείριση εξυπηρέτησης πελατών είναι η διαδικασία διαχείρισης κάθε πτυχής που σχετίζεται με την εξυπηρέτηση πελατών. Για να έχετε τον έλεγχο, είναι καλό να έχετε ένα σύστημα που θα διασφαλίζει τον έλεγχο σε κάθε βήμα του πελάτη. Αποτελεί πηγή δεδομένων για τους πελάτες, τον αριθμό τους και, για παράδειγμα, την ικανοποίησή τους από τις αγορές και την εξυπηρέτηση πελατών.

Είναι δυνατή η αυτοματοποίηση της διαχείρισης εξυπηρέτησης πελατών;

Φυσικά, είναι δυνατή η αυτοματοποίηση της διαχείρισης εξυπηρέτησης πελατών. Υπάρχουν πολλές προτάσεις στην αγορά που υποστηρίζουν δραστηριότητες που δεν χρειάζεται να εκτελούνται από ανθρώπους, επειδή μπορούν να αυτοματοποιηθούν. Χάρη σε αυτό, κερδίζουμε χρόνο που μπορούμε να αφιερώσουμε στη διαχείριση πόρων που δεν είναι κατάλληλοι για αυτοματοποίηση - περισσότερο ανθρώπινοι και συναισθηματικοί.

Πώς να βελτιώσετε την ποιότητα της διαχείρισης της εξυπηρέτησης πελατών;

Αν θέλετε να βελτιώσετε την ποιότητα της διαχείρισης της εξυπηρέτησης πελατών, σίγουρα αξίζει να εισαγάγετε λύσεις που αυτοματοποιούν τη διαχείριση εξυπηρέτησης πελατών. Ένα άλλο σημαντικό σημείο είναι να ακούτε τους αντιπροσώπους που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή όταν διαχειρίζονται πελάτες. Η καλύτερη διαχείριση τους κάνει επίσης να λειτουργούν καλύτερα. Θα πρέπει επίσης να ακούτε πελάτες των οποίων τα σχόλια είναι εξαιρετικά σημαντικά, επειδή η εξυπηρέτηση πελατών αφορά αυτούς.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo