Τι είναι μια ενσωμάτωση;
Ενσωματώστε τον ιστότοπό σας με άλλες εφαρμογές για να επεκτείνετε την επιχείρησή σας. Επιλέξτε από ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών, εργαλείων και plugin. Email μάρκετινγκ, διαχείριση χρέωσης, CSM, CRM, διαχείριση πρότζεκτ, εργαλεία συνεργασίας, εργαλεία μεταφοράς. Όλα όσα χρειάζεστε για να ικανοποιήσετε τους πελάτες σας.
Δείτε την ποικιλία του LiveAgent από ενσωματώσεις, plugin και εφαρμογές.
Frequently Asked Questions
Τι είναι ενσωμάτωση;
Ενσωμάτωση είναι η δυνατότητα σύνδεσης διαφορετικών τύπων ιστότοπων, εφαρμογών, εργαλείων και οδηγιών. Χάρη στην ενσωμάτωση, μπορείτε να διαχειριστείτε, για παράδειγμα, τιμολόγια, e-mail, μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης, CRM, εργαλεία συνεργασίας και μεταφοράς από ένα μέρος. Αυτό επιτρέπει πιο αποτελεσματικές δραστηριότητες και βελτιώνει την απόδοση των ψηφιακών λύσεων.
Πώς βοηθάει η ενσωμάτωση;
Η ενσωμάτωση είναι εξαιρετικά χρήσιμη ειδικά σε εργασίες που απαιτούν τη χρήση πολλών εργαλείων και plugin. Χάρη στην ενσωμάτωση, δεν χρειάζεται να εναλλάσσετε εργαλεία επικοινωνίας και διαχείρισης, εξοικονομώντας χρόνο. Επιπλέον, η χρήση μιας διεπαφής βοηθά στην οργάνωση δραστηριοτήτων. & nbsp;
Τι είναι οι ενσωματώσεις στο LiveAgent;
Οι ενσωματώσεις που παρέχονται από το LiveAgent σας επιτρέπουν να συνδέσετε πολλά εργαλεία, όπως: πάροχο VOiP, εργαλεία διαχείρισης επιχειρήσεων, φόρμες Google, εργαλεία εκπλήρωσης παραγγελιών, CRM, κουτιά e-mail, εργαλεία πληρωμών και εργαλεία σχεδιασμού. Αυτό επιτρέπει την αυτοματοποίηση των εργασιών και υποστηρίζει, επίσης, την αποτελεσματικότητα της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών.
Expert’s note
Η ενσωμάτωση του LiveAgent προσφέρει πολλές δυνατότητες σύνδεσης με άλλα εργαλεία όπως VOiP, CRM και φόρμες Google για τη μέγιστη εξυπηρέτηση των πελατών σας.
Πώς να προσθέσετε ζωντανή συνομιλία στο Fortune 3
Η ενσωμάτωση ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent βοηθάει τις επιχειρήσεις να παρέχουν γρήγορη και εξατομικευμένη υποστήριξη στους πελάτες τους στον ιστότοπό τους, βοηθώντας τους να δημιουργήσουν περισσότερους δυνητικούς πελάτες.
Η δέσμευση πελατών είναι κρίσιμης σημασίας για την επιτυχία μιας επιχείρησης. Πρέπει να εξατομικεύσετε την εμπειρία των πελατών σας και να δημιουργήσετε ποιοτικές σχέσεις μαζί τους. Το LiveAgent είναι ένα κέντρο εξυπηρέτησης πελατών που προσφέρει πολλαπλούς τρόπους επικοινωνίας και συνδέεται με το Facebook.
Πώς να Γράψετε ένα Απολογητικό Email
Οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ μπορούν να χρησιμοποιήσουν PDF και βίντεο για επικοινωνία και προβολή επιτυχημένων περιπτώσεων πελατών. Μια μελέτη περίπτωσης είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους παροχής κοινωνικής απόδειξης για την υψηλής ποιότητας προσφορά υπηρεσιών ή προϊόντων που μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες να επιτύχουν τους στόχους τους ή να ξεπεράσουν εμπόδια.