Τι είναι μια ενσωμάτωση;
Ενσωματώστε τον ιστότοπό σας με άλλες εφαρμογές για να επεκτείνετε την επιχείρησή σας. Επιλέξτε από ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών, εργαλείων και plugin. Email μάρκετινγκ, διαχείριση χρέωσης, CSM, CRM, διαχείριση πρότζεκτ, εργαλεία συνεργασίας, εργαλεία μεταφοράς. Όλα όσα χρειάζεστε για να ικανοποιήσετε τους πελάτες σας.
Δείτε την ποικιλία του LiveAgent από ενσωματώσεις, plugin και εφαρμογές.
Frequently Asked Questions
Τι είναι ενσωμάτωση;
Ενσωμάτωση είναι η δυνατότητα σύνδεσης διαφορετικών τύπων ιστότοπων, εφαρμογών, εργαλείων και οδηγιών. Χάρη στην ενσωμάτωση, μπορείτε να διαχειριστείτε, για παράδειγμα, τιμολόγια, e-mail, μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης, CRM, εργαλεία συνεργασίας και μεταφοράς από ένα μέρος. Αυτό επιτρέπει πιο αποτελεσματικές δραστηριότητες και βελτιώνει την απόδοση των ψηφιακών λύσεων.
Πώς βοηθάει η ενσωμάτωση;
Η ενσωμάτωση είναι εξαιρετικά χρήσιμη ειδικά σε εργασίες που απαιτούν τη χρήση πολλών εργαλείων και plugin. Χάρη στην ενσωμάτωση, δεν χρειάζεται να εναλλάσσετε εργαλεία επικοινωνίας και διαχείρισης, εξοικονομώντας χρόνο. Επιπλέον, η χρήση μιας διεπαφής βοηθά στην οργάνωση δραστηριοτήτων. & nbsp;
Τι είναι οι ενσωματώσεις στο LiveAgent;
Οι ενσωματώσεις που παρέχονται από το LiveAgent σας επιτρέπουν να συνδέσετε πολλά εργαλεία, όπως: πάροχο VOiP, εργαλεία διαχείρισης επιχειρήσεων, φόρμες Google, εργαλεία εκπλήρωσης παραγγελιών, CRM, κουτιά e-mail, εργαλεία πληρωμών και εργαλεία σχεδιασμού. Αυτό επιτρέπει την αυτοματοποίηση των εργασιών και υποστηρίζει, επίσης, την αποτελεσματικότητα της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών.
Σημείωση ειδικού
Η ενσωμάτωση του LiveAgent προσφέρει πολλές δυνατότητες σύνδεσης με άλλα εργαλεία όπως VOiP, CRM και φόρμες Google για τη μέγιστη εξυπηρέτηση των πελατών σας.

Επαφές Κέντρου Εξυπηρέτησης Constant Contact
Η Constant Contact παρέχει υπηρεσίες μάρκετινγκ μέσω email, κοινωνικών μέσων, εκδηλώσεων και online έρευνας. Προσφέρει προσαρμόσιμα πρότυπα και λειτουργίες αυτοματισμού. Η υποστήριξη γίνεται μέσω email, κοινωνικών μέσων και τηλεφώνου.
Σχεδιάζοντας ένα Πελατοκεντρικό Επιχειρηματικό Μοντέλο
Σχεδιασμός πελατοκεντρικού επιχειρηματικού μοντέλου για επίτευξη στόχων. Δημιουργία ικανοποιημένων πελατών μέσω προσαρμογής προϊόντων και προβολής θετικής φήμης.
Λογισμικό επικοινωνίας πελατών
Η εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών είναι κρίσιμη για τις ισχυρές σχέσεις και τη βελτίωση της εμπειρίας τους. Το λογισμικό επικοινωνίας πελατών βελτιώνει την απόδοση πωλήσεων και παρέχει δυνατότητες διαδικτυακής εξυπηρέτησης.
Λογισμικό εισερχόμενου τηλεφωνικού κέντρου
The software for inbound call centers includes features such as creating tabs for customer calls through any channel, live chat, social media management, telephone center management, and customer portals. These tools improve customer satisfaction and reduce business costs by providing quick and effective responses to inquiries via automated chatbots or live representatives. The customer portal allows for easy access to account information and can be useful in identifying billing or service issues without the need for direct communication with the company.