Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών

Τι είναι το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών;

Το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών είναι ένα λογισμικό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για επικοινωνία, ανάλυση υποστήριξης πελατών και υποβολή αναφορών. Κάθε αλληλεπίδραση μεταξύ εταιρείας και πελατών, επισκεπτών ιστοσελίδων ή επιχειρηματικών συνεργατών αποθηκεύεται σε καρτέλες. Κάθε φορά, όταν κάποιος νέος επικοινωνεί μαζί σας, το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών δημιουργεί μια νέα επαφή.

Το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών όπως το LiveAgent περιλαμβάνει επίσης διαχείριση καρτελών, ενσωματώσεις, δυνατότητα δημιουργίας πύλης πελατών, ζωντανή συνομιλία και πολλές άλλες λειτουργίες. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε μια αναφορά ή στατιστικά στοιχεία σχετικά με την υποστήριξη πελατών και την ικανοποίηση των πελατών.

Λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών;

Το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών είναι λογισμικό που σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε, να οργανώνετε και να παρακολουθείτε αιτήματα πελατών. Έχουμε πρόσβαση σε όλα σε ένα μέρος. Συγκεντρώνει προβλήματα, συνομιλίες και επίσης τα συνδέει με συγκεκριμένα αρχεία πελατών. Η κύρια λειτουργία είναι το σύστημα καρτελών, το οποίο μετατρέπει όλα τα μηνύματα των πελατών σε καρτέλες και με αυτήν τη μορφή τα κατευθύνει σε αντιπροσώπους.

Ποιοι είναι οι τύποι λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών;

Μπορούμε να διακρίνουμε τρεις κύριους τύπους λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών: Λογισμικό Κέντρου Εξυπηρέτησης, Λογισμικό CRM, Λογισμικό Ζωντανής Συνομιλίας. Το Λογισμικό Κέντρου Εξυπηρέτησης είναι ένα λογισμικό υπεύθυνο για τη λήψη αιτημάτων από τους χρήστες και τον έλεγχο της επίλυσης τους, το οποίο είναι το λεγόμενο ενιαίο σημείο επαφής. Το Λογισμικό CRM είναι λογισμικό που σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε σχέσεις πελατών. Το Λογισμικό Ζωντανής Συνομιλίας, από την άλλη πλευρά, είναι λογισμικό που σας επιτρέπει να χειρίζεστε ζωντανή συνομιλία.

Πώς να επιλέξετε το καλύτερο λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών;

Για να επιλέξετε το καλύτερο λογισμικό υποστήριξης πελατών, πρέπει να λάβετε υπόψη ότι σας βοηθά με τις περισσότερες (αν όχι όλες) διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών. Θα πρέπει να έχει πρόσβαση σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας που χρειάζεστε, δηλαδή σε e-mail, τηλέφωνα ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η ζωντανή συνομιλία είναι μια εξαιρετικά σημαντική λειτουργία. Δώστε επίσης προσοχή στη δημιουργία αναλύσεων και αναφορών που θα σας επιτρέψουν να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo