Αναζητάτε μια εναλλακτική του Jira;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση του Jira στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Κουραστήκατε με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης σας;

Αναζητάτε έναν νέο τρόπο για να παρακολουθήσετε τα προβλήματα των πελατών; Το LiveAgent είναι η απόλυτη λύση υπηρεσίας βοήθειας για την επιχείρησή σας. Ένα αξιόπιστο σύστημα δελτίων, κάλυψη μεγάλου αριθμού καναλιών επικοινωνίας , χρήσιμες λειτουργίες και ενσωματώσεις κάνουν το LiveAgent την κατάλληλη επιλογή.  

  • Software Advice front runner 2022 award badge
  • Capterra Shortlist badge 2022
  • LiveAgent - G2 award badge leader fall 2022

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

Βελτιωμένη Ικανοποίηση

Το LiveAgent αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών & βελτιώνει τα ποσοστά μετατροπών.

Αυξημένη Παραγωγικότητα

Μειώστε το χρόνο εργασίας των εκπροσώπων σας και επιλύστε περισσότερα αιτήματα πελατών, χάρις στον καθολικό χώρο εισερχόμενων.

Πλούσιο σε λειτουργίες

Πάνω από 175 + λειτουργίες που θα καταστήσουν τη ροή εργασιών σας πιο εύκολη και βατή.

Jira έναντι LiveAgent με μια ματιά

Χαρακτηριστικά Liveagent Jira
Καρτέλες
Περιλαμβάνει εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταλογραφεί αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
To LiveAgent προσφέρει καρτέλες.
To Jira προσφέρει καρτέλες.
Live Chat
Ένα widget chat σε πραγματικό χρόνο που μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιονδήποτε ιστότοπο.
To LiveAgent προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
To Jira δεν προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
Τηλεφωνικό Κέντρο
Τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διενέργεια και λήψη κλήσεων με αυτόματη κατανομή κλήσεων.
To LiveAgent προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
To Jira δεν προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
Αυτοξυπηρέτηση
Μία λειτουργία που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε πύλη πελατών στην οποία οι πελάτες σας μπορούν να εγγραφούν για να έχουν πρόσβαση στα παλιότερα ticket τους και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης.
To LiveAgent προσφέρει πύλη Αυτοξυπηρέτησης.
To Jira προσφέρει πύλη Αυτοξυπηρέτησης.
Facebook
Ενσωμάτωση του Facebook που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων.
To LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
To Jira δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Twitter
Ενσωμάτωση του Twitter που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων.
To LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
To Jira προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
Instagram
Ενσωμάτωση στο Instagram που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων.
To LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
To Jira δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
Viber
Ενσωμάτωση στο Viber που συγκεντρώνει όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν και να αποστέλλουν μηνύματα μέσω Viber άμεσα από το λογισμιμκό help desk κοινωνικών δικτύων.
To LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
To Jira δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
WhatsApp
Οι ενσωματώσεις WhatsApp με κέντρα εξυπηρέτησης επιτρέπουν στους χρήστες να απαντούν σε οποιαδήποτε μηνύματα WhatsApp σε ένα σύστημα καρτελών πολλαπλών καναλιών και να τα αντιμετωπίζουν όπως κάθε άλλη καρτέλα υποστήριξης πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση WhatsApp.
Το Jira προσφέρει ενσωμάτωση WhatsApp.
Γνωσιακή Βάση
Πηγή γνώσεων που περιέχει σημαντικές πληροφορίες, όπως οδηγούς επίλυσης προβλημάτων, Συχνές Ερωτήσεις, και εκπαιδευτικά άρθρα.
To LiveAgent προσφέρει γνωσιακή βάση.
To Jira δεν προσφέρει γνωσιακή βάση.
Forum Πελατών
Διαδικτυακός πίνακας συζήτησης για τους πελάτες που βρίσκεται εντός της γνωσιακής βάσης.
To LiveAgent προσφέρει φόρουμ πελατών.
To Jira προσφέρει φόρουμ πελατών.
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασίας που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να αποφύγετε τις επαναλαμβανόμενες εργασίες.
To LiveAgent προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες.
To Jira προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες.
API
Σύνολο λειτουργιών που επιτρέπει σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται.
To LiveAgent προσφέρει API λειτουργίες.
To Jira προσφέρει API λειτουργίες.
Interactive Voice Response (IVR)
Τεχνολογία που επιτρέπει στυς καλούντες να πλοηγούναι τηλεφωνικά προτού μιλήσουν με εκπρόσωπο.
To LiveAgent προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ.
To Jira δεν προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ.
Βιντεοκλήσεις
Κλήση που περιλαμβάνει βίντεο, παρόμοια με κλήση σε Skype, Zoom, ή Facetime.
To LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις.
To Jira δεν προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Απεριόριστο Ιστορικό
Τα tickets δεν λήγουν ούτε διαγράφονται-- μπορείτε να να δείτε ανά πάσα στιγμή.
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
To Jira προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Aπεριόριστο Ιστότοποι
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστοτόπων.
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους.
To Jira δεν προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους.
Απεριόριστα Κουμπιά Chat
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιά συνομιλίας στους ιστοτόπους σας.
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
To Jira δεν προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Απεριόριστα Tickets/Mails
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό emails και tickets.
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mails.
To Jira προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mails.
Απεριόριστες Καταγραφές Κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που κάνατε ή λάβατε και κάνετε αναπαραγωγή της καταγραφής ανά πάσα στιγμή.
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστες καταγραφές κλήσεων.
To Jira δεν προσφέρει απεριόριστες καταγραφές κλήσεων.
Απεριόριστη Υποστήριξη 24/7
Η υποστήριξη πελατών προσφέρεται 24/7 χωρίς περιορισμό στον αριθμό των αιτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε.
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
To Jira προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
app installation - illustration

Ισχυρή εναλλακτική του Jira

Σε περίπτωση που θέλετε να παρέχετε υποστήριξη με ένα διαφορετικό και αξιόπιστο εργαλείο, το LiveAgent σας υποστηρίζει. Λειτουργεί ως μια ισχυρή εναλλακτική λύση του Jira και ακόμη και του ZenDesk.

Το LiveAgent διευρύνει την επικοινωνία σας μέσω πολλαπλών καναλιών, όπως email, live συνομιλίας, κοινωνικών δικτύων (Facebook, Twitter και Instagram), τηλεφωνικό κέντρο και γνωσιακή βάση. Γιατί να πληρώσετε για λιγότερα;

 

Γίνετε κοινωνικοί

Οι άνθρωποι γίνονται όλο και περισσότερο ενεργοί στο διαδίκτυο καθημερινά, επομένως είναι σημαντικό να παρέχετε υποστήριξη μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όχι μόνο μέσω των παραδοσιακών καναλιών.

Το LiveAgent είναι περήφανο που είναι μια από τις λίγες λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης που καλύπτουν όχι μόνο το Facebook, το Twitter και το Instagram αλλά και το Viber και το WhatsApp. Το LiveAgent καλύπτει μεγάλο αριθμό καναλιών, επομένως δεν χρειάζεται να συνδέεστε ξεχωριστά σε αυτά. Παρέχετε καλύτερη υποστήριξη με το LiveAgent.

social notifications - illustration
Savings illustration

Όλα σε μια εκπληκτική τιμή

Λάβετε τα καλύτερα εργαλεία και λειτουργίες σε εκπληκτική τιμή. Το LiveAgent διαθέτει 3 πακέτα επί πληρωμή που περιλαμβάνουν ό,τι χρειάζεστε για να παράσχετε καλύτερη υποστήριξη. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επιλέξετε το πακέτο που σας ταιριάζει καλύτερα. Δείτε τα πακέτα επί πληρωμή μας και μάθετε περισσότερα.

Δείτε γιατί οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

  • “Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert

  • Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik

  • “Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron

  • “Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.Adam

  • “Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad

  • “Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga

  • “Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal

  • “Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison

    Harrison

winners illustration

Αναζητάτε μια καλύτερη λύση λογισμικού υπηρεσίας βοήθειας;

Το LiveAgent είναι το λογισμικό υπηρεσίας βοήθειας με τις περισσότερες αξιολογήσεις και το #1 για το SMB το 2020. Μείνετε δίπλα στους πελάτες σας και βοηθήστε τους πιο αποτελεσματικά με το LiveAgent.

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

Συγκρίνετέ μας μ΄ένα διαφορετικό λογισμικό

Είστε περίεργοι να δείτε πώς μας αξιολογούν σε σχέση με άλλες δημοφιλείς λύσεις υπηρεσίας βοήθειας; Επισκεφτείτε τις σελίδες σύγκρισης και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε.

Σχετικά Άρθρα μεΕναλλακτική Jira

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo