Αναζητάτε έναν νέο τρόπο για να παρακολουθήσετε τα προβλήματα των πελατών; Το LiveAgent είναι η απόλυτη λύση υπηρεσίας βοήθειας για την επιχείρησή σας. Ένα αξιόπιστο σύστημα δελτίων, κάλυψη μεγάλου αριθμού καναλιών επικοινωνίας , χρήσιμες λειτουργίες και ενσωματώσεις κάνουν το LiveAgent την κατάλληλη επιλογή.
Διοχέτευση δεδομένων...
Με την εγγραφή μου, αποδέχομαι Όροι και Προϋποθέσεις και Πολιτική Απορρήτου.
Το LiveAgent αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών & βελτιώνει τα ποσοστά μετατροπών.
Μειώστε το χρόνο εργασίας των εκπροσώπων σας και επιλύστε περισσότερα αιτήματα πελατών, χάρις στον καθολικό χώρο εισερχόμενων.
Πάνω από 175 + λειτουργίες που θα καταστήσουν τη ροή εργασιών σας πιο εύκολη και βατή.
Χαρακτηριστικά | Liveagent
Δοκιμάστε την καλύτερη εναλλακτική για υποστήριξη πελατών δωρεάν! Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
|
Jira
|
---|---|---|
Καρτέλες
Περιλαμβάνει εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταλογραφεί αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
|
To LiveAgent προσφέρει καρτέλες.
|
To Jira προσφέρει καρτέλες σε πρόγραμμα για $20/εκπρόσωπο/μήνα.
|
Live Chat
Ένα widget chat σε πραγματικό χρόνο που μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιονδήποτε ιστότοπο.
|
To LiveAgent προσφέρει Live Chat.
|
To Jira δεν προσφέρει Live Chat.
|
Τηλεφωνικό Κέντρο
Τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διενέργεια και λήψη κλήσεων με αυτόματη κατανομή κλήσεων.
|
To LiveAgent προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
|
To Jira δεν προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
|
Αυτοξυπηρέτηση
Μία λειτουργία που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε πύλη πελατών στην οποία οι πελάτες σας μπορούν να εγγραφούν για να έχουν πρόσβαση στα παλιότερα ticket τους και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης.
|
To LiveAgent προσφέρει πύλη Αυτοξυπηρέτησης στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
|
To Jira προσφέρει πύλη Αυτοξυπηρέτησης σε πρόγραμμα για $20/εκπρόσωπο/μήνα.
|
Facebook
Ενσωμάτωση του Facebook που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων.
|
To LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
|
To Jira δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
|
Twitter
Ενσωμάτωση του Twitter που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων.
|
To LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
|
To Jira προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter σε πρόγραμμα για $20/εκπρόσωπο/μήνα.
|
Instagram
Ενσωμάτωση στο Instagram που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων.
|
To LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
|
To Jira δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
|
Viber
Ενσωμάτωση στο Viber που συγκεντρώνει όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν και να αποστέλλουν μηνύματα μέσω Viber άμεσα από το λογισμιμκό help desk κοινωνικών δικτύων.
|
To LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
|
To Jira δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
|
Γνωσιακή Βάση
Πηγή γνώσεων που περιέχει σημαντικές πληροφορίες, όπως οδηγούς επίλυσης προβλημάτων, Συχνές Ερωτήσεις, και εκπαιδευτικά άρθρα.
|
To LiveAgent προσφέρει γνωσιακή βάση στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
|
To Jira δεν προσφέρει γνωσιακή βάση.
|
Forum Πελατών
Διαδικτυακός πίνακας συζήτησης για τους πελάτες που βρίσκεται εντός της γνωσιακής βάσης.
|
To LiveAgent προσφέρει φόρουμ πελατών στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
|
To Jira προσφέρει φόρουμ πελατών σε πρόγραμμα για $20/εκπρόσωπο/μήνα.
|
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασίας που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να αποφύγετε τις επαναλαμβανόμενες εργασίες.
|
To LiveAgent προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
|
To Jira προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες σε πρόγραμμα για $20/εκπρόσωπο/μήνα.
|
API
Σύνολο λειτουργιών που επιτρέπει σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται.
|
To LiveAgent προσφέρει API functions στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
|
To Jira προσφέρει API λειτουργίες σε πρόγραμμα για $20/εκπρόσωπο/μήνα.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Τεχνολογία που επιτρέπει στυς καλούντες να πλοηγούναι τηλεφωνικά προτού μιλήσουν με εκπρόσωπο.
|
To LiveAgent προσφέρει δυνατότητες IVR.
|
To Jira δεν προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ.
|
Βιντεοκλήσεις
Κλήση που περιλαμβάνει βίντεο, παρόμοια με κλήση σε Skype, Zoom, ή Facetime.
|
To LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις.
|
To Jira δεν προσφέρει βιντεοκλήσεις.
|
Απεριόριστο Ιστορικό
Τα tickets δεν λήγουν ούτε διαγράφονται-- μπορείτε να να δείτε ανά πάσα στιγμή.
|
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
|
To Jira προσφέρει απεριόριστο ιστορικό σε πρόγραμμα για $40/εκπρόσωπο/μήνα.
|
Aπεριόριστο Ιστότοποι
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστοτόπων.
|
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους.
|
To Jira δεν προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους.
|
Απεριόριστα Κουμπιά Chat
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιά συνομιλίας στους ιστοτόπους σας.
|
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
|
To Jira δεν προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
|
Απεριόριστα Tickets/Mails
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό emails και tickets.
|
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστα tickets/mails στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
|
To Jira προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mails σε πρόγραμμα για $20/εκπρόσωπο/μήνα.
|
Απεριόριστες Καταγραφές Κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που κάνατε ή λάβατε και κάνετε αναπαραγωγή της καταγραφής ανά πάσα στιγμή.
|
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστες καταγραφές κλήσεων στο πακέτο All-inclusive με $39/εκπρόσωπο/μήνα.
|
To Jira δεν προσφέρει απεριόριστες καταγραφές κλήσεων.
|
Απεριόριστη Υποστήριξη 24/7
Η υποστήριξη πελατών προσφέρεται 24/7 χωρίς περιορισμό στον αριθμό των αιτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε.
|
To LiveAgent προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
|
To Jira προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7 σε πρόγραμμα για $40/εκπρόσωπο/μήνα.
|
Στην περίπτωση που θέλετε να παράσχετε υποστήριξη με ένα διαφορετικό και αξιόπιστο εργαλείο, το LiveAgent σας καλύπτει.
Το LiveAgent διευρύνει την επικοινωνία σας μέσω πολλαπλών καναλιών, όπως email, live συνομιλίας, κοινωνικών δικτύων (Facebook, Twitter και Instagram), τηλεφωνικό κέντρο και γνωσιακή βάση. Γιατί να πληρώσετε για λιγότερα;
Οι άνθρωποι γίνονται όλο και πιο κοινωνικοί στο διαδίκτυο καθημερινά, επομένως είναι σημαντικό να παρέχουμε υποστήριξη μέσω των κοινωνικών δικτύων κι όχι μόνο μέσω των παραδοσιακών καναλιών.
Το LiveAgent είναι υπερήφανο που είναι μία από τις λίγες λύσεις υπηρεσίας βοήθειας που καλύπτουν όχι μόνο το Facebook αλλά και το Twitter όπως και το Instagram. Επιπλέον, εργαζόμαστε για να ενσωματώσουμε και το Viber στο λογισμικό μας. Το LiveAgent καλύπτει μεγάλο αριθμό καναλιών, επομένως δεν χρειάζεται να επικοινωνείτε με το καθένα ξεχωριστά. Παρέχετε καλύτερη υποστήριξη με το LiveAgent.
Λάβετε τα καλύτερα εργαλεία και λειτουργίες σε εκπληκτική τιμή. Το LiveAgent διαθέτει 3 πακέτα επί πληρωμή που περιλαμβάνουν ό,τι χρειάζεστε για να παράσχετε καλύτερη υποστήριξη. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επιλέξετε το πακέτο που σας ταιριάζει καλύτερα. Δείτε τα πακέτα επί πληρωμή μας και μάθετε περισσότερα.
“Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert
Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik
“Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron
“Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.” Adam
“Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad
“Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga
“Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal
“Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison
Harrison
Το LiveAgent είναι το λογισμικό υπηρεσίας βοήθειας με τις περισσότερες αξιολογήσεις και το #1 για το SMB το 2020. Μείνετε δίπλα στους πελάτες σας και βοηθήστε τους πιο αποτελεσματικά με το LiveAgent.
Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!
Είστε περίεργοι να δείτε πώς μας αξιολογούν σε σχέση με άλλες δημοφιλείς λύσεις υπηρεσίας βοήθειας; Επισκεφτείτε τις σελίδες σύγκρισης και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε.
Το LiveAgent προσφέρει τις ακόλουθες επιπλέον λειτουργίες σε σχέση με το Jira: ζωντανή συνομιλία, τηλεφωνικό κέντρο, ενσωμάτωση Facebook, ενσωμάτωση Instagram, ενσωμάτωση Viber, απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας και γνωσιακή βάση.
Τα πρόσθετα πλεονεκτήματα από τη χρήση του LiveAgent έναντι του Jira περιλαμβάνουν αυξημένη ικανοποίηση πελατών, διατήρηση πελατών, μειωμένο κόστος εξυπηρέτησης πελατών, μειωμένο ποσοστό απώλειας πελατών και καλύτερη ροή εργασίας αντιπροσώπων.
Ευχαριστουμε για την πρόσφατη εγγραγή σας στο LiveAgent.
Θα λάβετε ένα μήνυμα μέσω email το οποίο θα περιέχει τια στοιχεία σύνδεσης, αμέδως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Αν περιμένετε λίγο, μετά την ολοκλήρωση της εγκατάστασης θα μπορέσετε να έχετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας από εδώ.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, θα σας στείλουμε τις πληροφορίες σύνδεσης στο email σας
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες