Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Πρότυπα email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης

Πρότυπα email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης

Στην τρέχουσα ψηφιακή εποχή, όλοι έχουμε πολλούς λογαριασμούς σε διάφορες πλατφόρμες, πύλες και χώρους εργασίας κλπ. Σε έναν ιδανικό κόσμο, οι χρήστες θα πρέπει να επιλέγουν διαφορετικούς κωδικούς πρόσβασης για κάθε λογαριασμό για να αποτρέψουν την κακή χρήση και το hacking. Ωστόσο, πολλοί χρήστες έχουν προβλήματα πρόσβασης στους λογαριασμούς τους επειδή ξεχνούν τους κωδικούς πρόσβασής τους. Ορισμένοι χρήστες ξεχνούν τον κωδικό πρόσβασής τους ακόμη και αν χρησιμοποιούν τον ίδιο κωδικό για κάθε λογαριασμό.

Κατά συνέπεια, είναι σημαντικό να κάνετε τη διαδικασία εύκολη τόσο για τον χρήστη όσο και για τους εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών σας. Αυτό μπορεί να γίνει αυτοματοποιώντας τη διαδικασία. Αυτό μπορεί να είναι μεγάλη αλλαγή για την ομάδα υποστήριξής σας καθώς θα είναι σε θέση να επικεντρωθεί σε πιο πολύπλοκες εργασίες και όχι σε επαναφορά κωδικών πρόσβασης.

Ο καλύτερος και πιο αποτελεσματικός τρόπος για να αυτοματοποιήσετε τη διαδικασία επαναφοράς κωδικών πρόσβασης είναι να το κάνετε μέσω email.

Email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης LiveAgent
Παράδειγμα email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης

Τι είναι το email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης;

Ένα email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης είναι ένα μήνυμα που αποστέλλεται σε έναν χρήστη που αντιμετωπίζει προβλήματα κατά τη σύνδεση στον λογαριασμό του στην πύλη πελατών. Το email περιέχει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τα στοιχεία σύνδεσής τους και έναν σύνδεσμο που τους ανακατευθύνει σε μια ασφαλή σελίδα όπου μπορούν να αλλάξουν τον κωδικό πρόσβασής τους. Ένα email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης μπορεί να ζητηθεί από έναν χρήστη που έχει πρόβλημα σύνδεσης και επιλέγει να “αλλάξει τον κωδικό πρόσβασής” ή από ένα σύστημα που ανιχνεύει ότι κάποιος προσπάθησε να έχει πρόσβαση στον λογαριασμό του πολλές φορές ανεπιτυχώς.

Συνήθως, πρόκειται για ένα σύντομο email που ενημερώνει τον παραλήπτη ότι κάποιος έχει ζητήσει την επαναφορά του κωδικού πρόσβασής του και περιγράφει τις ενέργειες που πρέπει να κάνει για να προχωρήσει στη δημιουργία ενός νέου κωδικού πρόσβασης.

Για λόγους ασφαλείας, αυτό το email θα πρέπει επίσης να περιέχει μία πρόταση που ενημερώνει τον παραλήπτη να αγνοήσει το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εάν δεν ζήτησε την επαναφορά του κωδικού πρόσβασης.

Παραδείγματα γραμμών θέματος email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης

  • Επαναφορά κωδικού πρόσβασης [πύλης πελατών]
  • Ο σύνδεσμος σας για επαναφορά κωδικού πρόσβασης
  • Θέλετε να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας;
  • Ακολουθεί ο νέος κωδικός πρόσβασής σας για [πύλη πελατών]
  • Ο νέος κωδικός πρόσβασής σας απέχει λίγα μόνο κλικ
  • Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
  • Επαναφορά του κωδικού πρόσβασής σας
  • Επαναφορά κωδικού πρόσβασης
  • [όνομα], αυτό το email θα σας βοηθήσει να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας
  • Επιλέξτε έναν νέο κωδικό πρόσβασης για τον λογαριασμό σας στο [πύλη πελατών]
  • Αλλαγή του κωδικού πρόσβασής σας στο [πύλη πελατών]

Ιδέες για πρότυπο email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης

Πρότυπο email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης 1 


Πρότυπο email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης 2


Πρότυπο email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης 3


Πρότυπο email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης 4


Πρότυπο email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης 5


Πρότυπο email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης 6


Πρότυπο email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης 7


Πρότυπο email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης 8

Πρότυπο email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης – Συχνές ερωτήσεις

Πότε πρέπει να στείλετε ένα email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης;

Χρόνος επίλυσης

Πρέπει να στείλετε ένα email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης αμέσως μετά από αίτημα ενός χρήστη της πύλης πελατών για επαναφορά του κωδικού πρόσβασής του. Εάν ένας χρήστης πρέπει να περιμένει ένα email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης για πολύ ώρα, θα πιστέψει ότι κάτι δεν πήγε καλά και θα μείνει χωρίς πρόσβαση στην πύλη πελατών.

Πρότυπα email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης

Πόσο μακροσκελή πρέπει να είναι τα email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης;

Ένα email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης πρέπει να είναι πολύ σύντομο και συγκεκριμένο. Θα πρέπει να είναι μόνο τρεις έως τέσσερις γραμμές. Ενημερώστε τον χρήστη τι πρέπει να κάνει για να επαναφέρει τον κωδικό πρόσβασής του και μην προσθέσετε περιττές πληροφορίες. Χρησιμοποιήστε απλή γλώσσα. Εάν ένας παραλήπτης πρέπει να προβεί σε κάποια ενέργεια, θα πρέπει να γνωρίζει ακριβώς τι αναμένεται από αυτόν.

Υπάρχουν ορισμένες πληροφορίες που πρέπει να περιλαμβάνονται σε κάθε email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης; 

Αιτών

Ναι, ένα μήνυμα επαναφοράς κωδικού πρόσβασης θα πρέπει πάντα να δηλώνει κάτι όπως “Εάν δεν ζητήσατε νέο κωδικό πρόσβασης, αγνοήστε αυτό το μήνυμα” ή “Εάν δεν ήσασταν εσείς που κάνατε αυτό το αίτημα επαναφοράς κωδικού πρόσβασης, ενημερώστε μας αμέσως απαντώντας σε αυτό το email.” Είναι πραγματικά σημαντικό να συμπεριληφθούν αυτές οι πληροφορίες, επειδή αιτήματα επαναφοράς κωδικού πρόσβασης ηλεκτρονικού “ψαρέματος” θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για να χακάρουν λογαριασμούς πελατών, οπότε θα πρέπει να γνωρίζουν εκ των προτέρων τον κίνδυνο.

Ready to put our password reset email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try automating password reset emails today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πότε πρέπει να στείλετε ένα email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Πρέπει να στείλετε ένα email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης αμέσως μετά από αίτημα ενός χρήστη της πύλης πελατών για επαναφορά του κωδικού πρόσβασής του. Εάν ένας χρήστης πρέπει να περιμένει ένα email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης για πολύ ώρα, θα πιστέψει ότι κάτι δεν πήγε καλά και θα μείνει χωρίς πρόσβαση στην πύλη πελατών.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πόσο μακροσκελή πρέπει να είναι τα email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ένα email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης πρέπει να είναι πολύ σύντομο και συγκεκριμένο. Θα πρέπει να είναι μόνο τρεις έως τέσσερις γραμμές.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Υπάρχουν ορισμένες πληροφορίες που πρέπει να περιλαμβάνονται σε κάθε email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ναι, ένα μήνυμα επαναφοράς κωδικού πρόσβασης θα πρέπει πάντα να δηλώνει κάτι όπως εάν δεν ζητήσατε νέο κωδικό πρόσβασης, αγνοήστε αυτό το μήνυμα ή εάν δεν ήσασταν εσείς που κάνατε αυτό το αίτημα επαναφοράς κωδικού πρόσβασης, ενημερώστε μας αμέσως απαντώντας σε αυτό το email.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo