Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Γνωσιακή βάση: Πρότυπα Βασικών Οδηγιών

Γνωσιακή βάση: Πρότυπα Βασικών Οδηγιών

Σήμερα, οι πελάτες εκτιμούν τη δυνατότητα ανεξάρτητης αναζήτησης πληροφοριών. Οι σύγχρονοι πελάτες δεν θέλουν απαραίτητα να συμβουλεύονται την εξυπηρέτηση πελατών σε κάθε ζήτημα που αντιμετωπίζουν. Γι’ αυτό όλο και περισσότερες εταιρείες δημιουργούν γνωσιακές βάσεις – πύλες αυτοεξυπηρέτησης που περιέχουν ζωτικές πληροφορίες για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.

Γνωσιακή βάση πρότυπα Βασικών Οδηγιών
Το άρθρο “Βασικές Οδηγίες” του LiveAgent στη γνωσιακή βάση

Γνωσιακή βάση – χρειάζεται μία η επιχείρησή σας;

Σύμφωνα με τη Forrester, το 81% των ενηλίκων που είναι συνδεδεμένοι, σε κάποιο σημείο, έχουν συμβουλευτεί σελίδες συχνών ερωτήσεων ή γνωσιακές βάσεις για να αναζητήσουν πληροφορίες που θα τους βοηθήσουν να λύσουν ένα ζήτημα ή απλώς να απαντήσουν στις ερωτήσεις τους. Επιπλέον, η ίδια μελέτη έδειξε ότι πάνω από το 53% των ενηλίκων αγοραστών είναι πιο πιθανό να εγκαταλείψουν μια διαδικτυακή αγορά εάν δεν μπορούν να βρουν μια απάντηση στην ερώτησή τους γρήγορα και ανεξάρτητα.

Το συμπέρασμα είναι μάλλον απλό: εάν θέλετε να ικανοποιήσετε τις προσδοκίες των πελατών σας, θα πρέπει να τους προσφέρετε μια επιλογή αυτοεξυπηρέτησης. Μια γνωσιακή βάση είναι μια εξαιρετική λύση για αυτό. Σε αυτό το άρθρο, θα βρείτε πρότυπα για άρθρα βασικής γνώσης «Βασικών Οδηγιών».

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική συνομιλία, καρτέλες και αυτοματοποίηση που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Γνωσιακή βάση: Πρότυπα Βασικών Οδηγιών

Πρότυπο Βασικών Οδηγιών 1

Πρότυπο Βασικών Οδηγιών 2

Πρότυπο Βασικών Οδηγιών 3

Συχνές ερωτήσεις

Πόσο εκτενές πρέπει να είναι ένα άρθρο γνωσιακής βάσης «Βασικών Οδηγιών»;

Το εισαγωγικό άρθρο «Βασικών Οδηγιών» πρέπει να είναι αρκετά σύντομο και συνοπτικό. Ο ρόλος του είναι να χαιρετίζει τους χρήστες σας και να τους παρέχει τις πιο χρήσιμες, βασικές πληροφορίες για να ξεκινήσει η εμπειρία τους με το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Να θυμάστε ότι πολλοί άνθρωποι δεν διαβάζουν καλά μεγάλα κομμάτια περιεχομένου. Αντίθετα αποφεύγουν το κείμενο αναζητώντας λέξεις ή φράσεις που σχετίζονται με την αναζήτησή τους.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να προσπαθήσετε να διατηρήσετε το άρθρο “Βασικών Οδηγιών” σύντομο, ευχάριστο και σχετικό για τους πελάτες σας. Εάν είναι δυνατόν, πρέπει να έχει μήκος 150-200 λέξεων.

Τι ύφος γραφής πρέπει να χρησιμοποιήσω;

Το ύφος γραφής ενός άρθρου “Βασικών Οδηγιών” πρέπει να είναι συνεπές με τη συνολική επικοινωνία της επωνυμίας ή της εταιρείας σας. Εάν όλο το άλλο περιεχόμενο που δημιουργείται από τις ομάδες σας διατηρείται σε ένα ελαφρύ, απλό ύφος, είναι λογικό να συνεχίσετε αυτού του είδους την επικοινωνία σε άρθρα γνωσιακής βάσης. Επιπλέον, βεβαιωθείτε ότι η γλώσσα που χρησιμοποιείται για τη δημιουργία των άρθρων της γνωσιακής σας βάσης είναι απλή και κατανοητή, ακόμη και για χρήστες που δεν είναι γνώστες της τεχνολογίας.

Τι πληροφορίες πρέπει να περιλαμβάνει κάθε άρθρο “Βασικών Οδηγιών”;

Παρόλο που η δομή ενός άρθρου “Βασικών Οδηγιών” μπορεί να διαφέρει από εταιρεία σε εταιρεία, υπάρχουν ορισμένα κοινά στοιχεία που πρέπει να καλύπτει κάθε άρθρο. Αυτά τα στοιχεία μπορεί να περιλαμβάνουν σύντομες περιγραφές προϊόντων ή υπηρεσιών, συχνές ερωτήσεις, συνδέσμους προς τους πιο χρήσιμους πόρους και πώς να επικοινωνήσουν με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

Η ακριβής δομή ενός άρθρου “Βασικών Οδηγιών” εξαρτάται από τον τύπο του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρετε, τις τεχνικές γνώσεις ή την εμπειρία των χρηστών και τα πιο συνηθισμένα ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι πελάτες σας κατά τη χρήση του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πόσο εκτενές πρέπει να είναι ένα άρθρο γνωσιακής βάσης «Βασικών Οδηγιών»;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το εισαγωγικό άρθρο πρέπει να είναι αρκετά σύντομο και συνοπτικό. Ο ρόλος του είναι να χαιρετίζει τους χρήστες σας και να τους παρέχει τις πιο χρήσιμες, βασικές πληροφορίες για να ξεκινήσει η εμπειρία τους με το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Εάν είναι δυνατόν, πρέπει να έχει μήκος 150-200 λέξεων.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι ύφος γραφής πρέπει να χρησιμοποιήσω;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Εάν όλο το άλλο περιεχόμενο που δημιουργείται από τις ομάδες σας διατηρείται σε ένα ελαφρύ, απλό ύφος, είναι λογικό να συνεχίσετε αυτού του είδους την επικοινωνία σε άρθρα γνωσιακής βάσης. Επιπλέον, βεβαιωθείτε ότι η γλώσσα που χρησιμοποιείται για τη δημιουργία των άρθρων της γνωσιακής σας βάσης είναι απλή και κατανοητή, ακόμη και για χρήστες που δεν είναι γνώστες της τεχνολογίας.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι πληροφορίες πρέπει να περιλαμβάνει κάθε άρθρο Βασικών Οδηγιών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το άρθρο πρέπει να περιλαμβάνει στοιχεία, όπως σύντομες περιγραφές προϊόντων ή υπηρεσιών, συχνές ερωτήσεις, συνδέσμους προς τους πιο χρήσιμους πόρους και πώς να επικοινωνήσουν με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo