• Πρότυπα
  • Γνωσιακή βάση: Πρότυπα Βασικών Οδηγιών

Γνωσιακή βάση: Πρότυπα Βασικών Οδηγιών

Σήμερα, οι πελάτες εκτιμούν τη δυνατότητα ανεξάρτητης αναζήτησης πληροφοριών. Οι σύγχρονοι πελάτες δεν θέλουν απαραίτητα να συμβουλεύονται την εξυπηρέτηση πελατών σε κάθε ζήτημα που αντιμετωπίζουν. Γι’ αυτό όλο και περισσότερες εταιρείες δημιουργούν γνωσιακές βάσεις – πύλες αυτοεξυπηρέτησης που περιέχουν ζωτικές πληροφορίες για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.

Γνωσιακή βάση πρότυπα Βασικών Οδηγιών
Το άρθρο “Βασικές Οδηγίες” του LiveAgent στη γνωσιακή βάση

Γνωσιακή βάση – χρειάζεται μία η επιχείρησή σας;

Σύμφωνα με τη Forrester, το 81% των ενηλίκων που είναι συνδεδεμένοι, σε κάποιο σημείο, έχουν συμβουλευτεί σελίδες συχνών ερωτήσεων ή γνωσιακές βάσεις για να αναζητήσουν πληροφορίες που θα τους βοηθήσουν να λύσουν ένα ζήτημα ή απλώς να απαντήσουν στις ερωτήσεις τους. Επιπλέον, η ίδια μελέτη έδειξε ότι πάνω από το 53% των ενηλίκων αγοραστών είναι πιο πιθανό να εγκαταλείψουν μια διαδικτυακή αγορά εάν δεν μπορούν να βρουν μια απάντηση στην ερώτησή τους γρήγορα και ανεξάρτητα.

Το συμπέρασμα είναι μάλλον απλό: εάν θέλετε να ανταποκριθείτε στις προσδοκίες των πελατών σας, θα πρέπει να τους προσφέρετε μια επιλογή αυτοεξυπηρέτησης. Μια βάση γνώσεων είναι μια εξαιρετική λύση για αυτό. Σε αυτό το άρθρο, θα βρείτε πρότυπα για άρθρα βάσης γνώσεων “Ξεκινώντας”.

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική συνομιλία, καρτέλες και αυτοματοποίηση που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Γνωσιακή βάση: Πρότυπα Βασικών Οδηγιών

Πρότυπο Βασικών Οδηγιών 1


Welcome to the [company] Knowledge Base!

We’re happy to see that you have decided to use our knowledge base. We hope that you will be able to find all the answers to your questions related to our product/service here.

This platform is a friendly space where you can look for content according to your interests, ask questions, share opinions, support your fellow users, and get help from others 🙂

[Most important info about your product or service presented in an easy-to-digest way]: Before you dive deeper into our “How to” articles, tutorials, and video presentations, here’s some basic information you need to know about [product/service]:

Concise piece of information 1
Concise piece of information 2
Concise piece of information 3

Once again, we’re thrilled to see you here, and we hope you will find this knowledge base useful.
If you have any other questions, doubts, or problems, you can always contact our customer support team. Just click here to initiate a chat or call us at [phone number].

Πρότυπο Βασικών Οδηγιών 2

Hey there! Welcome to our knowledge base, a place where you can find answers to your most urgent questions in mere seconds.

This space exists because we want you to be able to resolve issues related to [product/service] on your own using the search function. Just type your question or some related keywords into the top right window and click “Search”.

[FAQ] Here’s a list of the most frequently asked questions that we receive from our users. Remember, reading them now may save you time later!

Frequently Asked Question 1 and link to the answer
Frequently Asked Question 2 and link to the answer
Frequently Asked Question 3 and link to the answer

Good luck, and we hope you’ll enjoy using [product/service]!

Πρότυπο Βασικών Οδηγιών 3


You’re finally here, welcome!

Since you are getting started with [product/service], here are a few knowledge base articles you may find useful:

Related article 1
Related article 2
Related article 3

If you can’t find answers to your most challenging questions, you can always reach out to us. Just shoot us an email at [email address], message us on any social media platform, or use the live chat to get in touch with one of our agents.

We’re always happy to help!

Customer Support Team at [company]

Frequently asked questions

Πόσο εκτενές πρέπει να είναι ένα άρθρο γνωσιακής βάσης «Βασικών Οδηγιών»;

Το εισαγωγικό άρθρο «Βασικών Οδηγιών» πρέπει να είναι αρκετά σύντομο και συνοπτικό. Ο ρόλος του είναι να χαιρετίζει τους χρήστες σας και να τους παρέχει τις πιο χρήσιμες, βασικές πληροφορίες για να ξεκινήσει η εμπειρία τους με το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Να θυμάστε ότι πολλοί άνθρωποι δεν διαβάζουν καλά μεγάλα κομμάτια περιεχομένου. Αντίθετα αποφεύγουν το κείμενο αναζητώντας λέξεις ή φράσεις που σχετίζονται με την αναζήτησή τους.

Γι’ αυτό θα πρέπει να προσπαθήσετε να διατηρείτε το άρθρο σας «Βασικών Οδηγιών» σύντομο, ευχάριστο και σχετικό για τους πελάτες σας. Εάν είναι δυνατόν, θα πρέπει να είναι 150-200 λέξεις.

Τι ύφος γραφής πρέπει να χρησιμοποιήσω;

Το ύφος γραφής ενός άρθρου “Βασικών Οδηγιών” πρέπει να είναι συνεπές με τη συνολική επικοινωνία της επωνυμίας ή της εταιρείας σας. Εάν όλο το άλλο περιεχόμενο που δημιουργείται από τις ομάδες σας διατηρείται σε ένα ελαφρύ, απλό ύφος, είναι λογικό να συνεχίσετε αυτού του είδους την επικοινωνία σε άρθρα γνωσιακής βάσης. Επιπλέον, βεβαιωθείτε ότι η γλώσσα που χρησιμοποιείται για τη δημιουργία των άρθρων της γνωσιακής σας βάσης είναι απλή και κατανοητή, ακόμη και για χρήστες που δεν είναι γνώστες της τεχνολογίας.

Τι πληροφορίες πρέπει να περιλαμβάνει κάθε άρθρο "Βασικών Οδηγιών";

Η ακριβής δομή ενός άρθρου “Βασικών Οδηγιών” εξαρτάται από τον τύπο του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρετε, τις τεχνικές γνώσεις ή την εμπειρία των χρηστών και τα πιο συνηθισμένα ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι πελάτες σας κατά τη χρήση του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας.

Η ακριβής δομή ενός άρθρου “Βασικών Οδηγιών” εξαρτάται από τον τύπο του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρετε, τις τεχνικές γνώσεις ή την εμπειρία των χρηστών και τα πιο συνηθισμένα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πελάτες σας κατά τη χρήση του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo