Αποφύγετε την παροχή ανεπαρκούς υποστήριξης πελατών, επιτρέποντας στους πελάτες σας να αξιολογήσουν τις αποκρίσεις και τις απαντήσεις των Αντιπροσώπων της υποστήριξης πελατών σας. Προσδιορίστε τις αρνητικές τάσεις στην υποστήριξη πελατών και ενεργήστε ανάλογα. Αξιοποιήστε τη δυνατότητα “Κατάταξη” του LiveAgent.
Οι πελάτες σας μπορούν να παρέχουν σχόλια σχετικά με την εμπειρία υποστήριξης αξιολογώντας την επικοινωνία τους με έναν εκπρόσωπο πελατών. Επιτρέψτε στους πελάτες σας να βαθμολογήσουν τις απαντήσεις Συνομιλίας και Email του Αντιπροσώπου.
Επισκόπηση κατάταξης αντιπροσώπου
Το λογισμικό υποστήριξης κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent προσφέρει μια αναφορά αντιπροσώπων με ανταμοιβή και επίπληξη με σχόλια πελατών. Μπορείτε να εξαγάγετε την αναφορά σε αρχείο CSV.
Μαθαίνοντας περισσότερα για τους Αντιπροσώπους σας, μπορείτε να ανταμείψετε τους καλύτερους Αντιπροσώπους σας και να υποστηρίξετε εκείνους που δεν τα καταφέρνουν αυτή την περιόδο. Προσδιορίστε τις αρνητικές τάσεις στην υποστήριξη πελατών σας και ενεργήστε ανάλογα. Αξιοποιήστε τη λειτουργία “Κατάταξη” του LiveAgent.
Generate tag reports for free
Create tag reports to get an overview of the most common support queries you address. Try it today. No credit card required.
Πόροι γνωσιακής βάσης
Μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες
Λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης
Η λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης περιλαμβάνει καθορισμό στόχων για το κέντρο εξυπηρέτησης, επιλογή λογισμικού και οργάνωση των αντιπροσώπων ανά τμήματα. Προσφέρει επίσης συμβουλές για τη ρύθμιση καναλιών επικοινωνίας, δημιουργία φόρμας επικοινωνίας και διανομής καρτελών. Το κέντρο εξυπηρέτησης πρέπει να θεσπίσει κανόνες SLA και εκπαίδευση για την ομάδα εξυπηρέτησης.
Λίστα ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών
Η λίστα ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών περιλαμβάνει αξιολόγηση της ποιότητας της εξυπηρέτησης πελατών, εντοπισμό κενών για βελτίωση, παροχή γλωσσικών παραλλαγών και ελαχιστοποίηση των χρόνων αναμονής. Προτείνεται να εκπαιδεύονται εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών και να παρακολουθούνται τα πρότυπα CS και τα KPI εξυπηρέτησης πελατών.
Η αυτοεξυπηρέτηση είναι πιο δημοφιλής από ποτέ, μετά την αναζήτηση αυτοβοήθειας πριν επικοινωνήσουν οι πελάτες με την εξυπηρέτηση πελατών. Η έλλειψη πληροφοριών οδηγεί σε εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών και οι πελάτες ανταποκρίνονται πιο θετικά σε καρτέλες που υποβάλλονται μέσω πύλων πελατών. Επενδύοντας σε λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου παρέχεται εξαιρετική εξυπηρέτηση στον πελάτη και αυξάνεται η επιστροφή επί της επένδυσης.