Επισκόπηση κατάταξης αντιπροσώπου

Αποφύγετε την παροχή ανεπαρκούς υποστήριξης πελατών, επιτρέποντας στους πελάτες σας να αξιολογήσουν τις αποκρίσεις και τις απαντήσεις των Αντιπροσώπων της υποστήριξης πελατών σας. Προσδιορίστε τις αρνητικές τάσεις στην υποστήριξη πελατών και ενεργήστε ανάλογα. Αξιοποιήστε τη δυνατότητα “Κατάταξη” του LiveAgent.

Αξιολόγηση αντιπροσώπων στη ζωντανή συνομιλία

Οι πελάτες σας μπορούν να παρέχουν σχόλια σχετικά με την εμπειρία υποστήριξης αξιολογώντας την επικοινωνία τους με έναν εκπρόσωπο πελατών. Επιτρέψτε στους πελάτες σας να βαθμολογήσουν τις απαντήσεις Συνομιλίας και Email του Αντιπροσώπου.

Επισκόπηση κατάταξης αντιπροσώπου

Το λογισμικό υποστήριξης κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent προσφέρει μια αναφορά αντιπροσώπων με ανταμοιβή και επίπληξη με σχόλια πελατών. Μπορείτε να εξαγάγετε την αναφορά σε αρχείο CSV.

Επισκόπηση-κατάταξης-αντιπροσώπων

Μαθαίνοντας περισσότερα για τους Αντιπροσώπους σας, μπορείτε να ανταμείψετε τους καλύτερους Αντιπροσώπους σας και να υποστηρίξετε εκείνους που δεν τα καταφέρνουν αυτή την περιόδο. Προσδιορίστε τις αρνητικές τάσεις στην υποστήριξη πελατών σας και ενεργήστε ανάλογα. Αξιοποιήστε τη λειτουργία “Κατάταξη” του LiveAgent.

Generate tag reports for free

Create tag reports to get an overview of the most common support queries you address. Try it today. No credit card required.

Πόροι γνωσιακής βάσης

Μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες

Ζητήστε ανατροφοδότηση από τους πελάτες σαν επαγγελματίες με τα πρότυπα email ανατροφοδότησης. Τα 9 μοναδικά πρότυπά μας είναι έτοιμα για χρήση.

Πρότυπα email ανατροφοδότησης

Το κείμενο περιλαμβάνει διάφορα πρότυπα email αιτημάτων ανατροφοδότησης για την πλατφόρμα πελατών. Προτείνεται να αποστέλλετε αυτά τα email μέχρι το πολύ 10 ημέρες μετά την εγγραφή του χρήστη. Η συμμετοχή των πελατών είναι σημαντική για τη βελτίωση της εμπειρίας χρήσης της πλατφόρμας.

Αυτή η λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης θα διασφαλίσει ότι οι πελάτες σας λαμβάνουν πάντα κορυφαία εξυπηρέτηση.

Λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης

Η λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης περιλαμβάνει καθορισμό στόχων για το κέντρο εξυπηρέτησης, επιλογή λογισμικού και οργάνωση των αντιπροσώπων ανά τμήματα. Προσφέρει επίσης συμβουλές για τη ρύθμιση καναλιών επικοινωνίας, δημιουργία φόρμας επικοινωνίας και διανομής καρτελών. Το κέντρο εξυπηρέτησης πρέπει να θεσπίσει κανόνες SLA και εκπαίδευση για την ομάδα εξυπηρέτησης.

Συμπληρώστε αυτήν τη λίστα ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών για να έχετε μια σαφή επισκόπηση της τρέχουσας κατάστασης της εξυπηρέτησης πελατών σας, ώστε να μπορείτε να λάβετε τα απαραίτητα μέτρα για τη βελτίωσή της.

Λίστα ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών

Η λίστα ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών περιλαμβάνει αξιολόγηση της ποιότητας της εξυπηρέτησης πελατών, εντοπισμό κενών για βελτίωση, παροχή γλωσσικών παραλλαγών και ελαχιστοποίηση των χρόνων αναμονής. Προτείνεται να εκπαιδεύονται εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών και να παρακολουθούνται τα πρότυπα CS και τα KPI εξυπηρέτησης πελατών.

Γιατί κάθε επιχείρηση πρέπει να παρέχει αυτοεξυπηρέτηση στους πελάτες της; Δείτε αυτά τα στατιστικά στοιχεία για να δείτε πόσα άτομα αναζητούν αυτήν τη δυνατότητα.

Η ανάγκη για αυτοεξυπηρέτηση

Η αυτοεξυπηρέτηση είναι πιο δημοφιλής από ποτέ, μετά την αναζήτηση αυτοβοήθειας πριν επικοινωνήσουν οι πελάτες με την εξυπηρέτηση πελατών. Η έλλειψη πληροφοριών οδηγεί σε εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών και οι πελάτες ανταποκρίνονται πιο θετικά σε καρτέλες που υποβάλλονται μέσω πύλων πελατών. Επενδύοντας σε λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου παρέχεται εξαιρετική εξυπηρέτηση στον πελάτη και αυξάνεται η επιστροφή επί της επένδυσης.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo