Delighted integration
Τι είναι το Delighted;
Το Delighted είναι ένα λογισμικό σχολίων πελατών. Χρησιμοποιείται για τη δημιουργία ερευνών πελατών και τη συλλογή δεδομένων από απαντήσεις πελατών.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Χρησιμοποιήστε το Delighted για να παρακολουθείτε απαντήσεις σε έρευνες ή να δημιουργήσετε νέες από τον πίνακα ελέγχου σας.
Πλεονεκτήματα
- Παρακολούθηση απαντήσεων χωρίς εναλλαγή εφαρμογών
- Δημιουργία ερευνών από τον πίνακα ελέγχου σας
Frequently Asked Questions
Τι είναι το Delighted;
Το Delighted είναι ένα λογισμικό σχολίων που σας επιτρέπει να παρακολουθείτε την ικανοποίηση των πελατών σας. Ακούστε τα σχόλια των πελατών σας και βελτιωθείτε καθημερινά.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Delighted μέσα στο LiveAgent;
Μπορείτε να δημιουργήσετε έρευνες πελατών από μία διεπαφή και να παρακολουθείτε τα αποτελέσματα των ερευνών από το LiveAgent.
Το LiveAgent παρέχει ειδοποιήσεις για παραγγελίες και προσθήκη του WooCommerce μέσω διαμόρφωσης συστήματος. Το κέντρο εξυπηρέτησης WordPress διαθέτει email, Live Chat, κοινωνικά δίκτυα και γνωσιακή βάση, με πρόσθετες υπηρεσίες από το WooCommerce. Η λίστα ελέγχου WordPress έχει σημεία προστασίας και βελτίωσης της λειτουργικότητας του ιστότοπου.
Οι εταιρείες Ensomatoseis, Zlava Dna και TeleCube χρησιμοποιούν το LiveAgent για την εξυπηρέτηση πελατών και βελτιωμένη υποστήριξη του τηλεφωνικού κέντρου. Η ενσωμάτωση εργαλείου Zoiper με το LiveAgent είναι εύκολη και προσφέρει γρήγορη εγκατάσταση και εύκολη χρήση με ενεργή συνδρομή στην TeleCube. Η Ensomatoseis είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στην Κεντρική Ευρώπη με καλή εμπειρία χρήστη, τιμή και υλοποίηση σύμφωνα με τον επιμελητή.
Το Integrately είναι μια υπηρεσία ενσωμάτωσης εφαρμογών που επιτρέπει στους χρήστες να συνδέουν διάφορες εφαρμογές, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε συνδυασμό με το LiveAgent για προσαρμοσμένες ροές εργασίας. Το LiveAgent είναι μια εναλλακτική λύση λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών, παρέχοντας υψηλότερα επίπεδα παραγωγικότητας, και η δοκιμή είναι δωρεάν.
Το LiveAgent προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση για κέντρο υποστήριξης και είναι μια εναλλακτική λύση για το Pure Chat. Διαθέτει email, live chat, κοινωνικά δίκτυα και γνωσιακή βάση ενώ παρέχει επίσης υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τη διαχείριση αιτημάτων εξυπηρέτησης πελατών. Επιπλέον, οι πελάτες του LiveAgent μπορούν να απολαμβάνουν αξιόπιστη εξυπηρέτηση πελατών χωρίς χρέωση ρύθμισης και πιστωτικής κάρτας, αυξάνοντας τη διατήρηση και την αφοσίωση των πελατών και τα κέρδη.