Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

NetCrunch

Μπορείτε να ενεργοποιήσετε το NetCrunch να δημοσιεύει ειδοποιήσεις ως Tickets απευθείας στο Helpdesk του LiveAgent, αλλά πρώτα, πρέπει να δημιουργήσετε ένα προφίλ ενσωμάτωσης για το LiveAgent.

  • Για να το κάνετε αυτό, πατήστε Παρακολούθηση > Προφίλ Ενσωμάτωσης στο πάνω μέρος της εφαρμογής του NetCrunch.
  • Στο πρόγραμμα επεξεργασίας, πρέπει να εισαγάγετε το όνομα για το νέο προφίλ ενσωμάτωσης και θα σας ζητηθεί ένα κλειδί API. Πατήστε αυτόν τον σύνδεσμο για να μάθετε πού μπορείτε να βρείτε το API Token. Αντιγράψτε το κλειδί στο προφίλ ενσωμάτωσης και αποθηκεύστε το.
προφίλ ενσωμάτωσης

Τι είναι το NetCrunch;

Το NetCrunch είναι ένα σύστημα παρακολούθησης δικτύου σχεδιασμένο για ομάδες IT επιχειρήσεων πληροφορικής που διαθέτουν τους απαραίτητους δεσμούς με τον ψηφιακό κόσμο. Αυτό το λογισμικό σάς επιτρέπει να παρακολουθείτε όλες τις βασικές λειτουργίες που σχετίζονται με το δίκτυό σας, για να εντοπίσετε δυσλειτουργίες, καθώς και επιλογές βελτίωσης της απόδοσης.

Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;

Για να επιτρέψετε στο NetCrunch να χρησιμοποιεί την ενσωμάτωση, είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε ένα σενάριο ειδοποίησης ή να επεξεργαστείτε το ήδη υπάρχον. Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να μάθετε πώς να δημιουργείτε ένα νέο σενάριο ειδοποίησης.

  • Πατήστε Παρακολούθηση > Σενάρια ειδοποίησης κλιμάκωσης
  • Στα Παράθυρα Σεναρίων Ειδοποίησης πατήστε Προσθήκη Σεναρίου Ειδοποίησης
  • Πατήστε Προσθήκη και επιλέξτε Ενέργεια για εκτέλεση αμέσως
  • Πατήστετην καρτέλα Ενσωματώσεις και επιλέξτε ticket LiveAgent
επιλέξτε ενέργεια
  • Θα ανοίξει ένα νέο παράθυρο και το NetCrunch θα χρειαστεί λίγο χρόνο για να φορτώσει τα Τμήματά σας. Τώρα επιλέξτε το Τμήμα στα οποία πρέπει να σταλούν τα tickets. Θα μπορούσε να είναι επωφελής η δημιουργία ενός ξεχωριστού Τμήματος για τα tickets του NetCrunch για καλύτερη επισκόπηση. Επίσης, εισαγάγετε ένα email που θα εμφανίζεται ως ο αιτών αυτού του ticket. Μπορεί να θέλετε να δημιουργήσετε έναν ατομικό λογαριασμό για αυτό το σκοπό, βεβαιωθείτε ότι πρόκειται για ενεργό λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επισκέπτη. Επίσης, εισαγάγετε το Email Υποστήριξης του Helpdesk σας, αλλά βεβαιωθείτε ότι ο “Αιτών” μπορεί να έχει πρόσβαση σε αυτό το email.
  • Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε το σωστό προφίλ και δοκιμάστε την αποστολή tickets στο LiveAgent πατώντας Δοκιμή. α εμφανιστεί ένα μικρό παράθυρο με τη διαδικασία δοκιμής και εάν όλα έχουν ρυθμιστεί σωστά, η δοκιμή θα ολοκληρωθεί με το μήνυμα “Επιτυχής εκτέλεση”. Ως αποτέλεσμα, το δοκιμαστικό ticket θα πρέπει τώρα να εμφανίζεται στο Helpdesk σας στο διαμορφωμένο Τμήμα.
ticket

Ωστόσο, αυτό δεν θα λειτουργήσει με την ενέργεια “Επίλυση Ticket”. Για να δοκιμάσετε την ενέργεια “Επίλυση Ticket”, πρέπει να δημιουργήσετε ένα σενάριο ειδοποίησης με το “Άνοιγμα Ticket” ως Ένέργεια για άμεση Εκτέλεση και τη λειτουργία “Κλείσιμο Ticket” ως ενέργεια για εκτέλεση στο Κλείσιμο Ειδοποίησης. Στη συνέχεια, επιλέξτε έναν κόμβο και δημιουργήστε μια ειδοποίηση (για παράδειγμα Απενεργοποίηση Παρακολούθησης) για να ελέγξετε και να αναθέσετε το σενάριο ειδοποίησης σε αυτήν την ειδοποίηση. Τα παρακάτω βήματα εξηγούν τον τρόπο δημιουργίας μιας ειδοποίησης για “Απενεργοποίηση Παρακολούθησης Κόμβου” για έναν μόνο κόμβο.

  • Κάντε δεξί κλικ στον κόμβο για τον οποίο θέλετε να δημιουργήσετε μια ειδοποίηση
  • Επιλέξτε τις Ρυθμίσεις Κόμβου και πατήστε Ειδοποιήσεις & Αναφορές στο παράθυρο ρυθμίσεων κόμβου
  • Κάντε κλικ στην επιλογή Προσθήκη ειδοποίησης, επιλέξτε τη Βασική καρτέλα και επιλέξτε Παρακολούθηση Κόμβου Απενεργοποιημένη
  • Πατήστε με δεξί κλικ την νέα Ειδοποίηση και επιλέξτε Ανάθεση Προκαθορισμένου Σεναρίου Ειδοποίησης > Το όνομα του Σεναρίου σας
ρυθμίσεις παρακολούθησης κόμβου

Εάν ενεργοποιήσετε τώρα την ειδοποίηση (Απενεργοποίηση Παρακολούθησης Κόμβου), θα δημιουργήσετε ένα ticket. Εάν αυτή η ειδοποίηση είναι κλειστή (Ενεργοποιημένη Παρακολούθηση Κόμβου) το ticket θα σχολιάζεται και θα επιλύεται. Αφού προσαρτηθεί ένα τέτοιο σενάριο ειδοποίησης σε διάφορες ειδοποιήσεις, το NetCrunch θα στέλνει μηνύματα στο LiveAgent κάθε φορά που δημιουργείται η δεδομένη ειδοποίηση

ticket 2

Μπορείτε επίσης να στείλετε tickets σε διαφορετικά Τμήματα. Μπορεί να γίνει με τη δημιουργία ενός νέου σεναρίου ειδοποίησης για κάθε τμήμα χωρίς τη δημιουργία νέου προφίλ ενσωμάτωσης κάθε φορά. Απλώς φροντίστε να ονομάσετε τα σενάρια με σαφήνεια για να τα διακρίνετε ευκολότερα στη συνέχεια.

WebHooks ή HTTP αίτημα (Αμφίδρομη ενσωμάτωση)

Το LiveAgent Helpdesk είναι μία από τις αμφίδρομες ενσωματώσεις μας – αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να διαμορφώσετε ένα Αίτημα HTTP που στέλνει πληροφορίες πίσω στο NetCrunch όταν το ticket επιλυθεί στο LiveAgent, έτσι ώστε να κλείσει και η ειδοποίηση στο NetCrunch. Αυτό δεν επιλύει το πρόβλημα που την προκάλεσε, αλλά θα κλείσει την ειδοποίηση που δημιουργήθηκε από το NetCrunch (δηλ. Ο κόμβος είναι ακόμα εκτός λειτουργίας ακόμα και αν η ειδοποίηση είναι κλειστή).

Για να μπορέσετε να λάβετε ένα τέτοιο αίτημα από το LiveAgent, πρέπει να διαμορφώσετε την πρόσβαση του κλειδιού API του NetCrunch. Για να το κάνετε αυτό, μεταβείτε στο Προφίλ ενσωμάτωσης του LiveAgent και κάντε κλικ στο “Άνοιγμα Διαχειριστή κλειδιών API”. Αντιγράψτε τη διεύθυνση URL του WebHook και αντικαταστήστε τη [Web_access_address] με τη διεύθυνση πρόσβασής σας στο Web (δηλαδή, https://123.456.789.0/ncinf/rest…).

διαχειριστής κλειδιού api

Μεταβείτε στο LiveAgent, επιλέξτε Διαμόρφωση > Αυτοματισμός > Κανόνες και δημιουργήστε έναν νέο create κανόνα. Δώστε στον κανόνα ένα περιγραφικό όνομα και επιλέξτε Εφαρμογή όταν “άλλαξε η κατάσταση ticket”. Τώρα ορίστε τις συνθήκες όπως παρακάτω:

ΑΝ το τμήμα ticket είναι (π.χ.) το Τμήμα NetCrunch ΚΑΙ η νέα κατάσταση είναι Επιλυμμένο.

επεξεργασία κανόνα

Τώρα επιλέξτε την ενέργεια “Αίτημα HTTP” και προσθέστε τη διεύθυνση URL με την αντικατεστημένη διεύθυνση Web_Access_Address στο πεδίο για τη διεύθυνση URL. Επιλέξτε τη μέθοδο HTTP “POST” και προσθέστε την κεφαλίδα “Content-Type: application/json”. Εισάγετε αυτό στο σώμα HTTP για αποστολή ως Δεδομένα στο NetCrunch:

{
  "ID": "{$conv_conversationid}",
  "status": "{$conv_status}",
  "subject": "{$conv_subject}",
  "closedBy": "{$last_in_ticket_agent_lastname}, {$last_in_ticket_agent_firstname}"
}
εκτέλεση ενέργειας

Αποθηκεύστε αυτόν τον κανόνα αυτοματισμού. Τώρα, όταν το NetCrunch δημιουργήσει ένα εισιτήριο και αφού το επιλύσει ο Εκπρόσωπος, η ειδοποίηση στο NetCrunch θα κλείσει. Λάβετε υπόψη ότι το πρόβλημα μπορεί να εξακολουθεί να υπάρχει, αλλά η ειδοποίηση θα επιλυθεί ως απάντηση στην ενέργεια LiveAgent.

κανόνας

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι το NetCrunch;

Το NetCruch είναι μια πλατφόρμα που σας επιτρέπει να παρακολουθείτε το οικοσύστημα IT σας χωρίς εκπροσώπους. Η εταιρεία λειτουργεί για περισσότερα από 20 χρόνια και βοηθά τους πελάτες να διαχειρίζονται καθημερινά την πολυπλοκότητα του συστήματος IT.

 

Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση του NetCrunch;

- φιλικό προς το χρήστη

- πλήρως προσαρμόσιμο

- ευέλικτη απεικόνιση 

 

Πίσω στις ενσωματώσεις Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo