Τι είναι οι έξυπνοι κανόνες;
Οι έξυπνοι κανόνες είναι συνώνυμο σε αυτό που ονομάζουμε κανόνες στο liveagent. Οι κανόνες σάς βοηθούν να αυτοματοποιήσετε τη ροή εργασίας σας, να μειώσετε τον φόρτο εργασίας και να έχετε υψηλότερη απόδοση. Οι κανόνες ενεργοποιούνται κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες. Κάθε κανόνας αποτελείται από έναν όρο και μια πράξη.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τους Κανόνες του LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Τι είναι οι έξυπνοι κανόνες;
Οι έξυπνες πολιτικές, ή κανόνες όπως αλλιώς είναι γνωστές, βοηθούν στην αυτοματοποίηση της ροής εργασίας σας, στη μείωση του φόρτου εργασίας και στην αύξηση της παραγωγικότητας του εκπροσώπου. Αποτελούνται από συγκεκριμένους όρους και ενέργειες. Ενεργοποιούνται από μια συγκεκριμένη ενέργεια.
Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τους έξυπνους κανόνες;
Οι έξυπνοι κανόνες μπορούν να χρησιμοποιηθούν, για παράδειγμα, όταν δημιουργείται ένα αίτημα από ένα email, η κατάσταση του αιτήματος αλλάζει, το αίτημα ορίζεται ως ανεπιθύμητο, το αίτημα μεταφέρεται από έναν εκπρόσωπο στον άλλο, ο εκπρόσωπος κάνει εκτίμηση για να δει εάν οι ετικέτες αιτημάτων έχουν αλλάξει.
Παρέχει το LiveAgent έξυπνους κανόνες;
Έξυπνοι κανόνες παρέχονται από το LiveAgent. Θα βρείτε όλους τους κανόνες και τη δυνατότητα δημιουργίας τους στην καρτέλα Κανόνες.
Τα email υπενθύμισης είναι σημαντικά για τη διατήρηση του ενδιαφέροντος του κοινού σας για την εκδήλωσή σας και για την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών σας. Κρατήστε τα μηνύματα σύντομα και απλά, παρέχοντας βασικές λεπτομέρειες και φιλικό προς κινητές συσκευές μήνυμα μιας παραγράφου. Εξετάστε παραδείγματα προτύπων για να βελτιστοποιήσετε την καμπάνια σας και μην παραμελείτε την παρακολούθηση εξυπηρέτησης πελατών, η οποία μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών σας και να προσελκύσει πελάτες.
Η δημιουργία αξίας στο email και οι μαρτυρίες πελατών είναι σημαντικές για το μάρκετινγκ περιεχομένου. Παρουσιάζονται πρότυπα email και λογισμικά εξυπηρέτησης πελατών, καθώς και πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου. Συστήνεται η έγκαιρη και σωστή ανταπόκριση σε θυμωμένα e-mail πελατών και παρέχονται πρότυπα email εξυπηρέτησης πελατών για παραπόνους και δυσαρεστημένους πελάτες που πρέπει να εξατομικευθούν. Εταιρεία παρουσιάζει μια μελέτη περίπτωσης και προσφέρει δοκιμαστική περίοδο 14 ημερών για το προϊόν ή την υπηρεσία της.
Η LiveAgent προσφέρει διάφορες υπηρεσίες επικοινωνίας, όπως εικονικός αντιπρόσωπος, διαχείριση παραπόνων και λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών. Επιπλέον, διαθέτει πρόγραμμα συνεργατών και πύλη υποστήριξης. Η διαχείριση των δεδομένων των πελατών είναι σημαντική και βελτιώνεται με τη χρήση κατάλληλου λογισμικού. Το LiveAgent προσφέρει διαδικτυακή εξυπηρέτηση και αυτοεξυπηρέτηση μέσω μιας γνωσιακής βάσης, αλλά και αυτοματοποιημένη διαχείριση αιτημάτων πελατών. Η παραβίαση του ΣΕΥ είναι απαράδεκτη και η αποτελεσματική εφαρμογή του είναι ζωτική για τη διατήρηση της εμπιστοσύνης και της αξιοπιστίας στην αγορά.