Τι είναι οι έξυπνοι κανόνες;
Οι έξυπνοι κανόνες είναι συνώνυμο σε αυτό που ονομάζουμε κανόνες στο liveagent. Οι κανόνες σάς βοηθούν να αυτοματοποιήσετε τη ροή εργασίας σας, να μειώσετε τον φόρτο εργασίας και να έχετε υψηλότερη απόδοση. Οι κανόνες ενεργοποιούνται κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες. Κάθε κανόνας αποτελείται από έναν όρο και μια πράξη.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τους Κανόνες του LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Τι είναι οι έξυπνοι κανόνες;
Οι έξυπνες πολιτικές, ή κανόνες όπως αλλιώς είναι γνωστές, βοηθούν στην αυτοματοποίηση της ροής εργασίας σας, στη μείωση του φόρτου εργασίας και στην αύξηση της παραγωγικότητας του εκπροσώπου. Αποτελούνται από συγκεκριμένους όρους και ενέργειες. Ενεργοποιούνται από μια συγκεκριμένη ενέργεια.
Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τους έξυπνους κανόνες;
Οι έξυπνοι κανόνες μπορούν να χρησιμοποιηθούν, για παράδειγμα, όταν δημιουργείται ένα αίτημα από ένα email, η κατάσταση του αιτήματος αλλάζει, το αίτημα ορίζεται ως ανεπιθύμητο, το αίτημα μεταφέρεται από έναν εκπρόσωπο στον άλλο, ο εκπρόσωπος κάνει εκτίμηση για να δει εάν οι ετικέτες αιτημάτων έχουν αλλάξει.
Παρέχει το LiveAgent έξυπνους κανόνες;
Έξυπνοι κανόνες παρέχονται από το LiveAgent. Θα βρείτε όλους τους κανόνες και τη δυνατότητα δημιουργίας τους στην καρτέλα Κανόνες.
Τα email υπενθύμισης είναι σημαντικά για τη διατήρηση του ενδιαφέροντος του κοινού σας για την εκδήλωσή σας και για την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών σας. Κρατήστε τα μηνύματα σύντομα και απλά, παρέχοντας βασικές λεπτομέρειες και φιλικό προς κινητές συσκευές μήνυμα μιας παραγράφου. Εξετάστε παραδείγματα προτύπων για να βελτιστοποιήσετε την καμπάνια σας και μην παραμελείτε την παρακολούθηση εξυπηρέτησης πελατών, η οποία μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών σας και να προσελκύσει πελάτες.
Επαφές κέντρου εξυπηρέτησης MIX
Η εταιρεία Αποτύπωμα προσφέρει διαφορετικά λογισμικά εξυπηρέτησης πελατών, όπως τηλεφωνικά συστήματα VoIP, λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης και διαχείρισης email. Επίσης, προσφέρει προγράμματα εκπαίδευσης και συνεργατικά προγράμματα. Για πληροφορίες και επικοινωνία, υπάρχουν τα στοιχεία επικοινωνίας της εταιρείας στο τέλος του κειμένου.
Επαφές κέντρου εξυπηρέτησης Twin
Η εταιρία παρέχει λογισμικά εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP και λογισμικό διαχείρισης email. Υπάρχει διαθέσιμο demo για τους πελάτες και προσφέρεται δωρεάν δοκιμαστική έκδοση. Η εταιρία διαθέτει πυλη υποστήριξης και προσφέρει εκπαίδευση μέσω ιστολογίου, γλωσσαρίου, διαδικτυακών σεμιναρίων καθώς και τεστ πληκτρολογήσης υπολογιστής κόστους. Είναι ανοιχτή σε συνεργασίες με νέους συνεργάτες και έχει λογισμικό για διαχείριση παραπόνων και λογισμικό πύλης πελατών.
Επαφές κέντρου εξυπηρέτησης Kajabi
Η Kajabi είναι μια πλατφόρμα που παρέχει υποστήριξη σε διαδικτυακά σεμινάρια, καμπάνιες μάρκετινγκ και δημιουργία σελίδων προορισμού. Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών παρέχει υποστήριξη μέσω ζωντανής συνομιλίας, email, κοινωνικών δικτύων και αυτοεξυπηρέτησης. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω email ή της γνωσιακής τους βάσης.