Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Λογισμικό Help desk

Τι είναι το λογισμικό help desk;

Το Help Desk Software είναι εδώ για να διαχειριστεί σχέσεις με πελάτες. Είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα, όπου οι αντιπρόσωποί σας μπορούν να επιλύσουν ζητήματα πελατών.

Στο λογισμικό Help Desk, κάθε ζήτημα που ανακύπτει μετατρέπεται σε εισιτήριο. Αυτά τα εισιτήρια δεν περιέχουν καμία πληροφορία για τον πελάτη, μόνο για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει. Αυτό μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την επανάληψη των εισιτηρίων και την απογοήτευση των πελατών.

Το λογισμικό Help Desk προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα τόσο για αντιπροσώπους όσο και για πελάτες. Οι αντιπρόσωποι μπορούν να αναθέσουν, να δώσουν προτεραιότητα και να κατηγοριοποιήσουν εισιτήρια, αλλά και να ταξινομήσουν εύκολα επιλυμένα και άλυτα εισιτήρια. Το portal πελατών παρέχει στους πελάτες μια γνωσιακή βάση και ένα φόρουμ κοινότητας, όπου μπορούν να βρουν λύσεις για τα προβλήματά τους.

Συχνές Ερωτήσεις

Πώς να προσδιορίσετε το λογισμικό help desk;

Το λογισμικό υποστήριξης είναι ένα λογισμικό που υποστηρίζει τη λειτουργία της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών. Χάρη σε αυτό, έχετε τη δυνατότητα να ενσωματώσετε όλους τους αντιπροσώπους σε έναν χώρο, να έχετε πρόσβαση στην αλληλογραφία e-mail, σε ζωντανές συνομιλίες, κλήσεις, φόρμες επικοινωνίας, καθώς και δεδομένα πελατών, ιστορικό επαφών και αναφορές.

Ποιες είναι οι απαραίτητες δυνατότητες του λογισμικού help desk;

Οι απαραίτητες λειτουργίες του λογισμικού τεχνικής υποστήριξης περιλαμβάνουν πρόσβαση σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας, όπως e-mail, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ζωντανή συνομιλία και τηλεφωνικό κέντρο, διαισθητική διεπαφή, δυνατότητα ενσωμάτωσης με άλλα εργαλεία και επιλογές συνεργασίας με άλλους αντιπροσώπους. Φυσικά, το λογισμικό θα πρέπει να αξιοποιείται σε εξαιρετικό επίπεδο.

Προσφέρει το Live Agent λογισμικό helpdesk;

Το LiveAgent προσφέρει λογισμικό τεχνικής υποστήριξης. Το λογισμικό περιλαμβάνει όλες τις επιλογές που απαιτούνται για να διατηρηθεί το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο υψηλότερο επίπεδο. Δεν παρέχει μόνο λειτουργικότητα πολλαπλών καναλιών, αλλά και πρόσβαση σε αναφορές και ιστορικό δραστηριοτήτων. Περιλαμβάνει επίσης πάρα πολλές πρόσθετες λειτουργίες που μπορούν να βελτιώσουν το έργο της ομάδας.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo