Τι είναι το λογισμικό help desk;
Το Help Desk Software είναι εδώ για να διαχειριστεί σχέσεις με πελάτες. Είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα, όπου οι αντιπρόσωποί σας μπορούν να επιλύσουν ζητήματα πελατών.
Στο λογισμικό Help Desk, κάθε ζήτημα που ανακύπτει μετατρέπεται σε εισιτήριο. Αυτά τα εισιτήρια δεν περιέχουν καμία πληροφορία για τον πελάτη, μόνο για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει. Αυτό μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την επανάληψη των εισιτηρίων και την απογοήτευση των πελατών.
Το λογισμικό Help Desk προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα τόσο για αντιπροσώπους όσο και για πελάτες. Οι αντιπρόσωποι μπορούν να αναθέσουν, να δώσουν προτεραιότητα και να κατηγοριοποιήσουν εισιτήρια, αλλά και να ταξινομήσουν εύκολα επιλυμένα και άλυτα εισιτήρια. Το portal πελατών παρέχει στους πελάτες μια γνωσιακή βάση και ένα φόρουμ κοινότητας, όπου μπορούν να βρουν λύσεις για τα προβλήματά τους.
Frequently Asked Questions
Πώς να προσδιορίσετε το λογισμικό help desk;
Το λογισμικό υποστήριξης είναι ένα λογισμικό που υποστηρίζει τη λειτουργία της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών. Χάρη σε αυτό, έχετε τη δυνατότητα να ενσωματώσετε όλους τους αντιπροσώπους σε έναν χώρο, να έχετε πρόσβαση στην αλληλογραφία e-mail, σε ζωντανές συνομιλίες, κλήσεις, φόρμες επικοινωνίας, καθώς και δεδομένα πελατών, ιστορικό επαφών και αναφορές.
Ποιες είναι οι απαραίτητες δυνατότητες του λογισμικού help desk;
Οι απαραίτητες λειτουργίες του λογισμικού τεχνικής υποστήριξης περιλαμβάνουν πρόσβαση σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας, όπως e-mail, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ζωντανή συνομιλία και τηλεφωνικό κέντρο, διαισθητική διεπαφή, δυνατότητα ενσωμάτωσης με άλλα εργαλεία και επιλογές συνεργασίας με άλλους αντιπροσώπους. Φυσικά, το λογισμικό θα πρέπει να αξιοποιείται σε εξαιρετικό επίπεδο.
Προσφέρει το Live Agent λογισμικό helpdesk;
Το LiveAgent προσφέρει λογισμικό τεχνικής υποστήριξης. Το λογισμικό περιλαμβάνει όλες τις επιλογές που απαιτούνται για να διατηρηθεί το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο υψηλότερο επίπεδο. Δεν παρέχει μόνο λειτουργικότητα πολλαπλών καναλιών, αλλά και πρόσβαση σε αναφορές και ιστορικό δραστηριοτήτων. Περιλαμβάνει επίσης πάρα πολλές πρόσθετες λειτουργίες που μπορούν να βελτιώσουν το έργο της ομάδας.
Expert’s note
Το λογισμικό Help Desk είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τη διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες σας, επιτρέποντας στην εταιρεία να διαχειρίζεται μεγάλου όγκου επικοινωνιών πελατών σε μια σειρά καναλιών.