Τι είναι το περιβάλλον χρήστη αντιπροσώπου;
Το περιβάλλον χρήστη αντιπροσώπου παρέχει στους αντιπροσώπους πλήρη έλεγχο όλων των δραστηριοτήτων που σχετίζονται με την εργασία τους μέσα σε ένα λογισμικό help desk. Το περιβάλλον χρήστη έχει διάφορες ενότητες, όπως ο πίνακας ελέγχου και το πάνελ λεπτομερειών εισιτηρίων που επιτρέπει στους αντιπροσώπους να εκτελούν πολλές ενέργειες.
Τι μπορείτε να κάνετε σε ένα περιβάλλον χρήστη αντιπροσώπου;
Οι αντιπρόσωποι μπορούν να εκτελούν τόνους ενεργειών όπως:
- Transfer ticket responsibilities
- Add notes
- Edit customer information
- Subscribe and unsubscribe customers from mailing lists
- Provide refunds
- Conduct both internal and external live chats, video calls, and phone calls
- Create comprehensive reports
- Create knowledge bases and customer portals
To get a full overview of what you can do inside an agent interface, check out this link.
Τι είδους αναφορές μπορείτε να δημιουργήσετε σε ένα περιβάλλον χρήστη αντιπροσώπου;
Ο πίνακας ελέγχου αναφορών στο περιβάλλον χρήστη αντιπροσώπου παρέχει πληροφορίες σχετικά με τις επιδόσεις των ατόμων και των ομάδων (τμήμα) όσον αφορά την ανάλυση εισιτηρίων, τους μέσους χρόνους απόκρισης, τη μεταφορά εισιτηρίων, την ανάλυση πρώτης επαφής και πολλά άλλα.
By generating reports, you can not only determine agent software utilization but also identify any unusual activities or trends in your employees’ behavior.
Το καλύτερο πρόσθετο εσωτερικής σύνδεσης του WordPress
Το πρόσθετο εσωτερικής σύνδεσης με πολλές επιλογές κειμένου αγκύρωσης και σχετικούς συνδέσμους βοηθάει να αποφευχθούν προβλήματα συνάφειας και επαναλαμβανόμενων αγκυρώσεων και μπορεί να ορίσει πόσους συνδέσμους θέλουμε ανά άρθρο/παράγραφο. Υπάρχει όμως κίνδυνος να επηρεαστεί το SEO λόγω επαναλαμβανόμενων κειμένων αγκύρωσης και άσχετων συνδέσμων, ωστόσο έχει ληφθεί υπόψη αυτή η ανησυχία κατά την ανάπτυξη του πρόσθετου.
Πώς να δημιουργήσετε μια σύνοψη ενός βίντεο Ποδοσφαιρικού Αγώνα στο YouTube
Η χρήση μάτων βελτιώνει τη διαχείριση πελατών και βελτιώνει την υποστήριξη πελατών. Το LiveAgent παρέχει webinars για επιχειρήσεις, προσφέροντας πληροφορίες και συμβουλές για τη βελτίωση της υποστήριξης των πελατών.
Λίστα ελέγχου διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Η παρακολούθηση λέξεων-κλειδιών και φράσεων είναι σημαντική για τη βελτίωση της στρατηγικής περιεχομένου και των αποτελεσμάτων στο μάρκετινγκ. Υπάρχουν δωρεάν και επί πληρωμή εργαλεία που παρέχουν δεδομένα για τον όγκο αναζήτησης και τον ανταγωνισμό των λέξεων-κλειδιών. Το SEMrush είναι ένα από αυτά τα εργαλεία που παρέχει παροχή υψηλής ποιότητας δεδομένων, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε την απόδοση των λέξεων-κλειδιών και των φράσεων σας με τον χρόνο. Τέλος, κάθε εβδομάδα πρέπει να κάνετε μια ενδελεχή ανάλυση των βασικών στατιστικών που αφορούν τους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Πολυκαναλική εξυπηρέτηση πελατών
Η αφοσίωση στις απαιτήσεις των πελατών είναι κλειδί για τη διατήρηση τους και την αύξηση των κερδών μιας εταιρείας. Η online διαδικτυακή συνομιλία βελτιώνει την επικοινωνία και εξυπηρέτηση πελατών. Η φροντίδα πελατών με ατομική προσέγγιση και ενσυναίσθηση είναι ακόμη πιο σημαντική για επιτυχή εξυπηρέτηση. Το LiveAgent παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών με πολλές λειτουργίες και δωρεάν εκπαιδευτικά υλικά.