Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

΄Σύστημα IT ticketing

Τι είναι ένα σύστημα IT ticketing;

Το σύστημα IT ticketing είναι τμήμα ενός help desk που διευκολύνει τους πελάτες σας να λάβουν βοήθεια και τους εκπροσώπους σας να δώσουν μια γρήγορη απάντηση. Όταν οι πελάτες μπορούν να σας στείλουν ένα email, να συνομιλήσουν με τους αντιπροσώπους σας μέσω live chat ή να συνδεθούν με την εταιρεία σας μέσω άλλου καναλιού – όλη η επικοινωνία αποθηκεύεται σε tickets. Το σύστημα IT ticketιng διαχειρίζεται όλα τα tickets, επομένως βοηθά το προσωπικό εξυπηρέτησης πελατών σας να παραμένει οργανωμένο και αποτελεσματικό.

΄Σύστημα IT ticketing

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι ένα σύστημα IT ticketing;

Ένα σύστημα IT ticketing είναι ένα σύστημα που επιτρέπει σε οργανισμούς να επιλύουν τα εσωτερικά ζητήματα υποστήριξης IT, με τη διαχείριση και βελτιστοποίηση της διαδικασία επίλυσης προβλημάτων. Οι εκπρόσωποι διαχειρίζονται μεμονωμένα στοιχεία που ονομάζονται tickets, τα οποία σας επιτρέπουν να ενημερωθείτε για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο χρήστης.

 

Πώς λειτουργεί ένα σύστημα IT ticketing;

Το σύστημα IT ticketing λειτουργεί δημιουργώντας ένα ticket που καταγράφει τις αλληλεπιδράσεις υποστήριξης ή εξυπηρέτησης. Ο εκπρόσωπος έχει πρόσβαση στο ticket και έτσι έχει πρόσβαση στην επικοινωνία σε ένα συνεχές νήμα. Με αυτόν τον τρόπο, εάν ένας εκπρόσωπος ή πελάτης θέλει να ανατρέξει σε κάτι που έχει εμφανιστεί νωρίτερα, μπορεί να το κάνει χωρίς κανένα πρόβλημα. Βοηθά επίσης την επιστροφή με εύκολο τρόπο.

 

Πώς φαίνεται το σύστημα IT ticketing στο LiveAgent;

Το σύστημα IT ticketing του LiveAgentίναι διαθέσιμο σε ένα πάνελ όπως και τα άλλα εργαλεία που προσφέρει το LiveAgent. Χάρη σε αυτό, έχετε πρόσβαση σε κοινόχρηστο inbox, τα ερωτήματα ομαδοποιούνται σε tickets, μπορείτε εύκολα να ελέγξετε το ιστορικό επαφών ενός δεδομένου πελάτη καθώς και σε αναφορές που σας επιτρέπουν να αναλύσετε τις μέχρι τώρα δραστηριότητες.

 

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo