Ψάχνετε για τη σωστή  εναλλακτική λύση του Genesys;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική του Genesys στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Κουραστήκατε με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης σας;

Το LiveAgent είναι μια λύση κέντρου εξυπηρέτησης που βασίζεται στον ιστό, έτοιμη να σας βοηθήσει να παρέχετε καλύτερες εμπειρίες στους πελάτες σας. Αναβαθμίστε την εξυπηρέτηση πελατών σας με περισσότερες από 175 λειτουργίες και προσαρμόσιμα εργαλεία κέντρου εξυπηρέτησης, όπως το πιο γρήγορο widget ζωντανής συνομιλίας, ένα αξιόπιστο σύστημα καρτελών, δυνατότητες τηλεφωνικού κέντρου και μια βάση γνώσεων.

Το LiveAgent παρέχει επίσης ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης με Facebook, Twitter, και Instagram για να σας βοηθήσει να παρέχετε καλύτερες εμπειρίες πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Βελτιώστε τη διαχείριση των πελατών σας και βοηθήστε τους πελάτες σας με το LiveAgent από σήμερα. Συνεχίστε να διαβάζετε για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το λογισμικό συνομιλίας μας ή ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών. Δεν υπάρχουν δεσμεύσεις και δεν απαιτούνται στοιχεία πιστωτικής κάρτας.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Genesys εναντίον LiveAgent σε μια ματιά

Δυνατότητες Liveagent
Δοκιμάστε την καλύτερη εναλλακτική υποστήριξη πελατών δωρεάν! Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
Genesys
Καρτέλες
Περιέχει ένα εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταγράφει αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει καρτέλες.
Το Genesys προσφέρει καρτέλες.
Ζωντανή Συνομιλία
Ένα widget συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο που μπορείτε να τοποθετήσετε σε οποιονδήποτε ιστότοπο.
Το LiveAgent προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
Το Genesys προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
Τηλεφωνικό κέντρο
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πραγματοποίηση και λήψη κλήσεων χρησιμοποιώντας την αυτόματη διανομή κλήσεων.
Το LiveAgent προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
Το Genesys προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
Αυτοεξυπηρέτηση
Μια λειτουργία που σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μια πύλη πελατών στην οποία μπορούν να εγγραφούν οι πελάτες σας για να αποκτήσουν πρόσβαση στις προηγούμενες καρτέλες και στο περιεχόμενο της βάσης γνώσεων.
Το LiveAgent προσφέρει πύλη αυτοεξυπηρέτησης.
Το Genesys προσφέρει πύλη αυτοεξυπηρέτησης.
Facebook
Μια ενσωμάτωση στο Facebook που ανακτά όλα τα σχόλια και αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Το Genesys προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Twitter
Μια ενσωμάτωση Twitter που ανακτά όλες τις αναφορές και τα σχόλια και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε tweet απευθείας από το λογισμικό.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
Το Genesys προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
Instagram
Μια ενσωμάτωση στο Instagram που ανακτά όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
Το Genesys δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
Viber
Μια ενσωμάτωση Viber που ανακτά όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν και να μεταδίδουν μηνύματα Viber απευθείας από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
Το Genesys προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
WhatsApp
Οι ενσωματώσεις WhatsApp με κέντρα εξυπηρέτησης βοήθειας επιτρέπουν στους χρήστες να απαντούν σε οποιαδήποτε μηνύματα WhatsApp σε ένα σύστημα καρτελώμ πολλαπλών καναλιών και να τα αντιμετωπίζουν όπως κάθε άλλη καρτέλα υποστήριξης πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο WhatsApp.
Το Genesys προσφέρει ενσωμάτωση στο WhatsApp.
Βάση Γνώσης
Ένα αποθετήριο γνώσεων που περιέχει βασικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων οδηγών αντιμετώπισης προβλημάτων, συχνών ερωτήσεων και άρθρων.
Το LiveAgent προσφέρει βάση γνώσης.
Το Genesys προσφέρει βάση γνώσης.
Φόρουμ Πελατών
Ένας διαδικτυακός πίνακας συζητήσεων για τους πελάτες σας που βρίσκεται ακριβώς στη βάση γνώσεων σας.
Το LiveAgent προσφέρει φόρουμ πελατών.
Το Genesys δεν προσφέρει φόρουμ πελατών.
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασιών που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να εξαλείψετε επαναλαμβανόμενες εργασίες.
Το LiveAgent προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες.
Το Genesys προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες.
API
Ένα σύνολο λειτουργιών που επιτρέπουν σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται.
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες API.
Το Genesys προσφέρει λειτουργίες API.
Διαδραστική φωνητική απόκριση (IVR)
Μια τεχνολογία που επιτρέπει στους εισερχόμενους καλούντες να πλοηγούνται σε ένα τηλεφωνικό σύστημα πριν μιλήσουν με έναν άνθρωπο.
Το LiveAgent προσφέρει δυνατότητες IVR.
Το Genesys προσφέρει δυνατότητες IVR.
Βιντεοκλήσεις
Μια κλήση που περιέχει βίντεο, παρόμοια με κλήσεις Skype, Zoom ή Facetime.
Το LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Το Genesys προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Απεριόριστο Ιστορικό
Οι καρτέλες δεν λήγουν ούτε διαγράφονται-- μπορείτε να τις δείτε ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Το Genesys προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Απεριόριστοι ιστότοποι
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστότοπων.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους.
Το Genesys δεν προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους.
Απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιών συνομιλίας στους ιστότοπούς σας.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Το Genesys προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Απεριόριστες καρτέλες/mail
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό email και καρτελών.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail.
Το Genesys προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail.
Απεριόριστη καταγραφή κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που πραγματοποιείτε ή λαμβάνετε και αναπαράγετε την ηχογράφηση ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
Το Genesys δεν προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
Απεριόριστη υποστήριξη 24/7
Η υποστήριξη πελατών προσφέρεται 24/7 χωρίς περιορισμό του αριθμού των ερωτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
Το Genesys δεν προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
LiveAgent proactive chat invitation

Το πιο γρήγορο λογισμικό συνομιλίας

Θέλετε να στείλετε τα μηνύματά σας πιο γρήγορα και να βοηθήσετε περισσότερους επισκέπτες του ιστότοπου; Αποκτήστε ταχύτερες συνδέσεις με πελάτες χάρη στο πιο γρήγορο widget ζωντανής συνομιλίας στην αγορά που εμφανίζεται στα μόλις 2,5 δευτερόλεπτα.

Το widget συνομιλίας μας διαθέτει προηγμένες λειτουργίες που το καθιστούν τη σωστή λύση συνομιλίας για κάθε επιχείρηση. Επωφεληθείτε από τις προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας ή προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο και βοηθήστε τους πελάτες σας πιο γρήγορα.

Χρησιμοποιήστε την παρακολούθηση επισκεπτών για να παρακολουθείτε πληροφορίες όπως το ιστορικό πελατών, το σημείο αναφοράς ιστότοπου ή τη γεωγραφική τοποθεσία για να διευκολύνετε τη ροή εργασιών.

Ανακαλύψτε την πιο γρήγορη ζωντανή συνομιλία

Ενοποιημένος χώρος εργασίας με το κατάλληλο σύνολο εργαλείων

Η εργασία με πελάτες σε καθημερινή βάση μπορεί να είναι δύσκολη δουλειά χωρίς τα κατάλληλα εργαλεία. Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα από τα καλύτερα και πιο χρήσιμα εργαλεία που υπάρχουν, αλλά τι γίνεται με τους πελάτες που προτιμούν άλλες μορφές επικοινωνίας;

Ο χώρος εργασίας του ενοποιημένου αντιπροσώπου μας διαθέτει αξιόπιστο σύστημα καρτελών που απλοποιεί όλη την επικοινωνία σας σε ένα ενοποιημένο φάκελο εισερχομένων.

Συνδέστε τους λογαριασμούς email σας, Facebook, Twitter, Instagram, Viber, WhatsApp, δημιουργήστε ένα τηλεφωνικό κέντρο με επιλογές συνομιλίας μέσω βίντεο και δημιουργήστε μια βάση γνώσεων γεμάτη με χρήσιμο περιεχόμενο για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις δυνατότητες συμμετοχής πολλών καναλιών που προσφέρει το LiveAgent.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Κάθε εργαλείο που χρειάζεσαι κάτω από μία στέγη

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
LiveAgent CRM integrations

Οι εξαιρετικές δυνατότητες δεν χρειάζεται να είναι ακριβές

Βελτιώστε την τμηματοποίηση πελατών με ετικέτες, σημειώσεις και ομάδες επαφών βελτιώνοντας παράλληλα την παραγωγικότητα και την αφοσίωση των αντιπροσώπων με βραβεία, σήματα και λειτουργίες gamification.

Στείλτε μαζικά email, δημιουργήστε πρότυπα email ή ενσωματώστε πολλές άλλες εφαρμογές που χρησιμοποιείτε καθημερινά για να ικανοποιήσετε τη βάση πελατών σας. Λάβετε υπόψη το μέγεθος της εταιρείας σας και επιλέξτε το σωστό πρόγραμμα σε προσιτή τιμή. Δεν χρειάζεται να χρεοκοπήσετε για να μετατρέψετε τους επισκέπτες σε ευχαριστημένους πελάτες.

Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης μπορεί να είναι προσιτό και το LiveAgent το αποδεικνύει αυτό. Προχωρήστε και δείτε την τιμολόγηση. Επιλέξτε αν θέλετε το LiveAgent να είναι λογισμικό βάσης γνώσεων με μια λειτουργία συνομιλίας, το απόλυτο τηλεφωνικό κέντρο ή ένα απλό σύστημα καρτελών για υποστήριξη πελατών μέσω email.

Ακολουθήστε το παράδειγμα άλλων εταιρειών που επέλεξαν το LiveAgent

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

black Slido logo

Είστε έτοιμοι να το δοκιμάσετε;

Γνωρίστε το LiveAgent και δείτε αν είναι το κατάλληλο για την επιχείρησή σας. Δοκιμάστε τη ζωντανή συνομιλία, τις καρτέλες, τη βάση γνώσεων και άλλες δυνατότητές μας εντελώς δωρεάν. Κάντε κλικ στο κουμπί παρακάτω για να ξεκινήσετε τη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών.

Δεν απαιτούνται πληροφορίες πιστωτικής κάρτας και δεν υπάρχουν δεσμεύσεις.
Σας το υποσχόμαστε!

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Συγκρίνετέ μας με άλλους

    Σχετικά Άρθρα μεΕναλλακτική λύση του Genesys
    LiveAgent προσφέρει τηλεφωνικό κέντρο και εξοπλισμό επικοινωνίας. Παρέχει εξυπηρέτηση πελατών με προσαρμοσμένα widget σε πολλές γλώσσες, ενώ η ενσωμάτωσή του με το Microsoft Teams δίνει επιπλέον ευελιξία.

    Αξιολόγηση Τηλεφώνου Yealink MP50

    LiveAgent προσφέρει τηλεφωνικό κέντρο και εξοπλισμό επικοινωνίας. Παρέχει εξυπηρέτηση πελατών με προσαρμοσμένα widget σε πολλές γλώσσες, ενώ η ενσωμάτωσή του με το Microsoft Teams δίνει επιπλέον ευελιξία.

    Reviews - %25ms Reviews Categories%25 - Antistrofi Anazitisi Tilefonou

    Αντίστροφη αναζήτηση τηλεφώνου

    Η αντίστροφη αναζήτηση αριθμών τηλεφώνου προσφέρει πολλαπλές λειτουργίες. Αξιολογείται με βάση την ακρίβεια, το κόστος και την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Η χρήση της εξαρτάται από τις ανάγκες και τα οφέλη του χρήστη.

    Τα εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών μπορούν να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να υποστηρίξετε τους πελάτες σας. Οι εταιρείες βασίζονται σε αρκετά από αυτά, μάθετε γιατί.

    Εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών

    Το LiveAgent παρέχει οικονομική λ

    Ένα δωρεάν πρόγραμμα συνομιλίας είναι ένα λογισμικό που βρίσκεται σε έναν υπολογιστή. Χρησιμοποιείται για το χειρισμό άμεσων μηνυμάτων. Είναι εντελώς δωρεάν για κάθε χρήστη. Κάντε κλικ για περισσότερα.

    Δωρεάν πρόγραμμα συνομιλίας

    The given text promotes a customer service software called LiveAgent which offers various features such as VoIP telephony, self-service software, inbound call center management, complaint management system, customer portal software, email management system, and more. They offer a free trial and customer support through their portal and have won awards and certifications. The text also includes links to related resources like their blog, academy, and partner program.

    Η φιλοσοφία εξυπηρέτησης πελατών είναι μια στρατηγική που έχει σχεδιαστεί για να ακολουθείται από τους αντιπροσώπους που παρέχουν την εξυπηρέτηση πελατών.

    Φιλοσοφία εξυπηρέτησης πελατών

    Η εφαρμογή μιας σχολής εξυπηρέτησης πελατών συμβάλλει στην αφοσίωση πελατών και ενισχύει τη φωνή της εταιρείας. Η αποστολή, το όραμα και οι αξίες της εταιρείας είναι καθοριστικά. Παρέχοντας επιλογές αυτοβοήθειας, όπως άρθρα Γνωσιακών βάσεων ή Συχνές ερωτήσεις, οι πελάτες βρίσκουν εύκολα απαντήσεις και δημιουργούνται λιγότερες ερωτήσεις για τους αντιπροσώπους.

    Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

    Start Free Trial x