Με την εγγραφή μου, αποδέχομαι Όροι και Προϋποθέσεις και Πολιτική Απορρήτου.
Δυνατότητες | Liveagent
Δοκιμάστε την καλύτερη εναλλακτική υποστήριξης πελατών! Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα. | OTRS |
---|---|---|
Σύστημα έκδοσης εισιτηρίων
Περιέχει ένα εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταλογογραφεί αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών. | Το LiveAgent προσφέρει σύστημα έκδοσης εισιτηρίων. | Το OTRS προσφέρει σύστημα έκδοσης εισιτηρίων. |
Ζωντανή Συνομιλία
Ένα widget συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο που μπορείτε να τοποθετήσετε σε οποιονδήποτε ιστότοπο. | Το LiveAgent προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία. | Το OTRS προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία. |
Τηλεφωνικό Κέντρο
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πραγματοποίηση και λήψη κλήσεων χρησιμοποιώντας αυτόματη διανομή κλήσεων. | Το LiveAgent προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο. | Το OTRS δεν προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο. |
Αυτοεξυπηρέτηση
Μια δυνατότητα που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε ένα portal πελατών, στο οποίο μπορούν να εγγραφούν οι πελάτες σας, ώστε να αποκτήσουν πρόσβαση σε προηγούμενα εισιτήρια και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης. | Το LiveAgent προσφέρει portal αυτοεξυπηρέτησης. | Το OTRS προσφέρει portal αυτοεξυπηρέτησης. |
Facebook
Μια ενσωμάτωση του Facebook που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τις μετατρέπει σε εισιτήρια. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από το λογισμικό help desk. | Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση του Facebook. | OTRS προσφέρει ενσωμάτωση του Facebook. |
Twitter
Μια ενσωμάτωση του Twitter που συγκεντρώνει όλες τις αναφορές και τα σχόλια και τα μετατρέπει σε εισιτήρια. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε Tweets απευθείας από το λογισμικό. | Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση του Twitter. | Το OTRS προσφέρει ενσωμάτωση τουTwitter. |
Instagram
Μια ενσωμάτωση του Instagram που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε εισιτήρια. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από το λογισμικό help desk. | Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση του Instagram. | Το OTRS δεν προσφέρει ενσωμάτωση του Instagram. |
Viber
Μια ενσωμάτωση του Viber που συγκεντρώνει όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε εισιτήρια. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν και να στέλνουν μηνύματα Viber απευθείας από το λογισμικό help desk για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. | Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση του Viber. | Το OTRS δεν προσφέρει ενσωμάτωση του Viber. |
Γνωσιακή Βάση
Μια αποθήκη γνώσεων που περιέχει βασικές πληροφορίες, όπως οδηγούς αντιμετώπισης προβλημάτων, συχνές ερωτήσεις και άρθρα με οδηγίες. | Το LiveAgent προσφέρει γνωσιακή βάση. | Το OTRS προσφέρει γνωσιακή βάση. |
Φόρουμ Πελατών
Ένας διαδικτυακός πίνακας συζητήσεων για τους πελάτες σας που βρίσκεται απευθείας στη γνωσιακή σας βάση. | Το LiveAgent προσφέρει φόρουμ πελατών. | Το OTRS δεν προσφέρει φόρουμ πελατών. |
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασίας που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να εξαλείψετε επαναλαμβανόμενες εργασίες. | Το LiveAgent προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες. | Το OTRS προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες. |
API
Ένα σύνολο λειτουργιών που επιτρέπουν σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται. | Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες API. | Το OTRS προσφέρει λειτουργίες API. |
Διαδραστική Φωνητική Απόκριση (IVR)
Μια τεχνολογία που επιτρέπει στους καλούντες να πλοηγούνται σε ένα τηλεφωνικό σύστημα προτού μιλήσουν με κάποιον άνθρωπο τηλεφωνητή. | Το LiveAgent προσφέρει δυνατότητες IVR. | Το OTRS δεν προσφέρει δυνατότητες IVR. |
Βιντεοκλήσεις
Μια κλήση που περιέχει βίντεο, παρόμοια με κλήσεις Skype, Zoom ή Facetime. | Το LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις. | Το OTRS δεν προσφέρει βιντεοκλήσεις. |
Απεριόριστο Ιστορικό
Τα εισιτήρια δεν λήγουν ή διαγράφονται - μπορείτε να τα δείτε ανά πάσα στιγμή. | Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό. | Το OTRS δεν προσφέρει απεριόριστο ιστορικό. |
Απεριόριστοι Ιστότοποι
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστότοπων. | Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους. | Το OTRS δεν προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους. |
Απεριόριστα Κουμπιά Συνομιλίας
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιών συνομιλίας στους ιστότοπούς σας. | Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας. | Το OTRS δεν προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας. |
Απεριόριστα Εισιτήρια/Mail
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό email και εισιτηρίων. | Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα εισιτήρια/mail. | Το OTRS δεν προσφέρει απεριόριστα εισιτήρια/mail. |
Απεριόριστη Εγγραφή Κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που πραγματοποιήσατε ή δεχτήκατε και αναπαραγάγετε την εγγραφή ανά πάσα στιγμή. | Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη εγγραφή κλήσεων. | Το OTRS δεν προσφέρει απεριόριστη εγγραφή κλήσεων. |
Απεριόριστη 24/7 Υποστήριξη
Η υποστήριξη πελατών προσφέρεται όλο το 24ωρο 7 ημέρες την εβδομάδα χωρίς περιορισμό στον αριθμό των ερωτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε. | Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη 24/7 υποστήριξη. | Το OTRS προσφέρει απεριόριστη 24/7 υποστήριξη. |
Η διαχείριση εισιτηρίων είναι το βασικό εργαλείο στη ροή εργασιών που μπορεί να διαχειριστεί όλα τα εισερχόμενα email, τη ζωντανή συνομιλία, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την επικοινωνία σας στο τηλεφωνικό σας κέντρο σε ένα μόνο κέντρο εισερχομένων. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε ένα portal πελατών για να συγκεντρώσετε γνώσεις της εταιρείας σε άρθρα γνωσιακής βάσης από μία μόνο πλατφόρμα.
Εξοικονομήστε χρόνο στην ομάδα σας και δημιουργήστε ισχυρές εταιρικές διαδικασίες με διαισθητική ροή εργασιών. Εκτός από το σύστημα αίτησης εισιτηρίων, το LiveAgent προσφέρει αρκετές ψηφιακές ροές εργασιών όπως ετικέτες, φιλτράρισμα, παιχνιδοποίηση & τίτλους, παρακολούθηση δικτύου και άλλες δυνατότητες που κάνουν μια επιχείρηση επιτυχημένη.
Μια ποικιλία εναλλακτικών κάνουν μια υπέροχη δουλειά με το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών που προσφέρουν, παρόλα αυτά δεν μπορούν να σας δώσουν ένα widget συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο. Το LiveAgent διαθέτει το πιο γρήγορο εκεί έξω, με ταχύτητα προβολής συνομιλίας στα 2.5 δευτερόλεπτα.
Οι αξιολογήσεις ικανοποίησης πελατών και η διαχείριση εξυπηρέτησης πελατών μπορούν εύκολα να βελτιωθούν τοποθετώντας ένα απλό κουμπί συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο στον ιστότοπό σας. Οι πελάτες που θα περιηγηθούν στον ιστότοπό σας μπορούν απλά να κάνουν κλικ σε αυτό και να συνομιλήσουν με τους υπαλλήλους σας οποιαδήποτε χρονική στιγμή.
Σε συνδυασμό με χαρακτηριστικά όπως η καταγραφή χρόνου, η προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο, το gamification και άλλα χαρακτηριστικά συνεισφοράς στους εργαζομένους το LiveAgent θα σας βοηθήσει με βεβαιότητα να κάνετε τα πάντα από ένα λογισμικό διαχείρισης εξυπηρέτησης πελατών.
Το LiveAgent συνδυάζει την εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, την έκδοση εισιτηρίων και την αυτοματοποίηση που μας επιτρέπει να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.
Peter Komornik, CEO
Roman Bosch
Partly
Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.
Christine Preusler
HostingAdvice
Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.
Karl Dieterich
Covomo
Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.
Hendrik Henze
Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO
Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.
Viviane Carter
CSI Products
Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...
Christian Lange
Lucky-Bike
Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.
Jens Malmqvist
Projure
Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.
Catana Alexandru
Websignal
Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...
Sissy Böttcher
Study Portals
Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.
Peter Koning
TypoAssassin
Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.
Aranzazu F
Factorchic
Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...
Martin Drugaj
Atomer
Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.
Ivan Golubović
AVMarket
Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.
Rustem Gimaev
Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών
Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...
Randy Bryan
tekRESCUE
Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...
Alexandra Danišová
Nay
Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.
Samuel Smahel
m:zone
Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.
David Chandler
Volterman
Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.
Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!
Υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Η υποστήριξη μέσω κοινωνικής δικτύωσης είναι σημαντική για την επικοινωνία με συνήθεια πελατών. Η χρήση LiveAgent παρέχει γρήγορη υποστήριξη σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα.
Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας σήμερα
The article discusses various software options for managing customer calls and complaints, including VoIP systems, customer service software, and email management software. The LiveAgent platform is mentioned as a popular choice, and the article includes sales contacts and options for demos and newsletters. The article also includes legal and privacy policies for Quality Unit, LLC, which owns the LiveAgent platform.
The TEXT discusses online seminars, computer typing tests, and software for customer service, incoming call centers, complaints management, and email management. It also provides sales contact information for LiveAgent and encourages readers to sign up for the newsletter to receive updates and discounts.
Η επωνυμία της εταιρείας και η εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να αποτελέσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η LiveAgent παρέχει λογισμικά εξυπηρέτησης πελατών και άλλες υπηρεσίες υποστήριξης, δίνοντας δωρεάν δοκιμαστική έκδοση. Η εκπαίδευση των αντιπροσώπων στην εξυπηρέτηση πελατών είναι απαραίτητη και τα σεμινάρια εξαιρετικά χρήσιμα. Η ζωντανή υποστήριξη βελτιώνει την εμπειρία των πελατών και είναι απαραίτητη για την επιτυχία των επιχειρηματικών σχεδίων.
Εκτιμούμε την πρόσφατη εγγραφή σας στο LiveAgent.
Θα σταλεί ένα μήνυμα στη διεύθυνση email σας που θα περιέχει τα στοιχεία σύνδεσης, αμέσως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες