Αναζητάτε μια εναλλακτική για το OTRS;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική του OTRS στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς τέλος εγκατάστασης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δενα απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Χρησιμοποιήθηκε από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Κουραστήκατε με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης σας;

Αν αναζητάτε μια εναλλακτική του OTRS, δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα. Το LiveAgent είναι ένα λογισμικό υποστήριξης πελατών με έξυπνη υπηρεσία διαχείρισης και αρκετές δυνατότητες συνεργασίας, κατάλληλες για διαχείριση υπηρεσιών επιχείρησης και υποστήριξη πελατών. Κάντε την καλύτερη δουλειά κατά τη διάρκεια του ωραρίου εργασίας της επιχείρησης και παρέχετε εξαιρετικές υπηρεσίες για πελάτες και ομάδες εξυπηρέτησης με μια ευέλικτη λύση. Διαχείριση εισιτηρίων, παρακολούθηση χρόνου, ιστορικό εισιτηρίων, συνομιλία σε πραγματικό χρόνο σε φορητές συσκευές και πολλά περισσότερα σημαντικά επιχειρησιακά εργαλεία μπορούν να γίνουν δικά σας σε μια προσιτή τιμή. Συνεχίστε την ανάγνωση για να ανακαλύψετε τις δυνατότητες διαχείρισης εργασιών και άλλα βασικά χαρακτηριστικά του LiveAgent. Ή δοκιμάστε το με τη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Το OTRS εναντίον του LiveAgent σε μια ματιά

Δυνατότητες Liveagent
Δοκιμάστε την καλύτερη εναλλακτική υποστήριξης πελατών! Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
OTRS
Σύστημα έκδοσης εισιτηρίων
Περιέχει ένα εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταλογογραφεί αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει σύστημα έκδοσης εισιτηρίων.
Το OTRS προσφέρει σύστημα έκδοσης εισιτηρίων.
Ζωντανή Συνομιλία
Ένα widget συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο που μπορείτε να τοποθετήσετε σε οποιονδήποτε ιστότοπο.
Το LiveAgent προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
Το OTRS προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
Τηλεφωνικό Κέντρο
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πραγματοποίηση και λήψη κλήσεων χρησιμοποιώντας αυτόματη διανομή κλήσεων.
Το LiveAgent προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
Το OTRS δεν προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
Αυτοεξυπηρέτηση
Μια δυνατότητα που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε ένα portal πελατών, στο οποίο μπορούν να εγγραφούν οι πελάτες σας, ώστε να αποκτήσουν πρόσβαση σε προηγούμενα εισιτήρια και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης.
Το LiveAgent προσφέρει portal αυτοεξυπηρέτησης.
Το OTRS προσφέρει portal αυτοεξυπηρέτησης.
Facebook
Μια ενσωμάτωση του Facebook που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τις μετατρέπει σε εισιτήρια. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από το λογισμικό help desk.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση του Facebook.
OTRS προσφέρει ενσωμάτωση του Facebook.
Twitter
Μια ενσωμάτωση του Twitter που συγκεντρώνει όλες τις αναφορές και τα σχόλια και τα μετατρέπει σε εισιτήρια. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε Tweets απευθείας από το λογισμικό.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση του Twitter.
Το OTRS προσφέρει ενσωμάτωση τουTwitter.
Instagram
Μια ενσωμάτωση του Instagram που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε εισιτήρια. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από το λογισμικό help desk.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση του Instagram.
Το OTRS δεν προσφέρει ενσωμάτωση του Instagram.
Viber
Μια ενσωμάτωση του Viber που συγκεντρώνει όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε εισιτήρια. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν και να στέλνουν μηνύματα Viber απευθείας από το λογισμικό help desk για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση του Viber.
Το OTRS δεν προσφέρει ενσωμάτωση του Viber.
Γνωσιακή Βάση
Μια αποθήκη γνώσεων που περιέχει βασικές πληροφορίες, όπως οδηγούς αντιμετώπισης προβλημάτων, συχνές ερωτήσεις και άρθρα με οδηγίες.
Το LiveAgent προσφέρει γνωσιακή βάση.
Το OTRS προσφέρει γνωσιακή βάση.
Φόρουμ Πελατών
Ένας διαδικτυακός πίνακας συζητήσεων για τους πελάτες σας που βρίσκεται απευθείας στη γνωσιακή σας βάση.
Το LiveAgent προσφέρει φόρουμ πελατών.
Το OTRS δεν προσφέρει φόρουμ πελατών.
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασίας που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να εξαλείψετε επαναλαμβανόμενες εργασίες.
Το LiveAgent προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες.
Το OTRS προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες.
API
Ένα σύνολο λειτουργιών που επιτρέπουν σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται.
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες API.
Το OTRS προσφέρει λειτουργίες API.
Διαδραστική Φωνητική Απόκριση (IVR)
Μια τεχνολογία που επιτρέπει στους καλούντες να πλοηγούνται σε ένα τηλεφωνικό σύστημα προτού μιλήσουν με κάποιον άνθρωπο τηλεφωνητή.
Το LiveAgent προσφέρει δυνατότητες IVR.
Το OTRS δεν προσφέρει δυνατότητες IVR.
Βιντεοκλήσεις
Μια κλήση που περιέχει βίντεο, παρόμοια με κλήσεις Skype, Zoom ή Facetime.
Το LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Το OTRS δεν προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Απεριόριστο Ιστορικό
Τα εισιτήρια δεν λήγουν ή διαγράφονται - μπορείτε να τα δείτε ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Το OTRS δεν προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Απεριόριστοι Ιστότοποι
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστότοπων.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους.
Το OTRS δεν προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους.
Απεριόριστα Κουμπιά Συνομιλίας
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιών συνομιλίας στους ιστότοπούς σας.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Το OTRS δεν προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Απεριόριστα Εισιτήρια/Mail
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό email και εισιτηρίων.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα εισιτήρια/mail.
Το OTRS δεν προσφέρει απεριόριστα εισιτήρια/mail.
Απεριόριστη Εγγραφή Κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που πραγματοποιήσατε ή δεχτήκατε και αναπαραγάγετε την εγγραφή ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη εγγραφή κλήσεων.
Το OTRS δεν προσφέρει απεριόριστη εγγραφή κλήσεων.
Απεριόριστη 24/7 Υποστήριξη
Η υποστήριξη πελατών προσφέρεται όλο το 24ωρο 7 ημέρες την εβδομάδα χωρίς περιορισμό στον αριθμό των ερωτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη 24/7 υποστήριξη.
Το OTRS προσφέρει απεριόριστη 24/7 υποστήριξη.
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Μία ενιαία πλατφόρμα για διαισθητική διαχείριση εργασιών και εξυπηρέτηση πελατών

Το LiveAgent κάνει το καλύτερο δυνατόν για να ικανοποιήσει τις επιχειρηματικές απαιτήσεις σας με έναν πλούτο χαρακτηριστικών. Αυτά περιλαμβάνουν διαχείριση υπαλλήλων, χρόνου & παρακολούθησης καθώς και άλλα διευθυντικά καθήκοντα, ενώ παρέχει τα καλύτερα εργαλεία για εξυπηρέτηση πελατών.

Ολοκληρώστε τη δουλειά από ένα κουτί εισερχόμενων

Η διαχείριση εισιτηρίων είναι το βασικό εργαλείο στη ροή εργασιών που μπορεί να διαχειριστεί όλα τα εισερχόμενα email, τη ζωντανή συνομιλία, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την επικοινωνία σας στο τηλεφωνικό σας κέντρο σε ένα μόνο κέντρο εισερχομένων. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε ένα portal πελατών για να συγκεντρώσετε γνώσεις της εταιρείας σε άρθρα γνωσιακής βάσης από μία μόνο πλατφόρμα.

Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent
Time report in Help desk software - LiveAgent

Ευκολότερη ροή εργασιών που σας βοηθά να εξοικονομήσετε πολύτιμο χρόνο

Εξοικονομήστε χρόνο στην ομάδα σας και δημιουργήστε ισχυρές εταιρικές διαδικασίες με διαισθητική ροή εργασιών. Εκτός από το σύστημα αίτησης εισιτηρίων, το LiveAgent προσφέρει αρκετές ψηφιακές ροές εργασιών όπως ετικέτες, φιλτράρισμα, παιχνιδοποίηση & τίτλους, παρακολούθηση δικτύου και άλλες δυνατότητες που κάνουν μια επιχείρηση επιτυχημένη.

Λύση υποστήριξης πελατών με στρατηγική διαχείρισης εισιτηρίων omnichannel

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Δημιουργήστε μια προσωπική σύνδεση μέσω της συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο

Μια ποικιλία εναλλακτικών κάνουν μια υπέροχη δουλειά με το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών που προσφέρουν, παρόλα αυτά δεν μπορούν να σας δώσουν ένα widget συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο. Το LiveAgent διαθέτει το πιο γρήγορο εκεί έξω, με ταχύτητα προβολής συνομιλίας στα 2.5 δευτερόλεπτα.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent
Live chat connections

Ετοιμαστείτε για χαρούμενους πελάτες

Οι αξιολογήσεις ικανοποίησης πελατών και η διαχείριση εξυπηρέτησης πελατών μπορούν εύκολα να βελτιωθούν τοποθετώντας ένα απλό κουμπί συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο στον ιστότοπό σας. Οι πελάτες που θα περιηγηθούν στον ιστότοπό σας μπορούν απλά να κάνουν κλικ σε αυτό και να συνομιλήσουν με τους υπαλλήλους σας οποιαδήποτε χρονική στιγμή.

Κάντε τη δουλειά σας διασκέδαση με τις κατάλληλες δυνατότητες

Σε συνδυασμό με χαρακτηριστικά όπως η καταγραφή χρόνου, η προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο, το gamification και άλλα χαρακτηριστικά συνεισφοράς στους εργαζομένους το LiveAgent θα σας βοηθήσει με βεβαιότητα να κάνετε τα πάντα από ένα λογισμικό διαχείρισης εξυπηρέτησης πελατών.

Agent ranking feature in Help desk software - LiveAgent

Ζωντανή συνομιλία για εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Χαρακτηριστικά και ενσωματώσεις για αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών

Επωφεληθείτε από σημαντικά επιχειρηματικά εργαλεία και κάντε περισσότερα πράγματα κατά τη διάρκεια του ωραρίου εργασίας σας. Κάθε εργαλείο στο LiveAgent συνοδεύεται από αποτελεσματικές δυνατότητες συνεργασίας που λειτουργούν σε μια ποικιλία από πλατφόρμες και κάνουν τις επιτυχημένες εταιρείες να αυξήσουν τα ποσοστά ικανοποίησης των χρηστών τους.

Εξαιρετική διαχείριση ροής εργασιών

Αναφορά υπηρεσιών, προγραμματισμός εργαζομένων, παρακολούθηση δικτύου και άλλα διευθυντικά καθήκοντα μπορούν να γίνουν εύκολα διαχειρίσιμα από το φιλικό περιβάλλον χρήστη μέσω διαισθητικών ροών εργασιών. Αυτές οι ψηφιακές ροές εργασιών μπορούν να διαχειριστούν κάθε αίτημα πελατών μέχρι και τη διαχείριση ενός ενσωματωμένου portal αυτοεξυπηρέτησης.
Agents in Help desk software - LiveAgent
Website visitor tracking feature in Help desk software - LiveAgent

Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε οποιαδήποτε στιγμή

Επιπλέον, ενδιαφερόμαστε να συνεχίσουμε να διατηρούμε τους χρήστες μας χαρούμενους. Γι’ αυτό μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας 24/7 για οποιοδήποτε αίτημα δεν μπορείτε να διαχειριστείτε και θα κάνουμε ό,τι καλύτερο για να σας βοηθήσουμε, όποια στιγμή μας χρειάζεστε.

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Οι χαρούμενοι χρήστες διαχειρίζονται τα αιτήματα των πελατών με το LiveAgent 

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει την εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, την έκδοση εισιτηρίων και την αυτοματοποίηση που μας επιτρέπει να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

black Slido logo

Είστε έτοιμοι να το δοκιμάσετε δωρεάν;

Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών σήμερα ή ρίξτε μια ματιά στα πλάνα τιμών μας για να δείτε πιο είναι το πιο κατάλληλο για τις υπηρεσίες της επιχείρησής σας. Μη διστάσετε να ελέγξετε επιπλέον πηγές, καθώς και τη χρηστικότητα του LiveAgent ως έξυπνου λογισμικού διαχείρισης υπηρεσιών. Εκπληρώσαμε τις επιχειρησιακές σας απαιτήσεις; Κάντε κλικ στο κουμπί από κάτω και ξεκινήστε να χρησιμοποιείτε το LiveAgent σήμερα.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Συγκρίνετέ μας με άλλους

    Σχετικά Άρθρα μεΕναλλακτική του OTRS
    Η εταιρεία προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων και υπηρεσιών που απευθύνονται σε διάφορες αγορές και καταναλωτές. Η διαφήμιση των προϊόντων της γίνεται μέσω διάφορων καναλιών, όπως τηλεόραση, διαδίκτυο και κοινωνικά μέσα.

--END OF TEXT

    Τηλεφωνικό κέντρο

    Η εταιρεία προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων και υπηρεσιών που απευθύνονται σε διάφορες αγορές και καταναλωτές. Η διαφήμιση των προϊόντων της γίνεται μέσω διάφορων καναλιών, όπως τηλεόραση, διαδίκτυο και κοινωνικά μέσα. --END OF TEXT

    Το LiveAgent παρέχει λειτουργίες για βελτιστοποίηση της επιχείρησής σας, συμπεριλαμβανομένης της αυτοματοποίησης εργασιών και της ανάλυσης απόδοσης.

    Ανακαλύψτε το LiveAgent

    Το LiveAgent παρέχει λειτουργίες για βελτιστοποίηση της επιχείρησής σας, συμπεριλαμβανομένης της αυτοματοποίησης εργασιών και της ανάλυσης απόδοσης.

    Η εταιρεία προσπαθεί να αναβαθμίσει την εικόνα της με νέα διαφημιστική καμπάνια και προϊόντα υψηλής ποιότητας. Ο στόχος είναι η αύξηση των πωλήσεων και η επέκταση στην αγορά. --END OF TEXT

    Καρτέλες

    Η εταιρεία προσπαθεί να αναβαθμίσει την εικόνα της με νέα διαφημιστική καμπάνια και προϊόντα υψηλής ποιότητας. Ο στόχος είναι η αύξηση των πωλήσεων και η επέκταση στην αγορά. --END OF TEXT

    Η εταιρεία παρουσιάζει το νέο της προϊόν σε μια επιτυχημένη εκδήλωση, προσελκύοντας το ενδιαφέρον του κοινού και διαφόρων μέσων ενημέρωσης. Η ανταπόκριση είναι θετική, ενισχύοντας τη φήμη της εταιρείας και αυξάνοντας τις πωλήσεις. 
--END OF TEXT

    Γνωσιακή βάση

    Η εταιρεία παρουσιάζει το νέο της προϊόν σε μια επιτυχημένη εκδήλωση, προσελκύοντας το ενδιαφέρον του κοινού και διαφόρων μέσων ενημέρωσης. Η ανταπόκριση είναι θετική, ενισχύοντας τη φήμη της εταιρείας και αυξάνοντας τις πωλήσεις. --END OF TEXT

    To LiveAgent χρησιμοποιείται σε πολλά τμήματα του κλάδου. Η λογιστική και η νομική είναι ένα από αυτά. Δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα και δείτε τα οφέλη.

    Λογισμικό Helpdesk για τη βιομηχανία Λογιστικής & Νομικών

    LiveAgent software can help the accounting and legal industries to expedite and become more efficient in customer service requests. The software allows for better understanding and management of customer interactions, resulting in better customer service and experience. The use of LiveAgent can save time and increase revenue for these industries.

    Ο χρόνος ομιλίας είναι μια πολύτιμη μέτρηση τηλεφωνικού κέντρου που συμβάλλει στην επίτευξη υψηλών επιπέδων ικανοποίησης πελατών.

    Χρόνος ομιλίας

    Οι ψηφιακές τεχνολογίες είναι σημαντικές για τη βελτίωση των λειτουργιών και την προσαρμογή στις αλλαγές της αγοράς. Η ική γνωσιακή βάση είναι πολύτιμος πόρος για τα τηλεφωνικά κέντρα, ενώ η χρήση επανάκλησης εξυπηρέτησης πελατών και μοντέλα δέσμευσης πελατών βοηθούν στη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες. Ο όγκος κλήσεων σε κέντρα εξυπηρέτησης μπορεί να βελτιστοποιηθεί με ολοκληρωμένο λογισμικό παρακολούθησης. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση των λειτουργιών και την προσαρμογή στις αλλαγές της αγοράς.

    Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

    Start Free Trial x