Αναζητάτε μια εναλλακτική για το Kustomer;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική του Kustomer στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακυρώστε ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Κουραστήκατε με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης σας;

Αναζητάτε μία εναλλακτική της πλατφόρμας εξυπηρέτησης πελατών Kustomer; Μεταφερθείτε στο LiveAgent και προσφέρετε εξυπηρέτηση πελατών παγκόσμιας κλάσης από την πολυκάναλη πλατφόρμα μας. Προσθέστε μία ανθρώπινη πινελιά στην διάδραση με τους πελάτες σας και ενισχύστε την αφοσίωσή τους ενώ παράλληλα κάνετε οικονομία με ένα από τα πιο προσιτά πακέτα μας.
 
Δημιουργήστε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πελάτη με τα κατάλληλα εργαλεία να υποστηρίζουν την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών σας. Βελτιώστε την παραγωγικότητα των εκπροσώπων σας με το πολυκάναλο σύστημα ticketing.
 
Διαβάστε παρακάτω για να ανακαλύψετε περισσότερα για το LiveAgent ή δοκιμάστε το σήμερα με τη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών που παρέχουμε..
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Kustomer και LiveAgent με μία ματιά

Χαρακτηριστικά Liveagent
Δοκιμάστε την καλύτερη εναλλακτική για υποστήριξη πελατών δωρεάν! Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
Kustomer
Ticketing
Περιλαμβάνει εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταλογραφεί αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει ticketing.
Το Kustomer δεν προσφέρει ticketing.
Live Chat
Ένα widget chat σε πραγματικό χρόνο που μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιονδήποτε ιστότοπο.
Το LiveAgent προσφέρει Live Chat στο πακέτο Ticket+Chat με $29/εκπρόσωπο/μήνα.
Το Kustomer προσφέρει Live Chat στο πακέτο με $89/εκπρόσωπο/μήνα.
Τηλεφωνικό Κέντρο
Τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διενέργεια και λήψη κλήσεων με αυτόματη κατανομή κλήσεων.
Το LiveAgent προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
Το Kustomer δεν προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
Αυτοεξυπηρέτηση
Μία λειτουργία που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε πύλη πελατών στην οποία οι πελάτες σας μπορούν να εγγραφούν για να έχουν πρόσβαση στα παλιότερα ticket τους και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης.
Το LiveAgent προσφέρει προσφέρει πύλη αυτοεξυπηρέτησης στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
Το Kustomer προσφέρει προσφέρει πύλη αυτοεξυπηρέτησης στο πακέτο με $89/εκπρόσωπο/μήνα.
Facebook
Ενσωμάτωση του Facebook που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook στο πακέτο Ticket με επιπλέον $39/μήνα/λογαριασμό ή στο πακέτο All-inclusive χωίς επιπλέον χρέωση.
Το Kustomer προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook στο πακέτο με $89/εκπρόσωπο/μήνα.
Twitter
Ενσωμάτωση του Twitter που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter στο πακέτο Ticket με επιπλέον χρήωση $39/μήνα/λογαριασμό ή στο πακέτο All-inclusive χωρίς επιπλέον κόστος.
Το Kustomer προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter στο πακέτο με $89/εκπρόσωπο/μήνα.
Instagram
Ενσωμάτωση στο Instagram που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram στο πακέτο Ticket με επιπλέον χρέωση $39/μήνα/λογαριασμό στο πακέτο All-inclusive χωρίς επιπλέον κόστος.
Το Kustomer προσφέρει an Instagram integration in plan for $89/εκπρόσωπο/μήνα.
Viber
Ενσωμάτωση στο Viber που συγκεντρώνει όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν και να αποστέλλουν μηνύματα μέσω Viber άμεσα από το λογισμιμκό help desk κοινωνικών δικτύων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
Το Kustomer δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
Γνωσιακή Βάση
Πηγή γνώσεων που περιέχει σημαντικές πληροφορίες, όπως οδηγούς επίλυσης προβλημάτων, Συχνές Ερωτήσεις, και εκπαιδευτικά άρθρα.
Το LiveAgent προσφέρει γνωσιακή βάση στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
Το Kustomer προσφέρει γνωσιακή βάση στο πακέτο με $89/εκπρόσωπο/μήνα.
Forum Πελατών
Διαδικτυακός πίνακας συζήτησης για τους πελάτες που βρίσκεται εντός της γνωσιακής βάσης
Το LiveAgent προσφέρει forum πελατών.
Το Kustomer δεν προσφέρει forum πελατών.
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασίας που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να αποφύγετε της επαναλαμβανόμενες εργασίες.
Το LiveAgent προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες στο πακετό Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
Το Kustomer προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες στο πακέτο με $89/εκπρόσωπο/μήνα.
API
Σύνολο λειτουργιών που επιτρέπουν σε διάφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται.
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες API στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
Το Kustomer προσφέρει λειτουργίες API στο πακέτο με $139/month.
Διαδραστική Φωνητική Απόκριση (IVR)
Τεχνολογία που επιτρέπει στους καλούντες να πλοηγούνται τηλεφωνικά μέσω συστήματος προτού μιλήσουν με εκπρόσωπο.
Το LiveAgent προσφέρει δυνατότητες IVR.
Το Kustomer δεν προσφέρει δυνατότητες IVR.
Βιντεοκλήσεις
Κλήση που περιλαμβάνει βίντεο, παρόμοια με κλήσεις Skype, Zoom, ή Facetime.
Το LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Το Kustomer δεν προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Απεριόριστο ιστορικό
Τα tickets δεν λήγουν ούτε διαγράφονται-- μπορείτε να να δείτε ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
Το Kustomer προσφέρει απεριόριστο ιστορικό στο πακέτο με $89/εκπρόσωπο/μήνα.
Απεριόριστοι Ιστότοποι
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστοτόπων.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστους ιστοτόπους.
Το Kustomer προσφέρει απεριόριστους ιστοτόπους στο πακέτο με $89/εκπρόσωπο/μήνα.
Απεριόριστα Κουμπιά Chat
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιά συνομιλίας στους ιστοτόπους σας.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας στο πακέτο Ticket με $29/εκπρόσωπο/μήνα.
Το Kustomer προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας στο πακέτο με $89/εκπρόσωπο/μήνα.
Απεριόριστα Tickets/Mails
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό emails και tickets.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα tickets/mails στο πακέτο Ticket με $15/εκπρόσωπο/μήνα.
Το Kustomer προσφέρει προσφέρει απεριόριστα tickets/mails στο πακέτο με $89/εκπρόσωπο/μήνα.
Απεριόριστες Καταγραφές Κλήσης
Καταγράψτε κάθε κλήση που κάνατε ή λάβατε και κάνετε αναπαραγωγή της καταγραφής ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες καταγραφές κλήσης.
Το Kustomer δεν προσφέρει απεριόριστες καταγραφές κλήσης.
Απεριόριστη Υποστήριξη 24/7
Η υποστήριξη πελατών προσφέρετι 24/7 χωρίς περιορισμό στον αριθμό αιτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
Το Kustomer δεν προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Εργαλειοθήκη με έμφαση στην ικανοποίηση του πελάτη

Δημιουργήστε μία εξέχουσα εμπειρία πελάτη στα προτιμώμενα κανάλια εξυπηρέτησης και υπερβείτε τις προσδοκίες των πελατών. Το LiveAgent διαθέτει τα κατάλληλα εργαλεία που θα βοηθήσουν την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών να προσφέρει την καλύτερη εμπειρία πελάτη.

Επιλύστε ζητήματα σε όλα τα κανάλια με αυτή την πλατφόρμα διαχείρισης ticket με πολυάριθμα χαρακτηριστικά η οποία καλύπτει emails, live chat, τηλεωνικό κέντρο, γνωσιακή βάση, και κοινωνικά δίκτυα – Facebook, Twitter, και Instagram. Καθένα από αυτά υποστηρίζεται από προηγμένα χαρακτηριστικά που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα των εκπροσώπων και σας βοηθούν να δημιουργήσετε ένα ισχυρό help desk.

Ισχυρή εργαλειοθήκη εξυπηρέτησης πελατών που καλύπτει τα πάντα

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Μία ισχυρή πύλη εξυπηρέτησης πελατών φτιαγμένη από εσάς

Ένα μόνο εργαλείο όπως η Γνωσιακή Βάση μπορεί να κάνει όλη τη διαφορά για ολόκληρη την εμπειρία του πελάτη. Η γνωσιακή βάση για τους πελάτες είναι ένα χαρακτηριστικό παραγωγικότητας που επιτρέπει στους εξοικειωμένους πελάτες να επιλύουν ζητήματα μόνοι τους με τη βοήθεια χρήσιμων άρθρων.

Ο επεξεργαστής WYSIWYG διευκολύνει τη δημιουργία χρήσιμων άρθρων γεμάτων με χρήσιμες πληροφορίες. Μπορείτε επίσης να διαμορφώσετε τις επιλογές branding και να δημιουργήσετε μία γνωσιακή βάση που εκπροσωπεί τους στόχους και την ταυτότητα της επιχείρησής σας. Η γνωσιακή βάση είναι απλώς μία βολική επιλογή αυτοβοήθειας και βασικό χαρακτηριστικό για κάθε help desk.

Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Εξατομικευμένη πύλη πελατών με επιλογές διαμόρφωσης

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Βελτιώστε τον χρόνο απόκρισής σας με προηγμένη λειτουργικότητα

Η εμπειρία πελάτη εξαρτάται στην ανεμπόδιστη εμπειρία του εκπροσώπους με το λογισμικό help desk μας. Το LiveAgent διαθέτει όσα χρειάζεστε για την καλύτερη διαχείριση των πελατειακών σας σχέσεων. Αυξήστε τη μέση ταχύτητα απόκρισής σας με το ταχύτερο widget για live chat της αγοράς, συνδέστε τα κοινωνικά σας κανάλια και ακόμη και Viber.

Τα πάντα υποστηρίζονται από χρήσιμες λειτουργίες που διευκολύνουν τη ροή εργασίας σας. Δημιουργήστε έξυπνους αυτοματισμούς που καταμερίζουν την επικοινωνία σας και αποτρέπουν την ταυτόχρονη διαχείριση από πολλούς εκπροσώπους. Παρακολουθήστε το ιστορικό εξυπηρέτησης, προσθέστε ετικέτες, notes, φίλτρα ή δημιουργήστε μεγάλο αριθμό ενσωματώσεων που ενοποιούν τη ροή εργασίας σας σε ένα μόνο περιβάλλον.

Το σύγχρονο λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών για κάθε σκοπό

Εύχρηστο λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών με άριστη φροντίδα πελάτη

Θέλουμε να απαντάμε σε αιτήματα πελατών, όπως και εσείς. Για αυτό η εξυπηρέτηση πελατών μας είναι διαθέσιμη 24/7 για όποιον αναζητά πληροφορίες.

Αφήστε μας ένα μήνυμα μέσω email ή live chat, τηλεφωνήστε μας ή ρίξτε μια ματιά στην πύλη πελατών όποτε χρειαστείτε βοήθεια ή όταν επιθυμείτε να μάθετε σχετικά με το προϊόν. Μπορείτε επίσης να διαβάσετε άρθρα στην ακαδημία του LiveAgent για να πάρετε πληροφορίες για τη λειτουργία των κέντρων επικοινωνίας, και πως να βελτιώσετε την ικανοποίηση πελατών σε κάθε συνθήκη.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να εκπληρώσουμε τις προσδοκίες των πελατών

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετικό live chat, ticketing και αυτοματισμό που μας επιτρέπει να παρέχουμε εξέχουσα υποστήριξη στους πελάτες μας.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Είστε έτοιμοι να γίνετε ικανοποιημένοι πελάτες;

Ξεναγηθείτε στο LiveAgent και ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών σήμερα. Χωρίς δέσμευση και χωρίς να απαιτούνται πληροφορίες πιστωτικής κάρτας. Αν ήδη αποφασίσατε να επιλέξετε κάποιο από τα πακέτα μας, μπορείτε να τα δείτε εδώ. Το LiveAgent διαθέτει ένα προσιτό μοντέλο χρέωσης κατάλληλο για επιχειρήσεις σχεδόν κάθε μεγέθους. Είστε έτοιμοι; Πατήστε το παρακάτω κουμπί και ξεκινήστε αμέσως.

Συγκρίνετέ μας με άλλους

    Σχετικά Άρθρα μεΕναλλακτική αντί του Kustomer
    Το LiveAgent θα επισημάνει αυτόματα αυτές τις καρτέλες και θα τις ταξινομήσει βάσει προτεραιότητας. Η κατάσταση καρτέλας ονομάζεται επίσης στάδιο καρτέλας.

    Κατάσταση καρτέλας

    Ο υποστηρικτής επωνυμίας διαδίδει την επωνυμία με κοινωνική επιρροή. Το LiveAgent παρέχει λύσεις διαχείρισης παραπόνων, email και τηλεφωνικών κέντρων. Επίσης, παρέχει υποστήριξη και επισυνάψεις σε άρθρα.

    Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

    Ανάπτυξη

    Οι πελάτες είναι ουσιαστικοί για τις πωλήσεις. Η LiveAgent προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις και ενημερώσεις στο σύστημά της.

    Το Liveagent ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια υποστήριξης σε μία εφαρμογή. Το Liveagent είναι μία πολυκαναλική υπηρεσία βοήθειας επομένως, ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια.

    Κανάλι υποστήριξης

    Το LiveAgent παρέχει ολοκληρωμένες λ

    Η υποστήριξη λογισμικού είναι η βοήθεια, της οποίας τον χειρισμό αναλαμβάνει κάποιος δημιουργός λογισμικού ή κάποιος εκπρόσωπος. Είναι ένας χώρος εργασίας ή μια υπηρεσία που βοηθά τους χρήστες (πελάτες, υπαλλήλους).

    Υποστήριξη λογισμικού

    Η υποστήριξη λογισμικού παρέχει τεχνική βοήθεια μετά την πώληση για επίλυση προβλημάτων λογισμικού, συμπεριλαμβανομένης της ελληνικής γλώσσας.

    Το κέντρο εξυπηρέτησης (που ονομάζεται επίσης portal Γνωσιακής Βάσης/Πελατών) είναι ένας ιστότοπος που έχει σχεδιαστεί από την εταιρεία για να βοηθήσει τους πελάτες με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

    Κέντρο εξυπηρέτησης

    Το κέντρο εξυπηρέτησης βοηθά τους πελάτες με προβλήματα, παρέχοντας γρήγορες και αξιόπιστες λύσεις. Μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών και να μειώσει τα ερωτήματά τους.

    Το LiveAgent βοηθά τη Hostinger να αυξήσει την παραγωγικότητα, ελαττώνει τον αριθμό των και βοηθά στην παρακολούθηση και βελτίωση της επίδοσης των εκπροσώπων της.

    Hostinger

    Το LiveAgent παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP και αυτοεξυπηρέτησης, με ενσωματωμένες λύσεις και πολλά άλλα. Προσφέρει επίσης υποστήριξη μέσω διαφόρων καναλιών επικοινωνίας.

    Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

    Start Free Trial x