Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Πρότυπα απαντήσεων σε ερωτήματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με προϊόντα/υπηρεσίες

Πρότυπα απαντήσεων σε ερωτήματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με προϊόντα/υπηρεσίες

Μπορείτε να φανταστείτε τον εαυτό σας χωρίς την Google, ή χωρίς να είστε συνδεδεμένοι με τους φίλους και την οικογένειά σας μέσω του Διαδικτύου. Πιθανότατα όχι.

Η κυριαρχία του Διαδικτύου και η επιρροή του στη ζωή μας είναι τεράστια, ιδιαίτερα εξαιτίας του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Επί του παρόντος, περισσότεροι από 4,57 δισεκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο συνδέονται με τον «εικονικό» κόσμο.

Ένας από τους κύριους λόγους που οι άνθρωποι αγαπούν το Διαδίκτυο είναι επειδή τους επιτρέπει να αποκτήσουν πληροφορίες αρκετά γρήγορα. Για παράδειγμα, πριν να αγοράσουν κάτι από εσάς, οι πελάτες σας χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για να μάθουν περισσότερα για την εταιρεία, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Εάν ενδιαφέρονται πραγματικά για κάτι, μπορεί ακόμη και να επικοινωνήσουν μαζί σας για να κάνουν μια ερώτηση.

Η ευθύνη σας ως επιχείρηση είναι να κάνετε πάντα το καλύτερο δυνατό για να απαντήσετε στους πελάτες σας άμεσα και με ακρίβεια. Προτού σας βοηθήσουμε να απαντήσετε σε κάθε είδους ερώτηση πελατών, ας ρίξουμε μια ματιά στο γιατί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα τόσο ισχυρό εργαλείο.

Πλεονεκτήματα της επικοινωνίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Οι εταιρείες και τα άτομα μπορούν να επιτύχουν πολλά σπουδαία πράγματα χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με οργανωμένο και δομημένο τρόπο. Πιο κάτω παρατίθενται μερικά σημαντικά πλεονεκτήματα των κοινωνικών δικτύων:

  • Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βοηθούν στην αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας, καθώς σας επιτρέπουν να δημοσιεύετε περιεχόμενο που συνδέεται με αυτόν. Μπορείτε επίσης να κοινοποιήσετε στα κοινωνικά σας δίκτυα τις ίδιες πληροφορίες που δημοσιεύετε στον ιστότοπό σας για να λάβετε σημαντικές πληροφορίες από τις αντιδράσεις του κόσμου.
  • Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυξάνουν την αναγνωρισιμότητα μιας επωνυμίας. Σχεδόν όλα τα κοινωνικά δίκτυα προσφέρουν λειτουργίες που βοηθούν τις εταιρείες να δημιουργήσουν κοινότητες και ομάδες γύρω από την επωνυμία τους, οι οποίες μπορούν να δώσουν περισσότερη δημοσιότητα.
  • Τα κοινωνικά δίκτυα δημιουργούν νέες συνδέσεις. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μας βοηθούν να έρθουμε σε επαφή με νέους ανθρώπους που μπορούν να γίνουν μελλοντικοί πελάτες, προμηθευτές, συνεργάτες κ.λπ.
  • Τα κοινωνικά δίκτυα ενθαρρύνουν την άμεση επικοινωνία με τους χρήστες. Εκτός από το ότι σας βοηθούν να παρέχετε καλύτερη εξυπηρέτηση, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθιστούν πολύ πιο εύκολη τη σύνδεση με τους πελάτες και την ικανοποίηση των αναγκών τους.
  • Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βοηθούν στην αύξηση των πωλήσεων. Οι μικρές και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν εργαλεία που προσφέρονται από διάφορα κοινωνικά δίκτυα για να δημιουργήσουν ένα επιπλέον σημείο πώλησης.
  • Τα κοινωνικά δίκτυα είναι ένα εργαλείο που διευκολύνει την κοινωνική ακρόαση/παρακολούθηση.

Ιδέες προτύπων

Ερωτήσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά ενός προϊόντος

Ερωτήσεις σχετικά με την οικολογική ταυτότητα ενός προϊόντος

Ερωτήσεις σχετικά με τη διαθεσιμότητα μιας υπηρεσίας

Ερωτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για προϊόντα ή υπηρεσίες – Συχνές ερωτήσεις

Πρέπει να απαντήσω σε κάθε ερώτηση σχετικά με ένα προϊόν/υπηρεσία;

Φυσαλίδες στο δωμάτιο διαδικτυακής συνομιλίας

Κατά κανόνα, καμία ερώτηση που αποστέλλεται απευθείας στα εισερχόμενά σας ή υποβλήθηκε στα σχόλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν πρέπει να μείνει αναπάντητη. Εάν δεν απαντήσετε σε αυτούς τους τύπους μηνυμάτων, οι πελάτες σας μπορεί να αισθανθούν αγνοημένοι. Επιπλέον, ποτέ δεν γνωρίζετε ποια θετικά αποτελέσματα μπορεί να φέρει μια απλή ανταπόκρισή σας. Ίσως μια μεγάλη πώληση, έναν νέο πελάτη, ή μια νέα επιχειρηματική ευκαιρία.

Εάν κάποιοι χρήστες επαναλαμβάνουν μια συγκεκριμένη ερώτηση, μπορώ να τους στείλω την ίδια απάντηση;

Πρότυπα απαντήσεων σε ερωτήματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με προϊόντα/υπηρεσίες

Εάν εντοπίσετε μια συγκεκριμένη ερώτηση ή μια ομάδα ερωτήσεων που γίνονται συχνότερα από άλλες, θα πρέπει να δημιουργήσετε μια λίστα με συχνές ερωτήσεις και να μοιραστείτε τον σύνδεσμο με τους πελάτες σας που ρώτησαν για το ίδιο θέμα. Είναι καλύτερο να προσπαθήσετε να εξατομικεύσετε λίγο την επικοινωνία σας, για παράδειγμα χαιρετώντας τον αποστολέα, χρησιμοποιώντας το όνομά του και, στη συνέχεια, επικολλήστε την απάντηση μετά από αυτήν την απλή προσαρμογή. Ωστόσο, εάν στα εισερχόμενά σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συσσωρεύονται χιλιάδες ερωτήσεις ανά μήνα, μπορεί να είναι πιο αποτελεσματικό να στέλνετε απλώς συνδέσμους στους χρήστες στις αντίστοιχες απαντήσεις.

Πρότυπα απαντήσεων σε ερωτήματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με προϊόντα/υπηρεσίες
Τυποποιημένα Μηνύματα στο LiveAgent

Πόσο γρήγορα πρέπει να απαντήσω σε μια ερώτηση σχετικά με προϊόντα ή υπηρεσίες;

Χρόνος ανάλυσης

Συνιστάται να απαντήσετε σε όλες τις ερωτήσεις των πελατών όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Ακόμα κι αν δεν είναι ένα παράπονο ή μια ερώτηση που να είναι κρίσιμη για την ικανότητα ενός χρήστη να χρησιμοποιεί το προϊόν ή την υπηρεσία σας, τα κοινωνικά μέσα ή η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να στοχεύουν να απαντήσουν σε ερωτήσεις μέσα σε λίγα λεπτά από τη λήψη τους. Μην ξεχνάτε ότι ζούμε σε έναν κόσμο αμεσότητας, στον οποίο οι πελάτες απαιτούν και αναμένουν άμεσες απαντήσεις.

Ready to use our social media templates for questions about products and services?

Register for a free LiveAgent trial. It’s completely free, no credit card required. All you have to do is save our templates as canned messages, and you’re free to start responding to social media queries with one click!

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πρέπει να απαντήσω σε κάθε ερώτηση σχετικά με ένα προϊόν/υπηρεσία;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Κατά κανόνα, καμία ερώτηση που αποστέλλεται απευθείας στα εισερχόμενά σας ή υποβλήθηκε στα σχόλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν πρέπει να μείνει αναπάντητη. Εάν δεν απαντήσετε σε αυτούς τους τύπους μηνυμάτων, οι πελάτες σας μπορεί να αισθανθούν αγνοημένοι.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Εάν κάποιοι χρήστες επαναλαμβάνουν μια συγκεκριμένη ερώτηση, μπορώ να τους στείλω την ίδια απάντηση;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Εάν εντοπίσετε μια συγκεκριμένη ερώτηση ή μια ομάδα ερωτήσεων που γίνονται συχνότερα από άλλες, θα πρέπει να δημιουργήσετε μια λίστα με συχνές ερωτήσεις και να μοιραστείτε τον σύνδεσμο με τους πελάτες σας που ρώτησαν για το ίδιο θέμα. Είναι καλύτερο να προσπαθήσετε να εξατομικεύσετε λίγο την επικοινωνία σας, για παράδειγμα χαιρετώντας τον αποστολέα, χρησιμοποιώντας το όνομά του και, στη συνέχεια, επικολλήστε την απάντηση μετά από αυτήν την απλή προσαρμογή. Ωστόσο, εάν στα εισερχόμενά σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συσσωρεύονται χιλιάδες ερωτήσεις ανά μήνα, μπορεί να είναι πιο αποτελεσματικό να στέλνετε απλώς συνδέσμους στους χρήστες στις αντίστοιχες απαντήσεις.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πόσο γρήγορα πρέπει να απαντήσω σε μια ερώτηση σχετικά με προϊόντα ή υπηρεσίες;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Συνιστάται να απαντήσετε σε όλες τις ερωτήσεις των πελατών όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Ακόμα κι αν δεν είναι ένα παράπονο ή μια ερώτηση που να είναι κρίσιμη για την ικανότητα ενός χρήστη να χρησιμοποιεί το προϊόν ή την υπηρεσία σας, τα κοινωνικά μέσα ή η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να στοχεύουν να απαντήσουν σε ερωτήσεις μέσα σε λίγα λεπτά από τη λήψη τους. ” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo