Συχνές ερωτήσεις σχετικά με τις τιμές προϊόντων και υπηρεσιών με απαντήσεις σε Ελληνικά.
Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης λαμβάνουν διάφορες ερωτήσεις μέσω άμεσων μηνυμάτων. Αν και πρέπει να στοχεύετε να απαντάτε σε όλα τα μηνύματα, ορισμένα μηνύματα είναι πιο σημαντικά από άλλα επειδή επηρεάζουν άμεσα τις πωλήσεις. Εάν αυτά τα μηνύματα αγνοηθούν, ενδέχεται να οδηγήσουν σε απώλεια πελατών.
Ένας από αυτούς τους τύπους μηνυμάτων είναι ερωτήσεις σχετικά με τις τιμές. Γιατί; Επειδή για τους περισσότερους πελάτες, οι τιμές είναι καθοριστικός παράγοντας για την αγορά προϊόντων.
Όταν οι αγοραστές αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες, αναλύουν ορισμένα χαρακτηριστικά, όπως την ποιότητα, την επωνυμία, την προέλευση και την τιμή του προϊόντος. Μερικοί από αυτούς τους παράγοντες μπορεί να έχουν μεγαλύτερη επιρροή από ότι άλλοι κατά την απόφαση αγοράς.
Για παράδειγμα, ορισμένοι καταναλωτές ενδιαφέρονται περισσότερο για την ποιότητα ενός προϊόντος από ότι άλλοι, ενώ άλλοι προτιμούν περισσότερο την εξοικονόμηση χρημάτων. Εάν ένας πελάτης στείλει μηνύματα σχετικά με την τιμή ενός συγκεκριμένου προϊόντος, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι αυτές οι πληροφορίες θα επηρεάσουν την απόφαση αγοράς του.
Ανάλογα με τις καταναλωτικές συνήθειες κάθε υποψήφιου πελάτη, η αξία ενός προϊόντος αντιπροσωπεύει έναν παράγοντα ενδιαφέροντος που συνηγορεί υπέρ ή κατά της πραγματοποίησης της αγοράς.
Για να σας βοηθήσουμε να κατανοήσετε καλύτερα αυτόν τον παράγοντα, θα επισημάνουμε τα βασικά στοιχεία της επιρροής:
Πιθανότατα γνωρίζετε πόσο ευαίσθητοι στις τιμές είναι οι πελάτες σας. Ωστόσο, όπως ήδη αναφέρθηκε, εάν ένας πελάτης ρωτήσει σχετικά με την τιμή ενός συγκεκριμένου προϊόντος ή υπηρεσίας, θα πρέπει να κάνετε το καλύτερο δυνατό για να απαντήσετε στην ερώτησή του το συντομότερο δυνατό. Έχουμε ετοιμάσει μερικά πρότυπα που θα σας βοηθήσουν να κάνετε ακριβώς αυτό.
Thank you for messaging us. We are happy that you are interested in our [product/service].
Its current price is [price].
You can find more information about the [product/service] on our website. Just click this link [link], and it will redirect you to a dedicated landing page with the [product/service] description, price, and shipping information.
Happy shopping!
Best,
the [company] social media team
P.S. If you are interested in an installment plan, please follow this link [link]
My name is [rep’s name], and I’m happy to answer all your questions.
First, I want to inform you that the [product/service] you are interested in costs [price]. Here’s a dedicated [product/service] page [link], where you can learn more about it and place an order.
What’s more, we have a special offer for online buyers – if you purchase [product/service] by the end of [today/weekend/week], you will get a 20% discount off your next purchase with us.
Just follow this link [link].
If you are interested in other products from the same category or want to compare prices, we can create a bespoke offer for you. Just let me know by answering this message.
Best,
[rep’s name] from the [company] customer service team
Thank you for your interest in [product/service].
You are lucky, because [yesterday/two days ago/last week] marked the start of our annual discount season, and the [product/service] is now available at a lower price of [price].
Follow this link to learn more about it and place your order.
Best,
[rep’s name]
Thanks for reaching out, [name].
It’s great that you are asking about the price of [product/service] because our seasonal sale starts [tomorrow/in two weeks/early next week].
Now [product/service] costs [price], but it’s likely that its price will drop considerably as we’re planning to offer a range of 30-70% discounts.
If you are willing to wait just a few days, you may save a few bucks. If not, you can obviously place your order today, and we’ll be happy to deliver it within the next [two/three/four] working days.
Enjoy shopping!
Best,
[rep’s name] from the [company] customer service team
Θα συνιστούσαμε να απαντήσετε απευθείας στις ερωτήσεις των χρηστών. Είναι πιο βολικό γι’ αυτούς και αυτό περιμένουν όταν σας στέλνουν μήνυμα. Θα πρέπει, επίσης, να προσθέσετε έναν σύνδεσμο σε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που τους ενδιαφέρει για να συντομεύσετε την αναζήτηση αγοράς των υποψήφιων πελατών.
Εάν η τιμή ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας που ζητά ένας χρήστης θα μειωθεί σύντομα, μπορείτε να του συστήσετε να περιμένει λίγο ακόμη και να το αγοράσει σε μειωμένη τιμή. Ωστόσο, πρέπει πάντα να επικοινωνείτε με τον προϊστάμενό σας εάν επιτρέπεται να κοινοποιείτε αυτού του είδους τις πληροφορίες σε πιθανούς αγοραστές.
Η μετατροπή τιμών με βάση το νόμισμα ενός χρήστη κατά την επικοινωνία μέσω άμεσων μηνυμάτων είναι μια πολύ σπάνια πρακτική. Μπορείτε να βοηθήσετε τον χρήστη να βρει πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο υπολογισμού της ισοδύναμης τιμής στο νόμισμά του ή για το πού να βρει μια συναλλαγματική ισοτιμία, αλλά δεν συνιστάται να μοιράζεστε μια σταθερή τιμή που έχει μετατραπεί στο νόμισμά του, καθώς η συναλλαγματική ισοτιμία αλλάζει συνεχώς.
Ready to try our social media reply templates?
Start using them today along with our social media customer service software. Our free trial is valid for 14-days and requires no credit card input. Try it today!
Το καλύτερο πρόσθετο εσωτερικής σύνδεσης του WordPress
Το πρόσθετο εσωτερικής σύνδεσης με πολλές επιλογές κειμένου αγκύρωσης και σχετικούς συνδέσμους βοηθάει να αποφευχθούν προβλήματα συνάφειας και επαναλαμβανόμενων αγκυρώσεων και μπορεί να ορίσει πόσους συνδέσμους θέλουμε ανά άρθρο/παράγραφο. Υπάρχει όμως κίνδυνος να επηρεαστεί το SEO λόγω επαναλαμβανόμενων κειμένων αγκύρωσης και άσχετων συνδέσμων, ωστόσο έχει ληφθεί υπόψη αυτή η ανησυχία κατά την ανάπτυξη του πρόσθετου.
Η υποστήριξη πελατών είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία της επιχείρησής σας. Το LiveAgent λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών προσφέρει αφοσιωμένους αντιπρόσωπους ζωντανής συνομιλίας για την απάντηση σε ερωτήματα πελατών. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε δωρεάν λογαριασμό και να προγραμματίσετε demo για βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών. Ο εκπρόσωπος πελατών πρέπει να επικοινωνεί στην ηλεκτρονική εποχή και να είναι εξοικειωμένος με την εταιρεία και τα προϊόντα της. Η καλή σχέση με τον πελάτη είναι σημαντική για την επιτυχή υποστήριξη και ικανοποίηση του πελάτη.
The given text promotes a customer service software called LiveAgent which offers various features such as VoIP telephony, self-service software, inbound call center management, complaint management system, customer portal software, email management system, and more. They offer a free trial and customer support through their portal and have won awards and certifications. The text also includes links to related resources like their blog, academy, and partner program.
Λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών
The article discusses how businesses can improve their customer service by setting goals, predicting and addressing issues, seeking feedback from customers, and using quality assurance checklists. It emphasizes the importance of effective communication skills and listening to customer feedback to continuously improve service quality.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team