• Πρότυπα
  • Ερωτήσεις τιμολόγησης προϊόντων/υπηρεσιών

Ερωτήσεις τιμολόγησης προϊόντων/υπηρεσιών

Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης λαμβάνουν διάφορες ερωτήσεις μέσω άμεσων μηνυμάτων. Αν και πρέπει να στοχεύετε να απαντάτε σε όλα τα μηνύματα, ορισμένα μηνύματα είναι πιο σημαντικά από άλλα επειδή επηρεάζουν άμεσα τις πωλήσεις. Εάν αυτά τα μηνύματα αγνοηθούν, ενδέχεται να οδηγήσουν σε απώλεια πελατών.

Ένας από αυτούς τους τύπους μηνυμάτων είναι ερωτήσεις σχετικά με τις τιμές. Γιατί; Επειδή για τους περισσότερους πελάτες, οι τιμές είναι καθοριστικός παράγοντας για την αγορά προϊόντων.

Όταν οι αγοραστές αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες, αναλύουν ορισμένα χαρακτηριστικά, όπως την ποιότητα, την επωνυμία, την προέλευση και την τιμή του προϊόντος. Μερικοί από αυτούς τους παράγοντες μπορεί να έχουν μεγαλύτερη επιρροή από ότι άλλοι κατά την απόφαση αγοράς.

Για παράδειγμα, ορισμένοι καταναλωτές ενδιαφέρονται περισσότερο για την ποιότητα ενός προϊόντος από ότι άλλοι, ενώ άλλοι προτιμούν περισσότερο την εξοικονόμηση χρημάτων. Εάν ένας πελάτης στείλει μηνύματα σχετικά με την τιμή ενός συγκεκριμένου προϊόντος, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι αυτές οι πληροφορίες θα επηρεάσουν την απόφαση αγοράς του.

Ερωτήσεις τιμολόγησης προϊόντων/υπηρεσιών
Απαντήστε σε σχόλια στο Facebook, σε απευθείας μηνύματα, αναφορές και σχόλια στο Instagram ή Tweets απευθείας από το LiveAgent.

Πόσο επηρρεάζει η τιμή τη διαδικασία αγοράς;

Ανάλογα με τις καταναλωτικές συνήθειες κάθε υποψήφιου πελάτη, η αξία ενός προϊόντος αντιπροσωπεύει έναν παράγοντα ενδιαφέροντος που συνηγορεί υπέρ ή κατά της πραγματοποίησης της αγοράς.

Για να σας βοηθήσουμε να κατανοήσετε καλύτερα αυτόν τον παράγοντα, θα επισημάνουμε τα βασικά στοιχεία της επιρροής:

  1. Ορισμένοι πελάτες πιστεύουν ότι η τιμή και η ποιότητα ενός προϊόντος είναι αλληλένδετα.
  2. Για άλλους, η τιμή είναι πιο σημαντική. Πάντα θα υπάρχουν πελάτες που θα αναζητούν ευκαιρίες εξοικονόμησης για να αυξήσουν τον προϋπολογισμό τους.
  3. Υπάρχουν επίσης καταστήματα που προσφέρουν προϊόντα σε υψηλές τιμές, πράγμα το οποίο καθορίζει τη μερίδα των πελατών στους οποίους προσφέρουν τις υπηρεσίες τους, δηλαδή εκείνους που μπορούν να πληρώσουν πιο ακριβά προϊόντα ή υπηρεσίες.
  4. Το κύρος των εμπορικών σημάτων έχει μεγάλη σχέση με την ποιότητα των προϊόντων τους. Ωστόσο, η τιμή ασκεί μεγάλη επιρροή στη διαδικασία αγοράς, καθώς πολλοί πιστεύουν ότι μόνο τα πιο ακριβά προϊόντα είναι συνώνυμα της ποιότηττας. Από την άλλη πλευρά, μάρκες που είναι άγνωστες ή προσφέρουν ταχέως καταναλωτικά αγαθά θεωρείται ότι έχουν προϊόντα χαμηλότερης ποιότητας.

Πιθανότατα γνωρίζετε πόσο ευαίσθητοι στις τιμές είναι οι πελάτες σας. Ωστόσο, όπως ήδη αναφέρθηκε, εάν ένας πελάτης ρωτήσει σχετικά με την τιμή ενός συγκεκριμένου προϊόντος ή υπηρεσίας, θα πρέπει να κάνετε το καλύτερο δυνατό για να απαντήσετε στην ερώτησή του το συντομότερο δυνατό. Έχουμε ετοιμάσει μερικά πρότυπα που θα σας βοηθήσουν να κάνετε ακριβώς αυτό.

Πρότυπα απάντησης για ερωτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με την τιμολόγηση

Πρότυπο απάντησης για ερωτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με τιμολόγηση 1


Hello [name],

Thank you for messaging us. We are happy that you are interested in our [product/service].

Its current price is [price].

You can find more information about the [product/service] on our website. Just click this link [link], and it will redirect you to a dedicated landing page with the [product/service] description, price, and shipping information.

Happy shopping!

Best,
the [company] social media team

P.S. If you are interested in an installment plan, please follow this link [link]

Πρότυπο απάντησης για ερωτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με τιμολόγηση 2


Hi [name]!

My name is [rep’s name], and I’m happy to answer all your questions.

First, I want to inform you that the [product/service] you are interested in costs [price]. Here’s a dedicated [product/service] page [link], where you can learn more about it and place an order.

What’s more, we have a special offer for online buyers – if you purchase [product/service] by the end of [today/weekend/week], you will get a 20% discount off your next purchase with us.

Just follow this link [link].

If you are interested in other products from the same category or want to compare prices, we can create a bespoke offer for you. Just let me know by answering this message.

Best,
[rep’s name] from the [company] customer service team

Πρότυπο απάντησης για ερωτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με τιμολόγηση 3


Hi [name],

Thank you for your interest in [product/service].

You are lucky, because [yesterday/two days ago/last week] marked the start of our annual discount season, and the [product/service] is now available at a lower price of [price].

Follow this link to learn more about it and place your order.

Best,
[rep’s name]

Πρότυπο απάντησης για ερωτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με τιμολόγηση 4


Hey there!

Thanks for reaching out, [name].

It’s great that you are asking about the price of [product/service] because our seasonal sale starts [tomorrow/in two weeks/early next week].

Now [product/service] costs [price], but it’s likely that its price will drop considerably as we’re planning to offer a range of 30-70% discounts.

If you are willing to wait just a few days, you may save a few bucks. If not, you can obviously place your order today, and we’ll be happy to deliver it within the next [two/three/four] working days.

Enjoy shopping!

Best,
[rep’s name] from the [company] customer service team

Ερωτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με τιμολόγηση – Συχνές ερωτήσεις

Πρέπει να απαντήσω σε ερωτήσεις σχετικά με την τιμολόγηση ή απλώς να στείλω έναν σύνδεσμο σε ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία/στη σελίδα τιμολόγησης;

Θα συνιστούσαμε να απαντήσετε απευθείας στις ερωτήσεις των χρηστών. Είναι πιο βολικό γι’ αυτούς και αυτό περιμένουν όταν σας στέλνουν μήνυμα. Θα πρέπει, επίσης, να προσθέσετε έναν σύνδεσμο σε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που τους ενδιαφέρει για να συντομεύσετε την αναζήτηση αγοράς των υποψήφιων πελατών.

Πρέπει να ενημερώσω έναν χρήστη για μια επερχόμενη έκπτωση;

Εάν η τιμή ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας που ζητά ένας χρήστης θα μειωθεί σύντομα, μπορείτε να του συστήσετε να περιμένει λίγο ακόμη και να το αγοράσει σε μειωμένη τιμή. Ωστόσο, πρέπει πάντα να επικοινωνείτε με τον προϊστάμενό σας εάν επιτρέπεται να κοινοποιείτε αυτού του είδους τις πληροφορίες σε πιθανούς αγοραστές.

Εάν ένας δυνητικός πελάτης χρησιμοποιεί διαφορετικό νόμισμα, πρέπει να μετατρέψω την τιμή στο τοπικό νόμισμά του;

Η μετατροπή τιμών με βάση το νόμισμα ενός χρήστη κατά την επικοινωνία μέσω άμεσων μηνυμάτων είναι μια πολύ σπάνια πρακτική. Μπορείτε να βοηθήσετε τον χρήστη να βρει πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο υπολογισμού της ισοδύναμης τιμής στο νόμισμά του ή για το πού να βρει μια συναλλαγματική ισοτιμία, αλλά δεν συνιστάται να μοιράζεστε μια σταθερή τιμή που έχει μετατραπεί στο νόμισμά του, καθώς η συναλλαγματική ισοτιμία αλλάζει συνεχώς.

Ready to try our social media reply templates?

Start using them today along with our social media customer service software. Our free trial is valid for 14-days and requires no credit card input. Try it today!

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πρέπει να απαντήσω σε ερωτήσεις σχετικά με την τιμολόγηση ή απλώς να στείλω έναν σύνδεσμο σε μια σελίδα τιμολόγησης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Θα συνιστούσαμε να απαντήσετε απευθείας στις ερωτήσεις των χρηστών. Είναι πιο βολικό γι’ αυτούς και αυτό περιμένουν όταν σας στέλνουν μήνυμα. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πρέπει να ενημερώσω έναν χρήστη για μια επερχόμενη έκπτωση;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Εάν η τιμή ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας που ζητά ένας χρήστης θα μειωθεί σύντομα, μπορείτε να του συστήσετε να περιμένει λίγο ακόμη και να το αγοράσει σε μειωμένη τιμή. Ωστόσο, πρέπει πάντα να επικοινωνείτε με τον προϊστάμενό σας εάν επιτρέπεται να κοινοποιείτε αυτού του είδους τις πληροφορίες σε πιθανούς αγοραστές.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: Εάν ένας δυνητικός πελάτης χρησιμοποιεί διαφορετικό νόμισμα, πρέπει να μετατρέψω την τιμή στο τοπικό νόμισμά του;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η μετατροπή τιμών με βάση το νόμισμα ενός χρήστη κατά την επικοινωνία μέσω άμεσων μηνυμάτων είναι μια πολύ σπάνια πρακτική. Μπορείτε να βοηθήσετε τον χρήστη να βρει πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο υπολογισμού της ισοδύναμης τιμής στο νόμισμά του ή για το πού να βρει μια συναλλαγματική ισοτιμία, αλλά δεν συνιστάται να μοιράζεστε μια σταθερή τιμή που έχει μετατραπεί στο νόμισμά του, καθώς η συναλλαγματική ισοτιμία αλλάζει συνεχώς.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo