Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Πώς να τελειώσετε μια συνομιλία

Πώς να τελειώσετε μια συνομιλία

Όταν επικοινωνείτε με ιδιώτες ή επαγγελματίες πελάτες, ή δυνητικούς πελάτες, η εύρεση του σωστού τρόπου τερματισμού μιας συνομιλίας είναι εξίσου σημαντική με το σωστό άνοιγμα. Στην πραγματικότητα, το κλείσιμο μιας αλληλεπίδρασης με επαγγελματικό, ευγενικό και αβρό τρόπο μπορεί στην πραγματικότητα να μετατρέψει ακόμη και μία συζήτηση που μπορεί να ξεκίνησε δυσάρεστα σε μια θετική εμπειρία εξυπηρέτησης πελάτη και να αφήσει στον πελάτη μία θετική τελική εντύπωση. 

Βασικές συμβουλές για τον τερματισμό συνομιλιών με πελάτες

  • Χρησιμοποιήστε μία ή περισσότερες συνηθισμένες φράσεις για ολοκλήρωση συνομιλίες που σχετίζονται με το θέμα της αλληλεπίδρασης (ευχαριστώντας έναν πελάτη, επαναλαμβάνοντας τη συγγνώμη σας, ενημερώνοντας για τα επόμενα βήματα κ.λπ.).
  • Επιλέξτε το σωστό λεξιλόγιο, τόνο και στυλ που ταιριάζει περισσότερο στο κοινό σας.
  • Προσαρμόστε τις φράσεις κλεισίματος ώστε να ταιριάζουν σε διαφορετικά κανάλια υποστήριξης. Οι συνομιλίες μέσω τηλεφώνου και email απαιτούν συνήθως μια πιο επίσημη γλώσσα, ενώ το live chat συνομιλία και οι αλληλεπιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι συνήθως πιο χαλαρές.
  • Αποφύγετε τη χρήση της ίδιας φράσης στο τέλος κάθε αλληλεπίδρασης, καθώς μπορεί να ακούγεται πολύ γενική και ρομποτική – εξατομικεύστε το μήνυμά σας όποτε είναι δυνατόν.
  • Τελειώστε δυναμικά ρωτώντας έναν πελάτη εάν υπάρχει κάτι άλλο στο οποίο θα μπορούσατε να βοηθήσετε ή ενθαρρύνοντάς τον να επικοινωνήσει ξανά στο μέλλον.
  • Βεβαιωθείτε ότι το κλείσιμό σας είναι ευγενικό, φιλικό και αφήνει μια θετική συνολική εντύπωση.
Πώς να τελειώσετε μια συνομιλία
Χρησιμοποιήστε τα πρότυπά μας για να τερματίσετε τις συνομιλίες με τους πελάτες με επαγγελματικό και ευγενικό τρόπο – ανεξάρτητα από το κανάλι που χρησιμοποιείτε

Πώς να τερματίσετε μια συνομιλία – σενάρια εξυπηρέτησης πελατών

Σύμφωνα με την έρευνα της American Express, 68% των καταναλωτών πιστεύει ότι ένας ευχάριστος εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών είναι το κλειδί για θετικές εμπειρίες εξυπηρέτησης. Παρακάτω είναι μερικά δοκιμασμένα και πραγματικά παραδείγματα για το πώς μπορείτε να τερματίσετε τις συνομιλίες με τους πελάτες με επαγγελματικό τρόπο σε διάφορα κανάλια υποστήριξηςγια να εξασφαλίσετε ότι οι πελάτες σας θα απολαμβάνουν πάντα μια ευχάριστη εμπειρία όταν επικοινωνούν μαζί σας.

Πώς να τερματίσετε μια τηλεφωνική κλήση: φράσεις τερματισμού κλήσεων  

Πώς να τερματίσετε ένα email: φράσεις που κλείνουν email

Πώς να τερματίσετε μια συνομιλία στο live chat

Πώς να τερματίσετε μια συνομιλία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Συχνές Ερωτήσεις

Πώς μπορείτε να κλείσετε μια συνομιλία;

Για να τερματίσετε μια συνομιλία, κλείστε ευχάριστα ρωτώντας έναν πελάτη εάν υπάρχει κάτι άλλο στο οποίο θα μπορούσατε να βοηθήσετε ή ενθαρρύνοντάς τον να επικοινωνήσει ξανά στο μέλλον.

Πώς να σταματήσετε μια άβολη συζήτηση;

Μπορείτε να αποφύγετε μια δυσάρεστη συζήτηση ανοίγοντας ένα ασήμαντο ζήτημα ή αλλάζοντας θέμα. Εάν δεν επιθυμείτε να συζητήσετε την κατάσταση, μπορείτε απλά να δηλώσετε ότι δεν αισθάνεστε άνετα να μιλήσετε για αυτήν. Εάν αισθάνεστε ότι πρέπει να τερματίσετε τη συζήτηση, μπορείτε να πείτε ότι πρέπει να αποχωρήσετε.

Πώς να τερματίσετε μια κλήση χωρίς να είστε αγενείς;

Μην κλείνετε απλά μια κλήση χωρίς να πείτε τίποτα. Φροντίστε να ευχαριστήσετε τον καλούντα για τον χρόνο του και ενημερώστε τον ότι θα του στείλετε ένα ενημερωτικό email εάν προκύψει οτιδήποτε άλλο.

Ready to put our templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πώς μπορείτε να κλείσετε μια συνομιλία;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Για να τερματίσετε μια συνομιλία, κλείστε ευχάριστα ρωτώντας έναν πελάτη εάν υπάρχει κάτι άλλο στο οποίο θα μπορούσατε να βοηθήσετε ή ενθαρρύνοντάς τον να επικοινωνήσει ξανά στο μέλλον.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς να σταματήσετε μια άβολη συζήτηση;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Μπορείτε να αποφύγετε μια δυσάρεστη συζήτηση ανοίγοντας ένα ασήμαντο ζήτημα ή αλλάζοντας θέμα. Εάν δεν επιθυμείτε να συζητήσετε την κατάσταση, μπορείτε απλά να δηλώσετε ότι δεν αισθάνεστε άνετα να μιλήσετε για αυτήν. Εάν αισθάνεστε ότι πρέπει να τερματίσετε τη συζήτηση, μπορείτε να πείτε ότι πρέπει να αποχωρήσετε.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς να τερματίσετε μια κλήση χωρίς να είστε αγενείς;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Μην κλείνετε απλά μια κλήση χωρίς να πείτε τίποτα. Φροντίστε να ευχαριστήσετε τον καλούντα για τον χρόνο του και ενημερώστε τον ότι θα του στείλετε ένα ενημερωτικό email εάν προκύψει οτιδήποτε άλλο. ” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo