Πρότυπα email πύλης πελατών

Κάθε φορά που ένας πελάτης υποβάλλει ένα ticket σχετικά με τη χρήση ενός από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, το προσωπικό σας πρέπει να απαντά και να χάνει πολύτιμο χρόνο που θα μπορούσε να δαπανηθεί για άλλες εργασίες. Ωστόσο, δεν χρειάζεται να συμβαίνει αυτό. Γιατί;

Δεν είναι όλα τα ερωτήματα τόσο περίπλοκα ώστε να απαιτούν την προσοχή ενός εκπροσώπου εξυπηρέτησης πελατών. Ένας σημαντικός αριθμός ζητημάτων μπορεί να επιλυθεί από υπάρχοντες χρήστες εάν ένας οργανισμός διαθέτει πύλη πελατών.

 Μία πύλη πελατών είναι μια πλατφόρμα αυτοεξυπηρέτησης που επιτρέπει στους πελάτες να μοιράζονται πληροφορίες, να αναζητούν λύσεις στα προβλήματά τους ανά πάσα στιγμή και να υποβάλλουν ερωτήματα. Προσφέρει στους πελάτες πρόσβαση σε έναν ιστότοπο στον οποίο μπορούν να ανοίξουν δημιουργώντας νήματα συζήτησης, να ενημερώσουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους, να συμβουλευτούν μία γνωσιακή βάση, download resources, να κατεβάσουν πόρους, να περιηγηθούν σε παλαιότερες αναρτήσεις ή να μοιραστούν γνώση με άλλους χρήστες.

Ωστόσο, μόλις δημιουργήσετε αυτήν την πύλη πρέπει να την προωθήσετε μεταξύ των πελατών σας, να τους καθοδηγήσετε κατά διαδικασία δημιουργίας λογαριασμού, και τέλος, να ενθαρρύνετε τους πελάτες να γίνουν ενεργοί χρήστες.

Η προσεγμένη επικοινωνία μέσω email είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για:

  • Πληροφόρηση των πελατών σχετικά με τη διαθεσιμότητα της πύλης πελατών σας
  • Προώθηση της πύλης πελατών
  • Καθοδήγηση των πελατών κατά τη διαδικασία δημιουργίας λογαριασμού στην πύλη πελατών

Η χρήση προτύπων email για πύλες πελατών θα σας βοηθήσει να προσεγγίσετε τους πελάτες σας και να τους πείσετε να συμμετάσχουν στην πύλη πελατών που έχετε δημιουργήσει για αυτούς. Αυτό το άρθρο συγκεντρώνει παραδείγματα διαφόρων τύπων μηνυμάτων από κάθε στάδιο αποτελεσματικής επικοινωνίας εξυπηρέτησης πελατών, συμπληρωμένα με ισχυρά παραδείγματα γραμμής θέματος email εξυπηρέτησης πελατών.

Τι είναι ένα πρότυπο email;

Ένα πρότυπο email είναι ένα email με μορφή HTML που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε το δικό σας μήνυμα αλλάζοντας το προτεινόμενο περιεχόμενο με το δικό σας. Το SendPulse προσφέρει περισσότερα από 130 δωρεάν πρότυπα που είναι έτοιμα για χρήση.

Ένα πρότυπο email σάς επιτρέπει να δημιουργείτε καμπάνιες email αντικαθιστώντας εικόνες, κείμενο, γραμματοσειρές και άλλα στοιχεία. Η συλλογή προτύπων email στο SendPulse χωρίζεται σε θεματικές ενότητες, ώστε να μπορείτε να βρείτε ένα πρότυπο που λειτουργεί καλύτερα για εσάς.

Οφέλη από τη χρήση προτύπου email

Σας εξοικονομεί χρόνο και κόπο

Αντί να δημιουργήσετε ένα πρότυπο email από την αρχή, μπορείτε εύκολα να ανεβάσετε τις δικές σας εικόνες, να αλλάξετε το κείμενο και να επιλέξετε νέο περιεχόμενο που αφορά τους συνδρομητές σας. Δεν χρειάζεται να χάνετε χρόνο για να σχεδιάσετε και να καταλάβετε ποια μορφή λειτουργεί καλύτερα.

Σας εξοικονομεί χρόνο και κόπο
Αποθηκεύστε τα πρότυπα της πύλης των πελατών μας στα τυποποιημένα μηνύματά σας για να εξοικονομήσετε χρόνο

Δεν χρειάζεται να ελέγξετε τη μορφοποίηση

Κάθε φορά που δημιουργείτε ένα νέο πρότυπο email από το μηδέν, πρέπει να το ελέγχετε για σφάλματα. Υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να παραλείψετε σημαντικά τμήματα ή να κάνετε λάθη στη μορφοποίηση. Η χρήση ενός προτύπου διασφαλίζει ότι το email σας είναι ακριβώς όπως στην προεπισκόπηση.

Γραμμές θέματος email πύλης πελατών

Emails επαλήθευσης

  • Επιβεβαιώστε τη Διεύθυνση email σας
  • Επαληθεύστε το email σας για την [εταιρεία]
  • Επαληθεύστε τη διεύθυνση email σας για το [όνομα πύλης πελάτη]
  • Καλώς ορίσατε στην [πύλη πελατών], επαληθεύστε τη διεύθυνση email σας
  • [όνομα], επαληθεύστε τον λογαριασμό σας
  • [εταιρεία] – επαλήθευση λογαριασμού
  • [εταιρεία] – επαλήθευση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  • [διεύθυνση email] – ολοκληρώστε την εγγραφή σας για την [πύλη εταιρείας/πελατών]!
  • Ενεργοποιήστε τον λογαριασμό σας στην [εταιρεία]
  • Email επαλήθευσης
  • Ο κωδικός επαλήθευσής σας
  • Ο κωδικός ασφαλείας για την [πύλη πελατών] είναι: [κωδικός]
  • Ελέγξτε τον κωδικό επαλήθευσης για την [εταιρεία]
  • Επαληθεύστε τη διεύθυνση του email σας

Email καλωσορίσματος

  • Χαιρόμαστε που σας βλέπουμε εδώ!
  • Σας ευχαριστούμε για την εγγραφή σας 🙂
  • Καλώς ορίσατε στην κοινότητα [πύλη πελατών]
  • Καλώς ορίσατε στην οικογένεια της [πύλη πελατών]
  • Καλώς ορίσατε
  • Ευχαριστούμε που είστε μαζί μας!
  • Καλώς ήρθατε στο κλαμπ!
  • Εγγραφήκατε. Να τι ακολουθεί…
  • Καλώς ορίσατε στον λογαριασμό σας στην [πύλη πελατών]
  • Σας περιμένουμε στην [πύλη πελατών]
  • Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε την [πύλη πελατών]

Email επιβεβαίωσης

  • Επιβεβαίωση: ο λογαριασμός σας δημιουργήθηκε!
  • Επιβεβαιώθηκε – καλώς ήρθατε
  • Ο λογαριασμός σας είναι σε λειτουργία!
  • Ουάου! Συμβαίνει!
  • Ο λογαριασμός σας στην [όνομα πύλης πελατών] είναι έτοιμος
  • Μπορείτε να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε τώρα τον λογαριασμό σας στην [πύλη πελατών]
  • Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση τώρα στον λογαριασμό σας με την [πύλη πελατών]
  • Ένας λογαριασμός για το [όνομα] έχει ενεργοποιηθεί
  • Σας ευχαριστούμε για την εγγραφή, αποκτήστε πρόσβαση στον λογαριασμό σας
  • Η εγγραφή σας ολοκληρώθηκε
  • Email επιβεβαίωσης λογαριασμού

Email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης

  • Επαναφορά κωδικού πρόσβασης [πύλης πελατών]
  • Σύνδεσμος επαναφοράς κωδικού πρόσβασης
  • Χρειάζεστε βοήθεια για την επαναφορά του κωδικού πρόσβασής σας;
  • Ακολουθεί ο νέος κωδικός πρόσβασής σας για την [πύλη πελατών]
  • Ο νέος κωδικός πρόσβασής σας απέχει λίγα μόνο κλικ
  • Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
  • Επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας
  • Επαναφορά Κωδικού
  • [όνομα], αυτό το μήνυμα email θα σας βοηθήσει να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας
  • Επιλέξτε έναν νέο κωδικό πρόσβασης για τον λογαριασμό σας στην [πύλη πελατών]
  • Αλλαγή του κωδικού πρόσβασής σας στην [πύλη πελατών]

Email ανατροφοδότησης

  • Θα θέλαμε να μάθουμε τη γνώμη σας για την [πύλη πελατών]
  • Τι πιστεύετε για την [πύλη πελατών];
  • Πρέπει να μιλήσουμε για την [πύλη πελατών], [όνομα]…
  • Αξιολογήστε την εμπειρία σας με την [πύλη πελατών]
  • Μοιραστείτε τα σχόλιά σας για την [πύλη πελατών]
  • Μοιραστείτε τις σκέψεις σας για την [πύλη πελατών]
  • Θέλουμε να μάθουμε τη γνώμη σας
  • Σας ευχαριστούμε που είστε ενεργός χρήστης της [πύλης πελατών]
  • Πώς είναι η εμπειρία σας με την [πύλη πελατών];
  • Θέλουμε να βελτιώσουμε την [πύλη πελατών]. Χρειαζόμαστε τη βοήθειά σας!
  • Πώς μπορούμε να βελτιώσουμε την [πύλη πελατών];

Email πρόσκλησης

  • Θέλετε να αξιοποιήσετε στο έπακρο το [προϊόν/υπηρεσία]; Εγγραφείτε στην [πύλη πελατών]
  • Εγγραφείτε τώρα στην [πύλη πελατών]. Δεν θα το μετανιώσετε.
  • Η [πύλη πελατών] σας περιμένει
  • Γνωρίζατε ότι υπάρχει μια [πύλη πελατών] διαθέσιμη για όλους τους πελάτες μας;
  • Ήρθε η ώρα να εγγραφείτε στην [πύλη πελατών]
  • Δεν θέλουμε να καυχηθούμε, αλλά οι χρήστες αγαπούν την [πύλη πελατών]
  • Να γιατί πρέπει να εγγραφείτε στην [πύλη πελατών]
  • Σας προσκαλούμε να εγγραφείτε στην πύλη μας!
  • Προσθέσαμε νέες ενότητες στην [πύλη πελατών]. Εγγραφείτε τώρα και δείτε τις!
  • Γνωρίστε όλες τις λειτουργίες και τις δυνατότητες που προσφέρει το [προϊόν/υπηρεσία]
  • Το φτιάξαμε για να αναπτύξετε τις γνώσεις σας και να μάθετε νέα πράγματα για [προϊόν/υπηρεσία]
  • Τι θα μάθετε…

Ιδέες για πρότυπα email πύλης πελατών

Πύλη πελατών – Πρότυπα email επαλήθευσης

Σύντομο πρότυπο email επαλήθευσης 1


Hello [name],

You’ve registered for [company name] customer portal. Before you can use your account, you need to verify that this is your email address by clicking the following link: [link]

Kind Regards, [company]


Σύντομο πρότυπο email επαλήθευσης 2


Hi [name],

We just need to verify your email address before you can access your customer portal account.

Verify your email address here [verification link]

Thanks! – The [company] team


Σύντομο πρότυπο email επαλήθευσης 3


Hey [name],

You’re almost ready to start enjoying our customer portal.

Simply click the big [color] button below to verify your email address.

[button]

Best, [company]


Πρότυπο email επαλήθευσης που δείχνει εκτίμηση


Hello [name/email address]

Are you ready to get access to all the useful info that we’ve prepared for you?

Complete your registration by clicking on the button below!

[button]

This link will verify your email address, and then you’ll officially be a part of our customer portal community.

See you there!

Best regards, the [company] team


Πρότυπο email επαλήθευσης με σύνδεσμο επαλήθευσης


Hi [name],

Thanks for registering for our customer portal!

We need a little more information to complete your registration, including a confirmation of your email address.

Click below to confirm your email address:

[link]

If you have problems, please paste the above URL into your web browser.

Thanks, the [company] team


Πύλη πελατών – Πρότυπα email καλωσορίσματος

Ένα απλό πρότυπο email καλωσορίσματος


Hello [name],

Thank you for joining our customer portal community!

We are [one sentence that describes your organization best]. We’re happy that you will get [the value a recipient will get by learning more about your product/service].

We believe that our customer portal will make your life easier. We hope you enjoy it!

If you need anything from us, remember that we’re at your disposal.

Best,
The [company] team


Πρότυπο email καλωσορίσματος με παρότρυνση για δράση


Hi there [name]!

I’m absolutely thrilled that you’ve decided to give our customer portal a try. If you need to contact the team or me, feel free to do so at any time.

The best way to start using our customer portal is to [the next step users should take].

So if you haven’t done that already, get started now!

[CTA]

Have a great day,
The [company] Team


Ενημερωτικό πρότυπο email καλωσορίσματος 


Hi [name],

Welcome to [company] customer portal. Our platform is powered by [unique characteristics of your customer portal, e.g. knowledge from our top-notch experts in customer service] to help you with [user pain point].

Here’s a quick look at what to expect:

• [Link to customer portal article/manual 1]
• [Link to customer portal article/manual 2]
• [Link to customer portal article/manual 3]

We share the latest news about our [product/service], tips and tricks for customers, our experiments, and battle-tested solutions.

Zero spam, just our best content.

Best,
The [company] team


Πύλη πελατών – Πρότυπα email επιβεβαίωσης

Σύντομο πρότυπο email επιβεβαίωσης


Hello [name],

Thank you for joining our customer portal.

We’d like to confirm that your account was created successfully, and you can now start accessing it.

If you have any issues with logging into your account, reach out to us at [email address].

Best,
The [customer portal] team


Ευχαριστήριο πρότυπο email επιβεβαίωσης ολοκλήρωσης εγγραφής


Dear [name],

Thank you for completing your customer portal registration.

This email is t to confirm that your account is active and that you are now officially part of the [customer portal] family.
Enjoy!

Regards,
The [company] team


Πρότυπο email επιβεβαίωσης “Ανυπομονούμε …”


Hello [name],

Thank you for creating a [customer portal] account. We look forward to reading your first posts.

See you around!

The [customer portal] team


Πρότυπο email επιβεβαίωσης με συνδέσμους για πόρους


Hello [name],

We’re happy that another incredible person (you) joined our community.

To get started, try out these three simple tasks that will help you understand our platform:

Task 1 [for example, login]
Task 2 [for example, create an entry]
Task 3 [for example, use a basic feature]

Remember to check out our tutorials [link] and sign up for your first 10 lessons on how to use the [customer portal] platform.

Thank you for joining, let’s make great things happen together!

Sincerely,
The [company] team


Πύλη πελατών – Πρότυπα email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης

Πρότυπο email επαναφοράς κωδικού 1


It seems like you forgot your [customer portal] password. If this is true, click the link below to reset your password.

Reset my password [link]

If you did not forget your password, you can safely ignore this email.

Best,
The [company] team


Πρότυπο email επαναφοράς κωδικού 2


Hello [name],

Somebody requested a new password for the [customer portal] account associated with [email].

No changes have been made to your account yet.

You can reset your password by clicking the link below.

If you did not request a new password, please let us know immediately by replying to this email.

Yours,
The [company] team


Πρότυπο email επαναφοράς κωδικού 3


Hi [name],

You recently requested to reset the password for your [customer portal] account. Click the button below to proceed.

[button]

If you did not request a password reset, please ignore this email or reply to let us know. This password reset is only valid for the next 30 minutes.

Thanks, the [customer portal] team


Πρότυπο email επαναφοράς κωδικού 4


Please use the following link to reset your password: [link]

If you did not request a password change, please feel free to ignore this message.

If you have any comments or questions, then don’t hesitate to reach us at [email to customer portal support team]

Please feel free to respond to this email. It was sent from a monitored email address, and we would love to hear from you.

Yours,
The [company] team


Πύλη πελατών – Πρότυπα email ανατροφοδότησης

Πρότυπο email ανατροφοδότησης 1


Hi [name],

[X] days ago, you created an account at [customer portal], and you’ve been an active user ever since.

We’d love to get your feedback on the platform! Give us a rating by clicking on the stars below:

[*****]

Kind regards,
The [customer portal] team


Πρότυπο email ανατροφοδότησης 2


Hi [name],

Thanks for using [customer portal].

Please tell us about your experience by completing this 30-second survey. Your feedback helps us create a better experience for yourself and other [customer portal] users.

Let us know how it goes!

– The [customer portal] team


Πρότυπο email ανατροφοδότησης 3


Dear [name],

Your feedback means a lot to us. We constantly strive to provide a flawless experience for our customers, and your input helps us do so.

With that in mind, we would really appreciate it if you could take a minute to share your feedback on the portal.

We hope to see you soon at [customer portal]

Best regards, [customer portal team member’s name]


Πρότυπο email ανατροφοδότησης 4


Hi [username],

Help us shape the [customer portal] experience by taking this survey.

Your feedback is very important to us and will help us make the portal better, so we hope you will take a few minutes to answer our questions.

[CTA]

We appreciate your time and feedback!
The [customer portal] team


Πύλη πελατών – Πρότυπα email πρόσκλησης

Πρότυπο email πρόσκλησης 1


Hi [customer name]!

We’ve given you access to our portal so that you can manage your journey with us and get to know all the possibilities offered by [product/service].

If you want to create an account, please click on the following link: [link]

Enjoy!

Best,
The [customer portal] team


Πρότυπο email πρόσκλησης 2


Hi there!

How much time are you spending [dealing with a customer pain point]? I bet it’s too much!

[product/service] is an intuitive [purpose of your product/service] tool that will help you drive meaningful results on [issue your product/service helps with], and give you more time to focus on other areas of your [sector] strategy, such as [one of the activities].

We’re so happy that you’re taking [company] for a spin, and we’d love it if you create a customer portal account to join our user community!

We’ll walk you through the platform and share our best tips and tricks first.

Then you can start learning more about [product/service] and, when you feel like it, contribute to the community and share your own knowledge.

Register Now

Best,
The [customer portal] team

Πρότυπο email πρόσκλησης 3


Hey!

It’s time to focus on other things! We created [customer portal] so that you can get to know [product/service] and spend less time dealing with [pain point].

Join our portal to learn:

[benefit 1]
[benefit 2]
[benefit 3]

Here’s what some other [users of your customer portal] are saying:

[Testimonial 1]
[Testimonial 2]

[Register now]

Best,
The [customer portal] team

Πρότυπα email πύλης πελατών – Συχνές Ερωτήσεις

Πώς μπορώ να μετρήσω την επιτυχία της επικοινωνίας μου μέσω email;

Ticket που έχει επιλυθεί

Οι πιο χρήσιμοι δείκτες για την παρακολούθηση του ποσοστού επιτυχίας ενός newsletter είναι τα ποσοστά παράδοσης, τα ποσοστά ανοίγματος, τα ποσοστά κλικ και τα ποσοστά επιστροφής.

  • Το ποσοστό παράδοσης είναι ο λόγος των emails που παραδόθηκαν προς τον αριθμό των emails που στάλθηκαν.
  • Το ποσοστό ανοίγματος είναι η λόγος των συνδρομητών που άνοιξαν το nesletter προς τον αριθμό των μηνυμάτων που παραδόθηκαν.
  • Η αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων είναι η αναλογία των ατόμων που έκαναν κλικ σε συνδέσμους προς τον αριθμό των μηνυμάτων που παραδόθηκαν.
  • Το ποσοστό επιστροφής είναι ο λόγος των διευθύνσεων email στη λίστα σας που δεν έλαβαν το μήνυμά σας, επειδή οι διακομιστές αλληλογραφίας ή οι πελάτες τους τα επέστρεψαν, προς τον συνολικό αριθμό διευθύνσεων email στη λίστα σας.

Συνήθως θεωρούνται καλά αποτελέσματα:

  • 95% ή περισσότερο για το ποσοστό παράδοσης
  • 30%+ για το ποσοστό ανοίγματος
  • Πάνω από 10% για αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων
  • Λιγότερο από 2% για το ποσοστό εγκατάλειψης

Ωστόσο, αυτά τα ποσοστά και τα κριτήρια αναφοράς μπορεί να διαφέρουν από κλάδο σε κλάδο. Τα πιο σημαντικά στοιχεία που επηρεάζουν αυτά τα αποτελέσματα είναι η ποιότητα δεδομένων και η αξία περιεχομένου μιας καμπάνιας.

Πρέπει να γράψω ένα email απλού κειμένου ή να στείλω ένα email σε HTML;

Πρέπει να γράψω ένα email απλού κειμένου ή να στείλω ένα email σε HTML;

Ένα email απλού κειμένου περιέχει κείμενο χωρίς καμία μορφοποίηση. Σας επιτρέπει επίσης να ενσωματώσετε απλά γραφικά ή GIF στο αντίγραφο email. Ένα email HTML μπορεί να περιέχει εικόνες, χρώματα γραμματοσειρών και άλλες επιλογές μορφοποίησης κειμένου. Η σωστή μορφή email εξαρτάται από τη στρατηγική email μάρκετινγκ , την επωνυμία και τον οδηγό του στυλ.

Εάν στέλνετε ένα σύντομο email, όπως ένα email επαλήθευσης ή ένα email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης, μπορείτε να παραμείνετε σε μορφή απλού κειμένου. Ωστόσο, τα email που έχουν ως στόχο να ενθαρρύνουν έναν παραλήπτη να προβεί σε κάποια ενέργεια, όπως ένα email πρόσκλησης ή ένα email ανατροφοδότησης, μπορεί να κάνουν το μήνυμα πιο ελκυστικό αν αποσταλεί σε μορφή HTML.

Πότε πρέπει να στείλω ένα email που σχετίζεται με την πύλη πελατών;

Χρόνος επίλυσης

Εξαρτάται από τον τύπο του email που στέλνετε. Είναι καλύτερο να αποστέλλετε email επαλήθευσης αμέσως μετά την ενέργεια ενός χρήστη, ώστε να συνεχίσει τη διαδικασία που απαιτεί επαλήθευση. Για παράδειγμα, όταν ένας χρήστης δημιουργεί έναν λογαριασμό χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση email του, θα πρέπει να λαμβάνει αμέσως ένα email επαλήθευσης, να μπορεί να επιβεβαιώσει το email του και να κάνει τα επόμενα βήματα.

Το ίδιο ισχύει για τα email καλωσορίσματος και τα email επιβεβαίωσης, τα οποία πρέπει να αποστέλλονται αμέσως μετά τη δημιουργία ενός λογαριασμού πύλης πελατών από έναν χρήστη και την επιτυχή επαλήθευση, ώστε να μπορεί να συνεχιστεί η διαδικασία εγγραφής και να υπάρχη πρόσβαση στην πύλη το συντομότερο δυνατό.

Το email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης δεν διαφέρει. Πρέπει να στείλετε ένα email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης αμέσως αφού ένας χρήστης της πύλης πελατών υποβάλει ένα αίτημα ή, ζητήσει βοήθεια για τη δημιουργία ενός νέου κωδικού πρόσβασης. Εάν ένας χρήστης πρέπει να περιμένει περισσότερα από μερικά δευτερόλεπτα για ένα email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης, μπορεί να τα παρατήσει και να μείνει χωρίς πρόσβαση στην πύλη των πελατών.

Όταν πρόκειται για ένα email ανατροφοδότησης, εξαρτάται πραγματικά από τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες χρησιμοποιούν την πύλη πελατών σας. Ωστόσο, μην περιμένετε πολύ πριν τους ζητήσετε τη γνώμη τους. Η αποστολή αυτού του email έως και 10 ημέρες αφότου ένας πελάτης άρχισε να χρησιμοποιεί την πύλη πελατών είναι μια καλή ιδέα.

Ο κανόνας είναι σχεδόν ο ίδιος όταν θέλετε να στείλετε ένα email πρόσκλησης. Στην ιδανική περίπτωση, θα πρέπει να στείλετε το email λίγες ημέρες (ή εβδομάδες, ανάλογα με την πολυπλοκότητα του προϊόντος/υπηρεσίας σας) αφού ο πελάτης αρχίσει να χρησιμοποιεί το προϊόν/την υπηρεσία σας. Οδηγήστε τον πρώτα στη διαδικασία ενσωμάτωσης, αφήστε τον να γνωρίσει το προϊόν σας και να απορροφήσει όλα τα διαθέσιμα δεδομένα και, στη συνέχεια, ενημερώστε τον για τη δυνατότητα συμμετοχής στην πύλη πελατών.

Ready to create your customer portal?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πώς μπορώ να μετρήσω την επιτυχία της επικοινωνίας μου μέσω email;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Οι πιο χρήσιμοι δείκτες για την παρακολούθηση του ποσοστού επιτυχίας ενός newsletter είναι τα ποσοστά παράδοσης, τα ποσοστά ανοίγματος, τα ποσοστά κλικ και τα ποσοστά επιστροφής.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πρέπει να γράψω ένα email απλού κειμένου ή να στείλω ένα email σε HTML;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Εάν στέλνετε ένα σύντομο email, όπως ένα email επαλήθευσης ή ένα email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης, μπορείτε να παραμείνετε σε μορφή απλού κειμένου. Ωστόσο, τα email που έχουν ως στόχο να ενθαρρύνουν έναν παραλήπτη να προβεί σε κάποια ενέργεια, όπως ένα email πρόσκλησης ή ένα email ανατροφοδότησης, μπορεί να κάνουν το μήνυμα πιο ελκυστικό αν αποσταλεί σε μορφή HTML.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πότε πρέπει να στείλω ένα email που σχετίζεται με την πύλη πελατών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Εξαρτάται από τον τύπο του email που στέλνετε. Για παράδειγμα, όταν ένας χρήστης δημιουργήσει έναν λογαριασμό χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση του email του, πρέπει να λάβει ένα email επιβεβαίωσης αμέσως.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo