Πρότυπα email για τη λειτουργία της πύλης πελατών μιας επιχείρησης, συμπεριλαμβανομένων επιβεβαιωτικών, επαναφοράς κωδικού πρόσβασης, πρόσκλησης στο portal και προώθησης νέων προϊόντων/υπηρεσιών, στην Ελληνική γλώσσα.
Με την εγγραφή μου, αποδέχομαι Όροι και Προϋποθέσεις και Πολιτική Απορρήτου.
Κάθε φορά που ένας πελάτης υποβάλλει ένα ticket σχετικά με τη χρήση ενός από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, το προσωπικό σας πρέπει να απαντά και να χάνει πολύτιμο χρόνο που θα μπορούσε να δαπανηθεί για άλλες εργασίες. Ωστόσο, δεν χρειάζεται να συμβαίνει αυτό. Γιατί;
Δεν είναι όλα τα ερωτήματα τόσο περίπλοκα ώστε να απαιτούν την προσοχή ενός εκπροσώπου εξυπηρέτησης πελατών. Ένας σημαντικός αριθμός ζητημάτων μπορεί να επιλυθεί από υπάρχοντες χρήστες εάν ένας οργανισμός διαθέτει πύλη πελατών.
Μία πύλη πελατών είναι μια πλατφόρμα αυτοεξυπηρέτησης που επιτρέπει στους πελάτες να μοιράζονται πληροφορίες, να αναζητούν λύσεις στα προβλήματά τους ανά πάσα στιγμή και να υποβάλλουν ερωτήματα. Προσφέρει στους πελάτες πρόσβαση σε έναν ιστότοπο στον οποίο μπορούν να ανοίξουν δημιουργώντας νήματα συζήτησης, να ενημερώσουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους, να συμβουλευτούν μία γνωσιακή βάση, download resources, να κατεβάσουν πόρους, να περιηγηθούν σε παλαιότερες αναρτήσεις ή να μοιραστούν γνώση με άλλους χρήστες.
Ωστόσο, μόλις δημιουργήσετε αυτήν την πύλη πρέπει να την προωθήσετε μεταξύ των πελατών σας, να τους καθοδηγήσετε κατά διαδικασία δημιουργίας λογαριασμού, και τέλος, να ενθαρρύνετε τους πελάτες να γίνουν ενεργοί χρήστες.
Η προσεγμένη επικοινωνία μέσω email είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για:
Η χρήση προτύπων email για πύλες πελατών θα σας βοηθήσει να προσεγγίσετε τους πελάτες σας και να τους πείσετε να συμμετάσχουν στην πύλη πελατών που έχετε δημιουργήσει για αυτούς. Αυτό το άρθρο συγκεντρώνει παραδείγματα διαφόρων τύπων μηνυμάτων από κάθε στάδιο αποτελεσματικής επικοινωνίας εξυπηρέτησης πελατών, συμπληρωμένα με ισχυρά παραδείγματα γραμμής θέματος email εξυπηρέτησης πελατών.
Ένα πρότυπο email είναι ένα email με μορφή HTML που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε το δικό σας μήνυμα αλλάζοντας το προτεινόμενο περιεχόμενο με το δικό σας. Το SendPulse προσφέρει περισσότερα από 130 δωρεάν πρότυπα που είναι έτοιμα για χρήση.
Ένα πρότυπο email σάς επιτρέπει να δημιουργείτε καμπάνιες email αντικαθιστώντας εικόνες, κείμενο, γραμματοσειρές και άλλα στοιχεία. Η συλλογή προτύπων email στο SendPulse χωρίζεται σε θεματικές ενότητες, ώστε να μπορείτε να βρείτε ένα πρότυπο που λειτουργεί καλύτερα για εσάς.
Αντί να δημιουργήσετε ένα πρότυπο email από την αρχή, μπορείτε εύκολα να ανεβάσετε τις δικές σας εικόνες, να αλλάξετε το κείμενο και να επιλέξετε νέο περιεχόμενο που αφορά τους συνδρομητές σας. Δεν χρειάζεται να χάνετε χρόνο για να σχεδιάσετε και να καταλάβετε ποια μορφή λειτουργεί καλύτερα.
Κάθε φορά που δημιουργείτε ένα νέο πρότυπο email από το μηδέν, πρέπει να το ελέγχετε για σφάλματα. Υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να παραλείψετε σημαντικά τμήματα ή να κάνετε λάθη στη μορφοποίηση. Η χρήση ενός προτύπου διασφαλίζει ότι το email σας είναι ακριβώς όπως στην προεπισκόπηση.
Σύντομο πρότυπο email επαλήθευσης 1
You’ve registered for [company name] customer portal. Before you can use your account, you need to verify that this is your email address by clicking the following link: [link]
Kind Regards, [company]
Σύντομο πρότυπο email επαλήθευσης 2
We just need to verify your email address before you can access your customer portal account.
Verify your email address here [verification link]
Thanks! – The [company] team
Σύντομο πρότυπο email επαλήθευσης 3
You’re almost ready to start enjoying our customer portal.
Simply click the big [color] button below to verify your email address.
[button]
Best, [company]
Πρότυπο email επαλήθευσης που δείχνει εκτίμηση
Are you ready to get access to all the useful info that we’ve prepared for you?
Complete your registration by clicking on the button below!
[button]
This link will verify your email address, and then you’ll officially be a part of our customer portal community.
See you there!
Best regards, the [company] team
Πρότυπο email επαλήθευσης με σύνδεσμο επαλήθευσης
Thanks for registering for our customer portal!
We need a little more information to complete your registration, including a confirmation of your email address.
Click below to confirm your email address:
[link]
If you have problems, please paste the above URL into your web browser.
Thanks, the [company] team
Ένα απλό πρότυπο email καλωσορίσματος
Thank you for joining our customer portal community!
We are [one sentence that describes your organization best]. We’re happy that you will get [the value a recipient will get by learning more about your product/service].
We believe that our customer portal will make your life easier. We hope you enjoy it!
If you need anything from us, remember that we’re at your disposal.
Best,
The [company] team
Πρότυπο email καλωσορίσματος με παρότρυνση για δράση
I’m absolutely thrilled that you’ve decided to give our customer portal a try. If you need to contact the team or me, feel free to do so at any time.
The best way to start using our customer portal is to [the next step users should take].
So if you haven’t done that already, get started now!
[CTA]
Have a great day,
The [company] Team
Ενημερωτικό πρότυπο email καλωσορίσματος
Welcome to [company] customer portal. Our platform is powered by [unique characteristics of your customer portal, e.g. knowledge from our top-notch experts in customer service] to help you with [user pain point].
Here’s a quick look at what to expect:
• [Link to customer portal article/manual 1]
• [Link to customer portal article/manual 2]
• [Link to customer portal article/manual 3]
We share the latest news about our [product/service], tips and tricks for customers, our experiments, and battle-tested solutions.
Zero spam, just our best content.
Best,
The [company] team
Σύντομο πρότυπο email επιβεβαίωσης
Thank you for joining our customer portal.
We’d like to confirm that your account was created successfully, and you can now start accessing it.
If you have any issues with logging into your account, reach out to us at [email address].
Best,
The [customer portal] team
Ευχαριστήριο πρότυπο email επιβεβαίωσης ολοκλήρωσης εγγραφής
Thank you for completing your customer portal registration.
This email is t to confirm that your account is active and that you are now officially part of the [customer portal] family.
Enjoy!
Regards,
The [company] team
Πρότυπο email επιβεβαίωσης “Ανυπομονούμε …”
Thank you for creating a [customer portal] account. We look forward to reading your first posts.
See you around!
The [customer portal] team
Πρότυπο email επιβεβαίωσης με συνδέσμους για πόρους
We’re happy that another incredible person (you) joined our community.
To get started, try out these three simple tasks that will help you understand our platform:
Task 1 [for example, login]
Task 2 [for example, create an entry]
Task 3 [for example, use a basic feature]
Remember to check out our tutorials [link] and sign up for your first 10 lessons on how to use the [customer portal] platform.
Thank you for joining, let’s make great things happen together!
Sincerely,
The [company] team
Πρότυπο email επαναφοράς κωδικού 1
Reset my password [link]
If you did not forget your password, you can safely ignore this email.
Best,
The [company] team
Πρότυπο email επαναφοράς κωδικού 2
Somebody requested a new password for the [customer portal] account associated with [email].
No changes have been made to your account yet.
You can reset your password by clicking the link below.
If you did not request a new password, please let us know immediately by replying to this email.
Yours,
The [company] team
Πρότυπο email επαναφοράς κωδικού 3
You recently requested to reset the password for your [customer portal] account. Click the button below to proceed.
[button]
If you did not request a password reset, please ignore this email or reply to let us know. This password reset is only valid for the next 30 minutes.
Thanks, the [customer portal] team
Πρότυπο email επαναφοράς κωδικού 4
If you did not request a password change, please feel free to ignore this message.
If you have any comments or questions, then don’t hesitate to reach us at [email to customer portal support team]
Please feel free to respond to this email. It was sent from a monitored email address, and we would love to hear from you.
Yours,
The [company] team
Πρότυπο email ανατροφοδότησης 1
[X] days ago, you created an account at [customer portal], and you’ve been an active user ever since.
We’d love to get your feedback on the platform! Give us a rating by clicking on the stars below:
[*****]
Kind regards,
The [customer portal] team
Πρότυπο email ανατροφοδότησης 2
Thanks for using [customer portal].
Please tell us about your experience by completing this 30-second survey. Your feedback helps us create a better experience for yourself and other [customer portal] users.
Let us know how it goes!
– The [customer portal] team
Πρότυπο email ανατροφοδότησης 3
Your feedback means a lot to us. We constantly strive to provide a flawless experience for our customers, and your input helps us do so.
With that in mind, we would really appreciate it if you could take a minute to share your feedback on the portal.
We hope to see you soon at [customer portal]
Best regards, [customer portal team member’s name]
Πρότυπο email ανατροφοδότησης 4
Help us shape the [customer portal] experience by taking this survey.
Your feedback is very important to us and will help us make the portal better, so we hope you will take a few minutes to answer our questions.
[CTA]
We appreciate your time and feedback!
The [customer portal] team
Πρότυπο email πρόσκλησης 1
We’ve given you access to our portal so that you can manage your journey with us and get to know all the possibilities offered by [product/service].
If you want to create an account, please click on the following link: [link]
Enjoy!
Best,
The [customer portal] team
Πρότυπο email πρόσκλησης 2
How much time are you spending [dealing with a customer pain point]? I bet it’s too much!
[product/service] is an intuitive [purpose of your product/service] tool that will help you drive meaningful results on [issue your product/service helps with], and give you more time to focus on other areas of your [sector] strategy, such as [one of the activities].
We’re so happy that you’re taking [company] for a spin, and we’d love it if you create a customer portal account to join our user community!
We’ll walk you through the platform and share our best tips and tricks first.
Then you can start learning more about [product/service] and, when you feel like it, contribute to the community and share your own knowledge.
Register Now
Best,
The [customer portal] team
Πρότυπο email πρόσκλησης 3
It’s time to focus on other things! We created [customer portal] so that you can get to know [product/service] and spend less time dealing with [pain point].
Join our portal to learn:
[benefit 1]
[benefit 2]
[benefit 3]
…
Here’s what some other [users of your customer portal] are saying:
[Testimonial 1]
[Testimonial 2]
[Register now]
Best,
The [customer portal] team
Οι πιο χρήσιμοι δείκτες για την παρακολούθηση του ποσοστού επιτυχίας ενός newsletter είναι τα ποσοστά παράδοσης, τα ποσοστά ανοίγματος, τα ποσοστά κλικ και τα ποσοστά επιστροφής.
Συνήθως θεωρούνται καλά αποτελέσματα:
Ωστόσο, αυτά τα ποσοστά και τα κριτήρια αναφοράς μπορεί να διαφέρουν από κλάδο σε κλάδο. Τα πιο σημαντικά στοιχεία που επηρεάζουν αυτά τα αποτελέσματα είναι η ποιότητα δεδομένων και η αξία περιεχομένου μιας καμπάνιας.
Ένα email απλού κειμένου περιέχει κείμενο χωρίς καμία μορφοποίηση. Σας επιτρέπει επίσης να ενσωματώσετε απλά γραφικά ή GIF στο αντίγραφο email. Ένα email HTML μπορεί να περιέχει εικόνες, χρώματα γραμματοσειρών και άλλες επιλογές μορφοποίησης κειμένου. Η σωστή μορφή email εξαρτάται από τη στρατηγική email μάρκετινγκ , την επωνυμία και τον οδηγό του στυλ.
Εάν στέλνετε ένα σύντομο email, όπως ένα email επαλήθευσης ή ένα email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης, μπορείτε να παραμείνετε σε μορφή απλού κειμένου. Ωστόσο, τα email που έχουν ως στόχο να ενθαρρύνουν έναν παραλήπτη να προβεί σε κάποια ενέργεια, όπως ένα email πρόσκλησης ή ένα email ανατροφοδότησης, μπορεί να κάνουν το μήνυμα πιο ελκυστικό αν αποσταλεί σε μορφή HTML.
Εξαρτάται από τον τύπο του email που στέλνετε. Είναι καλύτερο να αποστέλλετε email επαλήθευσης αμέσως μετά την ενέργεια ενός χρήστη, ώστε να συνεχίσει τη διαδικασία που απαιτεί επαλήθευση. Για παράδειγμα, όταν ένας χρήστης δημιουργεί έναν λογαριασμό χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση email του, θα πρέπει να λαμβάνει αμέσως ένα email επαλήθευσης, να μπορεί να επιβεβαιώσει το email του και να κάνει τα επόμενα βήματα.
Το ίδιο ισχύει για τα email καλωσορίσματος και τα email επιβεβαίωσης, τα οποία πρέπει να αποστέλλονται αμέσως μετά τη δημιουργία ενός λογαριασμού πύλης πελατών από έναν χρήστη και την επιτυχή επαλήθευση, ώστε να μπορεί να συνεχιστεί η διαδικασία εγγραφής και να υπάρχη πρόσβαση στην πύλη το συντομότερο δυνατό.
Το email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης δεν διαφέρει. Πρέπει να στείλετε ένα email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης αμέσως αφού ένας χρήστης της πύλης πελατών υποβάλει ένα αίτημα ή, ζητήσει βοήθεια για τη δημιουργία ενός νέου κωδικού πρόσβασης. Εάν ένας χρήστης πρέπει να περιμένει περισσότερα από μερικά δευτερόλεπτα για ένα email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης, μπορεί να τα παρατήσει και να μείνει χωρίς πρόσβαση στην πύλη των πελατών.
Όταν πρόκειται για ένα email ανατροφοδότησης, εξαρτάται πραγματικά από τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες χρησιμοποιούν την πύλη πελατών σας. Ωστόσο, μην περιμένετε πολύ πριν τους ζητήσετε τη γνώμη τους. Η αποστολή αυτού του email έως και 10 ημέρες αφότου ένας πελάτης άρχισε να χρησιμοποιεί την πύλη πελατών είναι μια καλή ιδέα.
Ο κανόνας είναι σχεδόν ο ίδιος όταν θέλετε να στείλετε ένα email πρόσκλησης. Στην ιδανική περίπτωση, θα πρέπει να στείλετε το email λίγες ημέρες (ή εβδομάδες, ανάλογα με την πολυπλοκότητα του προϊόντος/υπηρεσίας σας) αφού ο πελάτης αρχίσει να χρησιμοποιεί το προϊόν/την υπηρεσία σας. Οδηγήστε τον πρώτα στη διαδικασία ενσωμάτωσης, αφήστε τον να γνωρίσει το προϊόν σας και να απορροφήσει όλα τα διαθέσιμα δεδομένα και, στη συνέχεια, ενημερώστε τον για τη δυνατότητα συμμετοχής στην πύλη πελατών.
Ready to create your customer portal?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Πώς να προσφέρετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών: Η μέθοδος L.A.S.T.
Videos - Pos Na Prosferete Exairetiki Exypiretisi Pelaton I Methodos L A S T
Επισκόπηση κατάταξης αντιπροσώπου
Το LiveAgent παρέχει οικονομική λύση υποστήριξης πελατών με διάφορα κανάλια επικοινωνίας και σημαντικές πληροφορίες για τους επισκέπτες.
Εκτιμούμε την πρόσφατη εγγραφή σας στο LiveAgent.
Θα σταλεί ένα μήνυμα στη διεύθυνση email σας που θα περιέχει τα στοιχεία σύνδεσης, αμέσως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες