Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πρότυπα email πύλης πελατών

Κάθε φορά που ένας πελάτης υποβάλλει ένα ticket σχετικά με τη χρήση ενός από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, το προσωπικό σας πρέπει να απαντά και να χάνει πολύτιμο χρόνο που θα μπορούσε να δαπανηθεί για άλλες εργασίες. Ωστόσο, δεν χρειάζεται να συμβαίνει αυτό. Γιατί;

Δεν είναι όλα τα ερωτήματα τόσο περίπλοκα ώστε να απαιτούν την προσοχή ενός εκπροσώπου εξυπηρέτησης πελατών. Ένας σημαντικός αριθμός ζητημάτων μπορεί να επιλυθεί από υπάρχοντες χρήστες εάν ένας οργανισμός διαθέτει πύλη πελατών.

 Μία πύλη πελατών είναι μια πλατφόρμα αυτοεξυπηρέτησης που επιτρέπει στους πελάτες να μοιράζονται πληροφορίες, να αναζητούν λύσεις στα προβλήματά τους ανά πάσα στιγμή και να υποβάλλουν ερωτήματα. Προσφέρει στους πελάτες πρόσβαση σε έναν ιστότοπο στον οποίο μπορούν να ανοίξουν δημιουργώντας νήματα συζήτησης, να ενημερώσουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους, να συμβουλευτούν μία γνωσιακή βάση, download resources, να κατεβάσουν πόρους, να περιηγηθούν σε παλαιότερες αναρτήσεις ή να μοιραστούν γνώση με άλλους χρήστες.

Ωστόσο, μόλις δημιουργήσετε αυτήν την πύλη πρέπει να την προωθήσετε μεταξύ των πελατών σας, να τους καθοδηγήσετε κατά διαδικασία δημιουργίας λογαριασμού, και τέλος, να ενθαρρύνετε τους πελάτες να γίνουν ενεργοί χρήστες.

Η προσεγμένη επικοινωνία μέσω email είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για:

  • Πληροφόρηση των πελατών σχετικά με τη διαθεσιμότητα της πύλης πελατών σας
  • Προώθηση της πύλης πελατών
  • Καθοδήγηση των πελατών κατά τη διαδικασία δημιουργίας λογαριασμού στην πύλη πελατών

Η χρήση προτύπων email για πύλες πελατών θα σας βοηθήσει να προσεγγίσετε τους πελάτες σας και να τους πείσετε να συμμετάσχουν στην πύλη πελατών που έχετε δημιουργήσει για αυτούς. Αυτό το άρθρο συγκεντρώνει παραδείγματα διαφόρων τύπων μηνυμάτων από κάθε στάδιο αποτελεσματικής επικοινωνίας εξυπηρέτησης πελατών, συμπληρωμένα με ισχυρά παραδείγματα γραμμής θέματος email εξυπηρέτησης πελατών.

Τι είναι ένα πρότυπο email;

Ένα πρότυπο email είναι ένα email με μορφή HTML που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε το δικό σας μήνυμα αλλάζοντας το προτεινόμενο περιεχόμενο με το δικό σας. Το SendPulse προσφέρει περισσότερα από 130 δωρεάν πρότυπα που είναι έτοιμα για χρήση.

Ένα πρότυπο email σάς επιτρέπει να δημιουργείτε καμπάνιες email αντικαθιστώντας εικόνες, κείμενο, γραμματοσειρές και άλλα στοιχεία. Η συλλογή προτύπων email στο SendPulse χωρίζεται σε θεματικές ενότητες, ώστε να μπορείτε να βρείτε ένα πρότυπο που λειτουργεί καλύτερα για εσάς.

Οφέλη από τη χρήση προτύπου email

Σας εξοικονομεί χρόνο και κόπο

Αντί να δημιουργήσετε ένα πρότυπο email από την αρχή, μπορείτε εύκολα να ανεβάσετε τις δικές σας εικόνες, να αλλάξετε το κείμενο και να επιλέξετε νέο περιεχόμενο που αφορά τους συνδρομητές σας. Δεν χρειάζεται να χάνετε χρόνο για να σχεδιάσετε και να καταλάβετε ποια μορφή λειτουργεί καλύτερα.

Πρότυπα email πύλης πελατών
Αποθηκεύστε τα πρότυπα της πύλης των πελατών μας στα τυποποιημένα μηνύματά σας για να εξοικονομήσετε χρόνο

Δεν χρειάζεται να ελέγξετε τη μορφοποίηση

Κάθε φορά που δημιουργείτε ένα νέο πρότυπο email από το μηδέν, πρέπει να το ελέγχετε για σφάλματα. Υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να παραλείψετε σημαντικά τμήματα ή να κάνετε λάθη στη μορφοποίηση. Η χρήση ενός προτύπου διασφαλίζει ότι το email σας είναι ακριβώς όπως στην προεπισκόπηση.

Γραμμές θέματος email πύλης πελατών

Emails επαλήθευσης

  • Επιβεβαιώστε τη Διεύθυνση email σας
  • Επαληθεύστε το email σας για την [εταιρεία]
  • Επαληθεύστε τη διεύθυνση email σας για το [όνομα πύλης πελάτη]
  • Καλώς ορίσατε στην [πύλη πελατών], επαληθεύστε τη διεύθυνση email σας
  • [όνομα], επαληθεύστε τον λογαριασμό σας
  • [εταιρεία] – επαλήθευση λογαριασμού
  • [εταιρεία] – επαλήθευση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  • [διεύθυνση email] – ολοκληρώστε την εγγραφή σας για την [πύλη εταιρείας/πελατών]!
  • Ενεργοποιήστε τον λογαριασμό σας στην [εταιρεία]
  • Email επαλήθευσης
  • Ο κωδικός επαλήθευσής σας
  • Ο κωδικός ασφαλείας για την [πύλη πελατών] είναι: [κωδικός]
  • Ελέγξτε τον κωδικό επαλήθευσης για την [εταιρεία]
  • Επαληθεύστε τη διεύθυνση του email σας

Email καλωσορίσματος

  • Χαιρόμαστε που σας βλέπουμε εδώ!
  • Σας ευχαριστούμε για την εγγραφή σας 🙂
  • Καλώς ορίσατε στην κοινότητα [πύλη πελατών]
  • Καλώς ορίσατε στην οικογένεια της [πύλη πελατών]
  • Καλώς ορίσατε
  • Ευχαριστούμε που είστε μαζί μας!
  • Καλώς ήρθατε στο κλαμπ!
  • Εγγραφήκατε. Να τι ακολουθεί…
  • Καλώς ορίσατε στον λογαριασμό σας στην [πύλη πελατών]
  • Σας περιμένουμε στην [πύλη πελατών]
  • Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε την [πύλη πελατών]

Email επιβεβαίωσης

  • Επιβεβαίωση: ο λογαριασμός σας δημιουργήθηκε!
  • Επιβεβαιώθηκε – καλώς ήρθατε
  • Ο λογαριασμός σας είναι σε λειτουργία!
  • Ουάου! Συμβαίνει!
  • Ο λογαριασμός σας στην [όνομα πύλης πελατών] είναι έτοιμος
  • Μπορείτε να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε τώρα τον λογαριασμό σας στην [πύλη πελατών]
  • Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση τώρα στον λογαριασμό σας με την [πύλη πελατών]
  • Ένας λογαριασμός για το [όνομα] έχει ενεργοποιηθεί
  • Σας ευχαριστούμε για την εγγραφή, αποκτήστε πρόσβαση στον λογαριασμό σας
  • Η εγγραφή σας ολοκληρώθηκε
  • Email επιβεβαίωσης λογαριασμού

Email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης

  • Επαναφορά κωδικού πρόσβασης [πύλης πελατών]
  • Σύνδεσμος επαναφοράς κωδικού πρόσβασης
  • Χρειάζεστε βοήθεια για την επαναφορά του κωδικού πρόσβασής σας;
  • Ακολουθεί ο νέος κωδικός πρόσβασής σας για την [πύλη πελατών]
  • Ο νέος κωδικός πρόσβασής σας απέχει λίγα μόνο κλικ
  • Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
  • Επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας
  • Επαναφορά Κωδικού
  • [όνομα], αυτό το μήνυμα email θα σας βοηθήσει να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας
  • Επιλέξτε έναν νέο κωδικό πρόσβασης για τον λογαριασμό σας στην [πύλη πελατών]
  • Αλλαγή του κωδικού πρόσβασής σας στην [πύλη πελατών]

Email ανατροφοδότησης

  • Θα θέλαμε να μάθουμε τη γνώμη σας για την [πύλη πελατών]
  • Τι πιστεύετε για την [πύλη πελατών];
  • Πρέπει να μιλήσουμε για την [πύλη πελατών], [όνομα]…
  • Αξιολογήστε την εμπειρία σας με την [πύλη πελατών]
  • Μοιραστείτε τα σχόλιά σας για την [πύλη πελατών]
  • Μοιραστείτε τις σκέψεις σας για την [πύλη πελατών]
  • Θέλουμε να μάθουμε τη γνώμη σας
  • Σας ευχαριστούμε που είστε ενεργός χρήστης της [πύλης πελατών]
  • Πώς είναι η εμπειρία σας με την [πύλη πελατών];
  • Θέλουμε να βελτιώσουμε την [πύλη πελατών]. Χρειαζόμαστε τη βοήθειά σας!
  • Πώς μπορούμε να βελτιώσουμε την [πύλη πελατών];

Email πρόσκλησης

  • Θέλετε να αξιοποιήσετε στο έπακρο το [προϊόν/υπηρεσία]; Εγγραφείτε στην [πύλη πελατών]
  • Εγγραφείτε τώρα στην [πύλη πελατών]. Δεν θα το μετανιώσετε.
  • Η [πύλη πελατών] σας περιμένει
  • Γνωρίζατε ότι υπάρχει μια [πύλη πελατών] διαθέσιμη για όλους τους πελάτες μας;
  • Ήρθε η ώρα να εγγραφείτε στην [πύλη πελατών]
  • Δεν θέλουμε να καυχηθούμε, αλλά οι χρήστες αγαπούν την [πύλη πελατών]
  • Να γιατί πρέπει να εγγραφείτε στην [πύλη πελατών]
  • Σας προσκαλούμε να εγγραφείτε στην πύλη μας!
  • Προσθέσαμε νέες ενότητες στην [πύλη πελατών]. Εγγραφείτε τώρα και δείτε τις!
  • Γνωρίστε όλες τις λειτουργίες και τις δυνατότητες που προσφέρει το [προϊόν/υπηρεσία]
  • Το φτιάξαμε για να αναπτύξετε τις γνώσεις σας και να μάθετε νέα πράγματα για [προϊόν/υπηρεσία]
  • Τι θα μάθετε…

Ιδέες για πρότυπα email πύλης πελατών

Πύλη πελατών – Πρότυπα email επαλήθευσης

Σύντομο πρότυπο email επαλήθευσης 1


Σύντομο πρότυπο email επαλήθευσης 2


Σύντομο πρότυπο email επαλήθευσης 3


Πρότυπο email επαλήθευσης που δείχνει εκτίμηση


Πρότυπο email επαλήθευσης με σύνδεσμο επαλήθευσης


Πύλη πελατών – Πρότυπα email καλωσορίσματος

Ένα απλό πρότυπο email καλωσορίσματος


Πρότυπο email καλωσορίσματος με παρότρυνση για δράση


Ενημερωτικό πρότυπο email καλωσορίσματος 


Πύλη πελατών – Πρότυπα email επιβεβαίωσης

Σύντομο πρότυπο email επιβεβαίωσης


Ευχαριστήριο πρότυπο email επιβεβαίωσης ολοκλήρωσης εγγραφής


Πρότυπο email επιβεβαίωσης “Ανυπομονούμε …”


Πρότυπο email επιβεβαίωσης με συνδέσμους για πόρους


Πύλη πελατών – Πρότυπα email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης

Πρότυπο email επαναφοράς κωδικού 1


Πρότυπο email επαναφοράς κωδικού 2


Πρότυπο email επαναφοράς κωδικού 3


Πρότυπο email επαναφοράς κωδικού 4


Πύλη πελατών – Πρότυπα email ανατροφοδότησης

Πρότυπο email ανατροφοδότησης 1


Πρότυπο email ανατροφοδότησης 2


Πρότυπο email ανατροφοδότησης 3


Πρότυπο email ανατροφοδότησης 4


Πύλη πελατών – Πρότυπα email πρόσκλησης

Πρότυπο email πρόσκλησης 1


Πρότυπο email πρόσκλησης 2

Πρότυπο email πρόσκλησης 3

Πρότυπα email πύλης πελατών – Συχνές Ερωτήσεις

Πώς μπορώ να μετρήσω την επιτυχία της επικοινωνίας μου μέσω email;

Ticket που έχει επιλυθεί

Οι πιο χρήσιμοι δείκτες για την παρακολούθηση του ποσοστού επιτυχίας ενός newsletter είναι τα ποσοστά παράδοσης, τα ποσοστά ανοίγματος, τα ποσοστά κλικ και τα ποσοστά επιστροφής.

  • Το ποσοστό παράδοσης είναι ο λόγος των emails που παραδόθηκαν προς τον αριθμό των emails που στάλθηκαν.
  • Το ποσοστό ανοίγματος είναι η λόγος των συνδρομητών που άνοιξαν το nesletter προς τον αριθμό των μηνυμάτων που παραδόθηκαν.
  • Η αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων είναι η αναλογία των ατόμων που έκαναν κλικ σε συνδέσμους προς τον αριθμό των μηνυμάτων που παραδόθηκαν.
  • Το ποσοστό επιστροφής είναι ο λόγος των διευθύνσεων email στη λίστα σας που δεν έλαβαν το μήνυμά σας, επειδή οι διακομιστές αλληλογραφίας ή οι πελάτες τους τα επέστρεψαν, προς τον συνολικό αριθμό διευθύνσεων email στη λίστα σας.

Συνήθως θεωρούνται καλά αποτελέσματα:

  • 95% ή περισσότερο για το ποσοστό παράδοσης
  • 30%+ για το ποσοστό ανοίγματος
  • Πάνω από 10% για αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων
  • Λιγότερο από 2% για το ποσοστό εγκατάλειψης

Ωστόσο, αυτά τα ποσοστά και τα κριτήρια αναφοράς μπορεί να διαφέρουν από κλάδο σε κλάδο. Τα πιο σημαντικά στοιχεία που επηρεάζουν αυτά τα αποτελέσματα είναι η ποιότητα δεδομένων και η αξία περιεχομένου μιας καμπάνιας.

Πρέπει να γράψω ένα email απλού κειμένου ή να στείλω ένα email σε HTML;

Πρότυπα email πύλης πελατών

Ένα email απλού κειμένου περιέχει κείμενο χωρίς καμία μορφοποίηση. Σας επιτρέπει επίσης να ενσωματώσετε απλά γραφικά ή GIF στο αντίγραφο email. Ένα email HTML μπορεί να περιέχει εικόνες, χρώματα γραμματοσειρών και άλλες επιλογές μορφοποίησης κειμένου. Η σωστή μορφή email εξαρτάται από τη στρατηγική email μάρκετινγκ , την επωνυμία και τον οδηγό του στυλ.

Εάν στέλνετε ένα σύντομο email, όπως ένα email επαλήθευσης ή ένα email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης, μπορείτε να παραμείνετε σε μορφή απλού κειμένου. Ωστόσο, τα email που έχουν ως στόχο να ενθαρρύνουν έναν παραλήπτη να προβεί σε κάποια ενέργεια, όπως ένα email πρόσκλησης ή ένα email ανατροφοδότησης, μπορεί να κάνουν το μήνυμα πιο ελκυστικό αν αποσταλεί σε μορφή HTML.

Χρόνος επίλυσης

Εξαρτάται από τον τύπο του email που στέλνετε. Είναι καλύτερο να αποστέλλετε email επαλήθευσης αμέσως μετά την ενέργεια ενός χρήστη, ώστε να συνεχίσει τη διαδικασία που απαιτεί επαλήθευση. Για παράδειγμα, όταν ένας χρήστης δημιουργεί έναν λογαριασμό χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση email του, θα πρέπει να λαμβάνει αμέσως ένα email επαλήθευσης, να μπορεί να επιβεβαιώσει το email του και να κάνει τα επόμενα βήματα.

Το ίδιο ισχύει για τα email καλωσορίσματος και τα email επιβεβαίωσης, τα οποία πρέπει να αποστέλλονται αμέσως μετά τη δημιουργία ενός λογαριασμού πύλης πελατών από έναν χρήστη και την επιτυχή επαλήθευση, ώστε να μπορεί να συνεχιστεί η διαδικασία εγγραφής και να υπάρχη πρόσβαση στην πύλη το συντομότερο δυνατό.

Το email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης δεν διαφέρει. Πρέπει να στείλετε ένα email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης αμέσως αφού ένας χρήστης της πύλης πελατών υποβάλει ένα αίτημα ή, ζητήσει βοήθεια για τη δημιουργία ενός νέου κωδικού πρόσβασης. Εάν ένας χρήστης πρέπει να περιμένει περισσότερα από μερικά δευτερόλεπτα για ένα email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης, μπορεί να τα παρατήσει και να μείνει χωρίς πρόσβαση στην πύλη των πελατών.

Όταν πρόκειται για ένα email ανατροφοδότησης, εξαρτάται πραγματικά από τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες χρησιμοποιούν την πύλη πελατών σας. Ωστόσο, μην περιμένετε πολύ πριν τους ζητήσετε τη γνώμη τους. Η αποστολή αυτού του email έως και 10 ημέρες αφότου ένας πελάτης άρχισε να χρησιμοποιεί την πύλη πελατών είναι μια καλή ιδέα.

Ο κανόνας είναι σχεδόν ο ίδιος όταν θέλετε να στείλετε ένα email πρόσκλησης. Στην ιδανική περίπτωση, θα πρέπει να στείλετε το email λίγες ημέρες (ή εβδομάδες, ανάλογα με την πολυπλοκότητα του προϊόντος/υπηρεσίας σας) αφού ο πελάτης αρχίσει να χρησιμοποιεί το προϊόν/την υπηρεσία σας. Οδηγήστε τον πρώτα στη διαδικασία ενσωμάτωσης, αφήστε τον να γνωρίσει το προϊόν σας και να απορροφήσει όλα τα διαθέσιμα δεδομένα και, στη συνέχεια, ενημερώστε τον για τη δυνατότητα συμμετοχής στην πύλη πελατών.

Ready to create your customer portal?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πώς μπορώ να μετρήσω την επιτυχία της επικοινωνίας μου μέσω email;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Οι πιο χρήσιμοι δείκτες για την παρακολούθηση του ποσοστού επιτυχίας ενός newsletter είναι τα ποσοστά παράδοσης, τα ποσοστά ανοίγματος, τα ποσοστά κλικ και τα ποσοστά επιστροφής.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πρέπει να γράψω ένα email απλού κειμένου ή να στείλω ένα email σε HTML;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Εάν στέλνετε ένα σύντομο email, όπως ένα email επαλήθευσης ή ένα email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης, μπορείτε να παραμείνετε σε μορφή απλού κειμένου. Ωστόσο, τα email που έχουν ως στόχο να ενθαρρύνουν έναν παραλήπτη να προβεί σε κάποια ενέργεια, όπως ένα email πρόσκλησης ή ένα email ανατροφοδότησης, μπορεί να κάνουν το μήνυμα πιο ελκυστικό αν αποσταλεί σε μορφή HTML.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πότε πρέπει να στείλω ένα email που σχετίζεται με την πύλη πελατών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Εξαρτάται από τον τύπο του email που στέλνετε. Για παράδειγμα, όταν ένας χρήστης δημιουργήσει έναν λογαριασμό χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση του email του, πρέπει να λάβει ένα email επιβεβαίωσης αμέσως.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo