Μπορεί να μην είστε εξοικειωμένοι με τις έννοιες των πωλήσεων υψηλού κέρδους και πολλαπλών πωλήσεων, ή ίσως συγχέετε τους δύο όρους. Ωστόσο, θέλουμε να μοιραστούμε μερικές απλές συμβουλές μαζί σας: και οι δύο αυτές τεχνικές θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε περισσότερες πωλήσεις. Σχεδόν όλα τα διαδικτυακά καταστήματα χρησιμοποιούν αυτές τις στρατηγικές, και πρέπει κι εσείς να κάνετε το ίδιο!
Εάν κάνετε αγορές στο διαδίκτυο, σίγουρα έχετε ήδη συναντήσει διαφορετικές στρατηγικές πωλήσεων υψηλού κέρδους και πολλαπλών πωλήσεων. Μπορεί να έχετε παρατηρήσει μερικές από αυτές, αλλά πολλές είναι τόσο διακριτικές που καταλήγετε να αναρωτιέστε πώς ξοδέψατε τόσα πολλά χρήματα μέχρι να ολοκληρώσετε τη διαδικασία αγοράς όταν ψωνίζατε μόνο για ένα είδος.
Πολλαπλή πώληση σημαίνει να προσφέρετε σε έναν (δυνητικό) πελάτη ένα προϊόν που συμβαδίζει με το προϊόν που προτίθεται να αγοράσει. Για παράδειγμα, εάν ένας πελάτης αγοράζει ένα ποντίκι υπολογιστή, το να προτείνετε να αγοράσει ένα νέο ποντίκι ή πληκτρολόγιο θα ήταν πολλαπλή πώληση.
Η πώληση υψηλού κέρδους είναι μια τεχνική μάρκετινγκ και πωλήσεων που συνίσταται στο να προσφέρει σε έναν δυνητικό πελάτη ή αγοραστή ένα προϊόν ή υπηρεσία παρόμοιο με αυτό που θέλουν να αγοράσουν ή έχουν αγοράσει, αλλά μια πιο ακριβή έκδοση. Αυτό μπορεί να έχει τη μορφή αναβάθμισης ή άλλου πρόσθετου, για παράδειγμα.
Σε αυτούς τους ορισμούς, έχουμε αναφέρει πελάτες και πιθανούς πελάτες: πρέπει να λάβετε υπόψη ότι αυτές οι τεχνικές δεν χρησιμοποιούνται μόνο σε υπάρχοντες πελάτες. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τέτοιες μεθόδους για να ενθαρρύνετε τους δυνητικούς πελάτες να ξοδεύουν περισσότερα.
Για να βεβαιωθείτε ότι οι δραστηριότητες πολλαπλών πωλήσεων και/ή πωλήσεων υψηλού κέρδους οδηγούν σε αποτελέσματα, ακολουθήστε τους δύο χρυσούς κανόνες:
Για πολλαπλές πωλήσεις: Τα είδη πρέπει να είναι συμπληρωματικά. Τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που προσφέρετε πρέπει να πηγαίνουν «χέρι-χέρι». Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, εάν ο πελάτης σας ψωνίζει αξεσουάρ υπολογιστών, μην τους προσφέρετε άλλα άσχετα ηλεκτρονικά προϊόντα, όπως τοστιέρα ή μπλέντερ.
Για πωλήσεις υψηλού κέρδους: Τα προϊόντα πρέπει να προσφέρουν επιπλέον αξία. Τα προσφερόμενα προϊόντα ή υπηρεσίες πρέπει να έχουν σημαντικά μεγαλύτερη αξία παρέχοντας στον χρήστη πρόσθετα οφέλη. Για παράδειγμα, εάν ο πελάτης σας σκέφτεται να αγοράσει ένα τηλέφωνο, μπορείτε να του προσφέρετε μια αναβαθμισμένη έκδοση του μοντέλου (με περισσότερο χώρο αποθήκευσης, καλύτερη ποιότητα κάμερας, διάρκεια ζωής μπαταρίας κ.λπ.)
Σημαντικές αυξήσεις στις πωλήσεις: Εάν εφαρμόσετε στρατηγικές πολλαπλών πωλήσεων, μπορείτε να βελτιώσετε τις πωλήσεις σας έως και 30%, κάτι που είναι ένα αρκετά σημαντικό ποσοστό που μπορεί να κάνει τη διαφορά για τις περισσότερες εταιρείες.
Παροχή αξίας για τους καταναλωτές: Προσφέροντας πιο εξατομικευμένα προϊόντα στους πελάτες σας, θα αισθάνονται πιο ικανοποιημένοι με την επιχείρησή σας. Σε τελική ανάλυση, οι πελάτες λαχταρούν την εξατομίκευση επειδή δείχνει ότι η επιχείρηση ενδιαφέρεται αρκετά για να γνωρίσει αυτούς και τα ενδιαφέροντά τους.
Αύξηση της αφοσίωσης των αγοραστών: Όταν ικανοποιείτε όλες τις ανάγκες των πελατών σας, οι πελάτες σας θα γίνουν πιο πιστοί στην εταιρεία σας. Θα επιστρέψουν για να αγοράσουν άλλα προϊόντα από εσάς, επειδή ξέρουν ότι θα μπορούν να βρουν όλα όσα αναζητούν.
Οπότε, ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος πωλήσεων υψηλού κέρδους και πολλαπλών πωλήσεων; Ένας από τους καλύτερους τρόπους είναι να ενημερώσετε τους πελάτες σας για σχετικές προσφορές μέσω email. Οι γραμμές θέματος του email και τα πρότυπα email που έχουμε συγκεντρώσει παρακάτω θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε.
We noticed that you left your shopping cart full of cool stuff.
We think you could add a few more things to make sure you’ve got everything you need for [what items are used for].
Here’s a list of products that you might want to consider adding to your cart before you complete your purchase:
[A List of products with pictures]
We hope this helps!
You bought [product] recently.
As it’s just one part of our [collection] line, I thought you should know that you can get additional products that will make your experience with [product] even better.
Here’s what we’ve got for you:
[A List of products with pictures]
Think it through, and let us know if we can do anything more for you.
And remember that you can test our products for 30 days and return them if you are not satisfied.
[Button] Check out our returns policy.
Free shipping. Free returns.
We noticed that you’ve been using [product(s)/service(s)] for quite some time. We’re super grateful that you trust us with helping you [what product is helping with].
I’m reaching out today with a small tip about the upgraded version of [product/service].
By purchasing [upgraded version], you’ll get [value the new version brings].
Think about it. I’ll be happy to answer any of your questions.
In the last few months, we’ve refreshed the [product line/certain product].
You bought the previous version on [date of the previous purchase], so I thought I should let you know that you can now take your experience with [company] products to the next level.
We’ve added [X] new feature(s) and improved [Y] process(es).
Not to mention that we started a community forum for [product] users.
If you want to check out what’s so great about the new [product], just hit the button below:
[Button] Show me what’s new
Για να βεβαιωθείτε ότι οι στρατηγικές σας πωλήσεων υψηλού κέρδους/πολλαπλών πωλήσεων λειτουργούν, πρέπει να εξατομικεύσετε την προσφορά που παρουσιάζετε στο μήνυμά σας. Μην προσπαθήσετε να πουλήσετε τα πάντα σε όλους, αφού απλά δεν θα λειτουργήσει. Προσαρμόστε την προσφορά στις τρέχουσες ή ιστορικές αγορές του πελάτη σας και στις προτιμήσεις τους. Το email σας θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνει εικόνες άλλων ειδών που θέλετε να προτείνετε στους πελάτες σας ή σε δυνητικούς πελάτες – μην βασίζεστε μόνο σε κείμενο.
Επειδή θα επηρεάσει θετικά την κατώτατη γραμμή της εταιρείας σας. Οι πωλήσεις υψηλού κέρδους και οι πολλαπλές πωλήσεις είναι στρατηγικές που μπορούν να σας βοηθήσουν να λάβετε περισσότερες πωλήσεις με απλό και πρακτικό τρόπο. Το κύριο πλεονέκτημα αυτών των τεχνικών είναι ότι η διαδικασία πωλήσεων είναι 100% εξατομικευμένη και οι πελάτες πιστεύουν ότι κάνετε πραγματικά τα πάντα για να βελτιώσετε την εμπειρία τους και να κάνετε τη ζωή τους ευκολότερη.
Τα αποτελέσματα των δραστηριοτήτων για πωλήσεις υψηλού κέρδους/πολλαπλές πωλήσεις εξαρτώνται από πολλούς παράγοντες. Γι’ αυτό ορισμένες εταιρείες το κάνουν καλύτερα από άλλες. Για παράδειγμα, περίπου το 35% των εσόδων της Amazon προέρχεται από πολλαπλές πωλήσεις (πηγή), επομένως αυτή η τεχνική λειτουργεί σαφώς για αυτούς. Η Invespo δηλώνει ότι οι εξατομικευμένες πολλαπλές πωλήσεις αντιπροσωπεύουν το 26% των εσόδων τους (πηγή).
That's right! Get started with LiveAgent today. Save these email templates and send them out from LiveAgent with a single click.
Μπορείτε να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε αποκλειστικές προσφορές και τα τελευταία νεα για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας κατευθείαν στο email σας.
Ευχαριστουμε για την πρόσφατη εγγραγή σας στο LiveAgent.
Θα λάβετε ένα μήνυμα μέσω email το οποίο θα περιέχει τια στοιχεία σύνδεσης, αμέδως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Αν περιμένετε λίγο, μετά την ολοκλήρωση της εγκατάστασης θα μπορέσετε να έχετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας από εδώ.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, θα σας στείλουμε τις πληροφορίες σύνδεσης στο email σας
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες