Αμέτρητοι τρόποι βελτίωσης με
ένα εργαλείο

Αυξήστε την ταχύτητα απόκρισης με τη βοήθεια του LiveAgent.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Θέλετε να αυξήσετε τις ταχύτητες απόκρισης;

Οι αντιπρόσωποί σας δεν μπορούν να απαντήσουν εγκαίρως σε ερωτήματα πελατών; Με το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent, μπορείτε να βελτιώσετε δραστικά τις ταχύτητες απόκρισης της υποστήριξης σας. Με προηγμένες δυνατότητες και λειτουργίες όπως κανόνες αυτοματισμού, ένα widget εγγενούς ζωντανής συνομιλίας και ένα ενσωματωμένο CRM, μπορείτε να γεφυρώσετε το χάσμα μεταξύ της εξυπηρέτησης που παρέχετε και της εξυπηρέτησης που περιμένουν οι πελάτες σας.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category
Woman responding to text while walking

Πόσο γρήγορη πρέπει να είναι η ταχύτητα απόκρισης;

Οι ιδανικές ταχύτητες απόκρισης ποικίλλουν από κανάλι σε κανάλι και από κλάδο σε κλάδο. Ωστόσο, πρέπει να στοχεύσετε να απαντήσετε στον πελάτη το συντομότερο δυνατό. Να τι αναμένει ο μέσος πελάτης: Email received in inbox Email: 15λεπ – 1 ωρ Ζωντανή συνομιλία: 2 λεπ 40 δευ Call center Τηλεφωνικό κέντρο: 20 δευ – 5 λεπ Μέσα κοινωνικής δικτύωσης: 1 ωρ

Υπερφορτωμένοι με πάρα πολλά αιτήματα;

Η αύξηση των ταχυτήτων απόκρισης μπορεί να είναι δύσκολη, ειδικά εάν έχετε υψηλό όγκο εισερχόμενων αιτημάτων πελατών κάθε μέρα. Η καλύτερη λύση; Λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που εξορθολογίζει και οργανώνει όλα τα εισερχόμενα αιτήματα πελατών ανάλογα με τη σπουδαιότητα και το κανάλι. Τα ερωτήματα από πολλά κανάλια (email, ζωντανή συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τηλεφωνικό κέντρο) θα συγκεντρωθούν σε ένα συγκεντρωτικό φάκελο εισερχομένων στον οποίο μπορούν να έχουν πρόσβαση με ασφάλεια όλα τα μέλη της ομάδας υποστήριξης πελατών σας.

Γιατί πρέπει να προσπαθήσετε να αυξήσετε τις ταχύτητες απόκρισης;

Υψηλότερη ικανοποίηση πελατών

Το 66% των πελατών δηλώνει ότι το καλύτερο πράγμα που μπορεί να κάνει μια επιχείρηση είναι ο σεβασμός του χρόνου τους. Κάνετε το απαντώντας γρήγορα στους πελάτες σας, ανεξάρτητα από το κανάλι που χρησιμοποιείτε, με το λογισμικό καρτελών κέντρων εξυπηρέτησης μας.

Βελτιώνει τα έσοδα και τις πωλήσεις

Οι γρήγορες απαντήσεις σε πραγματικό χρόνο βελτιώνουν τα έσοδα και τις πωλήσεις. Το 79% των επιχειρήσεων δήλωσαν ότι η εφαρμογή ζωντανής συνομιλίας είχε ως αποτέλεσμα αυξημένη αφοσίωση των πελατών, πωλήσεις και έσοδα

Ενισχύει την εμπιστοσύνη και την πίστη

Η απάντηση στις ανησυχίες και τα ερωτήματα των πελατών ενισχύει γρήγορα την εμπιστοσύνη και την αφοσίωση των πελατών, με αποτέλεσμα περισσότερες επαναλαμβανόμενες αγορές και ικανοποίηση.

Το τέλειο εργαλείο για την αύξηση των ταχυτήτων απόκρισης

Ακολουθήστε τη διαδρομή επίλυσης προβλημάτων του πελάτη σας μέσω διαφορετικών καναλιών, παραμένοντας στην ίδια υβριδική ροή καρτελών. Εξοικονομήστε στους αντιπροσώπους σας έως και 15 ώρες εργασίας κάθε εβδομάδα, εξαλείφοντας την ανάγκη αναζήτησης πληροφοριών πελατών και προηγούμενων επικοινωνιών.

Μετατρέψτε τους επισκέπτες ιστότοπων σε πελάτες σε δευτερόλεπτα

Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent διαθέτει το ταχύτερο widget συνομιλίας στην αγορά. Συνομιλήστε με τους πελάτες σας σε πραγματικό χρόνο, χρησιμοποιήστε φόρμες προ-συνομιλίας, φόρμες εκτός σύνδεσης, προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο και άλλα.

Με το LiveAgent, η αύξηση της ταχύτητας απόκρισης είναι εύκολη.

Δεν χρειάζεται πλέον εναλλαγή μεταξύ εφαρμογών

Όλες οι αναφορές, τα σχόλια και τα μηνύματα από το Facebook, το Facebook Messenger, το Twitter, το Instagram και το Viber θα μετατραπούν αυτόματα σε καρτέλες και θα προωθηθούν στα συγκεντρωτικά εισερχόμενά σας.

Αύξηση ταχύτητας απόκρισης; Πανεύκολο!

Δοκιμάστε το λογισμικό του συστήματος καρτελών μας σήμερα και δείτε μόνοι σας!

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

black Slido logo

Περισσότερες λειτουργίες που βελτιώνουν τους χρόνους απόκρισης

Κανόνες αυτοματισμού

Αυτόματη διανομή καρτελών σε κατάλληλους αντιπροσώπους και τμήματα. Χρησιμοποιήστε έτοιμες απαντήσεις, κανόνες χρόνου και κανόνες ΣΕΥ. Όλα με ένα λογισμικό καρτελών κέντρου εξυπηρέτησης.

Ενσωματωμένο λογισμικό CRM

Αποκτήστε πρόσβαση και επεξεργαστείτε όλες τις πληροφορίες πελατών με ένα μόνο κλικ, ενώ απαντάτε σε ερωτήματα πελατών σε πραγματικό χρόνο.

40+ ενσωματώσεις

Το LiveAgent ενσωματώνεται σε περισσότερες από 40 εφαρμογές τρίτων, όπως το Braintree, το Shopify ή το Mailchimp, εξαλείφοντας την ανάγκη εναλλαγής μεταξύ διαφορετικών λογαριασμών.

Τι κάνει το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης τη σωστή επιλογή;

Με τις περισσότερες κριτικές και #1 σε βαθμολογία

Το LiveAgent υπήρξε το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 για τις μικρές επιχειρήσεις το 2020.

Προτιμάται από 21.000 επιχειρήσεις

Πάνω από 21.000 επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους έχουν επιλέξει το LiveAgent για τις ανάγκες υποστήριξης των πελατών τους.

Εξοπλισμένο με 180+ δυνατότητες

Με 180+ δυνατότητες, 40+ ενσωματώσεις και ατελείωτες προσαρμογές, το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης μας προσαρμόζεται εύκολα στις απαιτήσεις της επιχείρησής σας.

Βασισμένο στο cloud και ασφαλές

Πλήρως βασισμένο στο cloud, ασφαλές, εύκολο στη ρύθμιση και στη χρήση. Ξεκινήστε με το LiveAgent μέσα σε λίγα λεπτά.

Διαφανείς και προσιτές τιμές

Αποκτήστε την επαγγελματική λύση κέντρου εξυπηρέτησης σε σταθερή μηνιαία τιμή, χωρίς κρυφές χρεώσεις ή μακροπρόθεσμες δεσμεύσεις. Εγγραφείτε σε μια δωρεάν δοκιμή 30 ημερών για να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση σε όλες τις διαθέσιμες λειτουργίες.

Τι περιμένετε; Ξεκινήστε να αυξάνετε τις ταχύτητες απόκρισης σήμερα!

Δοκιμή 30 ημερών
Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
και πολλά άλλα
$15 μήνας

Small επιχείρηση

  • Απεριόριστο ιστορικό καρτελών
  • 3 διευθύνσεις email
  • 3 φόρμες επικοινωνίας
  • 1 κλειδί API
$29 μήνας

Medium επιχείρηση

  • Όλα στο πρόγραμμα Small και επιπλέον
  • 10 διευθύνσεις email
  • 3 κουμπιά ζωντανής συνομιλίας
  • Διαχείριση τμημάτων
Σχετικά Άρθρα μεΑυξήστε την ταχύτητα απόκρισης
Η ζωντανή εξυπηρέτηση πελατών εφαρμόζεται από μια εταιρεία που θέλει να δώσει στους χρήστες των προϊόντων της ή στους διαδικτυακούς της επισκέπτες επαρκείς συμβουλές και υποστήριξη.

Ζωντανή εξυπηρέτηση πελατών

Ανακαλύψτε τη ζωντανή εξυπηρέτηση πελατών με το LiveAgent, που σας προσφέρει υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο μέσω τηλεφώνου, live chat ή βιντεοκλήσης. Παρέχετε στους πελάτες σας την καλύτερη εμπειρία με γρήγορη ανταπόκριση και ουσιαστική υποστήριξη. Ξεκινήστε δωρεάν χωρίς δεσμεύσεις!

Μάθετε περισσότερα για τη λύση τηλεφωνικού κέντρου. Κατανοήστε σε βάθος τις έννοιες της υποστήριξης πελατών με απλές εξηγήσεις από επαγγελματίες.

Λύση τηλεφωνικού κέντρου

Βελτιώστε την επικοινωνία με τους πελάτες σας με το LiveAgent, μια ολοκληρωμένη λύση τηλεφωνικού κέντρου που προσφέρει ατελείωτες δυνατότητες εξυπηρέτησης και εύκολη απομακρυσμένη ρύθμιση. Δοκιμάστε το δωρεάν και δείτε πώς μπορεί να ενισχύσει την απόδοση του κέντρου επικοινωνίας σας.

Η ζωντανή συνομιλία, γνωστή και ως λογισμικό ζωντανής συνομιλίας, είναι ένα διαδικτυακό εργαλείο επικοινωνίας που σας επιτρέπει να συνομιλείτε με τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας σε πραγματικό χρόνο.

Ζωντανή συνομιλία

Η ζωντανή συνομιλία, γνωστή και ως λογισμικό ζωντανής συνομιλίας, είναι ένα διαδικτυακό εργαλείο επικοινωνίας που σας επιτρέπει να συνομιλείτε με τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας σε πραγματικό χρόνο.

Κάντε μια περιήγηση στο LiveAgent και ανακαλύψτε όλα τα εκπληκτικά εργαλεία και δυνατότητες στην εφαρμογή κέντρου εξυπηρέτησης πολλών καναλιών. Δοκιμάστε το σήμερα και βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών σας.

Κάντε μια περιήγησηστο LiveAgent

Εξερευνήστε το LiveAgent: Λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών με 130+ λειτουργίες, 200+ ενσωματώσεις & δωρεάν δοκιμή 30 ημερών. Δοκιμάστε το τώρα!

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x