Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Χαρακτηριστικά

Γνωρίστε όλες τις λειτουργίες του LiveAgent, οι οποίες ανήκουν σε ένα περίπλοκο λογισμικό help desk πολλώ καναλιών. Όλη η πληροφόρηση σε βάθος και σε ένας μέρος.

Συλλογές

Διαθέσιμο σε

Κατάλληλο για

Κατηγορία

Λίστα Χαρακτηριστικών
(1785)
  • Universal inbox

    Συγκεντρωτικά Εισερχόμενα

    Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα του LiveAgent είναι σαν μια πιο έξυπνη έκδοση των εισερχομένων email σας. Email, συνομιλίες, κλήσεις, καρτέλες Facebook & Twitter, δημοσιεύσεις φόρουμ, προτάσεις.

  • Ticketing

    Καρτέλες

    Το LiveAgent θα ταξινομήσει αυτόματα την επικοινωνία της εταιρείας σας σε καρτέλες.

  • hybrid ticket stream

    Υβριδική ροή καρτελών

    Ακολουθήστε της διαδρομές εξυπηρέτησης πελατών σε διάφορα κανάλια.

  • Automated ticket distribution

    Αυτόματη διανομή καρτελών

    Δημιουργήστε αυτόματα βέλτιστους φόρτους εργασίας για τους αντιπροσώπους σας.

  • Rules

    Κανόνες

    Αυτοματοποιήστε τη ροή εργασίας σας μέσω χρόνου, δράσης και κανόνων ΣΕΥ.

  • To solve button

    Κουμπί Για Επίλυση

    Το κουμπί σας ειδοποιεί όταν πρέπει να απαντηθούν καρτέλες ΣΕΥ

  • Time Rules

    Κανόνες χρόνου

    Οι κανόνες χρόνου εκτελούνται στο παρασκήνιο σε διαστήματα (συνήθως κάθε λεπτό) και ελέγχουν εάν πληρούνται οι προϋποθέσεις. Εάν το αποτέλεσμα είναι θετικό, ο κανόνας εκτελείται. Οι κανόνες χρόνου χρησιμοποιούνται πιο συχνά για εργασίες καθαρισμού, αποστολή υπενθυμίσεων μέσω email, επίλυση καρτελών που δεν είχαν δραστηριότητα κάποια στιγμή, προσθήκη ετικετών κ.λπ.

  • Responsibility

    Ευθύνη

    Ανάθεση & μεταφορά καρτελών μεταξύ αντιπροσώπων & τμημάτων.

  • Department

    Τμήματα

    Μοιράστε καρτέλες και αντιπροσώπους υποστήριξης σε τμήματα.

  • Time tracking

    Παρακολούθηση χρόνου

    Παρακολουθήστε εύκολα τον χρόνο εργασίας του αντιπροσώπου σας για κάθε καρτέλα.

  • Tags

    Ετικέτες

    Χρησιμοποιήστε ετικέτες για να διαφοροποιήσετε τα ζητήματα μεταξύ των πελατών & των ticket.

  • Service level agreement (SLA)

    Συμφωνία επιπέδου υπηρεσιών (SLA)

    Η συμφωνία επιπέδου υπηρεσιών (sla) είναι η δέσμευση στην επίτευξη των στόχων κατά την απάντηση των ticket. Το sla είναι η δέσμευση στην επίτευξη των στόχων κατά την απάντηση των ticket από τους εκπροσώπους σας. Το sla προσφέρει μία πιο σαφή εικόνα όταν προκύπτουν ζητήματα.

  • Business hours

    Ώρες λειτουργίας

    Οι ώρες λειτουργίας του LiveAgent διαμορφώνει τα επίπεδα του sla σας ώστε να ενεργούν μόνο σε ορισμένες χρονικές περιόδους με την πιθανότητα εξαίρεσης των αργιών. Παράδειγμα ορισμού ωρών λειτουργίας, το helpdesk σας λειτουργεί κατά τις συνήθεις ώρες γραφείου 9-5, δευ – παρ. Αν ένα ticket ληφθεί στις 4 μμ την παρασκευή, τότε μέχρι τις 9 μμ τις δευτέρας θα είναι μόνο μίας εργάσιμης ώρας.

  • Contacts groups

    Ομάδες επαφών

    Οι Ομάδες επαφών μπορούν να δημιουργηθούν και να προσαρμοστούν στις ανάγκες σας. Δημιουργήστε ομάδες επαφών σύμφωνα με τις ανάγκες σας και διαχειριστείτε το help desk σας αποτελεσματικότερα. Οι Ομάδες επαφών σας βοηθούν να διαχειριστείτε και να ταξινομήσετε τις επαγγελματικές σας επαφές με εύκολο τρόπο.

  • Contacts

    Επαφές

    Αποθηκεύστε & διαχειριστείτε όλες τι σχετικές πληροφορίες με τους πελάτες μέσα από το LiveAgent.

  • Internal tickets

    Εσωτερικά ticket

    Δημιουργήστε εσωτερικές σημειώσεις για τους συναδέλφους σας μέσα σε κάθε ticket

  • Agents

    Εκπρόσωποι

    Οι εκπρόσωποι διαχειρίζονται και απαντούν όλα τα αιτήματα του help desk σας.

  • Contact fields

    Πεδία επαφής

    Συγκεντρώστε & αποθηκεύστε πληροφορίες για τις επαφές ή τις εταιρείες σας.

  • Companies

    Εταιρείες

    Οργανώστε τις επαφές ανά εταιρεία όπως χρειάζεται.

  • Ticket fields

    Πεδία ticket

    Δημιουργήστε απεριόριστα πεδία ticket για να αποθηκεύσετε επιπλέον πληροφορίες.

  • Mass actions

    Μαζικές ενέργειες

    Το LiveAgent δεν αποτελεί εξαίρεση και για αυτό υποστηρίζει πολλά είδη μαζικών ενεργειών.

  • SPAM filters

    Φίλτρα ανεπιθύμητων μηνυμάτων

    Καταπολεμήστε τα ανεπιθύμητα μηνύματα με αυτόματο φιλτράρισμα στο help desk σας.

  • Pause

    Παύση

    Παύση δρομολόγησης των ticket σε εσάς κατά το διάλειμμά σας.

  • Filters

    Φίλτρα

    Δημιουργήστε φίλτρα για εύκολη ταξινόμηση των ticket.

  • Notes

    Σημειώσεις

    Το LiveAgent σας επιτρέπει να προσθέτετε ιδιωτικές σημειώσεις σε ένα ticket που είναι ορατές μόνο σε εκπροσώπους. Αυτό σας επιτρέπει να μοιραστείτε εσωτερικά την πρόοδό σας ή να καταχωρήσετε ενημερώσεις για μελλοντική χρήση.

  • Merge tickets

    Συγχώνευση tickets

    Συγχωνεύστε πολλαπλά tickets σχετικά με το ίδιο ζήτημα σε ένα ticket.

  • Email templates

    Πρότυπα email

    Διαμορφώστε πρότυπα email για τους πελάτες και τους εκπροσώπους σας.

  • Ticket Customer insights (CRM)

    Πληροφορίες Ticket/Πελάτη (CRM)

    Προσθέστε πεδία σε κάθε επαφή για να αποθηκεύσετε επιλεγμένα δεδομένα.

  • Canned messages (Macros)

    Τυποποιημένα μηνύματα (Μακροεντολές)

    Τα τυποποιημένα μηνύματα μπορούν να σας εξοικονομήσουν χρόνο τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να συντάξετε απαντήσεις. Σας επιτρέπουν την ταχύτερη απόκριση χρησιμοποιώντας ένα προκαθορισμένο κείμενο.

  • Predefined answers

    Προκαθορισμένες απαντήσεις

    Δημιουργήστε προκαθορισμένες απαντήσεις σε Συχνές Ερωτήσεις & γενικές απορίες.

  • Attachments

    Συνημμένα

    Το LiveAgent προσφέρει τη δυνατότητα μεταφοράς & απόθεσης αρχείων (εικόνες, μουσική, βίντεο, έγγραφα) στις καρτέλες σας. Σύρετε & αποθέστε αρχεία ή επισυνάψτε τα σε συνομιλίες, καρτέλες και email.

  • Copy & Paste images

    Αντιγραφή & Επικόλληση εικόνων

    Αντιγράψτε & επικολλήστε εικόνες μέσα στις καρτέλες σας.

  • Export tickets

    Εξαγωγή καρτελών

    Χρησιμοποιήστε αυτήν τη δυνατότητα για εξαγωγή καρτελών σε μορφές PDF και HTML

  • Forwarding

    Προώθηση email

    Η προώθηση e-mail είναι ένα σημαντικό πράγμα για οποιοδήποτε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης. Ένα email υποστήριξης που μοιάζει με το support @ yourdomainname. Το Ladesk. Com θα σας ανατεθεί. Κάθε email που αποστέλλεται σε αυτήν τη διεύθυνση μετατρέπεται αυτόματα σε καρτέλα. Η προώθηση είναι ένας από τους ευκολότερους τρόπους ρύθμισης του λογαριασμού email σας με το LiveAgent.

  • Search & Replace

    Αναζήτηση & Αντικατάσταση

    Αναζητήστε μια συμβολοσειρά σε κάθε εισερχόμενο μήνυμα και αντικαταστήστε την

  • Split tickets

    Διαχωρισμός καρτελών

    Χειριστείτε μία καρτέλα από πολλούς αντιπροσώπους ταυτόχρονα.

  • Email notifications

    Ειδοποιήσεις email

    Λάβετε αυτόματα ειδοποιήσεις μέσω email για νέες καρτέλες.

  • slack icon

    Ειδοποιήσεις Slack

    Το LiveAgent σας διευκολύνει να παρακολουθείτε τις καρτέλες σας μέσω των ειδοποιήσεων του Slack. Η ενσωμάτωση του Slack στο LiveAgent σας επιτρέπει να βλέπετε τι συμβαίνει με τις καρτέλες σας ενώ κάνετε τη δουλειά σας στο Slack

  • WYSIWYG editor

    Πρόγραμμα επεξεργασίας WYSIWYG

    Το πρόγραμμα επεξεργασίας WYSIWYG σάς δίνει τη δυνατότητα να εισάγετε και να μορφοποιείτε το περιεχόμενό σας ενώ εργάζεστε σε μια προβολή «αυτό που βλέπετε είναι αυτό που παίρνετε» του περιεχομένου. Χρησιμοποιώντας το ενσωματωμένο πρόγραμμα επεξεργασίας wysiwyg, μπορείτε εύκολα να επεξεργαστείτε και να μορφοποιήσετε το περιεχόμενο των email, των προτύπων email και των άρθρων της γνωσιακής βάσης.

  • Online ticket history (URL)

    Online ιστορικό καρτελών (URL)

    Επισυνάψτε έναν σύνδεσμο με ένα πλήρες ιστορικό καρτελών στα email σας.

  • Multiple ticket tabs

    Πολλαπλά κουμπιά καρτελών

    Εργαστείτε σε πολλές καρτέλες ταυτόχρονα και κάντε εναλλαγή μεταξύ τους εύκολα.

  • Agent collision detection

    Ανίχνευση “σύγκρουσης” αντιπροσώπων

    Αποτρέψτε πολλούς αντιπροσώπους να εργάζονται στην ίδια καρτέλα.

  • Agent ranking

    Κατάταξη αντιπροσώπου

    Λάβετε βαθμολογίες & εντοπίστε τάσεις μετά από κάθε αλληλεπίδραση.

  • Contact forms

    Φόρμες επικοινωνίας

    Γίνετε προσβάσιμοι χρησιμοποιώντας ενσωματωμένες φόρμες επικοινωνίας.

  • Contact form gallery

    Συλλογή φόρμας επικοινωνίας

    Επιλέξτε μια φόρμα επικοινωνίας για τον ιστότοπό σας από τη συλλογή μας

  • GIFs in ticket

    GIF σε καρτέλες

    Ζωντανέψτε τις στατικές συνομιλίες με κινούμενα GIF.

  • Sounds

    Ήχοι

    Προσαρμόστε ή απενεργοποιήστε οποιονδήποτε ήχο που αναπαράγεται στο LiveAgent.

  • Audit log

    Αρχείο καταγραφής ελέγχου

    Χρησιμοποιήστε τα αρχεία καταγραφής ελέγχου ως σημεία αναφοράς, εάν τα ερωτήματα κλιμακωθούν.

  • Tickets export

    Εξαγωγή καρτελών

    Εξάγετε καρτέλες σε αρχείο CSV με δυνατότητα λήψης.

  • Real time chat

    Συνομιλία σε πραγματικό χρόνο

    Συνομιλήστε με πελάτες σε πραγματικό χρόνο για να βελτιώσετε τα ποσοστά μετατροπών.

  • Proactive chat invitations

    Ενεργητικές Προσκλήσεις Συνομιλίας

    Προσκαλέστε τους επισκέπτες ιστότοπων να συνομιλήσουν ενώ περιηγούνται στον ιστότοπό σας.

  • Chat button

    Κουμπί συνομιλίας

    Το κουμπί συνομιλίας του LiveAgent είναι πλήρως προσαρμόσιμο και εύκολο στην εφαρμογή.

  • Chat button gallery

    Συλλογή κουμπιών συνομιλίας

    Επιλέξτε από τις προκαθορισμένες θέσεις και στυλ των κουμπιών ζωντανής συνομιλίας

  • Chat button animations

    Κινούμενες εικόνες κουμπιών συνομιλίας

    Σχεδιάστε τα κουμπιά συνομιλίας για να εντυπωσιάσετε τους επισκέπτες του ιστότοπού σας.

  • Chat invitation gallery

    Συλλογή πρόσκλησης συνομιλίας

    Επιλέξτε από διάφορες προσαρμόσιμες προσκλήσεις συνομιλίας.

  • Chat window docking

    Τοποθέτηση παραθύρου συνομιλίας

    Τοποθετήστε τα παράθυρα συνομιλίας στην αριστερή ή τη δεξιά πλευρά του ιστότοπού σας.

  • Chats overview

    Επισκόπηση συνομιλιών

    Ελέγξτε σε ποιες σελίδες γίνεται περιήγηση και για πόσο χρονικό διάστημα.

  • chat history

    Ιστορικό chat

    Το Ιστορικό chat είναι ακριβώς αυτό που λέει και μπορεί να φανεί πολύ χρήσιμο σε κάποιες περιπτώσεις. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να δείτε τα προηγούμενα αιτήματα πελατών, να ελέγξετε τα δεδομένα και τις πληροφορίες, να αναζητήσετε τις προηγούμενες λύσεις ενός προβλήματος. Μόνο η δημιουργικότητά σας μπορεί να σας περιορίσει. Δείτε το ιστορικό του chat και όλα τα τρέχοντα chat σε μία οθόνη. Αποκτήστε άμεση πρόσβαση και φιλτράρετε την επικοινωνία στο chat σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας.

  • Real time typing view

    Προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο

    Δείτε τι πληκτρολογούν οι πελάτες σας προτού πατήσουν αποστολή.

  • Instagram

    Instagram

    Απαντήστε στα σχόλια και τις αναφορές του Instagram μέσω του πίνακα χειρισμού σας.

  • Viber

    Viber

    Συνδέστε το Viber για να συνομιλήσετε με πελάτες και να στείλετε μηνύματα.

  • Πολλές γλώσσες

    Δώστε τη δυνατότητα στους εκπροσώπους υποστήριξης να χρησιμοποιούν το LiveAgent στη γλώσσα προτίμησής τους. Διαβάστε και μάθετε περισσότερα.

    Διαβάστε Περισσότερα
  • Language adaptable widgets

    Widgets που προσαρμόζονται στη γλώσσα

    Δημιουργήστε widget συνομιλίας, επικοινωνίας ή σχολίων στη γλώσσα σας.

  • Εφαρμογές γραφείου βοήθειας για κινητά

    Παρακολουθήστε τι συμβαίνει στο γραφείο βοήθειας ακόμη και όταν είστε μακριά από το laptop σας. Διαβάστε περισσότερα για τις εφαρμογές για iOS & Android.

    Διαβάστε Περισσότερα
  • Android

    Android

    Το LiveAgent προσφέρει μια εγγενή εφαρμογή Android για την αγαπημένη σας κινητή συσκευή, ώστε να μπορείτε να παρέχετε εξυπηρέτηση πελατών και εν κινήσει. Κατεβάστε τη δωρεάν εφαρμογή Android του LiveAgent που σας επιτρέπει να παραμένετε συνδεδεμένοι με τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας εκτός γραφείου.

  • iOS

    iOS

    Το LiveAgent προσφέρει μια εγγενή εφαρμογή iOS για την αγαπημένη σας κινητή συσκευή, ώστε να μπορείτε να παρέχετε εξυπηρέτηση πελατών και εν κινήσει. Κατεβάστε τη δωρεάν εφαρμογή iOS του LiveAgent.

  • eCommerce

    Ηλεκτρονικό Εμπόριο

    Το LiveAgent μπορεί να σας βοηθήσει να ανεβάσετε τον ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου σας στο επόμενο επίπεδο. Μετατρέψτε τους επισκέπτες του ιστοτόπου σας σε πραγματικούς πελάτες, παρέχετε συμβουλές και βοηθήστε τους να αποφασίσουν να αγοράζουν τα προϊόντα σας. Το ισχυρό και γρήγορο widget ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent είναι το πιο γρήγορο στην αγορά.

  • CRM

    CRM

    Το LiveAgent μπορεί να αποθηκεύσει και να οργανώσει τις πληροφορίες και τα αρχεία των πελατών σας. Μπορεί επίσης να σας βοηθήσει με την παρακολούθηση δυνητικών πελατών, συμβολαίων, την υποστήριξη πελατών ή με την διαχείριση στοιχείων και πόρων. Οι δυνατότητες CRM του LiveAgent περιλαμβάνουν τα PipeDrive, SharpSpring ή Highrise.

  • CMS Feature

    CMS

    Το LiveAgent ενσωματώνεται σε WordPress, SquareSpace και Drupal. Τα κουμπιά ζωντανής συνομιλίας μπορούν να τοποθετηθούν σε κάθε σύστημα υποστήριξης CMS.

  • Project management

    Διαχείριση Project

    Ενσωματώστε εργαλεία διαχείρισης project με το LiveAgent.

  • Collaboration tools

    Εργαλεία Συνεργασίας

    Ενσωματώστε το Slack για άμεσες ειδοποιήσεις σχετικά με νέα εισιτήρια.

  • Ban IPs

    Αποκλεισμός IP

    Αποκλείστε τις IP των επισκεπτών που είναι επιρρεπείς σε ανεπιθύμητα μηνύματα.

  • 2 Step Verification

    Επαλήθευση 2 βημάτων

    Η επαλήθευση 2 βημάτων (επίσης γνωστή ως έλεγχος ταυτότητας 2 παραγόντων) είναι μια προαιρετική δυνατότητα που συνιστάται να χρησιμοποιείται. Προσθέτει περισσότερη ασφάλεια στον λογαριασμό σας στο liveagent. Η επαλήθευση 2 βημάτων μπορεί να σας βοηθήσει να μπλοκάρετε άγνωστα άτομα, ακόμα κι αν έχουν τον κωδικό πρόσβασής σας.

  • HTTPS Encryption

    Κρυπτογράφηση HTTPS

    Οι λογαριασμοί που φιλοξενούνται στο LiveAgent εκτελούνται μέσω ασφαλούς σύνδεσης χρησιμοποιώντας το πρωτόκολλο https. Το πρωτόκολλο hyper text transfer protocol secure (https) είναι η ασφαλής έκδοση του http. Εάν διαθέτετε αυτόνομη άδεια LiveAgent, μπορείτε να ανεβάσετε το δικό σας πιστοποιητικό SSL.

  • Multiple Data Centers

    Πολλαπλά κέντρα δεδομένων

    Η εταιρεία πίσω από το προϊόν λογισμικού LiveAgent κατασκεύαζε πάντα προϊόντα με σταθερότητα και ασφάλεια. Από την αρχή του ταξιδιού μας το 2004, έχουμε φτάσει να έχουμε δεκάδες χιλιάδες ικανοποιημένους πελάτες.

  • GDPR

    ΓΚΠΔ

    Το LiveAgent δεσμεύεται για το απόρρητο, την ασφάλεια, τη συμμόρφωση και τη διαφάνεια. Αυτή η προσέγγιση περιλαμβάνει την υποστήριξη της συμμόρφωσης των πελατών μας με τις απαιτήσεις προστασίας δεδομένων της ΕΕ.

    Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

    ×

    Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

    Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

    Προγραμματίστε ένα demo