Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ειδοποιήσεις Slack

Το Slack είναι μια γνωστή πλατφόρμα ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων βασισμένη σε cloud. Το Slack χρησιμοποιείται για την επικοινωνία με συναδέλφους, για να συνομιλήσετε αμέσως μαζί τους για ζητήματα που σχετίζονται με τη δουλειά, με πρότζεκτ ή ακόμη και για μια συνομιλία στον ελεύθερο χρόνο σας. Είναι δημοφιλές επειδή είναι απλό και πολλές επιχειρήσεις άρχισαν να το χρησιμοποιούν ως το κύριο κανάλι επικοινωνίας τους. Το Slack ξεκίνησε ως ένα απλό πρότζεκτ που είχε ως στόχο να κάνει τη γνώμη των πελατών την προτεραιότητά του και να παρέχει έναν απλό χώρο για επικοινωνία εντός εταιρειών. Επομένως, δεν είναι περίεργο που το Slack έγινε η πιο δημοφιλής πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων για επιχειρήσεις παγκοσμίως.

Κάθε φορά που κάποιος στέλνει ένα μήνυμα σε εσάς ή σε ένα κανάλι στο οποίο βρίσκεστε, λαμβάνετε μιαειδοποίηση. Από τις πωλήσεις, τους ανθρώπινους πόρους ή την ανάπτυξη προϊόντων, όλα ενοποιούνται σε έναν ενιαίο κόμβο.

Τι γίνεται όμως με την υποστήριξη πελατών; Για να εκμεταλλευτούμε στο έπακρο τα πλεονεκτήματα του Slack και του LiveAgent, έχουμε εισάγει μια νέα δυνατότητα για να σας κρατήσουμε ενημερωμένους ακόμα και όταν φροντίζετε άλλα θέματα. Οι δεξιότητες της εξυπηρέτησης πελατών θα παραμείνουν σε υψηλά επίπεδα.

Το LiveAgent σας διευκολύνει να παρακολουθήσετε τιςκαρτέλες σας μέσω των ειδοποιήσεων του Slack.

Δεν θα ξεχάσετε ποτέ ξανά κάποιο ερώτημα πελάτη. Ενημερώστε τους εκπροσώπους σας σχετικά με τις νεότερες ενημερώσεις για την ενσωμάτωση του Slack και του LiveAgent.

Βασικά πλεονεκτήματα

  • Δεν θα παραλείψετε ποτέ ξανά κάποια καρτέλα ενώ χρησιμοποιείτε το Slack

Με την ενσωμάτωση του Slack στο LiveAgent μπορείτε να δείτε τι συμβαίνει με τις καρτέλες σας ενώ ασχολείστε με τι δουλειές σας στο Slack. Κάθε φορά που μια νέα καρτέλα ανοίγει, επιλύεται ή λαμβάνετε απάντηση από έναν πελάτη, θα ενημερώνεστε μέσω του πίνακα ειδοποιήσεων του Slack.

  • Ανακαλύψτε σημαντικές ενημερώσεις σχετικά με τους κανόνες

Μάθετε αν έχει αλλάξει κάτι σημαντικό στους κανόνεςεγκατάστασης του LiveAgent σας. Κάθε φορά που αλλάζει ένας κανόνας ενώ βρίσκεστε στο Slack, θα λαμβάνετε ειδοποίηση.

  • Εύκολη εγκατάσταση

Η εγκατάσταση είναι εύκολη από τον πίνακα διαμόρφωσης του LiveAgent και χρειάζονται μόνο λίγα λεπτά για να ολοκληρωθεί. Όλα θα είναι έτοιμα στην ώρα τους, ώστε να μπορείτε να εστιάσετε στα σημαντικά πράγματα.

  • Κρατήστε τους εκπροσώπους σας σε επαφή

Στείλτε μηνύματα στο Slack από το LiveAgent για να συζητήσετε ιδέες, να παρέχετε συμβουλές ή για να κρατάτε τους εκπροσώπους σας ενημερωμένους με την επιλογή “αποστολή μηνύματος Slack”.

  • Προσαρμόστε τις ειδοποιήσεις σας

Τα πρότυπα ειδοποιήσεων μπορούν να προσαρμοστούν εύκολα στις προτιμήσεις σας.

Say goodbye to unanswered tickets

Get Slack notifications about each new ticket, or ticket response. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Επιχειρηματικά οφέλη

  • Η ενσωμάτωση του Slack σας εξοικονομεί πολύτιμο χρόνο, καθώς γνωρίζετε συνεχώς τι συμβαίνει στον πίνακα χειρισμού σας
  • Αυτόματες ειδοποιήσεις για νέες καρτέλες, υπάρχοντες καρτέλες και νέους κανόνες
  • Ενημερώστε με ευκολία τους εκπροσώπους σας στο Slack μέσω του LiveAgent στέλνοντας ένα μήνυμα στο κανάλι σας
  • Εύκολο στην εφαρμογή, χωρίς περίπλοκες διαδικασίες

Εφαρμογή και εγκατάσταση

Μπορείτε πολύ εύκολα να ρυθμίσετε μόνοι σας τις ειδοποιήσεις του Slack. Δεν θα παραλείψει ποτέ ξανά κάποιος μια καρτέλα ή μια σημαντική ενημέρωση στους κανόνες σας. Υπάρχουν μόνο ορισμένα βήματα που πρέπει να κάνουμε. Ας δούμε ποια είναι αυτά.

Βήμα 1ο

Το πρώτο βήμα είναι η ενεργοποίηση της λειτουργίας του Slack. Μπορείτε να τη βρείτε στη λίστα δυνατοτήτων στον πίνακα διαχείρισης του LiveAgent. Μεταβείτε στη Διαμόρφωση και βρείτε το Slack.

Βήμα 2ο

Αφού ολοκληρωθεί η ενεργοποίηση, κάντε κλικ στο κουμπί “Προσθήκη στο Slack”. Το κουμπί θα εμφανιστεί ξανά στην επιλογή διαμόρφωσης του Slack. Στη συνέχεια, εμφανίζεται ένα τυπικό αναδυόμενο παράθυρο εξουσιοδότησης.

Βήμα 3ο

Όταν ολοκληρώσετε με επιτυχία την ενσωμάτωση του Slack στο LiveAgent, μπορείτε να ενεργοποιήσετε μια νέα ενέργεια κανόνα, την “Αποστολή μηνύματος Slack”. Κάθε εκπρόσωπος έχει επίσης τη δυνατότητα να ορίσει τις ειδοποιήσεις του Slack στην ενότητα “Επεξεργασία προφίλ”. Αφού ενεργοποιηθεί το Slack, απαιτείται ένα δοκιμαστικό μήνυμα επιβεβαίωσης χρήστη απευθείας στο Slack.

Είστε έτοιμοι να το δοκιμάσετε; Ακολουθήστε αυτά τα τρία εύκολα βήματα και δοκιμάστε να στείλετε μία καρτέλα από τον πίνακα χειρισμού του LiveAgent για να δείτε πώς λειτουργεί. Η προσαρμογή των ειδοποιήσεων είναι αρκετά εύκολη. Απλώς μεταβείτε στη διαμόρφωση του Slack και ρίξτε μια ματιά σε όλες τις επιλογές. Διαλέξτε αυτό που σας ταιριάζει καλύτερα.

Είστε έτοιμοι να υπερνικήσετε τη χαλαρότητα;

Το Slack και το LiveAgent είναι και τα δύο πολύ ισχυρά εργαλεία, με το καθένα να εξυπηρετεί διαφορετικό σκοπό. Η απόκτηση σταθερού, αξιόπιστου και εύχρηστου λογισμικού είναι πάντα μια πολύτιμη επένδυση για εσάς και την εταιρεία σας. Το Slack ως εργαλείο επικοινωνίας είναι ανεκτίμητο, καθώς με το Slack και το LiveAgent μαζί, η επιχείρησή σας θα είναι έτοιμη να αναπτυχθεί, οι εκπρόσωποί σας θα ειδοποιούνται πάντα για τις ενημερώσεις και οι πελάτες σας θα εξυπηρετούνται πάντα γρήγορα και αποτελεσματικά. Ορίστε την υποστήριξη με έναν εντελώς νέο τρόπο και μοιραστείτε παραδείγματα καλής εξυπηρέτησης πελατών μέσω των καναλιών σας.

Γιατί να μην το ανακαλύψετε μόνοι σας; Το LiveAgent προσφέρει εξαιρετικές τιμές και αξιόπιστη υποστήριξη σε λογικές τιμές. Δείτε τα ευέλικτα προγράμματα τιμολόγησης ή δοκιμάστε το δωρεάν.

“Ψάχναμε έναν αντικαταστάτη για το Kayako που μας απογοήτευσε. Αρχικά, δοκιμάσαμε το Freshdesk, αλλά όταν μπήκα στο Live Agent, εξεπλάγην.
Το καλύτερο με το Live Agent είναι ο τρόπος διανομής των καρτελών στους εκπροσώπους. Αυτό παρέχει μια συνεχή τροφοδοσία εργασιών στο προσωπικό εξυπηρέτησης πελατών μας και αποτρέπει την επιλογή των πιο εύκολων εργασιών πριν από τις πιο δύσκολες. Είναι επίσης υπέροχο να έχουμε έναν τόσο μεγάλο αριθμό λειτουργιών. Ακόμα κι αν δεν τα χρειάζεστε όλα, σίγουρα θα βρείτε όλα όσα χρειάζεστε.”  Sampo S G2

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo