Είχατε ποτέ έναν εκνευρισμένο πελάτη επειδή ο εκπρόσωπός σας δεν γνώριζε την προηγούμενη επικοινωνία;
Συμβαίνει συχνότερα απ’ όσο νομίζετε.
Το LiveAgent είναι ένα λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών για κάθε εταιρεία που θέλει να βελτιώσει τις καθημερινές δραστηριότητες της εξυπηρέτησης πελατών. Συνεπώς, βοηθά στην επεξεργασία των αιτημάτων των πελατών από διάφορα κανάλια με σύντομο τρόπο. Βασικά, είναι όλα κάτω από την ίδια στέγη. Όλες οι πληροφορίες που θα χρειαστείτε βρίσκονται μέσα στη συνομιλία του ticket.
Τι είναι το Ιστορικό chat;
Το ιστορικό chat είναι μία από τις πολλές λειτουργίες του LiveAgent. Μπορεί να αναφερθεί σαν καταγραφή chat log ή ιστορικό προηγούμενων συνομιλιών με πελάτες.
Είναι αυτονόητο, και μπορεί να είναι εξαιρετικά χρήσιμο σε κάποιες περιπτώσεις. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να δείτε τα προηγούμενα αιτήματα πελατών, να ελέγξετε τα δεδομένα και τις πληροφορίες, να αναζητήσετε τις προηγούμενες λύσεις ενός προβλήματος. Μόνο η δημιουργικότητά σας μπορεί να σας περιορίσει.
Πως μπορεί το Ιστορικό του chat να βελτιώσει την εξυπηρέτηση των πελατών σας;
Πιθανώς έχει συμβεί σε όλους. Να εξηγούμε το προηγούμενο ζήτημα στον νέο εκπρόσωπο. Θυμάστε πόσο κουραστικό ήταν; Η ικανοποίηση πελάτη ελαττώνεται όσο περισσότερο χρειάζεται να εξηγήσει το πρόβλημά του. Γενικά αυτό προκαλεί αγχώδεις και αναίτια έντονες συνομιλίες στο chat. Για να το αποφύγουμε, το LiveAgent έχει δημιουργήσει το χαρακτηριστικό ιστορικού συνομιλίας με το οποίο μπορείτε εύκολα να κάνετε αναζήτηση στο chat.
Τι μπορείτε να δείτε στο Ιστορικό του chat;
- Όνομα του επισκέπτη
- Όνομα του Εκπροσώπου
- Χώρα επισκέπτη
- Ημερομηνία
- Ώρα
- Τμήμα
- Ετικέτες
Πραγματικό Παράδειγμα:
Ας πούμε ότι η Wendy θέλει να ρωτήσει έναν εκπρόσωπο του live chat σχετικά ε ένα θέμα που αντιμετώπισε πριν ένα μήνα. Λύθηκε, αλλά προέκυψε ξανά. Ο εκπρόσωπος του live chat μπορεί να ρίξει μία γρήγορη ματιά στις προηγούμενες συζητήσεις στο chat. Έτσι, να δει ποια ήταν η προηγούμενη λύση και γιατί δεν ήταν μόνιμη. Με αυτές τις πληροφορίες στη διάθεσή του, ο εκπρόσωπος μπορεί να προτείνει μία διαφορετική προσέγγιση. Ή από την άλλη, να εξηγήσει τι πρέπει να γίνει διαφορετικά, Οπότε, αυτό το ζήτημα δεν θα προκύψει ξανά.
Οφέλη:
- Γρήγορη επίλυση ticket
- Βελτίωση ικανοποίησης πελάτη
- Καλύτερη εμπειρία πελάτη
- Ομαλή ροή εργασίας της εξυπηρέτησης πελατών
Ready to provide efficient customer service?
Try our 14-day free trial and try out all the features in LiveAgent, including Chat history. Do not waste your time. Have better customer interactions right away.
Επιπλέον χαρακτηριστικά που βοηθούν στη βελτίωση της εμπειρίας πελάτη:
Τρέχον URL πελάτη του live chat
Ανακαλύψτε γρήγορα ποιον ιστότοπο βλέπει ο πελάτης. Αυτή η λειτουργία σας επιτρέπει να προσφέρετε τις κατάλληλες πληροφορίες και αποτρέπει τον περιττό εκνευρισμό του πελάτη.
Εσωτερικό chat
Το εσωτερικό chat είναι ένα chat για τους εκπροσώπους εντός LiveAgent. Αλλά πως συνδέεται με την εμπειρία πελάτη; Λοιπόν, το εσωτερικό chat δημιουργήθηκε για να βοηθήσει τους εκπροσώπους με τις καθημερινές τους εργασίες. Αν χρειαστεί να επικοινωνήσουν με κάποιον άλλον εκπρόσωπο, μπορούν να το κάνουν απλά μέσα από το LiveAgent χωρίς να αλλάξουν περιβάλλον. Σαν αποτέλεσμα, ο εκπρόσωπος μπορεί να παρέχει βοήθεια ταχύτερα. Όσο περισσότερο βελτιώνετε τη ροή εργασίας των εκπροσώπων σας, τόσο καλύτερη θα είναι η εξυπηρέτησή σας.
Προβολή Πληκτρολόγησης σε Πραγματικό Χρόνο
Αυτό το χαρακτηριστικό σας επιτρέπει να κάνετε προεπισκόπηση σε ό,τι γράφει ο πελάτες σε πραγματικό χρόνο. Σαν αποτέλεσμα, μπορείτε στο μεταξύ να προσπαθήσετε να καταλάβετε το πρόβλημα του πελάτη ή να αναζητήσετε τις αναγκαίες πληροφορίες.
Αν θα θέλατε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε το LiveAgent – Χαρακτηριστικά.
Πόροι γνωσιακής βάσης
Έχετε ήδη το LiveAgent;
Μάθετε πως να δημιουργήσετε ένα κουμπί για chat.