20 καλύτερα widget συνομιλίας για τον ιστότοπό σας

20 καλύτερα widget συνομιλίας για τον ιστότοπό σας

Andrej Csizmadia

Andrej Csizmadia


Τελευταία τροποποίηση την May 2, 2022 σε 6:30 pm

Η λειτουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου συνοδεύεται από ένα μοναδικό σύνολο προκλήσεων που πρέπει να ξεπεράσετε εάν θέλετε να γίνετε επιτυχημένοι. Περισσότεροι από 2 στους 3 αγοραστές στο Διαδίκτυο εγκαταλείπουν τα καλάθια αγορών τους πριν κάνουν check out επειδή δεν είχαν τις πληροφορίες που χρειάζονταν για να λάβουν τη σωστή απόφαση.

Εκεί είναι που η χρήση ενός widget ζωντανής συνομιλίας μπορεί να σας βοηθήσει πάρα πολύ. Σας επιτρέπει να απαντάτε γρήγορα σε όλες τις ερωτήσεις των χρηστών και να αυξάνετε τα ποσοστά μετατροπών σας πολλές φορές. Συνεχίστε να διαβάζετε και θα σας δώσουμε μια λεπτομερή επισκόπηση των 20 από τα καλύτερα widget λογισμικού υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας για ιστότοπους.

Τι είναι ένα widget συνομιλίας;

Γνωρίζετε αυτό το μικρό πλαίσιο συνομιλίας που εμφανίζεται στην κάτω αριστερή γωνία ενός ιστότοπου όταν φορτώνετε τη σελίδα; Ναι, αυτό είναι ένα widget συνομιλίας.

Είναι ένα μικρό πλαίσιο που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι επισκέπτες για να λάβουν γρήγορα τις πληροφορίες που χρειάζονται από την ομάδα υποστήριξης πελατών σας. Είναι ένα ζωτικό μέρος οποιουδήποτε ιστότοπου ηλεκτρονικού εμπορίου και μια εξαιρετική λύση για την επικοινωνία με τους πελάτες σας και την καλύτερη κατανόηση τους.

Σήμερα, οι περισσότερες λύσεις widget συνομιλίας προσφέρουν πλήρως αυτοματοποιημένες λειτουργίες που απαντούν στις περισσότερες ερωτήσεις. Οι περισσότεροι ιστότοποι ηλεκτρονικού εμπορίου χρησιμοποιούν κάποιο είδος πρόσθετου συνομιλίας για να παρέχουν συνεχή υποστήριξη στους πελάτες τους.

Πώς λειτουργεί η ζωντανή συνομιλία;

Η δυνατότητα ζωντανής συνομιλίας επιτρέπει στους πιθανούς πελάτες να επικοινωνούν με την ομάδα υποστήριξης πελατών σας σε πραγματικό χρόνο. Οποιοσδήποτε φτάνει στον ιστότοπο μπορεί απλώς να χρησιμοποιήσει το chat-box για να κάνει ερωτήσεις που θα τον βοηθήσουν να κάνει καλύτερη επιλογή όταν αγοράζει ένα προϊόν.

Η δυνατότητα υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας κάνει σημαντική διαφορά στις πωλήσεις, τα έσοδα και την αφοσίωση των πελατών. Οι ιστότοποι που χρησιμοποιούν αυτήν τη δυνατότητα μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες παρέχοντας τις πληροφορίες που χρειάζονται για να πραγματοποιήσουν μια αγορά. Δείχνει ότι νοιάζεστε για τους πελάτες σας και ότι θα κάνετε το κάτι παραπάνω για να τους βοηθήσετε με όποιον τρόπο μπορείτε.

Τα περισσότερα widget ζωντανής συνομιλίας έχουν προηγμένες αυτοματοποιημένες λειτουργίες. Ωστόσο, οι πιο περίπλοκες ερωτήσεις εξακολουθούν να απαντώνται από πραγματικά μέλη της ομάδας υποστήριξης πελατών.

Τα οφέλη από τη χρήση του widget συνομιλίας για υποστήριξη πελατών

Οι περισσότερες επιτυχημένες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν κάθε δυνατό πόρο που μπορούν για να αποκτήσουν πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού τους και να βελτιώσουν τα ποσοστά μετατροπής τους. Το widget ζωντανής συνομιλίας παρέχει μερικά σημαντικά οφέλη που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να ενισχύσετε τις πωλήσεις, να βελτιώσετε την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας σας και να αυξήσετε τα έσοδα του ιστότοπού σας. Ακολουθεί μια γρήγορη επισκόπηση των κορυφαίων 5 πλεονεκτημάτων που αποκομίζετε από τη χρήση μιας υπηρεσίας συνομιλίας.

1. Υψηλότερη ικανοποίηση πελατών

Η χρήση ενός widget ζωντανής συνομιλίας αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών. Οι ιστότοποι που το χρησιμοποιούν έχουν την υψηλότερη βαθμολογία ικανοποίησης πελατών, επειδή οι ομάδες υποστήριξής τους μπορούν να ανταποκριθούν άμεσα στις ανάγκες του πελάτη.

2. Ενισχύετε τις μετατροπές

Το να δείχνετε στους πελάτες σας ότι είστε πάντα διαθέσιμοι για αυτούς έχει θετική επίδραση στο συνολικό ποσοστό μετατροπών. Οι ιστότοποι που χρησιμοποιούν κάποιο είδος εφαρμογής συνομιλίας βλέπουν αύξηση 20% στις μετατροπές μετά την ενσωμάτωση της δυνατότητας. Επιπλέον, εάν ένας πελάτης έχει θετική εμπειρία με την ομάδα υποστήριξης συνομιλίας, είναι πολύ πιο πιθανό να κάνει άλλη αγορά στο μέλλον.

3. Βελτιωμένη εμπειρία πελάτη

Η εμπειρία του πελάτη είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες που καθορίζουν την επιτυχία οποιουδήποτε ιστότοπου. Εάν καταφέρετε να ανταποκριθείτε στις προσδοκίες των πελατών και να τους βοηθήσετε να κάνουν την καλύτερη επιλογή μέσω του widget συνομιλίας, η εμπειρία των πελατών τους θα είναι θετική.

4. Φθηνότερο από άλλες μεθόδους υποστήριξης πελατών

Σε σύγκριση με άλλες δημοφιλείς μεθόδους υποστήριξης πελατών, όπως η απάντηση σε ερωτήσεις μέσω email, τηλεφωνικών κλήσεων και μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας είναι πολύ φθηνότερη και πιο αποτελεσματική. Οι εκπρόσωποι υποστήριξης πελατών μπορούν να χειριστούν πολλές συνομιλίες ταυτόχρονα, γεγονός που αυξάνει την αποτελεσματικότητα και την κατανομή πόρων.

5. Καλύτερες κατατάξεις SEO

Η ζωντανή συνομιλία μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να βελτιώσετε το SEO σας και να μειώσετε το ποσοστό εγκατάλειψης. Κάθε φορά που ένας επισκέπτης ανοίγει το widget συνομιλίας και ζητά βοήθεια, το πιθανότερο είναι ότι θα παραμείνει στον ιστότοπό σας περισσότερο. Αυτό σημαίνει ότι θα αναγνωριστούν ως ποιοτική επισκεψιμότητα, γεγονός που θα ενισχύσει την κατάταξη του ιστότοπού σας.

20 κορυφαία widget συνομιλίας

Παρόλο που υπάρχουν εκατοντάδες επιλογές υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας στην αγορά που μπορείτε να δοκιμάσετε και να ελέγξετε, θα ρίξουμε μια γρήγορη ματιά στις 20 καλύτερες επιλογές που είναι διαθέσιμες αυτήν τη στιγμή. Ακολουθεί μια λίστα με όλες τις υπηρεσίες συνομιλίας που καλύψαμε:

  1. LiveAgent
  2. Acquire.io
  3. Bold360
  4. Chaport
  5. ChatBot
  6. ClickDesk
  7. Drift
  8. Freshchat
  9. HubSpot Live Chat
  10. iAdvize
  11. Intercom
  12. LiveAgent
  13. LiveChat
  14. LiveHelpNow
  15. Nextiva
  16. Olark
  17. Podium Webchat
  18. Pure Chat
  19. Sendinblue
  20. Userlike
  21. Zendesk Chat

1. LiveAgent

Όσοι χρειάζονται μια ολοκληρωμένη λύση υποστήριξης πελατών θα πρέπει να σκεφτούν να αποκτήσουν το LiveAgent, καθώς προσφέρει όλα όσα χρειάζεστε σε ένα καλά σχεδιασμένο πακέτο. Το LiveAgent προσφέρει ζωντανή συνομιλία σε πραγματικό χρόνο, ένα πλήρως εξοπλισμένο σύστημα καρτελών, ένα ενσωματωμένο τηλεφωνικό κέντρο, ένα εργαλείο δημιουργίας γνωσιακής βάσης, μια πύλη πελατών και ασφάλεια τελευταίας τεχνολογίας.

Το λογισμικό σχεδιάστηκε με γνώμονα την αποτελεσματικότητα και την παραγωγικότητα. Το λογισμικό του κέντρου υποστήριξης σάς δίνει τη δυνατότητα να απαντάτε γρήγορα σε ερωτήσεις πελατών. Η συνομιλία φαίνεται εξαιρετική, αλλά η ομορφιά του είναι ότι μπορείτε να το ενσωματώσετε σε πολλές διαφορετικές πλατφόρμες όπως Zoho, WooCommerce, HubSpot, Salesflare και πολλές άλλες, και να απευθυνθείτε σε όλους τους πελάτες από το ίδιο κέντρο υποστήριξης. Λειτουργεί με τρόπο παρόμοιο με το Zendesk και άλλες λύσεις all-in-one.

liveagent - πρόσκληση συνομιλίας και τρέχουσα ζωντανή συνομιλία

Μόλις εγγραφείτε για τη μηνιαία συνδρομή, το κέντρο υποστήριξης θα είναι εξοπλισμένο με ένα σύνολο εργαλείων αυτοματισμού που εκχωρούν καρτέλες σε διαθέσιμα μέλη της ομάδας υποστήριξης πελατών, τμηματοποιούν το κοινό σας σύμφωνα με τα ερωτήματά τους και προσχεδιασμένους κανόνες που βελτιώνουν τη ροή εργασίας της ομάδας σας και συνολικά αποδοτικότητα.

Το καλύτερο πράγμα για το widget ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent είναι η ταχύτητά του. Είναι το πιο γρήγορο widget συνομιλίας στην αγορά και σας επιτρέπει να παρέχετε υποστήριξη τη στιγμή που γίνεται μια ερώτηση.

Μερικές από τις πιο χρήσιμες λειτουργίες που λαμβάνετε με το LiveAgent είναι:

Το LiveAgent είναι διαθέσιμο σε πολλά πακέτα, ανάλογα με το τι χρειάζεστε, οι τιμές ποικίλλουν από 15$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα για καρτέλες έως μια έκδοση all-inclusive με τιμή 39$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα.

Connect with your customers today

Try LiveAgent and test all of its available live chat features. Stay closer to your customers and improve your relations with them.

2. Acquire.io

Οι αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις συχνά βρίσκονται σε δύσκολη θέση όταν πρόκειται να ανταποκριθούν στις ανάγκες κάθε συγκεκριμένου πελάτη. Το Acquire.io έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τις αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις να αντιμετωπίζουν γρήγορα όλα τα ερωτήματα χρησιμοποιώντας το εργαλείο επικοινωνίας πολλαπλών καναλιών καθώς και χρησιμοποιώντας bots.

Το αυτόματο σύστημα ανταλλαγής μηνυμάτων μπορεί να λύσει βασικές και συχνές ερωτήσεις, ενώ οι πιο προηγμένες ερωτήσεις διεκπεραιώνονται στην πλατφόρμα ζωντανής συνομιλίας, όπου τα μέλη της ομάδας σας μπορούν να παρέχουν εξατομικευμένη υποστήριξη.

Είναι προφανές αμέσως ότι το Acquire είναι διαφορετικό από τις περισσότερες υπηρεσίες συνομιλίας. Έρχεται με μια επιλογή κοινής χρήσης οθόνης και μια δυνατότητα συν-περιήγησης που βελτιώνει τις μετατροπές και κάνει την όλη εμπειρία να αισθάνεται πιο ομαλή.

προβολή συνομιλίας acuire.io
Πηγή: Acquire.io

Οι απαντήσεις στις συνήθεις ερωτήσεις μπορούν να ρυθμιστούν για να καλύπτουν τα συχνά ζητήματα προκειμένου να εξοικονομήσετε χρόνο και πόρους. Η ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη διαβάζει κάθε μήνυμα και παρέχει απαντήσεις με βάση συγκεκριμένες λέξεις. Μόνο οι πελάτες που έχουν πολύ συγκεκριμένες ερωτήσεις δρομολογούνται στην ομάδα υποστήριξής σας.

Είναι σημαντικό να πούμε ότι το Acquire συνοδεύεται από μια λειτουργία αυτόματης μετάφρασης που αναγνωρίζει οποιαδήποτε γλώσσα και παρέχει απαντήσεις αυτόματα.

Με τη χρήση σημειώσεων, μπορείτε να δώσετε σε άλλα μέλη της ομάδας υποστήριξης πελατών περισσότερες λεπτομέρειες και χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με προηγούμενες συνομιλίες, επιτρέποντάς τους έτσι να παρέχουν την καλύτερη εμπειρία χρήστη. Το βασικό πρόγραμμα τιμολόγησης θα σας κοστίσει 300$ το μήνα, ενώ το πρόγραμμα Pro κοστίζει 950$ το μήνα.

3. Bold360

Το Bold360 είναι ένα πρόσθετο συνομιλίας που είναι εξοπλισμένο με ενσωμάτωση τεχνητής νοημοσύνης και προηγμένες επιλογές αυτοεξυπηρέτησης. Είναι ιδανικό για την αύξηση των πωλήσεων και τη δημιουργία ισχυρών σχέσεων μέσω εξατομικευμένων μηνυμάτων.

Το λογισμικό ακολουθεί μια κάπως διαφορετική προσέγγιση στην υποστήριξη πελατών. Παρέχει έναν συνδυασμό λειτουργιών AI και ζωντανής συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο για να διασφαλίσει ότι όλοι οι πελάτες λαμβάνουν τις πληροφορίες που χρειάζονται για να λάβουν την καλύτερη απόφαση αγοράς. Το Bold360 χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να εξάγει κρίσιμες πληροφορίες από κάθε πελάτη και παρέχει τις απαντήσεις στα μέλη της ομάδας σας, τα οποία στη συνέχεια μπορούν να απαντήσουν σε όλες τις ερωτήσεις σωστά και αποτελεσματικά.

bold360 - προβολή καρτελών και τυποποιημένα μηνύματα
Πηγή: Bold360

Το καλύτερο πράγμα σχετικά με αυτήν τη λύση συνομιλίας είναι ότι μπορείτε να ρυθμίσετε πολλούς τύπους επιλογών επικοινωνίας. Μπορείτε να συνδυάσετε την τεχνητή νοημοσύνη με ζωντανή συνομιλία, να παρέχετε μόνο υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας ή να ρυθμίσετε μια πολυκαναλική μέθοδο. Μπορείτε επίσης να ρυθμίσετε chatbot αυτοεξυπηρέτησης με απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις που επιτρέπουν στους πελάτες σας να βρίσκουν τις πληροφορίες που χρειάζονται χωρίς να επικοινωνήσουν με την ομάδα υποστήριξής σας.

Το Bold360 θα σας βοηθήσει επίσης να βελτιώσετε ολόκληρη την εμπειρία χρήστη εντοπίζοντας σφάλματα και παρουσιάζοντας λύσεις που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να έχετε καλύτερα αποτελέσματα. Το λογισμικό προσφέρει τέσσερα διαφορετικά προγράμματα τιμολόγησης, αλλά για να λάβετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτά, πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας με το Bold360.

4. Chaport

Το Chaport είναι ένα φανταστικό εργαλείο για τη δημιουργία δυνητικών πελατών, αλλά παρέχει επίσης δυνατότητες υποστήριξης σε πραγματικό χρόνο που μπορούν να σας βοηθήσουν να μειώσετε την εγκατάλειψη καλαθιού αγορών και να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη με τους πελάτες σας. Είναι γνωστό ως το καλύτερο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για νεοφυείς επιχειρήσεις, επειδή είναι εξαιρετικά ευέλικτο, καθιστώντας το ιδανική επιλογή για αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις και νεοσύστατες εταιρείες.

Το λογισμικό παρέχει μερικές χρήσιμες λειτουργίες σε πολύ προσιτή τιμή, γι’ αυτό και είναι μια από τις πιο δημοφιλείς επιλογές σήμερα. Μπορείτε να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε το Chaport δωρεάν και να κάνετε αναβάθμιση σε πρόγραμμα επί πληρωμή μόλις αρχίσει να αναπτύσσεται η επιχείρησή σας. Το δωρεάν πρόγραμμα περιλαμβάνει τις ακόλουθες δυνατότητες:

  • Απεριόριστη χρήση συνομιλιών σε απεριόριστο αριθμό ιστοσελίδων
  • Προσαρμοσμένα widget που ταιριάζουν με την εταιρεία σας
  • Βασικές αναφορές και αναλύσεις
  • ιστορικό συνομιλίας 30 ημερών
  • Εφαρμογές διαδικτυακές, κινητών και επιτραπέζιων υπολογιστών
Chaport - τρέχουσα ζωντανή συνομιλία
Πηγή: Chaport

Η έκδοση επί πληρωμή θα σας προσφέρει μερικές άλλες δυνατότητες, όπως ομαδικές συνομιλίες, αναζήτηση, αυτόματες προσκλήσεις συνομιλίας, προηγμένες αναφορές, απεριόριστο ιστορικό συνομιλιών και πολλά άλλα.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό εν κινήσει, καθώς παρέχει μια εξαιρετική εμπειρία από όλες τις συσκευές, συμπεριλαμβανομένων των Android, iOS, Windows και Mac. Η δυνατότητα άμεσου συγχρονισμού σάς επιτρέπει να κάνετε εναλλαγή μεταξύ συσκευών χωρίς να χάνετε περιεχόμενο.

Το Chaport είναι μια ιδανική επιλογή για αρχάριους αλλά και προχωρημένους χρήστες. Το πρόγραμμα Pro είναι διαθέσιμο για 14$ το μήνα (ανά χειριστή). Δεν είναι μια τεράστια επένδυση, αλλά τα χαρακτηριστικά που λαμβάνετε θα πρέπει να είναι πολύ κατάλληλα για να καλύψουν τις ανάγκες των αρχαρίων.

5. ChatBot

Η χρήση των chatbots έχει γίνει πιο διαδεδομένη τα τελευταία χρόνια. Αποδείχθηκε ότι ήταν μια συμφέρουσα μέθοδος για την προσέλκυση πελατών με λίγη προσπάθεια. Το ChatBot είναι μια εξαιρετική επιλογή για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που δεν έχουν τον μπάτζετ για να απασχολήσουν μια τακτική ομάδα υποστήριξης πελατών.

Το πρώτο πράγμα που αρέσει στους περισσότερους ανθρώπους στο ChatBot είναι η διεπαφή drag-and-drop που τους επιτρέπει να δημιουργούν γρήγορα τα δικά τους chatbot. Το λογισμικό προσφέρει πολλά διαφορετικά προσχεδιασμένα πρότυπα κατανεμημένα σε πολλούς διαφορετικούς κλάδους, επιτρέποντάς σας να ρυθμίσετε ένα ολόκληρο σενάριο συνομιλίας μέσα σε λίγα λεπτά.

Chatbot - τρέχουσα συνομιλία με τον πελάτη
Πηγή: Chatbot

Το chatbot σας μπορεί να σας βοηθήσει να καθοδηγήσετε τους πελάτες σας σε ολόκληρη τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς αυτόματα. Χρησιμοποιώντας ένα άλλο ρομπότ σχεδιασμένο για δημιουργία δυνητικών πελατών, μπορείτε να ενισχύσετε τις πωλήσεις σας και να δημιουργήσετε νέους δυνητικούς πελάτες χωρίς περαιτέρω επενδύσεις. Ένα από τα καλύτερα χαρακτηριστικά του Chatbot είναι η δυνατότητα πώλησης προϊόντων απευθείας στο chat-box, κάτι που είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για την ενίσχυση των πωλήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Με το ChatBot, μπορείτε να ενισχύσετε τις πωλήσεις, να προσφέρετε καλύτερη εμπειρία στον πελάτη και ακόμη και να προσθέσετε έναν εικονικό βοηθό σε όλους τους ιστότοπους και τις σελίδες κοινωνικών δικτύων σας.

Το ChatBot προσφέρει επί του παρόντος τα ακόλουθα προγράμματα:

  • Starter πρόγραμμα – $50 το μήνα
  • Team πρόγραμμα – $149 το μήνα
  • Business πρόγραμμα – $499 το μήνα
  • Enterprise plan – Προσαρμοσμένο στα μέτρα σας

6. ClickDesk

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πολλά εργαλεία συνομιλίας για να παρέχετε υποστήριξη πελατών, αλλά το ClickDesk ακολουθεί διαφορετική προσέγγιση. Εκτός από την προσφορά μιας τυπικής δυνατότητας ζωντανής συνομιλίας, μπορείτε επίσης να τη χρησιμοποιήσετε για άμεσες ηχητικές κλήσεις καθώς και για συνομιλία μέσω βίντεο. Το ClickDesk διευκολύνει τη φροντίδα των αναγκών των πελατών σας, επειδή σας επιτρέπει να συμπεριλάβετε έρευνες πριν από τη συνομιλία που σας βοηθούν να κατανοήσετε καλύτερα τι θέλουν πριν από την έναρξη της συνομιλίας.

Το ClickDesk είναι πολύ χρήσιμο για την αύξηση των μετατροπών λόγω των δυνατοτήτων συνομιλίας μέσω βίντεο και φωνής. Οι εκπρόσωποι πωλήσεών σας μπορούν να επικοινωνήσουν απευθείας με τους πελάτες σας και να τους δώσουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με ένα προϊόν με μια γρήγορη ζωντανή επίδειξη βίντεο. Η ομάδα υποστήριξής σας μπορεί να απαντά σε πολλές συνομιλίες ταυτόχρονα, διασφαλίζοντας ότι όλα τα ερωτήματα των πελατών αντιμετωπίζονται έγκαιρα.

Πίνακας ελέγχου ClickDesk
Πηγή: ClickDesk

Το λογισμικό επιτρέπει επίσης στα μέλη της ομάδας να μεταφέρουν συνομιλίες σε άλλους εκπροσώπους από διαφορετικά τμήματα. Με λεπτομερείς αναφορές, θα μπορείτε να δείτε την αποτελεσματικότητα της ομάδας υποστήριξής σας με την πάροδο του χρόνου. Οι αναφορές περιλαμβάνουν λεπτομέρειες σχετικά με τον αριθμό των συνομιλιών που χάθηκαν, τη μέση διάρκεια των συνομιλιών και άλλα.

Το ClickDesk προσφέρει πολλαπλά πακέτα με τιμές που κυμαίνονται από 14,99$ έως 39,99$ το μήνα. Κάθε πρόγραμμα υποστηρίζει πολλούς χρήστες και έχει πολλές άλλες χρήσιμες λειτουργίες.

7. Drift

Το Drift προσφέρει μερικές χρήσιμες λειτουργίες που έχουν σχεδιαστεί για να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε έναν ισχυρότερο δεσμό με τους πελάτες σας. Σας επιτρέπει να αυτοματοποιήσετε ορισμένα μέρη της διαδικασίας συνομιλίας και να χρησιμοποιήσετε το LeadBot για να εντοπίσετε δυνητικούς πελάτες υψηλής ποιότητας, να κλείσετε συναντήσεις και να βελτιώσετε τα συνολικά ποσοστά μετατροπών του ιστότοπού σας.

Αυτό που ξεχωρίζει το Drift από άλλα παρόμοια λογισμικά είναι η δυνατότητα δημιουργίας εξατομικευμένων μηνυμάτων για τη στόχευση συγκεκριμένων πελατών. Η χρήση αυτής της δυνατότητας οδηγεί σε καλύτερη αφοσίωση και περισσότερες αποκρίσεις και, τελικά, περισσότερες πωλήσεις. Για παράδειγμα, κάθε φορά που ένας VIP πελάτης επισκέπτεται τον ιστότοπό σας, οι εκπρόσωποι πωλήσεών σας θα λαμβάνουν μια ειδοποίηση.

παράθυρα συνομιλίας drift έναντι livechat έναντι intercom
Πηγή: Drift

Στη συνέχεια, οι VIP θα λάβουν ένα εξαιρετικά εξατομικευμένο μήνυμα χαιρετισμού από τα μέλη της ομάδας σας, παρέχοντας έτσι μια μοναδική εμπειρία χρήστη. Το Drift προσφέρει άμεσες ενσωματώσεις με δημοφιλή εργαλεία όπως το SalesForce, το HubSpot και το Marketo. Με αυτές τις ενσωματώσεις, θα μπορείτε να δημιουργήσετε μια λίστα VIP πελατών και να παρακολουθείτε τις ενέργειές τους κάθε φορά που επισκέπτονται τον ιστότοπό σας.

Οι εκπρόσωποι πωλήσεών σας μπορούν ακόμη και να κλείσουν συναντήσεις με ποιοτικούς δυνητικούς πελάτες και οι δυνατότητες δρομολόγησης θα διασφαλίσουν ότι κάθε μελλοντικός πελάτης θα μιλήσει με το σωστό μέλος της ομάδας σας. Η δωρεάν έκδοση του Drift δίνει στους χρήστες πρόσβαση μόνο στη δυνατότητα ζωντανής συνομιλίας, ενώ η έκδοση Premium έχει περισσότερες δυνατότητες και κοστίζει 500$ το μήνα.

Lost in live chat software?

The decision to select the best live chat software might be hard and exhausting. Try LiveAgent, the award-winning software today and put all the troubles behind.

8. Freshchat

Αν ψάχνετε για μια ισχυρή εφαρμογή συνομιλίας που μπορεί να σας βοηθήσει να προσελκύσετε πελάτες και να αυξήσετε τις μετατροπές, το Freshchat είναι μια εξαιρετική επιλογή. Είναι μια ολοκληρωμένη λύση υποστήριξης πελατών που μπορεί εύκολα να ενσωματωθεί με άλλα εργαλεία για να προσφέρει καλύτερη εμπειρία χρήστη.

Ωστόσο, ακόμα κι αν δεν έχετε άλλα εργαλεία στο οπλοστάσιό σας, το Freshchat προσφέρει όλες τις δυνατότητες υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας που θα μπορούσατε ποτέ να χρειαστείτε. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα της ομάδας σας, ενσωματώνοντας τις δυνατότητες αυτοματισμού που έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν τη διαχείριση της εξυπηρέτησης πελατών σας πολύ πιο άνετη. Μερικές από τις δυνατότητες που αποκτάτε είναι:

  • Απρόσκοπτες ενσωματώσεις με άλλα εργαλεία
  • Προηγμένη δρομολόγηση συνομιλίας
  • Αυτοματισμός τεχνητής νοημοσύνης
  • Ζωντανές μεταφράσεις
  • Ασφάλεια υψηλών προδιαγραφών
  • Ευφυής ισορροπία φόρτου συνομιλίας αντιπροσώπου
Πίνακας ελέγχου Freshchat σε εξέλιξη συνομιλία
Πηγή: Freshchat

Παρόλο που το λογισμικό προσφέρει ένα εξαιρετικό σύνολο δυνατοτήτων σε όλα τα μέτωπα, είναι εξαιρετικά δημοφιλές λόγω των χαρακτηριστικών ασφαλείας υψηλής τεχνολογίας. Όλες οι συνομιλίες και οι πληροφορίες σας θα προστατεύονται από τα πιο πρόσφατα μέτρα ασφαλείας. Αυτό το εργαλείο συνομιλίας εστιάζει στις μετατροπές και στην ικανοποίηση των προσδοκιών των πελατών.

Οι αναφορές είναι πολύ λεπτομερείς και παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες για τη συμπεριφορά του πελάτη σας. Μπορείτε να παρακολουθείτε κάθε επισκέπτη και να τον προσελκύετε στη γλώσσα του λόγω της δυνατότητας ζωντανής μετάφρασης. Το Freshchat είναι διαθέσιμο σε τέσσερα προγράμματα επί πληρωμή με τιμές που κυμαίνονται από 15$ έως 69$ το μήνα.

9. HubSpot Live Chat

Το HubSpot Live Chat είναι μια από τις πιο δημοφιλείς επιλογές επειδή είναι δωρεάν και ο καθένας μπορεί να το ενσωματώσει στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου του χωρίς προβλήματα. Είναι μια εξαιρετική επιλογή για όλες τις εταιρείες που εργάζονται με περιορισμένο μπάτζετ.

Η λύση ζωντανής συνομιλίας περιλαμβάνει λειτουργίες όπως προσαρμοσμένη διαφήμιση, αυτόματα ρομπότ, προσαρμοσμένα στοχευμένα μηνύματα καλωσορίσματος και υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο. Προσφέρει επίσης δωρεάν ενσωμάτωση με το εργαλείο CRM του HubSpot. Οι χρήστες του HubSpot μπορούν να προσαρμόσουν πλήρως το παράθυρο υποστήριξης συνομιλίας, ώστε να ταιριάζει με την εταιρεία τους.

Εισερχόμενα ζωντανής συνομιλίας Hubspot
Πηγή: HubSpot Live Chat

Το HubSpot προσφέρει μερικές άλλες χρήσιμες λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένης μιας επιλογής διαχείρισης εισερχομένων που μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα μέλη της ομάδας σας για την αποθήκευση και την οργάνωση προηγούμενων συνομιλιών. Χάρη σε αυτήν τη δυνατότητα, η ομάδα υποστήριξης πελατών μπορεί να εξετάσει κάθε μήνυμα ένα προς ένα και να διασφαλίσει ότι κάθε πελάτης έλαβε τις πληροφορίες που χρειαζόταν.

Το HubSpot υποστηρίζει επίσης τη δρομολόγηση συνομιλιών και επιτρέπει στους αντιπροσώπους να εργάζονται μαζί στις καρτέλες μέσω της καρτέλας Συνομιλίες. Όλες οι μεταγραφές συνομιλίας αποθηκεύονται στο CRM, ώστε να μπορείτε να επιστρέψετε και να ελέγξετε κάθε συνομιλία ανά πάσα στιγμή. Το HubSpot Live Chat θα σας κοστίσει από 16$ μέχρι 50$ το μήνα, ανάλογα με το πρόγραμμα που θα επιλέξετε.

10. iAdvize

Το iAdvize είναι μια μοναδική λύση που έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να βελτιώσουν τις μετατροπές και να δημιουργήσουν νέες στρατηγικές που παρέχουν καλύτερα αποτελέσματα. Επικεντρώνεται στο μάρκετινγκ, τις πωλήσεις και τις ομάδες υποστήριξης και δίνει στους χρήστες την ελευθερία να επιλέξουν τις λειτουργίες που θέλουν με μη αυτόματο τρόπο. Το λογισμικό προσφέρει δεκάδες χρήσιμες λειτουργίες, όπως chatbots και προηγμένες μηχανές στόχευσης που μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε δυνητικούς πελάτες υψηλής ποιότητας.

Το σύστημα ανταλλαγής μηνυμάτων παρέχει μια απρόσκοπτη εμπειρία και επιτρέπει στους αντιπροσώπους πωλήσεων και στα μέλη της ομάδας υποστήριξης να απαντούν γρήγορα σε όλα τα ερωτήματα μέσω βιντεοκλήσεων, τηλεφωνικών κλήσεων και ζωντανής συνομιλίας από την ίδια διεπαφή. Κάθε φορά που ένας πελάτης ζητά κάτι στον ιστότοπο, την εφαρμογή και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η ομάδα υποστήριξης πελατών θα ειδοποιείται.

iAdvize - εισερχόμενη ζωντανή συνομιλία με τον πελάτη
Πηγή: iAdvize

Το iAdvize ενσωματώνεται με τα περισσότερα CRM και API, επιτρέποντας στις ομάδες υποστήριξης να παρέχουν μια εξατομικευμένη εμπειρία για κάθε πελάτη. Τέλος, με προηγμένη παρακολούθηση και εντοπισμό, μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι κάθε πελάτης έχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Το iAdvize προσφέρει τρία διαφορετικά προγράμματα επί πληρωμή:

  • Πρόγραμμα Μικρών Επιχειρήσεων – 24,90$ το μήνα
  • Τυπικό πρόγραμμα – 78,90$ το μήνα
  • Εταιρικό πρόγραμμα – Προσαρμοσμένο πρόγραμμα

11. Intercom

Το Intercom είναι ένα λογισμικό συνομιλίας προσανατολισμένο στις πωλήσεις. Τα βασικά χαρακτηριστικά του επικεντρώνονται στην έξυπνη δρομολόγηση και στην πιστοποίηση δυνητικού πελάτη. Το λογισμικό σάς επιτρέπει να δρομολογείτε πιθανούς πελάτες σε συγκεκριμένους αντιπροσώπους πωλήσεων και να στοχεύετε χρήστες με βάση τη συμπεριφορά του ιστότοπού τους. Είναι μια από τις πιο σύνθετες εφαρμογές συνομιλίας που παρέχει μια πλήρως προσαρμόσιμη εμπειρία και ενσωμάτωση με δημοφιλές λογισμικό όπως το HubSpot, το Zoom, το Slack και πολλά άλλα.

Το λογισμικό επιτρέπει στους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών να προσελκύσουν πελάτες και να τους βοηθήσουν να βρουν τις απαντήσεις που χρειάζονται, δημιουργώντας ισχυρότερες σχέσεις και δημιουργώντας δυνητικούς πελάτες.

Η ενσωματωμένη δυνατότητα έξυπνης δρομολόγησης και πιστοποίησης δυνητικών πελατών χρησιμοποιεί chatbots για να πληροί τις προϋποθέσεις δυνητικών πελατών όλο το εικοσιτετράωρο. Τα bots οδηγούν τους δυνητικού πελάτες στους αντιπροσώπους πωλήσεών σας, επιτρέποντάς τους να κλείσουν τη συμφωνία και να βελτιώσουν την εμπειρία του χρήστη.

intercom - τρέχουσα ζωντανή συνομιλία
Πηγή: Intercom

Φυσικά, όλα είναι πλήρως προσαρμόσιμα. Μπορείτε να εξατομικεύσετε το περιεχόμενο για κάθε επισκέπτη, να χρησιμοποιήσετε το chat-box για να εισαγάγετε προϊόντα και να ρυθμίσετε ενεργοποιητές που στέλνουν email σε συγκεκριμένους επισκέπτες. Με πολλές δυνατότητες αυτοματισμού, το λογισμικό μπορεί να σας βοηθήσει να απαντήσετε σε όλες τις ανάγκες των πελατών σας γρήγορα και αποτελεσματικά.

Μπορείτε επίσης να ρυθμίσετε τη λειτουργία “Κέντρο Βοήθειας” και να τη γεμίσετε με άρθρα και απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις, επιτρέποντας στους πελάτες να βρουν τις απαντήσεις που χρειάζονται χωρίς να επικοινωνήσουν με την ομάδα υποστήριξής σας. Το λογισμικό προσφέρει πολλαπλά προγράμματα τιμολόγησης που ξεκινούν από 39$ το μήνα.

12. LiveChat

Το LiveChat είναι μια δημοφιλής επιλογή που χρησιμοποιείται από χιλιάδες επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο. Είναι πολύ γνωστό σε πολλές επιχειρήσεις επειδή είναι απίστευτα εύκολο στη ρύθμιση (μέσω ενός απλού πρόσθετου WordPress).

Τα πάντα σχετικά με το LiveChat φαίνονται και είναι εύκολα. Το widget συνομιλίας έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τις βέλτιστες πρακτικές και φαίνεται απλά υπέροχο. Το LiveChat προσφέρει εξαιρετική υποστήριξη σε όλες τις συσκευές, επιτρέποντας στην ομάδα σας να αντιμετωπίζει προβλήματα χρησιμοποιώντας υπολογιστές, φορητούς υπολογιστές, φορητές συσκευές και tablet. Αυτό διασφαλίζει ότι οι πελάτες σας λαμβάνουν τη βοήθεια που χρειάζονται εν κινήσει.

livechat - συνομιλία σε πραγματικό χρόνο
Πηγή: LiveChat

Το LiveChat είναι επίσης μια ολοκληρωμένη λύση εξυπηρέτησης πελατών που χρησιμοποιείται από μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου. Όλες οι ερωτήσεις και οι ερωτήσεις πελατών οργανώνονται σε ένα ενιαίο φάκελο εισερχομένων, όπου η ομάδα σας μπορεί να απευθύνεται γρήγορα σε κάθε πελάτη και να παρέχει υποστήριξη υψηλής ποιότητας. Η πλατφόρμα προσφέρει απρόσκοπτες ενσωματώσεις με περισσότερα από 170+ εργαλεία και έχει σχεδιαστεί κυρίως για τη βελτίωση των μετατροπών.

Με λειτουργίες όπως προσαρμοσμένες φόρμες, έρευνες, κάρτες προϊόντων και πολλές διαφορετικές επιλογές αυτοματισμού, είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεστε για να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη στους πελάτες σας. Το LiveChat διαθέτει ενσωματωμένο σύστημα καρτελών, αυτόματα μηνύματα καλωσορίσματος και υποστήριξη πελατών όλο το εικοσιτετράωρο. Το λογισμικό είναι διαθέσιμο σε τέσσερα διαφορετικά προγράμματα:

  • Starter πρόγραμμα – $16 ανά αντιπρόσωπο το μήνα
  • Team πρόγραμμα – $33 ανά αντιπρόσωπο το μήνα
  • Business πρόγραμμα – $50 ανά αντιπρόσωπο το μήνα
  • Enterprise πρόγραμμα – Προσαρμοσμένο για συγκεκριμένες ανάγκες

13. LiveHelpNow

Αν ψάχνετε για ένα εργαλείο συνομιλίας με έξυπνο αυτοματισμό και ενσωματώσεις κοινωνικής δικτύωσης, το LiveHelpNow είναι μια από τις καλύτερες επιλογές στην αγορά. Είναι μια λύση ζωντανής συνομιλίας που διαρκεί μόνο λίγα λεπτά για να ρυθμιστεί και προσφέρει όλα τα είδη προσαρμογών και προηγμένες λειτουργίες που σας επιτρέπουν να προσαρμόσετε πλήρως την εμπειρία για την ομάδα σας και τους πελάτες σας.

Με μια μεγάλη ποικιλία λειτουργιών, μπορείτε να επεκτείνετε τις επιλογές υποστήριξης πελατών από την τυπική ζωντανή συνομιλία, σε κέντρα κλήσεων , μηνύματα κειμένου και άλλα. Ο αριθμός των τυποποιημένων μηνυμάτων είναι απεριόριστος, επιτρέποντάς σας να απαντάτε σε κάθε ερώτημα και να ανταποκρίνεστε στις ανάγκες κάθε πελάτη.

προβολή συνομιλιών livehelpnow
Πηγή: LiveHelpNow

Το LiveHelpNow μπορεί επίσης να βοηθήσει την εταιρεία σας σε θέματα διαχείρισης, καθώς προσφέρει ένα ευρύ φάσμα διαφορετικών λειτουργιών παρακολούθησης. Με τις αυτόματες επιλογές δρομολόγησης, το λογισμικό θα εκχωρήσει άμεσα ερωτήματα, επιτρέποντας στην ομάδα υποστήριξής σας να αντιμετωπίσει κάθε πρόβλημα αμέσως. Στη συνέχεια, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες παρακολούθησης για να δείτε πώς πάνε οι αντιπρόσωποι σας και να ελέγξετε την πρόοδό τους σε πραγματικό χρόνο.

Άλλες δυνατότητες περιλαμβάνουν μηνύματα SMS, προηγμένες λειτουργίες αυτοεξυπηρέτησης, καρτέλες υποστήριξης, λογισμικό διαχείρισης κλήσεων και άλλα. Με ενσωμάτωση με το HubSpot και το Salesforce, το LiveHelpNow είναι μια εξαιρετική επιλογή. Η τιμολόγηση εξαρτάται από τις δυνατότητες που θέλετε και ανάλογα με την επιλογή σας, η μηνιαία συνδρομή θα σας κοστίσει μεταξύ 21$ και 51$ το μήνα.

14. Nextiva

Το Nextiva είναι ένα απλό λογισμικό που βασίζεται στο cloud με λύση συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο. Εκτός από το σχεδιασμό ενός widget συνομιλίας, το λογισμικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για τη δημιουργία τηλεφωνικού κέντρου.

Τα βασικά χαρακτηριστικά έχουν σχεδιαστεί για να σας βοηθήσουν να παρέχετε εξαιρετική υποστήριξη πελατών σύμφωνα με τις ανάγκες, τις δυνατότητες και τους πόρους σας. Μπορείτε να ρυθμίσετε συντομεύσεις, εργάσιμες ώρες και να ελέγξετε κάθε προηγούμενη συνομιλία χάρη στη λειτουργία απεριόριστου ιστορικού συνομιλιών.

Η λειτουργία εσωτερικής συνομιλίας δρομολογεί τις υπάρχουσες συνομιλίες στους αντιπροσώπους υποστήριξής σας και τους δίνει τη δυνατότητα να μεταφέρουν τις συνομιλίες σε άλλους αντιπροσώπους, όπως απαιτείται. Χάρη σε αυτό, όλοι οι πελάτες σας θα λάβουν τη βοήθεια που χρειάζονται και θα μπορείτε να βελτιώσετε τη συνολική εμπειρία χρήστη τους.

nextiva - παράθυρο ζωντανής συνομιλίας
Πηγή: Nextiva

Η ομάδα υποστήριξης πελατών μπορεί επίσης να μοιραστεί βασικές λεπτομέρειες για κάθε πελάτη, δίνοντας σε κάθε αντιπρόσωπο μια καλύτερη ιδέα για το τι χρειάζεται και τι περιμένει ο πελάτης. Αυτή η συνεργατική τεχνολογία κάνει αυτή τη λύση λογισμικού μοναδική και πολύ αποτελεσματική.

Εάν αυτά που διαβάσατε παραπάνω δεν είναι ακόμα αρκετά, το Nextiva προσφέρει επίσης λεπτομερείς αναφορές που επιτρέπουν στους διευθυντές σας να ελέγχουν μεμονωμένες μεταγραφές, να παρακολουθούν κάθε μέλος της ομάδας σας και να παρακολουθούν τη συμπεριφορά κάθε επισκέπτη. Το Nextiva είναι διαθέσιμο σε τρία διαφορετικά προγράμματα τιμολόγησης:

  • Βασικό πρόγραμμα – 19,95$ το μήνα ανά χρήστη
  • Επαγγελματικό πρόγραμμα – 20.95$ το μήνα ανά χρήστη
  • Εταιρικό πρόγραμμα – 27.95$ το μήνα ανά χρήστη

15. Olark

Αν ψάχνετε για μια απλούστερη λύση συνομιλίας ιδανική για μικρές επιχειρήσεις, το Olark είναι μια εξαιρετική επιλογή. Προσφέρει μερικά χρήσιμα εργαλεία ζωντανής συνομιλίας που σας επιτρέπουν να απαντάτε στις ερωτήσεις των πελατών σας και να λαμβάνετε μερικά πολύτιμα σχόλια που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση σας.

Φυσικά, είναι μια συνομιλία σε πραγματικό χρόνο που συνοδεύεται από ενσωματωμένο CRM, έτσι θα μπορείτε να αποθηκεύετε όλες τις συνομιλίες και να τις κρατάτε οργανωμένες με πολλούς διαφορετικούς τρόπους.

Ενώ το Olark έχει πολλές δυνατότητες που έχουν άλλες λύσεις συνομιλίας, έρχεται επίσης με μερικές μοναδικές δυνατότητες. Αυτές οι μοναδικές δυνατότητες περιλαμβάνουν μια μπάρα αναζήτησης που σας επιτρέπει να κάνετε αναζήτηση σε όλες τις μεταγραφές συνομιλιών για να βρείτε απόψεις πελατών που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε πολύτιμες πληροφορίες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βελτιώσετε τις στρατηγικές μάρκετινγκ στο μέλλον.

olark - διεπαφή χρήστη ζωντανής συνομιλίας πρόσφατων συνομιλιών
Πηγή: Olark

Ένας άλλος τομέας στον οποίο το Olark ξεχωρίζει πραγματικά είναι η ενσωμάτωσή του με το πιο δημοφιλές λογισμικό όπως το HubSpot, το HelpScout, το WordPress, το Google Analytics, το MailChimp, το SalesForce και πολλά άλλα. Με άλλα λόγια, εάν χρησιμοποιείτε ήδη κάποια εργαλεία στον ιστότοπό σας, μπορείτε εύκολα να προσθέσετε το Olark στο μείγμα χωρίς προβλήματα.

Είναι προφανές ότι το Olark έχει σχεδιαστεί για να συμβάλλει στην αύξηση των πωλήσεων και στη βελτίωση των καμπανιών μάρκετινγκ, αλλά λειτουργεί επίσης εξαιρετικά ως επιλογή υποστήριξης πελατών. Ολόκληρη η πλατφόρμα είναι απλή στη χρήση, ακόμα κι αν είστε αρχάριοι. Ωστόσο, δεν διαθέτει προηγμένες λειτουργίες όπως chatbots, εφαρμογές για κινητά για iOS και Android και υποστήριξη πολλών γλωσσών, αλλά αν σκεφτεί κανείς ότι το Olark κοστίζει μόνο 15$ το μήνα σε ετήσια συνδρομή και 19$ για μηνιαία χρέωση, τι περισσότερο θα μπορούσατε να περιμένετε;

Tick-tock. Your customers are waiting

Don't let your customers wait for answers they look for. Create instant connections with them by implementing LiveAgent, multi-channel help desk software.

16. Podium Webchat

Εάν βιάζεστε και δεν έχετε τον χρόνο να επενδύσετε σε λεπτομερείς λύσεις ζωντανής συνομιλίας, το Podium Webchat θα μπορούσε να είναι η καλύτερη επιλογή. Είναι μια από τις πιο εύκολες εφαρμογές υποστήριξης συνομιλίας στη χρήση και σας επιτρέπει να επικοινωνείτε με τους επισκέπτες σας τη στιγμή που εισέρχονται στον ιστότοπό σας.

πίνακας ελέγχου ζωντανής συνομιλίας podium
Πηγή: Podium Webchat

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να εγκαταστήσετε έναν μικρό κώδικα στον ιστότοπό σας και κάθε συνομιλία θα μετατραπεί σε μήνυμα κειμένου. Το ίδιο το widget συνομιλίας σάς επιτρέπει να προσαρμόσετε κάθε λεπτομέρεια ώστε να ταιριάζει με την ταυτότητα της εταιρείας σας. Η πραγματική αξία του Podium Webchat βρίσκεται στα χαρακτηριστικά που δεν μπορείτε να δείτε στον ιστότοπο. Για παράδειγμα, κάθε widget συνομιλίας περιλαμβάνει ένα παράθυρο που επιτρέπει στους επισκέπτες να εισαγάγουν τον αριθμό τηλεφώνου τους, έτσι ώστε η ομάδα υποστήριξης πελατών να μπορεί να επικοινωνήσει μαζί τους μέσω τηλεφώνου ή μηνυμάτων κειμένου. Με άλλα λόγια, μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε δυνητικούς πελάτες με τους οποίους μπορείτε να επικοινωνήσετε στο μέλλον με πληροφορίες σχετικά με νέες προσφορές, ενημερώσεις κ.λπ. Το καλύτερο είναι ότι το λογισμικό είναι εντελώς δωρεάν.

Το λογισμικό είναι βολικό στη χρήση και βοηθά στη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας του πελάτη με μερικές χρήσιμες λειτουργίες όπως:

  • Αυτόματη αποθήκευση δυνητικών πελατών στο CRM σας
  • Αυτόματη απάντηση
  • Καθημερινά email με στατιστικά απόδοσης
  • Δυνατότητα μεταφοράς συνομιλιών κατά βούληση

17. Pure Chat

Σε αντίθεση με άλλες δημοφιλείς εφαρμογές υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας all-in-one, το Pure Chat δεν παρέχει προηγμένες λειτουργίες εκτός από μια εξαιρετική ζωντανή συνομιλία. Δεν υπάρχουν κέντρα εξυπηρέτησης, λεπτομερή αναλυτικά στοιχεία και παρόμοιες προηγμένες λειτουργίες – μόνο μια απλή ζωντανή συνομιλία σε πραγματικό χρόνο που προσφέρει ενσωματώσεις με περισσότερες από 1.000 εφαρμογές.

Η εφαρμογή ζωντανής συνομιλίας είναι εξαιρετική και προσφέρει πολλαπλές λειτουργίες που έχουν σχεδιαστεί για να σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις πωλήσεις και να απαντήσετε στις ερωτήσεις των πελατών σας γρήγορα και αποτελεσματικά. Οι δυνατότητες περιλαμβάνουν:

  • Ανταποκρίσιμος σχεδιασμός
  • Απεριόριστες συνομιλίες
  • Μεταφορές αρχείων
  • Ενεργοποιητές
  • Αναλυτικά στοιχεία σε πραγματικό χρόνο
  • Παρακολούθηση πελατών
  • Απεριόριστο ιστορικό και μεταγραφές
  • Πλήρως προσαρμόσιμα widget συνομιλίας

Εάν δεν είστε βέβαιοι ποιο πρόσθετο συνομιλίας να χρησιμοποιήσετε, το Pure Chat παρέχει ένα δωρεάν πρόγραμμα που σας επιτρέπει να προσθέσετε τρεις αντιπροσώπους με απεριόριστη συνομιλία. Γι’ αυτό είναι μια δημοφιλής επιλογή για πολλές μικρές, τοπικές επιχειρήσεις.

purechat - πίνακας ελέγχου επισκόπησης επισκεπτών
Πηγή: Pure Chat

Ωστόσο, εάν αναζητάτε μια πλατφόρμα για ολόκληρη την ομάδα υποστήριξής σας, το Pure Chat είναι διαθέσιμο σε δύο διαφορετικά προγράμματα – Growth και Pro. Η πρώτη επιλογή θα σας κοστίσει 39$ το μήνα, ενώ η έκδοση Pro κοστίζει 79$ το μήνα. Εάν θέλετε να προσθέσετε περισσότερους χρήστες, μπορείτε να το κάνετε με 15$ ανά επιπλέον χρήστη.

Το πιο προσιτό πρόγραμμα Growth σάς επιτρέπει να προσθέσετε τέσσερα μέλη ομάδας, ενώ η έκδοση Pro έχει όριο δέκα αντιπροσώπων. Και τα δύο προγράμματα περιλαμβάνουν τις ίδιες δυνατότητες.

18. Sendinblue

Για όσους χρειάζονται ένα εργαλείο υποστήριξης πελατών που μπορεί επίσης να τους βοηθήσει με μελλοντικές καμπάνιες μάρκετινγκ, το Sendinblue είναι η καλύτερη επιλογή. Εκτός από την παροχή των τυπικών ενσωματωμένων λειτουργιών ζωντανής συνομιλίας, η εφαρμογή περιλαμβάνει μερικές επιπλέον χρήσιμες λειτουργίες, όπως μηνύματα κειμένου, ένα σύνολο χρήσιμων εργαλείων μάρκετινγκ μέσω email ή τη δυνατότητα δημιουργίας σελίδων προορισμού.

Προσφέρει μια φιλική προς το χρήστη λειτουργία συνομιλίας που σας επιτρέπει να βελτιώσετε τις σχέσεις με τους πελάτες. Είναι ένα απλό εργαλείο ιδανικό για μικρότερες επιχειρήσεις και επιχειρηματίες. Αφού ρυθμίσετε το σχέδιο του chat-box σας, μπορείτε να το ενσωματώσετε στον ιστότοπό σας χρησιμοποιώντας ένα ειδικό πρόσθετο WordPress.

ρυθμίσεις καμπάνιας sendinblue
Πηγή: Sendinblue

Το λογισμικό είναι χρήσιμο για την αύξηση των ποσοστών μετατροπής, επειδή σας επιτρέπει να απαντάτε στις ερωτήσεις των πελατών σας κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς. Η υπηρεσία συνομιλίας είναι πλήρως ενσωματωμένη με τις εγγενείς λειτουργίες αυτοματισμού μάρκετινγκ που λειτουργούν ως ισχυρά εργαλεία δημιουργίας δυνητικών πελατών. Εάν αυτό δεν είναι αρκετό, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τη δυνατότητα ενσωμάτωσης email μάρκετινγκ για τμηματοποίηση πελατών και βελτιωμένη στόχευση.

Το Sendinblue προσφέρει πολλαπλά προγράμματα. Το δωρεάν πρόγραμμα παρέχει λειτουργίες όπως απεριόριστες επαφές email, αποστολή 300 email την ημέρα, τμηματοποίηση κοινού κ.λπ. Διαφορετικά, το λογισμικό θα σας κοστίσει:

  • Lite πρόγραμμα – 25$ το μήνα
  • Premium πρόγραμμα – 65$ το μήνα
  • Enterprise – Προσαρμοσμένο πρόγραμμα

19. Userlike

Το Userlike είναι ένα εξαιρετικό πρόσθετο WordPress που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προσεγγίσετε πελάτες απευθείας από τον ιστότοπό σας, αλλά μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να επικοινωνήσετε με άτομα μέσω δημοφιλών εφαρμογών όπως το Facebook Messenger, το WhatsApp, το SMS και άλλα.

Κάθε φορά που ένας πελάτης θέλει να σας κάνει μια ερώτηση, μπορεί να το κάνει, ακόμα κι αν η ομάδα υποστήριξης πελατών σας είναι εκτός σύνδεσης. Τα μέλη της ομάδας μπορούν να απαντήσουν σε όλα τα μηνύματα όταν συνδεθούν ξανά.

Η εγκατάσταση διαρκεί μόνο λίγα λεπτά για να ολοκληρωθεί και μπορείτε να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό χρήστη χωρίς να πληρώσετε απολύτως τίποτα. Ο δωρεάν λογαριασμός παρέχει απεριόριστο αριθμό συνομιλιών και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μερικές βασικές λειτουργίες που θα πρέπει να είναι αρκετές για μικρές ομάδες. Το λογισμικό κάνει εξαιρετική δουλειά όσον αφορά τις επιλογές δρομολόγησης και την επεκτασιμότητα.

userlike - προβολή συνομιλίας σε εξέλιξη συνομιλίας
Πηγή: Userlike

Ωστόσο, εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε όλα όσα έχει να προσφέρει το Userlike, θα πρέπει να αποκτήσετε την έκδοση επί πληρωμή. Η έκδοση επί πληρωμή θα σας παρέχει πρόσβαση σε προηγμένες λειτουργίες, όπως ενσωματώσεις με πολλά επιχειρηματικά εργαλεία, λεπτομερείς αναφορές, αναλυτικά στοιχεία συνομιλίας και επιλογές προσαρμογής widget συνομιλίας.

Μπορείτε επίσης να ρυθμίσετε τη συνομιλία ώστε να στέλνει αυτόματα μηνύματα σε χρήστες που περνούν συγκεκριμένο χρόνο στον ιστότοπό σας. Το Userlike υποστηρίζει επτά γλώσσες, επιτρέποντάς σας να παρέχετε υποστήριξη σε άτομα σε όλο τον κόσμο. Η δωρεάν έκδοση επιτρέπει μόνο ένα μέλος της ομάδας, ενώ οι επί πληρωμή εκδόσεις παρέχουν πρόσβαση σε προηγμένες λειτουργίες και οι τιμές ποικίλλουν από 90€ έως 720€ το μήνα.

20. Zendesk Chat

Το Zendesk Chat είναι ένα άλλο εξαιρετικό εργαλείο συνομιλίας που σας επιτρέπει να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας σε πραγματικό χρόνο ενώ πραγματοποιούν μια αγορά. Διαθέτει έναν καλά σχεδιασμένο πίνακα ελέγχου που επιτρέπει στην ομάδα υποστήριξης πελατών να απευθύνεται σε πολλούς πελάτες ταυτόχρονα και να παρακολουθεί τη συμπεριφορά κάθε επισκέπτη.

Το λογισμικό είναι διαθέσιμο σε 40 διαφορετικές γλώσσες, επιτρέποντάς σας να κλείσετε συμφωνίες με άτομα σε όλο τον κόσμο. Λειτουργεί με όλα τα δημοφιλή προγράμματα περιήγησης και είναι πλήρως βελτιστοποιημένο για κινητές συσκευές. Μόλις εγκαταστήσετε το πρόσθετο, πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό συνομιλίας και όλες οι λειτουργίες γίνονται διαθέσιμες. Αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός προσαρμοσμένου widget και πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες.

Zendesk Chat - ρυθμίσεις επισκεπτών & επισκόπηση
Πηγή: Zendesk Chat

Εάν χρησιμοποιείτε τη δωρεάν έκδοση, θα έχετε πρόσβαση σε ένα ιστορικό συνομιλιών 14 ημερών, ενώ το πρόγραμμα premium παρέχει απεριόριστη πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες. Ξεκλειδώνει επίσης μερικές προηγμένες λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένων των μεταφορών συνομιλίας, ενός κεντρικού πίνακα εργαλείων, των ενεργοποιήσεων του chat-box και άλλα.

Το Zendesk Chat σάς δίνει επίσης τη δυνατότητα να παρακολουθείτε τις μετατροπές και εξουσιοδοτεί τους χρήστες με συγκεκριμένους ρόλους και δικαιώματα. Το λογισμικό προσφέρει πολλαπλά προγράμματα premium:

  • Μόνο υποστήριξη – η τιμολόγηση ποικίλλει από 5$ έως 199$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα
  • Σουίτα υποστήριξης – από 89$ έως 149$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα
  • Προσαρμοσμένο πρόγραμμα

Οι κορυφαίες 5 λύσεις widget συνομιλίας

Αφιερώσαμε τον χρόνο μας για να παρουσιάσουμε όσο το δυνατόν περισσότερες λύσεις widget συνομιλίας. Και τα 20 πρόσθετα στη λίστα μας προσφέρουν εξαιρετικές δυνατότητες που έχουν σχεδιαστεί για να σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις μετατροπές και να χτίσετε εμπιστοσύνη με τους πελάτες σας. Μερικά από αυτά είναι πιο προηγμένα από άλλα, αλλά όλα είναι πολύ αποτελεσματικά όσον αφορά μια επιτυχημένη λειτουργία υποστήριξης πελατών

Ωστόσο, πρέπει να διαλέξουμε το καλύτερο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας για να κάνουμε την απόφασή σας ακόμα πιο εύκολη. Εξάλλου, μια λίστα με 20 διαφορετικά πρόσθετα εξακολουθεί να μην είναι αρκετά συγκεκριμένη, ειδικά αν θέλετε να βεβαιωθείτε ότι η τελική σας επιλογή είναι όσο καλή.

Ακολουθεί μια γρήγορη επισκόπηση των 5 κορυφαίων επιλογών μας:

  • Acquire.io
  • ClickDesk
  • HubSpot Live Chat
  • LiveAgent
  • LiveChat

Αυτά τα πέντε πρόσθετα συνομιλίας προσφέρουν μοναδικά βασικά χαρακτηριστικά που έχουν σχεδιαστεί για να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε πελάτες και να απαντήσετε στις ερωτήσεις τους σε πραγματικό χρόνο. Όλα παρέχουν εξαιρετικούς πίνακες εργαλείων χρηστών, είναι εύκολο να ρυθμιστούν και προσφέρουν σύνολα λειτουργιών που έχουν σχεδιαστεί για να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τη συνολική εμπειρία χρήστη με βάση τα πραγματικά σχόλια.

Όλα τα εργαλεία μπορούν να λειτουργήσουν με τις πιο δημοφιλείς λύσεις λογισμικού και μπορούν να σας βοηθήσουν να κατανοήσετε καλύτερα το κοινό-στόχο σας. Γνωρίζοντας τι θέλουν οι πελάτες σας, θα μπορείτε να προσαρμόσετε τις προσφορές σας σύμφωνα με τις ανάγκες τους, κάτι που θα έχει ως αποτέλεσμα περισσότερες πωλήσεις και υψηλότερα ποσοστά μετατροπής.

Αλλά προτού επιλέξετε ένα πρόσθετο, βεβαιωθείτε ότι συγκρίνετε τις δυνατότητές του. Η τελική επιλογή εξαρτάται από εσάς και τον προϋπολογισμό σας. Πάρτε το χρόνο σας, είμαστε σίγουροι ότι θα κάνετε τη σωστή επιλογή.

Συχνές Ερωτήσεις

1. Τι είναι ένα widget ζωντανής συνομιλίας ιστότοπου;

Ένα widget ζωντανής συνομιλίας ιστότοπου είναι ένας τύπος λογισμικού που μπορείτε να εγκαταστήσετε στον ιστότοπό σας για να παρέχετε υποστήριξη στους πελάτες σας. Είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την αύξηση των μετατροπών, την καλύτερη κατανόηση του τι θέλει το κοινό-στόχο σας και την οικοδόμηση της ταυτότητας της εταιρείας σας.

Επιτρέπει στους πελάτες σας να επικοινωνήσουν απευθείας με την ομάδα υποστήριξής σας και να ζητήσουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις προσφορές σας. Θα είστε σε θέση να αντιμετωπίσετε τις ανάγκες τους αμέσως και να διασφαλίσετε ότι θα έχουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη.

2. Μπορώ να χρησιμοποιήσω αυτήν την υπηρεσία ζωντανής συνομιλίας σε οποιονδήποτε τύπο ιστότοπου;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια υπηρεσία ζωντανής συνομιλίας για οποιονδήποτε τύπο ιστότοπου που πουλά προϊόντα ή υπηρεσίες. Μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε ακόμη και για ενημερωτικούς ιστότοπους, εάν θέλετε να παρέχετε στους χρήστες σας καλύτερη κατανόηση του περιεχομένου που προσφέρετε.

Εν ολίγοις, οι υπηρεσίες ζωντανής συνομιλίας επιτρέπουν στους ιστότοπους να επικοινωνούν απευθείας με τους πελάτες τους και να τους καθοδηγούν στις απαντήσεις που χρειάζονται. Με την πάροδο του χρόνου, μετά από χιλιάδες συνομιλίες, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις πληροφορίες που πήρατε για να βελτιώσετε την εμπειρία χρήστη του ιστότοπού σας και να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη με τους πελάτες σας.

Still not sure which one is the right one?

Embark on a journey towards better customer service by choosing LiveAgent and deploying the fastest live chat software on the market today. Let's go!

3. Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση της υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας;

Η υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας παρέχει μια ολόκληρη λίστα πλεονεκτημάτων για την επιχείρησή σας, καθώς και για τους πελάτες σας. Σας επιτρέπει να δημιουργείτε δυνητικούς πελάτες, να διορθώνετε άμεσα πιθανά ζητήματα ή να βοηθάτε τους πελάτες σας να καθοδηγηθούν στη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς.

Επιπλέον, η υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας σάς βοηθά επίσης να δημιουργήσετε ισχυρούς δεσμούς με τους πελάτες, να βελτιώσετε την εμπιστοσύνη και να αυξήσετε τις συνολικές πωλήσεις αντιμετωπίζοντας συγκεκριμένες ανάγκες των πελατών.

4. Πώς να εγκαταστήσετε το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας;

Οποιοσδήποτε μπορεί να εγκαταστήσει ένα πρόσθετο ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό του μέσα σε λίγα λεπτά. Οι περισσότερες λύσεις υποστήριξης πελατών απαιτούν τη δημιουργία λογαριασμού. Μόλις εγγραφείτε, θα λάβετε ένα κομμάτι του κώδικα που πρέπει να επικολλήσετε στο υποσέλιδο ή την κεφαλίδα του ιστότοπού σας. Μετά από αυτό, η λύση ζωντανής συνομιλίας σας θα ενσωματωθεί και μπορείτε να αρχίσετε να απολαμβάνετε όλες τις δυνατότητες της μέσω του πίνακα ελέγχου του λογαριασμού σας.

5. Ποιο είναι το καλύτερο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας;

Δεν μπορούμε να σας πούμε ποια λύση ζωντανής συνομιλίας είναι η καλύτερη, επειδή πολλές από αυτές προσφέρουν λειτουργίες που βελτιώνουν τα ποσοστά μετατροπών και έχουν θετικό αντίκτυπο στην εμπειρία του χρήστη. Υπάρχουν δεκάδες επιλογές ζωντανής συνομιλίας στην αγορά. Η καλύτερη επιλογή εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το μέγεθος της επιχείρησής σας, τον προϋπολογισμό σας και τους επιχειρηματικούς σας στόχους.

Το «καλύτερο» λογισμικό ζωντανής συνομιλίας είναι αυτό που παρέχει μια ολοκληρωμένη λύση για όλες τις ανάγκες σας. Όσο λιγότερα εργαλεία θα χρειαστείτε, τόσο το καλύτερο.

Συμπέρασμα

Η λειτουργία οποιουδήποτε τύπου ηλεκτρονικού καταστήματος ή επιχείρησης το 2020 απαιτεί από εσάς να χρησιμοποιήσετε ό,τι μπορείτε για να αποκτήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Ωστόσο, η επιτυχία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος εξαρτάται από πολλούς διαφορετικούς παράγοντες και η ικανοποίηση των πελατών είναι ίσως ο πιο σημαντικός παράγοντας από όλους.

Τα περισσότερα επιτυχημένα ηλεκτρονικά καταστήματα και επιχειρήσεις προσφέρουν κάποιου είδους υποστήριξη συνομιλίας για να διασφαλίσουν ότι οι πελάτες τους λαμβάνουν πάντα τη βοήθεια που χρειάζονται κατά την αγορά. Δείχνοντας στους πιθανούς πελάτες σας ότι νοιάζεστε για αυτούς, θα φαίνεστε επαγγελματίες και χρήσιμοι, και ας το παραδεχτούμε, αυτό αρέσει σε όλους.

Η εγκατάσταση ενός widget ζωντανής συνομιλίας σάς επιτρέπει να καθοδηγείτε τους πελάτες σας στη σωστή απόφαση πριν από τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς, ελαχιστοποιώντας την εγκατάλειψη καλαθιού αγορών και μεγιστοποιώντας τα ποσοστά μετατροπών. Εν ολίγοις, η υποστήριξη πελατών μπορεί να σας βοηθήσει να αναπτύξετε την επιχείρησή σας και την εταιρεία σας με σταθερό ρυθμό.

Ψάχνετε για το καλύτερο πρόσθετο συνομιλίας του WordPress;

Ρίξτε μια ματιά στην εκτενή έρευνά μας, όπου συγκεντρώσαμε σημαντικές πληροφορίες και συγκρίναμε μόνο τις προσθήκες συνομιλίας του WordPress.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.