Δυσκολεύεστε να παρέχετε καλή εξυπηρέτηση κατά τη διάρκεια του COVID;

Ρυθμίστε λογισμικό απομακρυσμένης εργασίας και ξεκινήστε να βλέπετε αποτελέσματα άμεσα.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Εξυπηρέτηση πελατών εν μέσω Κορονοϊού

Η παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών διατηρώντας παράλληλα τους υπαλλήλους σας ασφαλείς κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορoνοϊού μπορεί να αποτελεί πρόκληση. Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να παραμείνετε ήρεμοι, να οργανωθείτε και να σκεφτείτε αντισυμβατικά. Εάν χρειάζεστε μερικές συμβουλές για το πώς να συνεχίσετε να λειτουργείτε την επιχείρησή σας κατά τη διάρκεια αυτής της δύσκολης περιόδου, διαβάστε παρακάτω.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
man swiping on tablet standing

Τι είναι ο Κορονοϊός;

Ο COVID-19 είναι ένας νέος κορονοϊός που ξεκίνησε από την Κίνα τον Δεκέμβριο του 2019. Ο COVID-19 εξαπλώνεται από άτομο σε άτομο μέσω του αέρα. Τα συμπτώματα περιλαμβάνουν βήχα, πυρετό και δύσπνοια. Σε ορισμένες περιπτώσεις ο ιός έχει αποδειχθεί ότι είναι θανατηφόρος, ωστόσο, τα άτομα που κινδυνεύουν περισσότερο είναι ηλικιωμένοι ή άτομα με προϋπάρχοντα καρδιαγγειακά και αναπνευστικά προβλήματα. Ο καλύτερος τρόπος για να αποφύγετε τη μόλυνση του ιού είναι να αποφύγετε την επαφή με άλλους, να πλένετε συχνά τα χέρια σας, να καλύπτετε το βήχα και το φτέρνισμα με ένα μαντηλάκι και να αποφεύγετε να αγγίζετε τα μάτια, τη μύτη και το στόμα σας.

Πως επηρεάζει τις επιχειρήσεις;

Ο κορονοϊός είχε ήδη αντίκτυπο στην παγκόσμια οικονομία. Το χρηματιστήριο έχει βυθιστεί, οι απαγορεύσεις ταξιδιών και οι καραντίνες έχουν επιβληθεί και τα παντοπωλεία ξεμένουν εντελώς σε ορισμένες περιοχές λόγω του πανικού. Για λόγους πρόληψης, πολλές Ευρωπαϊκές κυβερνήσεις διέταξαν όλες τις μη απαραίτητες επιχειρήσεις και οργανισμούς (εκτός από φαρμακεία, παντοπωλεία, ταχυδρομεία, ιατρεία) να κλείσουν προσωρινά.

affect on business

Πώς να προετοιμάσετε την επιχείρησή σας για τον Κορονοϊό

Κατανοούμε ότι δεν μπορούν να γίνουν απομακρυσμένες όλες οι εργασίες. Ωστόσο, εάν είστε επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου ή SaaS, μπορούμε να υποθέσουμε ότι μπορεί να γίνει μεγάλο μέρος της εργασίας από το σπίτι. Οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών, οι προγραμματιστές, οι πωλητές και οι έμποροι μπορούν να μεταφέρουν τους υπολογιστές τους στο σπίτι τους και να συνεχίσουν να εργάζονται εξ αποστάσεως. Στην ουσία, τίποτα δεν χρειάζεται να αλλάξει — αρκεί οι υπάλληλοι σας να έχουν καλή ηθική εργασίας και να παραμένουν με κίνητρα.

offer compensations

Προσφέρετε αποζημίωση & συμβιβασμό

Εάν δεν μπορείτε να αποστείλετε προϊόντα ή να παραδώσετε τις υπηρεσίες σας (για παράδειγμα, εάν είστε αεροπορική εταιρεία που επηρεάζεται από την απαγόρευση ταξιδιών) προσφέρετε στους πελάτες σας συμβιβασμό για αποζημίωση. Για παράδειγμα, εάν δεν μπορείτε να εκδώσετε επιστροφές χρημάτων, προσφέρετε στους πελάτες σας πιστώσεις. Οι πιστώσεις θα πρέπει να έχουν την ισοδύναμη αξία της αρχικής τιμής αγοράς τους και θα πρέπει να είναι διαθέσιμες για εξαργύρωση στο μέλλον. Εάν χειριστείτε τα πράγματα με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες σας θα δείξουν μεγαλύτερη κατανόηση, θα είναι λιγότερο απογοητευμένοι και πιο διατεθειμένοι να αγοράσουν από εσάς ξανά στο μέλλον.

mitigate losses

Μετριάστε τις απώλειες

Σε καιρούς όπως αυτοί, είναι σημαντικό να μετριαστούν οι απώλειες. Στρέψτε την προσοχή σας σε αυτό που λειτουργεί τώρα. Προσφέρετε άδειες, αφήστε τους ανθρώπους να σκεφτούν νέα κερδοφόρα πρότζεκτ, μειώστε τα κέρδη της εταιρείας για να κάνετε τους υπαλλήλους σας να αισθάνονται οικονομικά σταθεροί και ασφαλείς, ή προσφέρετε πακέτα και συνδρομές που αποφέρουν λιγότερα έσοδα μακροπρόθεσμα, αλλά εμποδίζουν σήμερα τα προβλήματα ρευστότητας. Ήρθε η ώρα να σκεφτείτε έξυπνα και να συνεχίσετε να είστε αποδοτικοί.

man with beard holding pencil

Κάντε δουλειά που δεν έχετε ποτέ χρόνο να κάνετε

Εστιάστε στο να κάνετε πράγματα που δεν είχατε ποτέ χρόνο. Ίσως ήρθε η ώρα για τον πλήρη επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας που έχετε αναβάλει. Ή ίσως ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε ξανά το blog σας. Γίνετε δημιουργικοί, υπάρχει πάντα περιθώριο βελτίωσης.

Αντίκτυπος στις βιομηχανίες εξυπηρέτησης πελατών

Επιστροφές χρημάτων παντού

Όταν έχετε να κάνετε με ακυρώσεις και επιστροφές χρημάτων, είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη την ανθρώπινη πτυχή της επιχείρησης και να παραμείνετε ευέλικτοι και να δείχνετε κατανόηση απέναντι στους πελάτες σας.

Υπερφορτωμένες συνομιλίες/τηλέφωνα

Αντιμετωπίστε μεγάλης διάρκειας κλήσεις και ουρές συνομιλιών με έξυπνες δρομολογήσεις κλήσεων, IVR, ή φόρμες πριν από τη συνομιλία. Δώστε στους αντιπροσώπους σας το χρόνο και το χώρο για να οργανωθούν και να απαντήσουν αποτελεσματικά σε όλες τις ερωτήσεις των πελατών.

Smiley face icon

Μειωμένη ικανοποίηση των πελατών

Μείνετε παρακινημένοι και κατανοήστε ότι οι τρέχουσες μειώσεις στην ικανοποίηση των πελατών είναι μόνο προσωρινές. Προσπαθήστε να σκεφτείτε νέους τρόπους αλληλεπίδρασης με τους πελάτες σας που μπορούν να μετατρέψουν την αρνητική εμπειρία σε θετική.

get inspired

Εμπνευστείτε

Εμπνευστείτε από το Martinus, ένα Σλοβάκικο κατάστημα βιβλίων, το οποίο συνεχίζει να παρέχει εξυπηρέτηση πελατών μέσω διαδικτύου. Οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών είναι έτοιμοι να συμβουλεύουν τους αγοραστές για τις επιλογές βιβλίων τους σε συνεδρίες συνομιλίας μέσω βίντεο. Είναι ωραίο, είναι αποτελεσματικό και μένει αξέχαστο.

Προσαρμόστε τους πόρους

Επειδή ο φόρτος των καρτελών είναι υψηλός και μόνο αυξάνεται, είναι σημαντικό να ανακατανεμηθούν οι εργαζόμενοι σε ομάδες υποστήριξης πελατών, όπως απαιτείται. Ακόμα κι αν οι ανακατανεμημένοι υπάλληλοι δεν είναι αρκετά γνώστες σχετικά με το προϊόν σας και τα τεχνικά ζητήματα που το περιβάλλουν, μπορείτε να τους εκχωρήσετε καρτέλες “για αρχάριους” που ασχολούνται με εύκολες ερωτήσεις όπως “Πώς μπορώ να επαναφέρω τον κωδικό πρόσβασης μου;” ή “Πώς μπορώ να αναβαθμίσω τη συνδρομή μου;” Με αυτόν τον τρόπο, οι έμπειροι υπάλληλοι υποστήριξης μπορούν να επικεντρωθούν σε καρτέλες υψηλότερης πολυπλοκότητας και σημασίας. Αυτή είναι μια κατάσταση που επωφελούνται και οι δύο πλευρές, καθώς δεν θα κρατάτε τους πελάτες σας στην αναμονή και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το διαθέσιμο εργατικό δυναμικό σας χωρίς απολύσεις ή νέες προσλήψεις.

adjust resources
adjust shifts

Προσαρμόστε τις βάρδιες των αντιπροσώπων

Όταν ο φόρτος των καρτελών είναι εξαιρετικά υψηλός, είναι σημαντικό να προσαρμόσετε τις βάρδιες των αντιπροσώπων έτσι ώστε η υποστήριξη πελατών σας να είναι διαθέσιμη 24/7. Εάν δεν μπορείτε να προσαρμόσετε τις βάρδιες των αντιπροσώπων, σκεφτείτε τρόπους για να παρέχετε υποστήριξη στους πελάτες σας ακόμα και όταν δεν είστε διαθέσιμοι. Σκεφτείτε γνωσιακές βάσεις, φόρουμ, άρθρα με οδηγίες, συνομιλίες εκτός σύνδεσης, περιεχόμενο YouTube — βασικά οτιδήποτε μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους πελάτες σας ως αυτοεξυπηρέτηση.

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

black Slido logo

Αυξήστε τους διαθέσιμους αντιπροσώπους

Εάν έχετε την επιλογή πρόσληψης προσωρινών απομακρυσμένων αντιπροσώπων υποστήριξης πελατών, τότε σίγουρα να το κάνετε. Καθώς αρκετά άτομα μπορεί να βρεθούν απολυμένοι και σε μια δύσκολη οικονομική κατάσταση, μπορεί να είναι μια προσοδοφόρα θέση για πολλούς.

increase availability
canned messages

Προετοιμάστε έτοιμα μηνύματα

Η προετοιμασία έτοιμων μηνυμάτων και η αυτοματοποίηση ορισμένων απαντήσεων μέσω email είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να επιλύσετε γρήγορα τις καρτέλες. Για παράδειγμα, τα έτοιμα μηνύματα μπορούν να αποστέλλονται αυτόματα σε οποιονδήποτε ζητά επιστροφή χρημάτων. Το μήνυμα θα πρέπει να έχει ένα προπαρασκευασμένο κείμενο που καθοδηγεί τον πελάτη στη διαδικασία και θα απαντά σε τυχόν συχνές ερωτήσεις σχετικά με την επιστροφή χρημάτων.

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε υπηρεσίες μεταφοράς κέντρου εξυπηρέτησης από τις περισσότερες από τις δημοφιλείς λύσεις του κέντρων εξυπηρέτησης.

Επωφεληθείτε από την προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο

Οτιδήποτε μπορεί να σας εξοικονομήσει χρόνο κατά τη διάρκεια μιας περιόδου εισροής πολλών καρτελών είναι θετικό. Χρησιμοποιήστε προηγμένα εργαλεία κέντρου εξυπηρέτησης, όπως την προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο , η οποία σας επιτρέπει να βλέπετε τι πληκτρολογούν οι πελάτες σας σε ζωντανή συνομιλία πριν ακόμη πατήσουν αποστολή. Αυτό σας δίνει επιπλέον χρόνο για να αναζητήσετε τις προηγούμενες παραγγελίες, τις καρτέλες σας και όλες τις άλλες σημαντικές πληροφορίες που μπορεί να χρειαστείτε όταν τους βοηθήσετε.

Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent
liveagent tools

Μείνετε ήρεμοι

Το βασικό συμπέρασμα από όλα αυτά είναι να παραμείνουμε θετικοί και να έχουμε κίνητρα. Σκεφτείτε τις λύσεις που μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες και τους αντιπροσώπους σας. Να θυμάστε ότι αυτό είναι μόνο προσωρινό και ότι όλα θα επανέλθουν στα φυσιολογικά σύντομα. Εάν χρειάζεστε μια λύση κέντρου εξυπηρέτησης που θα πληροί όλες τις απαιτήσεις της απομακρυσμένης εργασίας σας, δοκιμάστε το LiveAgent. Προσφέρουμε ένα ενσωματωμένο τηλεφωνικό κέντρο, σύστημα καρτελών και μια εγγενή ζωντανή συνομιλία.

Σχετικά Άρθρα μεΕξυπηρέτηση πελατών εν μέσω Κορονοϊού
Το LiveAgent θα επισημάνει αυτόματα αυτές τις καρτέλες και θα τις ταξινομήσει βάσει προτεραιότητας. Η κατάσταση καρτέλας ονομάζεται επίσης στάδιο καρτέλας.

Κατάσταση καρτέλας

Ο υποστηρικτής επωνυμίας διαδίδει την επωνυμία με κοινωνική επιρροή. Το LiveAgent παρέχει λύσεις διαχείρισης παραπόνων, email και τηλεφωνικών κέντρων. Επίσης, παρέχει υποστήριξη και επισυνάψεις σε άρθρα.

Βελτιώστε τη λειτουργική σας αποτελεσματικότητα ενσωματώνοντας απρόσκοπτα το LCRcom με το LiveAgent. Βελτιώστε τις ροές εργασιών επικοινωνίας με τους πελάτες σας και παρακολουθήστε αβίαστα τις κλήσεις, οδηγώντας σε βελτιωμένη εξυπηρέτηση και αυξημένη λειτουργική παραγωγικότητα.

LCRcom Grupo Aire

Η LCRcom ενσωματώνεται στο Grupo Aire και προσφέρει καινοτόμες λ

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Ανάπτυξη

Οι πελάτες είναι ουσιαστικοί για τις πωλήσεις. Η LiveAgent προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις και ενημερώσεις στο σύστημά της.

Το Liveagent ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια υποστήριξης σε μία εφαρμογή. Το Liveagent είναι μία πολυκαναλική υπηρεσία βοήθειας επομένως, ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια.

Κανάλι υποστήριξης

Το LiveAgent παρέχει ολοκληρωμένες λ

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x