Office Maker integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Τι είναι το Office Maker;
Το Office Maker είναι τοπικός πάροχος ψηφιακών υπηρεσιών για φωνή/ίντερνετ/cloud.
Μέσα από τις λύσεις και τις καινοτόμες τεχνολογίες που παρέχουμε ανταποκρινόμαστε σε μία από τις κύριες προσδοκίες των οργανισμών που επιθυμούν να έχουν ένα μόνο κέντρο επικοινωνίας για τη διαχείριση των θεμάτων τηλεφωνίας, διαδικτύου, cloud και ασφάλειας υπολογιστών.
Πραγματοποιήστε και λάβετε τις κλήσεις σας στο LiveAgent με την απλή και οικονομική προσφορά SIP Trunk, που είναι πλήρως ελεγχόμενο online από το περιβάλλον των πελατών σας.
Ενεργοποιήστε τις τηλεφωνικές σας γραμμές και επιλέξτε τους αριθμούς σας με λίγα κλικ μέσω του online εργαλείου μας και διατηρήστε τον έλεγχο της τηλεφωνίας σας.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΑΡΙΘΜΩΝ
- Εκχώρηση γεωγραφικών ή μη γεωγραφικών αριθμών (08 και 09)
- Η φορητότητα των αριθμών τηλεφώνου σας σε όλα τα τηλεφωνικά κέντρα
- Εκχώρηση διεθνών αριθμών
- Εγγραφή στους καταλόγους του Χρυσού Οδηγού
- Διαχείριση αριθμών έκτακτης ανάγκης (15, 17, 18, 112, κ.λπ.)
ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
- Εξατομίκευση του τρόπου εμφάνισης του αριθμού
- Ρυθμίσεις προώθησης κλήσεων έκτακτης ανάγκης και χωρίς όρους
- Φιλτράρισμα ανεπιθύμητων εισερχόμενων
- Περιορισμός εξερχόμενων κλήσεων από τον χρήστη
Απλό, οικονομικό και χωρίς υποχρεωτικά τέλη:
Το SIP Trunk εγγράφετε σύμφωνα με τον αριθμό των επιθυμητών εξερχόμενων κλήσεων. Για κάθε εξερχόμενη κλήση που εγγράφεται, το Office Maker σας προσφέρει μια εισερχόμενη κλήση.
Παράδειγμα: Εάν πάρετε 15 SIP Trunks, μπορείτε να πραγματοποιήσετε έως 15 ταυτόχρονες εξερχόμενες κλήσεις (εάν δεν υπάρχουν περισσότερες από 15 εισερχόμενες κλήσεις ταυτόχρονα) και να λάβετε έως 30 ταυτόχρονες εισερχόμενες κλήσεις (εάν δεν υπάρχουν εξερχόμενες κλήσεις την ίδια ώρα).
- Trunk SIP à la carte : 3€HT/Μήνα/Κανάλι
- Trunk SIP απεριόριστο σταθερό : 13€HT/Μήνα/Κανάλι
- Trunk SIP απεριόριστο σταθερό και κινητό : 19,99€HT/Μήνα/Κανάλι
Παραγγείλετε την τηλεφωνική σας γραμμή εδώ: https://officemaker.fr/telephonie-sur-ip/trunk-sip/
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Αν ψάχνετε για έναν πάροχο VoIP για να συνδεθεί με το τηλεφωνικό σας κέντρο LiveAgent, το Office Maker είναι μια εξαιρετική επιλογή. Το τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent θα χειρίζεται τις κλήσεις και τις καρτέλες σας, ενώ το Office Maker θα παρέχει τα υπόλοιπα. Τα μικρόφωνα και τα ηχεία για φορητούς υπολογιστές ή smartphone είναι όλα όσα χρειάζεστε για να δημιουργήσετε ένα αρχικό τηλεφωνικό κέντρο. Μπορεί να χρειαστείτε άλλο υλικό εάν θέλετε να βελτιώσετε την ποιότητα της κλήσης αργότερα.
Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από το τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent;
Παρόλο που μερικοί άνθρωποι προτιμούν τις ψηφιακές εμπειρίες πελατών, άλλοι επιθυμούν μια βαθύτερη προσωπική σύνδεση με τις εταιρείες με τις οποίες αλληλεπιδρούν. Τα τηλεφωνικά κέντρα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιώσετε τις σχέσεις με τους πελάτες σας, να πουλήσετε προϊόντα, να αποκτήσετε νέους πελάτες και χρήστες υπηρεσιών ή να παρέχετε γενικές υπηρεσίες πελατών.
Με την πτώση των παραδοσιακών τηλεφωνικών κέντρων και την άνοδο του λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου όπως το LiveAgent, είναι εύκολο να παρέχετε τέτοιου είδους υπηρεσίες στους πελάτες σας χωρίς να επιβαρυνθείτε πολύ οικονομικά. Τα τηλεφωνικά κέντρα είναι πλέον προσβάσιμα σε όλες τις επιχειρήσεις, μεγάλες ή μικρές.
Πώς λειτουργεί το τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent;
Το LiveAgent διευκολύνει τη διαχείριση και τη λειτουργία ενός τηλεφωνικού κέντρου για τις επιχειρήσεις με τη βοήθεια των προηγμένων λειτουργιών του. Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα δέντρα ΔΦΑ (Διαδραστική Φωνητική Απόκριση), τα οποία θα δρομολογούν αυτόματα τους πελάτες σας στα σωστά τμήματα και αντιπροσώπους.
Το καλύτερο από όλα; Η δυνατότητα IVR του LiveAgent κάνει όλη τη δουλειά και προσφέρει μια εμπειρία χωρίς προβλήματα στους πελάτες σας. Το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να ακούσουν το μενού IVR και να πατήσουν το κατάλληλο πλήκτρο επιλογής (όπως πατήστε 1 για πωλήσεις) για να συνδεθούν με το κατάλληλο άτομο για την εξυπηρέτησή τους.
Συνδέθηκε κατά λάθος ο πελάτης σας σε λάθος τμήμα; Η λύση είναι απλή, χρησιμοποιήστε μεταφορά κλήσεων για να κατευθύνετε τον πελάτη σε έναν από τους συναδέλφους σας, εξοικονομώντας χρόνο.
Δυσκολεύεστε να θυμηθείτε τι είπαν οι πελάτες σας; Μην ανησυχείτε, το LiveAgent καταγράφει όλες τις εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις και τις αποθηκεύει μέσα στο σύστημα. Εάν θέλετε να φρεσκάρετε τη μνήμη σας, απλώς εντοπίστε την καρτέλα και ακούστε την πλήρη καταγραφή κλήσης. Η καταγραφή κλήσεων μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την εκπαίδευση νέων εκπροσώπων και την εμφάνιση των σωστών απαντήσεων στις κλήσεις πελατών.
Θέλετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες του τηλεφωνικού μας κέντρου; Ρίξτε μια ματιά στη σελίδα λειτουργιών Τηλεφωνικού Κέντρου που περιέχει όλες τις πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες του τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent.
Πώς να ενσωματώσετε το Office Maker στο LiveAgent;
Εάν θέλετε να δημιουργήσετε το τηλεφωνικό σας κέντρο στο LiveAgent με το Office Maker ως πάροχο VoIP, ακολουθήστε αυτόν τον απλό οδηγό.
Ανοίξτε το LiveAgent και μεταβείτε στη Διαμόρφωση > Κλήση > Αριθμοί. Κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία στην κορυφή.
Επιλέξτε το Office Maker από τη λίστα των παρόχων τηλεφωνίας VoIP.
Επιλέξτε τον αριθμό και το τμήμα, εισάγετε τα στοιχεία σύνδεσής σας και επιλέξτε το πρόθεμα του τηλεφωνικού αριθμού. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε ή να αποεπιλέξετε την επιλογή καταγραφή όλων των τηλεφωνικών κλήσεων που έχουν ληφθεί και πραγματοποιηθεί από αυτόν τον αριθμό. Όταν τελειώσετε, κάντε κλικ στο κουμπί Προσθήκη στο κάτω μέρος.
Ο αριθμός τηλεφώνου είναι στο LiveAgent και είναι έτοιμος προς χρήση. Εάν προτιμάτε, μπορείτε να προσθέσετε περισσότερους αριθμούς τηλεφώνου του Office Maker ή να προσθέσετε αριθμούς από άλλους παρόχους τηλεφωνίας VoIP.
Λάβετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent
Αναζητάτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη δημιουργία και τη λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου; Εάν ενδιαφέρεστε, ρίξτε μια ματιά στην ακαδημία LiveAgent για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα τηλεφωνικά κέντρα και άλλα θέματα από τον κόσμο της υποστήριξης πελατών.
Είστε περίεργοι να μάθετε τι άλλο μπορεί να κάνει το LiveAgent; Δείτε το παρακάτω βίντεο για να πληροφορηθείτε όλες τις δυνατότητες του λογισμικού υποστήριξης πελατών.
Η Weebly είναι μια πλατφόρμα δημιουργίας ιστοσελίδων με διαθέσιμα εργαλεία και πόρους. Υπάρχουν επίσης νομικοί όροι και επικοινωνία με την υποστήριξη πελατών μέσω διαδικτυακής τεχνικής υποστήριξης με το LiveAgent. Το εργαλείο προσφέρει ιστορικό επικοινωνίας και προηγμένες δυνατότητες για τους αντιπροσώπους τεχνικής υποστήριξης.
Το AWeber είναι ένα λογισμικό μάρκετινγκ email που αυτοματοποιεί τα email για την ανάπτυξη της εταιρείας σας. Μπορείτε να το ενσωματώσετε στο LiveAgent ακολουθώντας απλά μερικά βήματα, ενώ μπορείτε επίσης να βελτιώσετε την υποστήριξη με πρότυπα email και λειτουργίες του LiveAgent. Συνιστάται να διατηρείτε την επικοινωνία σας οργανωμένη με τυποποιημένα μηνύματα και προκαθορισμένες απαντήσεις για τους πελάτες.
Μεταφορά Help Desk από Relokia
Η εταιρεία προσφέρει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών και διαφόρες υπηρεσίες όπως ενιαία είσοδο, γραπτή συνομιλία σε πραγματικό χρόνο και φόρμες ticket. Το λογισμικό μπορεί να αυξήσει τα έσοδα και να δημιουργήσει πιστούς πελάτες για την επιχείρηση σας. Επειδή οι πελάτες αναζητούν την καλύτερη αξία και εξυπηρέτηση, η εταιρεία παρέχει τις καλύτερες λύσεις για υποστήριξη των πελατών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τηλεφωνικών κέντρων, ιστοσελίδων ή μέσω κοινωνικών δικτύων. LiveAgent είναι η πλατφόρμα που προτείνεται για την εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου ή Ιντερνετ.