Συνεργάτης
Τι είναι το GoTrunk;
Το GoTrunk είναι μια ισχυρή υπηρεσία SIP trunking για εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις. Η εταιρεία λειτουργεί σε παγκόσμια κλίμακα παρέχοντας υπηρεσίες για χιλιάδες πελάτες.
Ο στόχος της εταιρείας είναι να παρέχει λύσεις επικοινωνίας παγκόσμιας κλάσης για επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν SIP (Πρωτόκολλο Έναρξης Συνεδρίας) και VoIP (Πρωτόκολλο Φωνή Μέσω Διαδικτύου). Υπό το πρίσμα αυτό, η GoTrunk έχει συνεργαστεί με το LiveAgent έτσι ώστε οι πελάτες μας να μπορούν να χρησιμοποιούν το τηλεφωνικό κέντρο LiveAgent στο έπακρο.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το GoTrunk;
Το GoTrunk μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ο κύριος πάροχος υπηρεσιών VoIP. Απλά συνδέστε το στο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent, ρυθμίστε το κέντρο εξυπηρέτησης κλήσεων σας και ξεκινήστε τις κλήσεις. Το LiveAgent προσφέρει προηγμένες λειτουργίες τηλεφωνικού κέντρου, που σας επιτρέπουν να πραγματοποιείτε ατομικές κλήσεις με πελάτες, να ορίζετε κανόνες προώθησης για την ανακατεύθυνση κλήσεων προς τα σωστά τμήματα ή ακόμα και να πραγματοποιείτε βιντεοκλήσεις.
Τα τηλεφωνικά κέντρα μπορούν να χρησιμοποιηθούν με πολλούς τρόπους, όπως για τη βελτίωση της διαχείρισης των σχέσεων με τους πελάτες, τη συλλογή σχολίων πελατών ή τη διεξαγωγή ερευνών τηλεφωνικών κλήσεων για τη βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών.
Θέλετε να δείτε πώς λειτουργεί το τηλεφωνικό κέντρο; Προχωρήστε και ρίξτε μια ματιά στη σελίδα δυνατοτήτων τηλεφωνικού κέντρου ή ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω βίντεο για να δείτε όλα όσα μπορείτε να κάνετε με το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent.
Κοστίζει τίποτα για την ενσωμάτωση του GoTrunk στο LiveAgent;
Το LiveAgent προσφέρει μια δωρεάν ενσωμάτωση με το GoTrunk, οπότε μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση χωρίς χρέωση. Ωστόσο, το GoTrunk είναι μια υπηρεσία με πληρωμή, οπότε για να χρησιμοποιήσετε τους αριθμούς τηλεφώνου τους θα πρέπει να αγοράσετε έναν αριθμό/συνδρομή.
Οφέλη από τη χρήση του GoTrunk
- Χαμηλότερο κόστος κλήσεων
- Εύκολη ενσωμάτωση
- Δυνατότητα χρήσης διάφορων συσκευών (softphone/hardware)
- Δυνατότητα λειτουργίας παγκοσμίως
Πώς να ενσωματώσετε το GoTrunk στο LiveAgent
Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο GoTrunk. Εάν δεν έχετε λογαριασμό GoTrunk, δημιουργήστε έναν – είναι δωρεάν. Πρέπει επίσης να περάσετε από μια διαδικασία ενεργοποίησης λογαριασμού, απλά βάλτε τον αριθμό τηλεφώνου σας και θα λάβετε μια κλήση.

Όταν είστε στον λογαριασμό σας, ανοίξτε το αριστερό πλαίσιο ελέγχου και κάντε κλικ στο Αριθμοί Τηλεφώνου. Εκεί μπορείτε να δημιουργήσετε τον αριθμό σας GoTrunk ή να βρείτε έναν που ήδη έχετε. Στην περίπτωση που δημιουργείτε έναν νέο αριθμό, υπάρχουν πολλές επιλογές για να διαλέξετε, ανάλογα με τη χώρα σας, οπότε διαλέξτε αυτόν που σας ταιριάζει καλύτερα.

Στη συνέχεια, ανοίξτε τον λογαριασμό σας στο LiveAgent και πηγαίνετε στην επιλογή Ρύθμιση > Κλήση > Αριθμοί. Κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί για να δημιουργήσετε ένα νέο αριθμό για το τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent σας. Επιλέξτε τον πάροχο GoTrunk από την επιλογή των παρόχων.

Τώρα το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να παρέχετε τις πληροφορίες σας. Εισαγάγετε το όνομα χρήστη, τον κωδικό πρόσβασης και τον αριθμό τηλεφώνου GoTrunk σας. Μπορείτε επίσης να ονομάσετε τον αριθμό, να επιλέξετε το τμήμα που θα δέχεται κλήσεις από αυτόν τον αριθμό, να επιλέξετε ένα πρόθεμα κλήσης και επίσης να ενεργοποιήσετε την εγγραφή κλήσεων. Όταν τελειώσετε, κάντε κλικ στην Προσθήκη στο κάτω μέρος του παραθύρου.

Αυτό ήταν, ο αριθμός GoTrunk σας είναι συνδεδεμένος με το LiveAgent και μπορείτε να ξεκινήσετε να πραγματοποιείτε και να λαμβάνετε τηλεφωνικές κλήσεις πελατών. Θα θέλατε να μάθετε περισσότερα για το LiveAgent; Ρίξτε μια ματιά στη σελίδα δυνατοτήτων του τηλεφωνικού κέντρου ή παρακολουθήστε το βίντεο παρακάτω. Σε περίπτωση που θέλετε να δοκιμάσετε το LiveAgent μόνοι σας, εγγραφείτε στη δωρεάν δοκιμή 30 ημερών στο κάτω μέρος αυτής της σελίδας.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free GoTrunk integration!
Frequently asked questions
Τι σημαίνει το SIP;
Το SIP σημαίνει Πρωτόκολλο Έναρξης Συνεδρίας. Είναι ένα πρωτόκολλο σηματοδότησης που καθορίζει τα μηνύματα που αποστέλλονται μεταξύ των τελικών σημείων και διαχειρίζονται όλα τα στοιχεία κλήσης. Χρησιμοποιείται για την πραγματοποίηση κλήσεων, βιντεοκλήσεων, μηνυμάτων και επίσης για τη διανομή πολυμέσων.
Τι είναι το GoTrunk;
Το GoTrunk είναι συνεργάτης VoIP του LiveAgent. Γενικά, το GoTrunk είναι υπηρεσία SIP trunking για εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις. Μπορείτε να συνδέσετε τον αριθμό τηλεφώνου GoTrunk με το LiveAgent για να δημιουργήσετε ένα τηλεφωνικό κέντρο στο λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης.
Ποιο είναι το κόστος σύνδεσης του GoTrunk στο LiveAgent;
Η σύνδεση του GoTrunk είναι δωρεάν στο LiveAgent. Λάβετε υπόψη ότι το GoTrunk λειτουργεί ανεξάρτητα, επομένως μπορεί να σας χρεώσει για τις υπηρεσίες του αναλόγως.
Ζωντανή συνομιλία για ηλεκτρονικό εμπόριο και υπηρεσίες
LiveAgent offers customer service software, VoIP phone systems, and self-service solutions. The company has partnerships, training, and online seminars. Benefits include improved customer support and increased sales using Neuromarketing. LiveAgent's live chat feature can be used to target the right person for the right website and facilitate communication with customers. Integrating multiple features in a strategy can reduce cart abandonment and gain potential customers for sales funneling. The software offers support via community forums and self-service. The solutions also strengthen social media engagement and improve ROI.
Η εταιρεία παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP και λογισμικό διαχείρισης εισερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων. Παρέχει επίσης διάφορα εργαλεία εκπαίδευσης όπως γλωσσάρι και τεστ πληκτρολόγησης υπολογιστής κόστους. Η εταιρεία διαθέτει πυλη πελατών και σύστημα διαχείρισης παραπόνων, ενώ προσφέρει πρόγραμμα συνεργατών και εκπαιδευτικά σεμινάρια.
Το LiveAgent είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για τις επιχειρήσεις, καθώς προσφέρει αναλυτικά στοιχεία και επιτρέπει στους εκπροσώπους υποστήριξης πελατών να επικοινωνήσουν με τους πελάτες σε πολλές γλώσσες. Το σύστημα καρτελών και οι προκαθορισμένες απαντήσεις συνεισφέρουν στην αποτελεσματικότητα του κέντρου υποστήριξης και το χρόνο απόκρισης. Επιπλέον, οι Analytics μπορούν να βοηθήσουν στον εντοπισμό των τομέων που χρειάζονται βελτίωση.