Τι είναι η αντιστοίχιση κεντρικού υπολογιστή;
Η αντιστοίχιση κεντρικού υπολογιστή είναι μια διαδικασία αντιστοίχισης της προεπιλεγμένης διεύθυνσης τομέα URL σε μια διεύθυνση URL άλλου τομέα. Με αυτόν τον τρόπο, το URL μπορεί να περιλαμβάνει το όνομα της εταιρείας σας.
Η διεύθυνσή σας είναι από προεπιλογή υποτομέας LiveAgent. Με την αντιστοίχιση κεντρικού υπολογιστή μπορεί να αλλάξει σε έναν υποτομέα του δικού σας τομέα. Αυτή η τροποποίηση πρέπει να εγκριθεί από τον πάροχο τομέα σας.
Για παράδειγμα, η προεπιλεγμένη διεύθυνση URL της σελίδας υποστήριξης μπορεί να είναι support.companyname.ladesk.com. Η αντιστοίχιση κεντρικού υπολογιστή σας επιτρέπει να δημιουργήσετε τη διεύθυνση URL support.companyname.com.
Μάθετε περισσότερα για την Αντιστοίχιση κεντρικού υπολογιστή.
Frequently Asked Questions
Τι είναι η αντιστοίχιση κεντρικού υπολογιστή;
Η αντιστοίχιση κεντρικού υπολογιστή είναι μια διαδικασία που σας επιτρέπει να αντιστοιχίσετε μια προεπιλεγμένη διεύθυνση τομέα URL σε μια διεύθυνση URL για έναν άλλο τομέα. Αυτό επιτρέπει στο URL να περιέχει το όνομα της εταιρείας σας. Για παράδειγμα, η προεπιλεγμένη διεύθυνση URL της σελίδας υποστήριξης μπορεί να είναι help.companyname.helpdesk.com. Η αντιστοίχιση κεντρικού υπολογιστή δημιουργεί τη διεύθυνση URL support.companyname.com.
Ποιος είναι ο ρόλος της αντιστοίχισης κεντρικού υπολογιστή;
Η αντιστοίχιση κεντρικού υπολογιστή επιτρέπει καλύτερη ποιότητα του συνδέσμου που κοινοποιείται. Είναι πιο εύκολο να το θυμάστε και επίσης φαίνεται πιο επαγγελματικό. Χάρη σε αυτό, η εξυπηρέτηση πελατών θα παρέχεται σε ακόμη υψηλότερο επίπεδο.
Μπορείτε να ελέγξετε την αντιστοίχιση κεντρικού υπολογιστή στο LiveAgent;
Μπορείτε να ελέγξετε την αντιστοίχιση κεντρικού υπολογιστή στο LiveAgent. Μπορείτε να κάνετε τα πάντα στο πάνελ του LiveAgent. Απλώς εισάγετε "Διαμόρφωση", στη συνέχεια κάντε κλικ στο "Σύστημα" και "Ρυθμίσεις Τομέα" και εκεί μπορείτε να εισάγετε τον προσαρμοσμένο τομέα σας. Αυτό επιτρέπει σε όλους τους αντιπροσώπους να χρησιμοποιούν τον προσαρμοσμένο τομέα.
Expert’s note
Η αντιστοίχιση κεντρικού υπολογιστή είναι διαδικασία που επιτρέπει την αντιστοίχιση μιας διεύθυνσης URL σε μια διεύθυνση τομέα. Χρησιμοποιείται συχνά στη δημιουργία διευθύνσεων υποστήριξης και επικοινωνίας με πελάτες.
Διαχείριση περιεχομένου έναντι διαχείρισης γνώσης
Η διαχείριση περιεχομένου εστιάζει στη δημιουργία και οργάνωση ψηφιακού περιεχομένου, ενώ η διαχείριση γνώσης στοχεύει στη συλλογή και ανταλλαγή γνώσεων. Και τα δύο είναι ζωτικά για την ανάπτυξη και την καινοτομία.
Ποιοι Είναι οι Αντιπρόσωποι Ζωντανής Συνομιλίας;
Η ενσωμάτωση ενός κουμπιού συνομιλίας σε έναν ιστότοπο μπορεί να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών και να βοηθήσει στην επίλυση προβλημάτων. Οι υπάλληλοι ζωντανής συνομιλίας πρέπει να έχουν επαρκή γνώση ηλεκτρονικού υπολογιστή και να είναι εξυπηρετικοί και επαγγελματικοί. Τα μοντέλα δέσμευσης πελατών βοηθούν στη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες και εξασφαλίζουν τη μακροπρόθεσμη επιχειρηματική επιτυχία.
Καθημερινή λίστα ελέγχου προϊσταμένου τηλεφωνικού κέντρου
Η χρήση εκπαιδευτικών μαθημάτων, εργαλείων όπως το Asana scorecard και το λογισμικό διαχείρισης έργου μπορεί να βελτιώσει τη λειτουργικότητα των αντιπροσώπων και την αξιολόγηση των εκστρατειών μάρκετινγκ. Μια λίστα ελέγχου προϊσταμένου τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να βοηθήσει στην παραγωγικότητα και τον οργανισμό της ομάδας. Με αυτόν τον τρόπο, οι προϊστάμενοι μπορούν να προγραμματίσουν τις εργασίες τους και να μη χάσουν σημαντικές πληροφορίες.